REKLAMA

Małe samochody terenowe

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2019-12-23 19:40
Czas trwania:
12:01 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny to dobry wieczór dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny na co dzień ten śmieszy zawsze korzysta pan sobie Jacek Balkan Palikota to mówiłem co mnie śmieszy wyższa generalnie mnie trochę nie tyle śmieszy mnie intryguje jak dzisiaj jak przebiegną święta przebiegnie wyrok jak co roku, ale nie nie chodzi o to gdzie ty będziesz balował na hucznym balu jak zwykle przyjechał no ja co ja też będę spał, ale po prostu to co się zaczęło wczoraj Rozwiń » po paru dniach słonecznych Polska spowite chmurami deszczem to takiej zimy to ja nie chcę, ale chyba nie mamy na to wpływu kliknięciem myszki możemy zmienić jak sądzisz chyba nie no, czyli z tytoniu pamiętasz to chyba jesteśmy po trzydziestce, ale te czasy, kiedy były śnieżnej mroźnej zimy kombatanckie wspomnienia pamięta pamięta to nakład to urządzenie nie jestem śmiech 3 znane jest też po trzydziestce ekojazdy, ale płyną Ukajali aż 405060 lat 70 dobrze ze startu my w takim razie z czymś co jest zapowiada od razu w najbliższych tygodniach mamy nic się 200 po faceliftingu 4 lata czekaliśmy do kwestii w tym projekcie zmiany pod maską nie tylko to będziemy pod koniec roku albo na początku przyszłego 2 mercedesy 1 zupełna nowość oni już trochę mówiliśmy, choć były embargo trochę bardzo się udało obejść, bo embargo było na wrażenia zjazdy natomiast generalnie byłem bardzo na dane techniczne oraz samochody praca wiązała się przekazać przekazywane stanowić trudno no dobra mamy też jeszcze w oczekiwaniu oczekuje oczekujemy na odbiór, ale już już puka do drzwi audi aż ku 3 Sportback bardzo ładny samochód pierwsze dni stycznia mamy są znacznie mniej teraz od o tym, chciałem zacząć coś co zarzuca no i będzie jak długo wiesz tak można nawet nazwać testy długodystansowe mam go norma mamy go już drugi raz zresztą byliśmy na prezentacji, ale to nas samochód, którym na pewno będzie warto w styczniu poznać, aby dorzucił do niego też parę słów audi e-tron, które po raz drugi jeździ dobrze, ale zaczniemy od terenówki odłożone wiadomości nie, gdyż chcę powiedzieć entuzjazm mój do tego mercedesa c do momentu, kiedy pojawiło się auto przed redakcją był bardzo letni, ale dlaczego, że bardzo też, że elektryk SUV nie wiesz jakoś się samochody widziałem nawet na ulicy jego oczywiście oglądałem nową witrynę tego jak przechodziłem obok nich obojętnie natomiast na pomocnik Jarek, czyli tutaj członek redakcji które, które też bardzo sprawnie ogarnia wszystkie motoryzacyjne logistyczne problemy on ma coś rodzaju choroby morskiej na elektryczne samochody i wyobraź sobie, że biedny chłopak za każdym razem wybierali szefa audi e-tron ma jakikolwiek elektryczny samochód to on dostaje choroby morskiej po przejechaniu 5m, a w tym mnie no dobrze dodał podobno Dzida do czynie nie została choroby morskiej, a także dowód nie jest Shark nie jestem Jarkiem też, ale uwielbiam elektryki z 2 powodów, o których mówię już 4× Ciech cisza na pokładzie i moment obrotowy dostępny cały, czas więc fajnie się tym jeździ, ale osoba premie hali razem takim samochodem, czego oczywiście unikamy tak jak prezes nowej normy no nie myślał o przyznaniu lała, ale np. wybicie przechowywania rzeczy, ale kręgi szyjne przy przyspieszaniu zabawne byłoby, co gdybyśmy w 2 jechali samochodem elektrycznym to pierwsza wielka zaleta samochodu elektrycznego, czyli cisza na pokładzie liczby nie była taka nie, ale słucha pan jednak żarty żartami samochody elektryczne będą rozwijać będzie się to technologie rozwijać szybciej, bo wolniej natomiast te samochody nie są takie bardzo drogie premium elektryczne w porównaniu z innymi wersjami silnikowymi to jest jakaś cecha, bo między 300400 ty możesz kupić mnóstwo samochodów premium pod podobnych rozmiarach wieś, ale może coś czymś tańszym czym swój wniosek śmiało możemy jeszcze chwilę tych, a zresztą proszę mamy to właśnie słuchaj ja mam taką 1 uwagę dotyczącą z kolei drugiego obiegu na tych samochodów terenowych, bo właśnie te elektryczne trudno nazwać terenowym wysokim prześwitem Mercedes tak jak jest 911 co nie jest to nie jest I-pace można podnieść 4cm metro nie też zwiększy, ale to nie chodzi o to, że to minister nowe trudno nazwać SUV-em to jest po prostu elektryk o wyglądzie SUV-a w żaden sport soczewicy wieku, ale coś jest prawdziwą terenówką mamy rok temu jeździł na pierwszych jazdach tylko w terenie tylko w górach ciekawostka czterostopniowej auto tak wie o kredyt to kiedy to było 102, ale gdzie, który ostatnio, w jakich EW w latach osiemdziesiątych już po, ale zawsze pierwsze wyślą pojawiła się w sieciówkach pamiętasz, ale biegową skrzynią apel służą opel opel Signum tak 2000 piąte no np. czy Wrangler pamięta Nora leży gdzieś wiążą już w mieście siódmy szóstym miał 4 biegi nie są duże cztero biegowych automatów nie mamy za niego płacić kilka tysięcy zielonych automat no tak jak jeszcze rok temu automaty ręczne, ale tamci właśnie, dlaczego to jest duża frajda tym samochodem, chociaż jest nie nadaje się na trasę zamiast rzucać ja musiałem drużyna nie tylko na miasto na trasę właśnie klasa, bo to nie do tego zrobiony, ale naprawdę w terenie, gdzie żeśmy to robili rok temu o taki był plan w górach on się nadaje, ale jak każdy samochód można go zakopać w dobrać się, że 1 ekipa dziennikarzy zakopała go nie po ludzka zwrócić na taką oblodzona droga gdzieś tam osiedli na tej płycie podłogowej do nas dzwonić, żeby przyjechać każdy jechaliśmy tak też innych wypchnął, ale od, czego dąży, dlaczego drąży temat małych kanciastych samochodów ich nie ma na co nie ma w ofercie może nie to małych kanciastych samochodów terenowych samochodów, które wyglądają jak auto typu SUV, ale są tak naprawdę prawdziwymi dzielnymi terenówkami dzielnymi samochodami, które faktycznie można zjechać gdyż, gdzie nie ma drogi samochodami z prawdziwym napędem na 4 koła samochodami z reduktorem bardzo wzrośnie, więc powiem czy taka rozmowa bo kiedy ze Strażą Graniczną, że przecież tyle różnych innych fajnych, ale mówiono zimni i wieloma samochodami może jechać prosto po piachu w lesie w błocie, ale nie wrócić tam, gdzie mnie gdzieś tam lepiej niż w lesie między drzewami jest krótki jest wąski ma niskie w małe zwisy zwie wczoraj przeciętnością 1 jeździła na takim 2007 roku obok takiego stałem wczoraj naprawdę są prawie, jakby jezdnie, ale z sobą nam przekazana na prezentacji tom obok stał taki starszy dziennie ile tych linii 34, by policzyć czy Samuraj tam przyglądał różne były tanie wg mnie najładniejszą nawiązuje do tych, do których taki był kanciasty niem czy pierwsza generacja trochę potem takie się obu zrobiły Niemcy również prawda zimno raz mówią takim zimnie w 2007 otoczenie zupełnie inaczej, ale sama mam ma z tych koło zapasowe rzadkość ma na górze specjalny bagażnik jak zauważyły zamontowane ale dlaczego też o tym, mówi poszlak chciałbym doszła Łada Niwa no nie wiem czy oficjalnie w ofercie samochód produkowany od końca lat jest jak można go jakiś ważny, ale to ja nie muszę patrzeć pomiędzy większą rolę w Warszawie na korkowej bodajże oka jest import samochodu jak tylko chciałem przypomnieć o tej wadzie nie koniec lat siedemdziesiątych się pojawiły pamiętam z tego co mówiliśmy kiedyś silniki 16 jedno 7 on miał 40, bo parę 50 parę koni wiem, jaki był silnik peugeota 19, chociaż tak dokładnie pamiętam co się tam działo, dlaczego ten silnik był teraz mamy już silnik 1 chyba 570 kończą się z rakietą jak świat 180 stała to jeszcze mocniej no widzisz wieków leży mu co o tym, sama właśnie czemu, bo jest lifting czy można powiedzieć, że też zużyty samochód terenowy nie jest duży też samochód, który pojawił się w roku 196743 lata był oczywiście modernizowane przez wiele wiele razy, ale cały czas podstawa ta sama, a liczba rama, a wiesz Jacques, a nie to, iż na tej ramie jest na pewno dziwni są większe samochody są pick-up jest jeep Wrangler na ramie nowe nowe i Fender z tego co wiem to nie prawda galę, ale konstrukcja samonośna wzmocniona planowano, czyli można konstrukcją samonośną też w Toruniu udać zresztą suzuki Grand vitara potem też nie były w pełni parami do wraca z jakości co zmieniono ja ci powiem dwukrotnie Maszy to ty masz, ale w ogóle masz inne rzeczy jeszcze jak co o tym, powiedzieć no jestem podekscytowany nie zmieniono żadnych terenowych właściwości tego samochodu nie są gorsze lepsze natomiast w boczną poduszkę kierowcy ze zwałów bezpieczeństwa jak boczne poduszki kierowcy to jest no tak napisane, ale to chyba coś źle napisane co jest ważne Otóż kierowcy to boczna no no nie ma poduszek bocznych ma zależne są mocno to co pasażera nie rozwiązano wykonali tak na fakt tak czy as-dur duża możliwe, ale tak mam Fabryczna boczna poduszka powietrzna kierowcy co ja przekazuję informacje nie jak nie byłem w Rosji nie było w fabryce co dalej dalej mamy tak ukuł inna klimatyzacja panel zmieniony we wnętrzu wygodniejsze fotele są niewiarygodne tylko to potrzebne suzuki są też wygodne fotele, więc może inny jest tunel środkowy są nimi jest teraz dużo uchwyty na kubki wszystko idzie w stronę klienta układ jest zauważyłeś wygłuszenie kabiny pasażerskiej lepsze, czyli cisza na pokładzie też, w jakich to nigdy nie będą, ale trochę ciszej i nowe światła przeciwmgielne pewnych wersjach droższych wyposażenia nie wiem czy ceny w Polsce są już w tej chwili dostępne tak tej nowej wersji, ale już zaczęto ją produkować dobra temat ja mam swoją baza zmian no to do został zmieniony dizajn deski rozdzielczej m.in. dlatego że to już powiedzieli ateizacji jest większy schowek tzw. schowek na rękawiczki, czyli po prostu schowek zwiększą pasażerska mówiłeś o z uchwytami na kubki jest, a jest w końcu gniazdo 12 kultowe na konsoli centralnej, czyli gniazdo zapalniczki, czyli jest dużo zmian wyszła nie serio prezes inżynier taki samochód słuchaj najważniejsza zmiana oprócz tego faktycznie są nieco wygodniejsze fotele to jest też możliwość opcji dokupienia podgrzewania foteli, a to już jest słuchaj szał to już sza sucha 1780 rektorzy już 151619, a wy co tak sobie popatrzy na ceny suzuki Jimny najtańsze 78 000 nie ma na to 60 chyba coś startowało w Lnianie Osiu nie ta wersja była już taka też droga ale, choć jest to kilkadziesiąt sztuk, które rozeszły już, stojąc na pniu, testując go na wiosnę właściwie nie bardzo było co zachęca czy odstraszać ludzi, bo i tak ci co chcieli coś kupili samochody były na wiosnę do końca rozmów Danusia na ten samochód w oczekiwaniu chyba z 8 miesięcy czekam na testowych no no to czeka być może tak było no ja pamiętam wyjazdy na pierwszy zimą to pojazdy premierowe potem była stówka krótko rzeczywiście i teraz mamy testów koszt zadłużenia jest przepiękna, ale wszyscy oglądają oprócz 3 osób wszystkie obejrzały, który działa Sławek Kruszkowski Jacek Balkan kończy się pięknie Piotra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Więcej niż na antenie! Teraz TOK FM Premium 30% taniej: podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji. Nie zwlekaj, słuchaj wygodniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA