REKLAMA

Przyszłość motoryzacji według marki DS

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2019-12-11 19:40
Czas trwania:
13:03 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór państwu codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Olszewski Jacek Balkan konie się pięknie no witamy państwa właśnie dzisiaj o przyszłości motoryzacji jak Jacek przypomniał tuż przed chwilą, żeby nie zapomniał, że mnie nie zaczął gadać używanych samochodów rocznie po to ludzie przypominają no i słucha właśnie chciałam tak się pomyślałem zresztą dyskutowaliśmy uzupełnieniem takiej okazji, ale do dyskutowaliśmy Rozwiń » o citroena to w związku z tym powiem coś od USA, które ostatnio mieliśmy wskazaliśmy poza anteną poza bloku, ale rozmawiamy sobie różnych rzeczach z anteną też nie tylko na antenie tak sobie pomyślałem, że niestety nie udało nam się tymi samochodami jeździć, chociaż byliśmy zaproszeni na pierwsze jazdy elektrycznym deszczyk Rosbergiem hybrydowych też 7 Crossback, ale niestety kalendarz nie pozwolił nam tam uczestniczyć w tych miastach, ale coś w tych samochodach wiemy tak się zastanawiam właśnie jak to mi się będzie jeździć, bo wiosną będą w parku mam nadzieję, że szybko dostaniemy do dojazd na wiosnę może już szybko po nowym roku, bo są 2 samochody 1 do tej pory wzbudzał mieszane uczucia to jest hasło, które dość drogi no i uważam, że powinien lepiej jeździ przy tym z mocnym dieslem za miękki trochę ten układ kierowniczy nadal nie jestem przekonany do samochodu, który nazywa się też 7 Crossback warto ładne autorytarne ruchy jak jeździ on czeka bardzo dobrzy i moralne bardzo łatwo zauważalne też uważam, że ta stylistyka stylizacja di zajętego samochodu w środku jest trochę przesadzone, ale Rooney wywiezie, chociaż nie po prostu, ale trąby są też w mniejszym, który z kolei się bardzo podoba bojaźń w połowie zeszłego roku też rozważań chyba nie chodzi o to by taki ruch to chyba nie chodzi teraz może, choć cały samochód, który i tam lepiej jeździć może jest 1,5× krótszy tam żartuję oczywiście niewymieniony krótszy jest mniejszy po prostu, ale dlaczego, bo dlaczego, bo to jest 7 Crossback mówiłem pojęcia sumienia po jedno lubili nikt się pogubił oprócz siebie zwykle też 7 Crossback nie jest tani samochód nie może jest dość udany prawda prawda, mimo że Ts to ma być premium natomiast des rozległ o Elektryku powiem dobra mogę na to uważać przyszłość motoryzacji też rozległy jak wygląda zdrowie no mnie się podoba w środku jedyna rzecz, jeżeli w ogóle wejdziemy do niego wejdziemy trochę różni od tego ta wersja elektryczna od zwykłej wersji trochę są na zewnątrz zacznie od zewnątrz inne felgi grill trochę inny zderzak trochę inny panel wskaźników jak to w Elektryku, ale generalnie to jest taki pomysł w peugeocie chyba, żeby za bardzo elektryczna 200 ósemka nie różniła od spalinowej tutaj elektryczny deszczyk rozbieg bardzo bardzo ma się różnić od spalinowej, dlaczego też nawiązuje do zarządu, a więc, dlatego że tam jest ten sam napęd ta sama Platforma nowa ten sam układ napędowy elektryczny, czyli ten sam to również w corsie 136 koni, jaka pojemność 12 na dobre uważa 136 koni moment obrotowy 200 pięćdziesiątym metrów pojemność wystarczająca jak twierdzą tam i Korsze w oplu też 50 kilowatogodzin co zapewnia zasięg teoretyczny jak już wiemy, bo budowaliśmy nieraz w końcu 9330 km przyspieszenie do setki patrzy się 87 prędkość maksymalna 150 to są wszystko dane techniczne i co wystarczy to takie 87 w samochodzie za 160 000 jest to Sławków możemy się to chyba nie skojarzyłem, jakie 87 co do setki a dlaczego nie wystarczy i tak też bardzo szybko mając jest to to jest to za szybko to na miasto to jest w ogóle, o czym mówimy natomiast w trasie wyprzedzanie myślę, że bardzo elastyczne samochody takie wystarczające, jeżeli chodzi o elastyczność gwiazdowej przesada też nie jest wskazane, dlatego że przesada nadmiar mocy, czyli nadmiar osiągów też nie każdemu każdy potrafi każdy jest takie zdolne do tego, żeby wcisnąć pedał gazu, ale nie każdy jest w stanie zapanować nad tym co ten samochód może zrobić, jeżeli okaże się, że jezdnia jest śliska czy trzeba podjąć szybką decyzję tak każda elektrykiem inaczej jeździ i ktokolwiek będzie próbował jazdy próbnej to od pierwszych sekwencji orientuję ten moment jest dostępny od razu wysoki prawda dobra to ten samochód zakładam, że mnie nie rozczaruje no no zakładam tak podobne napięcia w tamtych, które też zakładam, że nie stoją tam to jest opel corsa i po 208 co może rozczarować albo już rozczarowuje ile kosztuje corsa Peugeot od 120 nowocześni i ona się mieszczą w tej ósemce samochodów, które można, w których można ile ten kosztuje 9 samca chwilowo dziewiątce obraz Sojusz jest, że firma niż sama przygotowała spec oraz szło się ono 30 egzemplarzy nie pamiętam da się podobno parę godzin się sprzedało swoje specjalną wersję Leafa został 18 około 118 mające uchylić ją tak Okaj no tak rzeczywiście to był dziewiąty dodał ratuje scena słucha się raczej nie zmieścił się w ogóle nie zmieścimy znam cenę 159 000 za wersję podstawową tanio nie jest natomiast wzrost płac z samochodów elektrycznych no to pytanie czy mamy dopłacać do samochodów, które są luksusowe modele z takich co do założenia no dobra wykonali fajną i teraz porozmawiajmy o drugim przypadku to jest ładowany z gniazdka samochód, który z układem napędowym, który też już znamy tak z jakich samochodów ja nie wiem czy nie mówi wiesz wiesz dzwoń jeśli myśli oraz opel, ale tną i Peugeot 3008 mówi, a teraz porozmawiamy o czymś nie zmieni, ponieważ PiS 7 proc, ale nie zdążyliśmy powiedzieć co osiągnęliśmy 17 Crossback doładowane Miastka ten sam apel co określa wprost gram dla cross w oplu tym 300 mną no dobrze to był to był jakiś rozsądek z Grant Grandland x Grandland x nowości no dobra to po to, przypomnę co mamy pod maską też 7 Crossback to mówiliśmy ładny niedostępny jak do tej pory tego co wiem z napędem na obie osie w wersjach spalinowych tu będzie z napędem 44 hybryda ładowana z dnia słuchaj uważaj słuchacz, który ręcznie jak to zwykle bywa 53 chciałbym 1 rzecz, jeżeli pozwoli to tutaj troszeczkę, a tak rzucamy hasło napęd 44 i dobrze rzucają tylko ja nie wiem czy w przypadku tych samochodów, gdzie mamy 1 oś sterowaną napędzaną silnikiem spalinowym, a drugą oś napędzaną silnikiem elektrycznym nie wiem czy jest to jest napęd astry koła, ale nie możemy samochody zrównywanie Absolut sobie do, które mają na pewno z niego, bo nie ma się tego rozdziału momentu między właśnie zastanawiam się nad tym czy ja pamiętam jak jeździłem takim volvo wiele lat temu fałsz 60 końca hybrydowej do dochodzenia koncern był ten sam przypadek już tak 1 z pierwszych, których mieliśmy zresztą dobrze, ale tutaj przypomnę tylko 200 kosztowały 508 przeciw hybrydą tak jest w 16 turbo 200 koni 2 silniki elektryczne w sumie 300 koni mechanicznych to wszystko w tym rodzeństwie też jest koncernu Pesa zasięg 58 km teoretyczny to też jest mniej więcej norma teraz nawet już ponad normy tak średnio 50 no i znowu cena niestety wyższa albo tak ma być, bo w końcu ma być premiowych, dlaczego nie być droższy od tych swoich braci sióstr tak od opla peugeota, czyli nie będzie brać 227 000 no to takie takie są dobre, ale luźno o tym, DSM mówi dużo, ale zaczęło się od tego, że ten samochód nie jest tani, ale podstawowa wersja absolutnie wystarczającą silniki 12130 koni kosztuje 103 rozniesie tego nie wiem czy one absolutnie wystarczające boja się tylko PiS miażdży znam tylko tym wiesz co on on był aż za mocny na ten NATO zawieszenie, więc z kolei taki mocny diesel 20177 koni to czystość, a może po prostu warto kupić takie słabszego diesla zimy pojeździć jeszcze wrócimy do 1 licz no to wrócimy mogą się zabrać głos bardzo proszę oddać głos mówiliśmy o takiej bliskiej przyszłości, która już właściwie tuż za drzwiami dresów elektryczny 1 też rozbieg i hybrydowy ładowany z Miastka Ts 7 słoń zacznę od tego, że po jakichś latach przerwy wróciłem z takim programem, który kiedyś był dystrybuowany w mediach Agory teraz jest niezależna jest na drugie tam 50 czasem 60 000 widzów co tydzień to program regularne chętnie oglądany finansujący się itd. tak dalej, jakby to dzięki temu, że ja coś robi tworzy udało się no to osób nie uda no różnie bywa nawet mało, kto jest niekomercyjny projekt to zawsze udaje ja coś tworzy ludzie komentują z tego wyciągam wnioski albo nie, ale od czasu do czasu dzielę się swoją swoim zdaniu swoją piątą jak to robimy od wielu wielu lat tutaj na antenie tutaj na antenie, ale fajnie, że nikt do nas nie dzwoni do mnie na zyskuje po pierwsze, dlatego, że łatwiej napisać komentarz niż zadzwonić po drugie, nawet jeśli ktoś zadzwonił do takich jak nikt nie odbiera nasze programy często są przygotowane nowe życie jeśli są na żywo to i tak nikt na mnie przyłącza tych telefonów, bo nie mam czasu rozmawiać tak to jest stosowane są nasycone informacja na program musi, więc czekają, jeżeli radio spotkają się państwo tutaj taką opinię, którą państwo drażni co szanuje, że np. ja jestem zwolennikiem wprowadzenia przepisów nakazujących kierowcom, a dbanie o pieszych i ustępowanie im, jeżeli tylko zbliżają się do Brześcia uważam, że to nas lepiej wychować nadal wszystko poza tym jeszcze co tak uważają niech pomyślą, że zawsze są też czy sam bywają też pierwszy rzuci coś takiego internauty cała masa mądry widzów się znamy już naście lat, a którzy mogą się z tym nie zgadzać mogą polemizować, ale Prusak zostawiają sobie temat tego rozstrzygnięcia gdzieś w sobie jest też sporo ludzi, którzy chodzą z jakichś algorytmów, która jest lub, dopasowując je dopasowuje słyszą taką opinię kogoś kogo nie znają widzą pierwszy raz na oczy słyszą i gotuje się w nich i wyraz wyrażają swoje słowa dezaprobaty niż nawet w stosunku do mnie, bo to wyjaśnić po tylu latach pracy w mediach po prostu to, ale dziś słyszę takie opinie, że to pogorszy wyspy tak, że pierwszy musi na siebie uważać, że pierwszy nie może być świętą krową, że jak byliśmy mali to nas uczyli, że najpierw w lewo potem wprawo itd. tak dalej, że będą piesi wchodzić ze smartfonem w ręku tylko, więc ja tam tłumaczy poseł Jan przygotowuje kolejny program w tym np. trudno chyba trochę się do tego odnoszą mówiąc, że to nie jest tak, że wejdą przepisy to piesi przestaną na siebie uważać to jest także piesi przestali na siebie uważać w związku z tym ci, którzy mają tę toner bądź 2 tony Stali i szkła dookoła siebie to oni muszą zakładać, że ten pierwszy jest ślepy głuchy wpatrzone w smartfonach totalnie totalnie rozkojarzony tak ma działać, dlaczego Czyż rozkojarzenie ma być karane najwyższym wyrokiem, czyli potrącanie rozjechali tego tak da, więc tych argumentów przeciwko, a takich absurdalnych takich szczeniaczki takich, ale pozostają w przyszłość udział marszałek Murat to był bardzo długim lotem do historii, którą opowiem w przyszłym tygodniu jest ona związana z fordem i ekologii, ale są zdążymy, bo to jest, a wrócimy do tego wrócimy do tego za tydzień natomiast temu natomiast natomiast także rozgadana tematy filozoficzne warto, bo w sumie akurat desa ostatnio nie mówiliśmy zbyt dużo, bo testowaliśmy ostatniego wakacje tutaj, jeżeli jest taka dawka 2 modeli jednocześnie no chyba warto wspomnieć tak ta też bym się za za tydzień przypomnimy, żebyśmy chwilę się za tydzień znaczne uważa za interes to w końcu teczkę krótka wspólna np. żeśmy zwrócić uwagę na te samochody, które można kupić taniej elektryczne, które kosztują poniżej 120 008 to jest sport może odezwały Kruszewski z bankami dziękujemy bardzo zapraszamy już jutr Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Z Dostępem Premium TOK FM odsłuchasz każdy podcast! Nie czekaj, zacznij słuchać wygodniej z pakietem "Aplikacja i WWW".

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA