REKLAMA

Test: Mazda CX-30

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2019-12-19 19:40
Czas trwania:
15:03 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny japoński dzień testowy Jacek Balkan Sławek Paruszewski będziemy mówić o maździe CX 30, czyli kolejnym, które są wyżej japońskiego producenta nowszą cóż mazda ma w ofercie w Polsce widzę, że coś to samo wyświetli myśli co ja miał do tej pory 2 crossovery tak co w trójkę lekko się ze strażą już o tym, mówi nasz czytelnik ma za sobą 3 no i 5 ZAiKS 3 ulice trzeba zresztą ich znajdziecie dziś Rozwiń » na wzrost CX 323 lata temu miał bardzo noty u nas, ale czas dobrano trudno spamiętać na klub z listu samochodem roku kiedyś naszym natomiast na czas nie stoi w miejscu konkurencja zaczęła więcej robić tam w środku różnych rzeczy dotyczących obsługi w tej trójce jeszcze niewiele zmieniona w związku z tym uważam, że trzeba czekać na nową mazdę dwójkę mazdy CX trójka mamy seks piątkę to samochód, którym nową wersję poznaliśmy druga generacja w ubiegłym roku no i zupełnie nowy mówi zupełnie nowego premiera w lipcu jak miał okazję w lipcu trzydziestki rozmiarowi między trójką, a co z piątką konkurencja bardzo duża to samochód, który ma 440 długości przypomnę, że trochę minimalnie krótszy niż qashqai świetnie się sprzedający trochę dłuższych daje tu są również przy świetnie sprzedające trochę już volkswagen Tiguan łatwo nie będzie w tym roku pojawiło się kilka takich nie za dużo zobaczyć świat taki exit, która też ma podobne rozmiary trochę mniejsza Skoda Kamil i Mitsubishi ASX również są takie nowe Tychy tyscy mniej więcej w tych rozmiarach no dobra co zaczyna od wyglądu w ogóle wiemy, że to nowy model zupełnie, ale zrobił zacznijmy od tego, że mazda CX 30 to samochód mówi kompaktowy tutaj także na stronie osiągają nawet nie powiedział kompaktu, ale rozmiar powiedziałem, że taka konkurencja w tym rozmiarze dużo tak natomiast to jest samochód, który jest z zewnątrz bardzo ładne trzeba mu oddać ten cud co jest narysowane jak wiemy, kto mienia do korzystania z daleka rzeczy, ale ten zarzut jest narysowane naprawdę naprawdę fantastycznie, ale właśnie to jest pytanie, bo pamiętasz rozmawialiśmy, zanim jeździłem w lipcu ten z boku tam też duże nadkola plastikowe letnie nad kolegą tempa chodziło tutaj to nowe OTP o pewne proporcje koła optyczne nie są zbyt duża na nas bardzo duże są to osłony budzili za taki zaczął oglądać różne inne też marki zaczął oglądać mazdę CX trójce również podobnie jak widać w tej piątce są trochę mniejsze nadkola tak jak wspomniałem w lipcu po pierwszych jazdach wersją benzynową 20120 lepiej wygląda w rzeczywistości na zdjęciach ktoś może powiedzieć mu się nie podoba to trudno nie chciałby mieć tego plastiku nic to nie poradzimy nie może bez tego kupić są nadkola i tyle natomiast proporcje ładnie też tak jak mówiliśmy o golfie 1 stylista to zrobił no nie można powiedzieć to brzydki samochód nie wątpienie nie można, choć to bardzo ładne auto bardzo pani emerytowana mówię, jeżeli są takie delikatne zastrzeżenia do tego w jaki sposób proporcje są, bo to miasto jest kwestia przyzwyczajenia bardzo ładny samochód nasz w tym obowiązkowo jakieś czerwonym i to naprawdę i to naprawdę ładny zgrabny samochód, ale nie jest duży, a że nie jest tak dużo miejsca, więc są tak to jest 1 rzecz, ale nawet na zewnątrz tak jak jego zaparkuje wśród innych samochodów to nie wygląda okazale to nie jest duże auto może wydaje się, a w cenniku, bo to jest cena 102102 000 na dzień dobry za najtańszą wersję ma 440 no tak, ale wiesz mówi Kaśka też ma no ale dziś wydaje się, że trochę mniejszy też taka Toyota C-HR Kuros, ale też nie wydaje, że duża zależność hard masz rację, a dotykowy jest ponad 20 000 tańsza wsiąść do środka i tu jest proszę tu jest to samo w maździe Trójcy, którą znamy też już od wiosny Zobacz cała wygląd i obsługa popatrz ta jest mazda trójka próbuje sobie tutaj wyświetlić jakiś jakieś wyraźne zdjęcia, ale dobrze, że to jest już inna obsługa niż w tej trójce dobrze, że coś zmienia, bo jednak tam coś jak mówiłem, że zdarzało, chociaż to społeczny tak na sam początek to nie jest tak bardzo proste w obsłudze to jest ładne ten panoramiczny ekran konsoli środkowej się podoba nie zasłania szyby natomiast 33 tego trochę nauczyć zaprogramowanie najpierw stacji radiowej też nie widziała mnie mieszka w instrukcji znalazłem jak to zrobić, ale to nie było tak intuicyjne, ale szkockich dają sobie uwagę nie jest tak ja mam do tego samochodu kilka takich wnętrz bardzo się podoba on jest prosta Zobacz on jest ascetyczna ma prawdziwy wyświetlacz head-up Display regionalnie oraz nie na szybcy tylko prawdziwe kolorowe może wygodne, a nie większa skierowania wolno wyświetlać ten, który jest na barda, jakby Centralna część zagramy tzw. oka składają się z 3 części z lewej strony ma tradycyjny obrotomierz z prawej strony masz tradycyjną ilość paliwa temperatura cieczy chłodzącej, a pośród Tomasz cyfrowe bardzo ładne bardzo fajnie wkomponowany wyświetlacz, gdzie masz komunikatu zaletą tego ważne, a co z radością w poniedziałek, że to nie męczy oczko mniej nie mają przeprowadzenie tego samochodu i wyświetlaczy, bo to za bardzo nie ma co mają, ale nie ma dlatego też patrzeć cały czas na Adamie chyba bliska, jeżeli mają państwo do wyboru jest rewelacyjną sprawą i wraz Sławek Ano nie usiądziesz to jest mały samochód w środku mowy ciasne i tak agresji no mierzyłem Klossa, czyli aluzji i żona córka z tyłu to tak naprawdę dziecko miało, więc dziecko fotelików okruchów z ilością salonowi to jest mały samochód ma dla 2 osób, a ewentualnie 2 osób dwójki ma mniejszych osób które, które będą siedziały z tych granie dla niewielkich osób to co wspomniany szczyt na rzecz estetyczną ascetycznie celowo przed pasażerem praktycznie nic nie ma już są to jest takie gesty te spółki badana jest naprawdę fajne zaostrzyć jeszcze do do silnika natomiast ja mam ja mam z tym samochodem ja mam z tym samochodem, a 1 taki malutki problem złapałem, a to auto i kilku drobnych mankamentach natury, a ergonomicznej Pogranicze samochód bardzo łatwo obsługuje bardzo prosto, ale np. kręcąc kierownicą nieustannie zahaczały palcem o ten przycisk, który jest na kierownicy i jest bardzo łatwo tam to jest obsługa głosowa, a żołnierzom, czyli nie próbowałem zdarzyło mi się kilkanaście razy w ciągu 23 dni włączyć niechcący obsługę głosową inna sprawa kierownica składa się oczywiście kierownicy bardzo małe poduszki powietrznej przycisków do stacji radiowych do głośności do tempomatu, ale są też dodatkowe przyciski jeszcze na dole kompletnie niewidoczne no bo radny z ramienia i takie opozycja nie łączy marzy się zupełnie nie widać w czasie przyglądać się to wiadomo, że Czech w pewnym momencie przyzwyczajenie jest wielki problem kolejna rzecz nie mogę otworzyć szyby patrzy, gdzie to jest okazało się, że był wciśnięty przycisk do blokady szybcy buzia dziecka można, ale nie ma poczekać, ale nie było tam żadnej lampki nie był tam żadnego potwierdzenia głównie na rzecz zniknęła, która była na przednich mazda chce mnie zadziwiała, że rzeczywiście zamykało tylko, naciskając taki starodawny jakiś przeciw mojej Alfie, a teraz jest normalny taki guzik jak większość samochodów również natomiast jest to co ja już mówiłem o trójce tak stały dość mało miejsca to prawda w trójce hatchback również to mówić o wskazanie więcej, tak więc 2 osoby komfort więcej to może nie, ale np. przywitano te wersje którymi jeździłem też sztuki do nie wiem nie pamiętam nawet, które to są wersji wyposażenia, ale bardzo przyjemne materiały miękkie to fajnie się w nim czuły na przynajmniej miał takie wrażenie kolorystyczne mnie tam nic nie gryzło ruszamy poczeka jeszcze chwila 1 silnik jest tak, a pierwsze wrażenie jak sam do środka jest bardzo dobra czuć jakość no a na zewnątrz bardzo ładny samochód fajnie skrojone na parę mankamentów ergonomicznych jeszcze pasz, a któż może ruszymy 2l benzyna 120 koni, a lekarza silnika wolnossący do tego automat, który powinien mogło się losem, ale wierzę w automacie zaczyna za zachowywał debacie parę razy miał strasznie długą dwójka albo trójkę zachował się po raz taki był skrzynię bezstopniową jakoś przyciągał dziwnie to on w sporcie i sportu nie włączam, bo sport trzymano wiele także polityczną Rosji gorszy niż opatrzyli kosztuje 81060 nie zraża nas od rzeczy sam automat do kupiliśmy coś co jest dość stary automat sześcio stopniowe, ale jakoś istotnie nie wiem mnie to fajny zmieniało nie szarpałem się ciężarną czy wiesz ja mówię jak na drugi raz orzekają, że już stała, ale niech będzie też dobra skrzynia biegów mniejsze po prostu przez moment wydawało, że jest autem albo tam bardzo długa dwójka albo możliwość trójka też inna sprawa, że silnik jest bardzo nietypowe ja po prostu się parę razy złapana tylko na myśli wiem, że to zupełnie inaczej działać skrzynia TVP, ale mówię to tylko taka, która nie jest oczywiście na Marsie co możemy mieć możemy mieć to co mieliśmy tylko ja też tylko takim jeździłam z silnikami, czyli z ręczną skrzynią 122 konie z automatem szansach obowiązuje kolejność, bo to jest nowe samochody maleje no właśnie mówię automaty mieliśmy 6 stopniowym mówimy, że dobrze zmienia jakieś 1 rzeczy czy układ kierowniczy fotele zawieszenie tutaj nie mam zastrzeżeń ma zastrzeżenia do 1 rzeczy przynajmniej wg komputera na początku, dopóki nie rozgrzeje to trochę trwa w mieście auto pali się bardzo groźną i patrzą na tezy takie po potem zamiast wyjechałem to już było dużo lepiej, ale same wyjazdy po mieście to pokazuje, iż takie bardzo wysoko to jest prawda ja to też zauważyłem, że po pierwsze, ten samochód bardzo długo rozgrzewa i no złapał na sanie los nas rano, ale złe zła ona sama przymrozek, zanim ten samochód jest problem z wentylacją trochę, zanim ten samochód odparował w środku i rozmrozić wszystkie szyna, które z zewnątrz specjalnym preparatem, ale od środka było też trochę zmrożone to przysięgam z tytułu tych 2030 minut jechałem tam tak samo też się wypalił, że tak dumny mimo złu i dziwnie jest to poprowadzone na 1 szyba bez boku i z lewej z prawej strony jest to samo łatwo tak jeszcze taka mała znaczy to po prostu mało wydajne i bardzo długo było zimno w samochodzie rano jeszcze taka mała uwaga Noto to są 21 z pierwszych egzemplarzy w tym coś chorowało jak w Chałupach drobnych nierównościach ewidentnie, gdyż taki plastik plastik natomiast dla mnie ogromnym zaskoczeniem jest to dwulitrowa benzyna to nadaje rada no tak, bo to dziwi mam tu 11 sekund setki im się wydaje, że to całkiem spory sprawnie się miesiąc może to jest wino bardzo przyjemnie tam nie męczy się ten samochód żadna rakieta rakietą nie mógł być wyższa jest dziełem tym ska jak Fitch w wakacje w trójce będziemy mieli wreszcie do Polski już z pewnym opóźnieniem na dłuższy czas w lutym ciekawy jestem właśnie wtedy moje wrażenie było takie, że to 120 był wystarczająco koni, a ten ska jak Fitch 180 zbyt wiele oczekiwałem od tych dodatkowych 60 koni zobaczymy jak też jak to się będzie teraz działo będzie mieli trójkę sedan właśnie ciekawostka z napędem na obie osie to jest nie sedan hatchback, ale wynika korzyści bardzo udany samochód bardzo drogi samochód kosztuje w najtańszej wersji 102 000zł jest duży oraz automaty 110 000 to jest bardzo duży problem ten samochód jest średnio 20 parę tysięcy droższy od konkurencji ale, żeby go na 20 000 więcej wydają to nie powie parę drobnych mankamentów natury ekonomicznej nie są one poważna, a natomiast auto jest bardzo fajny bardzo statyczna ma bardzo dobre właściwości jezdne jest poręczne moim zdaniem następcą tej trójki jest doskonałym, chociaż cena aż trochę mieszanką na koniec przypomnę, że nie ma mówi może mówiłem, jakie modele, ale w zeszłym roku 3,51000 sztuk co z piątki tyle co boki co z trójki niewiele mniej 200 000 czwarta roku się chyba trochę i w przyszłym roku tylko zmieni no może, więc nowy nowy model do zobaczmy jak to się podzieli komun podwiezie czy podwiezie w ogóle czy, ale stosunek ceny od państwa 1 bardzo ważna rzecz, a wbrew temu co usłyszą państwo w salonach mazdy mazda nie są otynkowane, a zrobił się taki spór chyba rok temu już pomiędzy naszą redakcję, a Amandą oni nie wiem, jakiego powodu wprowadzają klientów błąd mówię to z pełną świadomością odpowiedzialnością na 1 z Politechnik, a w Polsce zostały przeprowadzone odpowiednie badania i ta technologia, którą oni używają można sobie nazwać cynkowanie dlatego tam faktycznie jest są jak znaleźć, zastępując zapomniał jest syn, ale niemocy, ale nie ma rynku tak to znaczy technologia tynkowania organizowania samochodów jest najskuteczniejszą metodą zabezpieczenia antykorozyjnego mazda tej metody nie stosuje natomiast faktycznie stosuje sproszkowany cynk Nawa lakier podkładowy też dlatego zastosuje lakiery wodne inaczej się tego nie dało, a polakierować drogę przez, a teraz nie są to samochody ocynkowane nie są tak zabezpieczone przed korozją jak samochody francuskie czy europejskie a, ale niestety niestety, a sprzedawcy w salonach opowiadają o bardzo duży co się mówiło, że włoskie francuskie to powinno się zdawać 2 spośród dzisiaj mam jeszcze 200 piątkę, ale nie wiem czy to prawda jest taka, że trzyma, gdzie trzeba wspomnieć o tym, że samochód w dalszym ciągu rdzewieją i na stacjach diagnostycznych spotykałem ja zresztą sam też oglądałem samochody, które mają 6 lat np. są naprawdę, a może nie do pilnej naprawy blacharskiej, ale są do pilnej konserwacji podwozia, a i samochody są kradzione to się też tutaj i zeszli zresztą wspominaliśmy to przecież przy okazji nowocześnie można zapomnieć po pierwsze, ale oczywiście najwięcej na Mazowszu to są wspominaliśmy przy okazję sprzedaży toyoty C-HR Góra tak właśnie cechę, której mówiliśmy po pierwszych jest w 22 i 2 miesiące 2 miesiące temu urosła też nowy dużo lepszy model niż poprzedni w styczniu będziemy jeździć nowym drukiem o, a on się tak wygładzić oraz co tak już tak wygładzi jak poprzednicy HR w porównaniu do tego od oryginalnego i dróg się też tak wygładzić nie jest taki dziki, ale jak widziałem na zdjęciach i chyba godzinę siedziałem zdają się, ale jeździłem w styczniu powiemy więcej też zmienia to Sławek Paruszewski tak walkę dziękujemy mazda CX 30 była bohaterem naszej audycj Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Teraz wszystkie pakiety TOK FM Premium 51% taniej!

KUP TERAZ 51% taniej

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA