REKLAMA

Test: Mazdy - 3 sedan oraz 6 kombi

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2019-11-05 19:40
Czas trwania:
12:18 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór państwu codzienny magazyn motoryzacyjny w radiu TOK FM przy mikrofonach Sławek Paruszewski Jacek Balkan w stawy co taki zadowolony jestem zadowolony niestety jestem troszkę smutne, bo źle mi się jeździ i tyle na ten temat powiem złego kiepsko no w ogóle generalnie jeśli to nie jest moja ulubiona pora roku po prostu jest ciemno i tyle, ale do marca, jako że doczekamy będzie zmiana czasu natomiast przejdźmy do rzeczy, bo te udzielanie się Rozwiń » nad pogodą nie mają sensu użalają się trochę nad samochodami czy jest nad czym to się okaże ja np. mam bardzo ciekawe rzeczy na jutro, zanim się przejdę okazuje się, że volvo ma poważną ofensywę samochodów, które prawdopodobnie przez najbliższe lata będą się sprzedawać świetnie, czyli SUV kresowe ją dobra dobra dobra i nie mają no nie mają, czego nie mają wizji nie mają Ano właśnie i dzisiaj i tak trochę przewrotnie to zdanie wrzuciłem na temat volvo, bo dzisiaj z kolei w 2 samochodach mazdy, które nie są ani SUV-ami ani kresu wyraźnie 1 z nich jeszcze do tego ma pod maską silnik diesla wydaje się, że prędko nie zrezygnuje ma do napędów spalinowych ani nie zrezygnuje z oferowania niźli w Polsce, ale już raczej nikt prędko nie zrezygnuje co to za auta no właśnie 1 jest zupełnie nowe i z takiego nowość polega na tym, że po prostu jest wersja sedan, którą żeśmy jeździli trójki z hatchbackiem wakacje, a druga to jest wersja, która też nie jeździłem od swoich liftingu od ubiegłego roku na pierwszych jazdach była szóstka sedan tym razem mieliśmy okazję jeździć parę tygodni temu w wersji kombi z dieslem w ogóle z napędem na obie osie i tak od razu mówię zastanawia się po co tyle pieniędzy wrzucać akurat na taką wersję kombi jest Super o tym, zaraz natomiast kupować kombi najbardziej wypasione no to rozumiem, że w maździe tacy są chętni klienci, ale myślę, że jest lepszy wybór jak wskaże natomiast zacznijmy od tego samochodu którego, które w ogóle nie nie nie znaliśmy tej wersji nadwoziowej trójka nowa trójka jest czwarta generacja już rok temu w Los Angeles była pokazana nam była pokazana w Polsce w grudniu tylko w wersji hatchback oglądając samochód bardzo się podobał zewnątrz w środku miały miał pewien problem szczególnie jak siedziałem jako kierowca niewiele było widać do tyłu potem po pierwszych jazdach wakacji okazało się, że to jest prawda, że to jest ładny samochód natomiast dla pasażerów z tych co ta jazda może mało komfortowa, bo tam trochę ciemno dla kierowcy problem rząd do tyłu tam patrzy i może niewiele widać, a poza tym w ogóle mazda trójka to jest samochód, który się w maździe tak najlepiej sprzedaje w wersji sedan, więc taksy czekam na to jak ta wersja sezon będzie sprzedawać, bo ja patrzę tak Samar znasz taki Instytut badań rynku motoryzacyjnego mam takie dane, do których bardziej szczegółowo za chwilę tylko jeszcze zanim do nich przejdę to Polski typami pierwsze dlatego nosi ono już co tydzień po prostu to są gazety, ale powiem szczerze przydają czasami się ty pamiętasz w ogóle trójki mazdy to kilkanaście lat tak jak szóstka nie pierwszy pewne pierwsze lata dwutysięczne to mazda 32 no pamiętam, że raz było to już co koniec lat osiemdziesiątych albo początek lat dziewięćdziesiątych jechałem, a tak dawno temu jechał taką mazdą 323 chyba do Niemiec, bo dziś on u koniec lat dziewięćdziesiątych daje 8880 jacht nie miał wtedy drugi raz, ale za wcześnie miałem, ale jechały dobre, a i pamiętam, że to samochody były, a niezmiennie trwa chwalone za trwałość mechaniczną niskie zużycie paliwa mówi mazdy trzyma się tras dla 83 niski trój jednocześnie bardzo słaby nadwozie bardzo słabo zabezpieczone przed korozją, która już wchodziła na pokład to tak naprawdę nie dało się już jej z żadnymi nakładami zwalczyć ten to był problem, który dotyczył mazdy mazda mazdy 323 lata 89 wtedy państwo potem każdą kolejną generację, która była Warta sedan wtedy i słucha mazda 32 była dostępna to zwykle bardzo ciekawy przypadek dlatego, że to auto, jeżeli pan pamięta się w latach osiemdziesiątych było bodaj po prostu sedanem, ale potem, a tak to wyglądało szacie sięgną 80 kilometrowe to znaczy to jest hatchback, ale ma taką pomoc regularnie awersja był to to był Saddam tak samo jak ktoś taki rozwój kanciaste moc czwarta generacja była bardzo ciekawa od osiemdziesiątego dziewiątego do 9 grudnia tego roku dług to sedan był to trzydrzwiowy hatchback, a pięciodrzwiowy hatchback był w wersji FT za 323, a ona zupełnie inaczej wystylizowana, chociaż one miały w sobie jakiś taki wspólny gen z tyłu bardzo ładne bardzo charakterne auto 323, a miało podnoszone światełka z przodu, a to były samochody chwalone za całkiem niezłe właściwości jezdne i oczywiście bardzo białe mazda 32 lat 9498, a to już piąta generacja też występowała w wielu różnych wersjach nadwozia dobre teraz oglądać pytanie w wersji nadwozia dużo generacji dużo, ale teraz mamy 222 wersje nadwozia hatchback i ten sedan czy ze względu na to od razu mówię, bo sedan bardzo pozytywnie zaskoczył środek jest identyczny ta jakość wykończenia karalność spodziewały rzeczy zaskoczą wysoko spodziewa nie spodziewam się, że będzie tak praktyczne praktyczność polega na tym, że z tyłu nic jest więcej miejsca, ale albo czekać 2 lub porównał ją do skody octavia, ale do jak można to nie porównuje do wersji pięciodrzwiowej, która jest przestali chować moim zdaniem lekko, a i ten ta ilość blachy z tyłu jest może urocza no przychodzi myśl nowych tras już jest hala, więc nie porównuje do, używając komplementów do koła hatchbacka pięciodrzwiowego ma kilka porównań do reprezentanta innego wyposażona Honda civic albo albo plany stary tak no ale dobra oka to tam jeśli chodzi o jakości właściwości jezdne to nie na pewno nie jest gorzej, ale druga rzecz, która nie zaskoczyła może niepotrzebnie, bo w sumie trudno się dziwić, że zadanie ponad 100l był większy bagażnik, ale mówię takich względów, że nie jeździłem sam, więc samochód był powiedzmy dla ludzi tak, bo tamten to jest takie oryginalne i dla 2 osób tu dla 4 wysoka, bo tam 400 kilkadziesiąt, czyli ten tego pięciodrzwiowego w sumie 5 miejscowego hatchbacka dla wzrostu samochodem dla dorosłych osób, a tak to jest mniej więcej czułem się w nim jak swoje, ale choćby, która ma 2 pary drzwi tak, bo po prostu są czas, kiedy para drzwi do jedno pary wita no i dlatego natomiast, o co chodzi jest zjazdu nowo nie było jeszcze wersji Krak FX jeździłem w innych w tym co 30 w wakacje, więc dziełem Starym mówi Starym dobrym znajomym 20120 tu wybrać dobry, by elastycznymi może niema turbo no i co on ma 10 się do setki, a wydaje się lepszy, jakbyście treści są, więc może to wynika z bezpośredniego wtrysku możliwe jeździłem wczoraj jeździłem przedwczoraj przedprzedwczoraj też tak złożyło jeździłem 3 różnymi egzemplarzami toyoty avensis toyoty verso z silnikiem 18, a ze zmiennymi fazami rozwiązano oczekuję, że dokładnie pamięta to fałsz tej o 140 chyba 140 tak, bo 2020 i trochę ponad 150 lat połowa to jest w porównaniu, ale wiem wiem, bo w Realu z obrotu gazem to nielegalne mówi ja nawet 3 lata temu po faceliftingu jeździłem też wydawał się, że tak się zbiera tylko 2l już jak jeszcze dawali zautomatyzowane do tych do tych armatorzy ktoś w ogóle tworzymy czy ten silnik mazdy jest udane mówi o tej dwulitrowy 12232 co w tych miastach jest to jest bezpośrednio związane z jakością emocje słyszałam, żeby się psu i też szczerze mówiąc nie widzę tu większej oferty silnikowej jeśli chodzi o benzynę, bo często 80 nadal czekamy, żeby pojeździć w ogóle w trójce dieslach nie ma chyba tak no, więc nie ma wielkiego wyboru ja zostałam żoną broni to jest proszę państwa stan silnik Opowiedz trochę o opowiem już opowiadam jak jeździłem natomiast generalnie boją się, że to stosowane nazwy to jest Zakopane i tak pierwsze wrażenia moje były takie że, owszem, ma trochę inny dźwięk, ale nie jest głośny jak gdzieś tam wyczytałem mówimy o tym, iż to, o czym mówimy o krzyż nie jest głośny dla mnie nawet trochę mniej pali niż 20120 natomiast nie rozumiem, gdzie się podziało 60 koni po prostu tego nie czuć i tylną on tam jakby minimalnie minimalnie, ale opłata droga do prezentacji można się natomiast w 20121 wybór, który tam istnieje albo automatem albo zręcznym ten ten automat sześcio stopniowy to ma parę lat, ale tam w miarę dobrze działa ja się pan problemu nowa w środku Polski proszę 1 rzecz ten samochód w najprostszej wersji uważa, że nie kosztuje 95 000zł 4m 60 km długości, a i tak naprawdę segment jest wypełnione takimi autami brak podarowała 1 z lepszych, a przyjemniejsze no i ostatnią dziedziną jest Hyundai Ela na liście właśnie mówi Józef elantra, która kosztuje niecałe 32 000zł z silnikiem o 8 koni mocy mimo wszystko zgadza żaden samochód, który nie jest premium nie jest droższy to, więc Senatu jest na pewno minusem tego samochodu natomiast elantra ma nawet identyczne wszystko 4m 60 cm 4 cm krótsza na 2 lata jest pół 35 kruczków tańcowi zjemy właśnie to będzie największy problem ma, bo podpowiem ci o sprzedaży np. mamy sprzedaż sedanów w ubiegłym roku nie za 9 miesięcy tego roku wg Samaru Instytut badań rynku motoryzacyjnego i słabo mazda trójka to jest poziom sprzedaży mniej więcej Lexusa SA, ale rozchodzili 300 sztuk przez 9 miesięcy, a taka rola siatki posła corolla kilka tysięcy Fiat Tipo 3000 to jest ten rok, więc wiadomo czekamy może na ten nowy model, ale wszyscy konkurenci szóstka ma nawet 1100 nie wiem zobaczymy 2 słowa szóstce no, dlaczego dlatego, że kombi bądź co, że wszystko się w tym samochodzie podobało znowu oprócz ceny to znaczy wszystko może wcale może nam potrzebna scena trójki ceną szanować to sensu kupowanie trójki Ania parę tysięcy więcej może kupić prawda natomiast właśnie z szóstki nie kupować dlatego, że to jest zły silnik zły napęd i tylko, że wydawanie 180 000 na 22184 koniec z napędem na obie osie dla koneserów, a ja po prostu bym wziął sprawdzony silnik na nie 145165 koni benzyna też bez turbo i wszyscy będą zadowolenia jeszcze w ogóle moździerz scenie czy zauważyłeś identyczna cena za sedana kombi zawsze tak było to rozwój i sedanie tak samo jest w trójce i wsi i sedan hatchback, więc okazja dobra fajny samochód nie najgorszy dobra jakość wykończenia ma od kilku lat, chociaż konkurencja goni bardzo osłabiła go dogoniła Koreańczycy Toyota uważam, że też się ten sam poziom tak natomiast pierwsze kombi, jaka szóstka wraz z benzyną nie znam, bo za drogi, a trójkę sedan braci sięgają niemal wolę sedan hatchback, a może tak, ponieważ nowy, ale więcej niż w UK kosztuje 62 000zł jest to bardzo ładnym samochodem nad ręcznie ładniejszym elantra no, zamykając zwrócił bagaż jest parę innych jeszcze Marek, które produkuje sedany też można brać pod uwagę chociażby civic, chociaż cywilną do najtańszych nie należy, ale jednak konkurencja jest, ale na pewno Noma zda tutaj nie spartaczył nic oprócz ceny, więc generalnie co na to trzeba zwracać uwagę ktoś liczy pieniądze to masz wybór może brać cokolwiek chce natomiast, jeżeli ma tyle kasy natomiast, że tu się nie rozczaruje, a co z opłat za Paluchowski, ale zafira najnowsza, bo takim jeszcze nie dziś autobus w cudzysłowie w 3 wersjach my mieliśmy 1, choć minął długość samochodu kończy się piękny Sławek Warszawskiego usłyszenia Jacek Balkan Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Z Dostępem Premium TOK FM odsłuchasz każdy podcast! Nie czekaj, zacznij słuchać wygodniej z pakietem "Aplikacja i WWW".

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA