REKLAMA

Małgorzata Imielska: "Od pierwszego castingu wiedziałam, że Zofia Domalik to moja Ola"

Kultura Osobista
Data emisji:
2020-01-03 19:00
Audycja:
Czas trwania:
25:48 min.
Udostępnij:

Gośćmi Marty Perchuć- Burzyńskiej są reżyserka, Małgorzata Imielska i aktorka Zofia Domalik. Rozwiń »
Rozmowa dotyczy pracy nad filmem"Wszystko dla mojej matki", który ma dziś swoją kinową premierę.

Małgorzata Imielska: "Nie wszystko wolno mówić w dokumencie. Bo nie możemy naznaczać naszych bohaterów. Ta historia Oli to była taka historia, którą chciałam opowiedzieć fabularnie, bo nie skrzywdzę człowieka"

Zofia Domalik: "Sama byłabym bardzo bezradna. Miałyśmy pół roku prób" Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
kultura osobista dobry wieczór przed mikrofonem Marta Perchuć-Burzyńska od dzisiaj na ekranach kin wszystko dla mojej matki fabularny debiut dotychczasowej reżyserki głównie filmów dokumentalnych Małgorzata bielskiej Zofią Domalik w roli głównej również debiutantki nagrodzonej za ten debiut na festiwalu polskich filmów fabularnych w Gdyni film nagradzany już nie tylko w Gdyni, ale także w Łodzi na łódzkiej synergii i wyróżnione nagrodą publiczności na warszawskim Rozwiń » festiwalu filmowym teraz filmy w Chinach, a w kulturze osobistej moi goście Małgorzata mieszka i Zosia Domalik witam serdecznie dziękuję dobre na początek może kilka słów o fabule filmu grany przez Zofię kilkunastoletnia dziewczyna mieszka w zakładzie poprawczym, bo jak wielokrotnie uciekała z domu dziecka do domu dziecka trafiła w wieku 5 lat po tym, jak mama mistrzyni w biegach wpadła w alkoholizm i przepadła nie wiadomo, gdzie Ola mamy szuka i wszystko co robi tak naprawdę temu podporządkowuje biega chce wziąć udział w zawodach biegnie po miłość chyba tak można powiedzieć, w którą bardzo mocno wierzy tak zdecydowanie biegnie biegnie po miłość była sobie ogromne pragnienie miłości ogromne to jest też film o obiegu Miłosza myślę, że też, a właśnie tym pragnieniu pani Zofia tak daje się zgadzam oczywiście zgłoszą taką biegnie, ponieważ ma nadzieję, że nie chce nazwać tego kartą przetargową ale, że to jest szansa na odnalezienie najbliższej osoby każda ma pragnienie miłości pragnienie przynależności, którego ona tak naprawdę nie ma znaczy przynależy do do zakładu poprawczego, ale to nie jest na pewno rodzaj tam nie dostaje żadnego ciepła żadnego dobra miłości żadnej nadziei tak nie jest to pozytywna wspólnota jeszcze chciałam powiedzieć o tym, biegów ten bieg jest też pewną formą znieczulenia na rzeczywistość, która ją otacza, bo przecież, kiedy biegniemy pokonamy ten pierwszy próg zmęczenia, kiedy już dochodzi do nas myślę już dalej nie dam rady, kiedy jednak przełamały pobiegniemy dalej wchodzimy w pewien rodzaj takiego transu znieczulenia i one też biega z tego powodu, żeby nie czuć pani Małgorzata to przejście z dokumentu do fabuły czym było spowodowane pani przede wszystkim czy znalazła pani w końcu historie nie dokumentalną żyje bardzo kocham dokument nawet nie myślę, ale jestem tylko pewne tę historię Oli to historie, które też swoje korzenie w rzeczywistości ona powstała w wyniku moich długich doświadczeń dokumentacji środowiska twierdzą z poprawczaka w ośrodków wychowawczych, ale pomyślałem, że co zrobić fabułę bo kiedy robi się dokument trzeba bardzo mocno myśleć o tym, że o bohaterze, bo dotykamy dokumencie trudnych problemów intymnych problemów programów, które mają często dla bohatera takie ich nie chce mówić konsekwencje, bo to nie o to chodzi, ale taki program, który sądowego trudno i kiedy robi się taki film trzeba myśleć o tym co się będzie naszym bohaterem, kiedy kres kończyły swą będzie po, kiedy zgasło światło będzie po projekcji będzie to wszystkim co tydzień będzie znaczył dla niego i myślę, że nie wszystko wolno mówić w dokumencie, bo nie możemy zaznacza, że bohaterów oni z tym filmem przecież pójdą dalej życie i na pewno nie może oznaczać historia Oli było świetną historię ruchu bez chciałam powiedzieć fabularnie powiedziałam, że nie skrzywdzę człowieka nie skrzywdzę nikogo by tę podróż wyruszył ze mną moje znakomite aktorki fantastyczne, które uwielbiam podziwiamy kochamy w ogóle, by wszystko dla nich Zosię, która podjęła się tej bardzo bardzo trudnej roli goto, który był bardzo trudna ogromna rola ogromna szansa, ale też ogromne wyzwanie co pani zobaczyła w pani Zofia takiego, że została właśnie filmową rolą zawsze się zmieniłem zdanie nie będzie złe zresztą historię, ale wbrew pozorom dla mnie taką bardzo piękną historię, bo pamiętam pierwsze spotkanie kiedy, kiedy spotkałyśmy się ze się na castingu, by szukam dziewczyny delikatnej, ale silnej kruchej, ale mocnym takiej pewną szlachetnością jest tylko radością, jaką godnością z taką też powiedziałbym szlachetnością i przyszło zaś casting był kompletnie nie znała, bo przyszło takie dziecko z długimi włosami kompletnie inna niż fizycznie niż ja myślałem o o tej rodzin zostało nie zaprosiła ich ser do realizacji do roli on zaprosił ją do roli na nim i zaczęła grać nie zmusił mnie, ale też innych moich taki cykl sponsoruje klub ze wszystkiego pamiętać by, bo zapomniał o tym, że ten tekst napisałem tam każde słowo byłyby nad moim organizator scenariusz, bo wielokrotnie przerabiany wielokrotnie analizowane, więc nam na pamięć wszy się zaczęła grać tylko niesamowita, bo pół sceny z kraju źle rzutującej nikt nie wejść też wybrać, by nikt natomiast analizuję bardzo Lubie od połowy od połowy grała tak, że wami autor tego tekstu budziła się rynkowych co będzie dalej ona do około w tej końcówce tak głęboko i tak mocno i tak powiedziałabym przejmująco, że po prostu nie mogą się spór w stacji i wbrew pozorom w czasie tego pierwszego castingu przybyła to był mój debiut, bo wcześniej pracowałem ze świadczonymi aktorkami to jest to, gdyby inna, który dla mnie leży teraz sytuacja, ale już w tym momencie tego pierwszego castingu wiedziałam, że to jest ta moja to moje ona dumna trudne jak nam na szlachetne kami wątpliwe uczuciach od delikatności po taką dużą siłę pani Zofia pani pierwsza reakcja na scenariusz, kiedy dostała pani ręki tylko dokończę tutaj myślę, bo ja np. lubię tę historię o castingu dlatego, że to tylko pokazuje jak i nie trzeba być uważnym jak Gosia po prostu taką wrażliwością ubierała nas, bo bardzo ciężko jest zbyt ciężkie są castingi Grot przekazu aktorzy nie wiedzą co mają zakres nie znają właśnie całego scenariusza coś próbują po swojemu jak się nie ma tej wrażliwości, którą właśnie Gosia miała osoba od początku na castingach co też nie zawsze zdarza i tu osób Arian zauważyła rzeczy, których my nawet nie widziałyśmy, że mamy w sobie, a jak sam scenariusz no na jakie dostał scenariusz to błąd trochę przerażona potem byłam po prostu drugi jakaś gigantyczna ekscytacja potem strach potem przerażenie potem nagle znowu ekscytacja bardzo byłam przerażona, bo na każdym na każdej stronie była Ola każdej i mówię ze zmian do mamy, które z aktorką, więc taką pomoc innym moja nie wiem co zrobię potem dzwonią do gości potem na szczęście zaczęliśmy próby wszystko zaczęło się klarować, ale mój pierwszy moment byłam zachwycona scenariusze między bardzo cieszyłam że, że coś czym biorą udział, w czym startuje, że zaufanie długości całej ekipy, że ten scenariusz naprawdę się podobał ja byłam ciekawa co się stanie dalej, ale miał bardzo dużo uczyć naraz do Łodzi na większe do takiej roli przygotowuje zgłasza chyba tak naprawdę duży, choć naprawdę atakach tego widać proszę państwa, ale pani się właśnie uściskach sama byłabym absolutnie bezradna to jest oczywiste my zgłaszaliśmy wiele miesięcy wiele godzin prób, które były bardzo potrzebne mi no właśnie te rzeczy, ale mi ja miałam jakiś taki zamierzam jakiś plan w głowie miała taki właśnie poczucie, że ona jak najmniej, mówi że jest jak najbardziej wycofano oczywiście rzeczy, które też, jeżeli miał jakiś dziwny pomysł miałam za parę takich, toteż zgłoszę rozmawiałyśmy na próbach rzadko nie zgadzały się ma tak mają moim zdaniem to takie to tak jest zmiana tras i szukali rozmyśla szukały mieliśmy tak już pół roku prób dodatkowo oczywiście również przygotowanie od strony czysto fizycznej na bardzo dużą szansę trenować do tego filmu też schudłam do niego ścian włosy, ale są takie rzeczy którymi się wydawało, jeżdżąc oczywista grzmi zaproponowała, że powinna mieć krótsze włosy, że może być trochę schudnąć to dla mnie rzeczy absolutnie oczywiste naturalne, że akurat do tej roli to bardzo przydała, a ja też się zastanawiam nad tym szukaniu roli w sobie Maria Sobocińska filmowa koleżanka Oli z zakładu poprawczego mówiła, że to jest niesamowita frajda grać nie po warunkach tylko mierzyć się z taką rolą oddaloną gdzieś tam osobowościowo bardzo mi się z Marysią prywatnie przez niema też marszałek wyżej ode mnie w szkole i o tym, rozmawialiśmy z całą szkołę grałyśmy z nią to oczywiście precyzji w 2 szkoły, ale graliśmy faktycznie po warunkach zawsze grałam jakieś złe kobiety żony wredne albo skrzywdzone jakieś, ale zawsze grałam właśnie dojrzałe kobiety też no, jakie wsią na casting to Gosia zauważyła coś tak wiele osób nie zauważyła, że nie można odmłodzić, że ja będę zupełnie inaczej wyglądała, jeżeli chłodne rzeczy, których my wcześniej nie widzieliśmy Maryśka ja to samo, które cały czas przyszła w sukience kwiatki na każdym podział co ja mam grać taką złą dziewczyna ja zawsze gram takie dobre i my mieliśmy z tego ogromną frajdę faktycznie było bardzo daleko od nas ja mam oczywiście cechy wspólne z Olą tak jak właśnie ta siła którą, którą mamy i po prostu to jest moje uparte, ale generalnie ja na co dzień 21000 słów na minutę mam dużo energii i nie jestem osobą uczącą introwertyczna i to była największą ze zmiana między nami to była to była ogromna frajda zagrać kogoś tak tak innego niż ja Zofia Domalik Małgorzata Niemirska są dzisiaj gośćmi kultury osobistej rozmawiamy o filmie wszystko dla mojej matki filmie, który na ekrany kin wchodzi tak dokładnie dziś za chwilę wracamy do naszej rozmowy teraz czas na informacje w radiu TOK FM dobry wieczór raz jeszcze przed mikrofonem Marta Perchuć Burzyńska dzisiaj na ekranach kin wszystko dla mojej matki fabularny debiut Małgorzaty miejskiej, które dzisiaj jest gościem kultury osobistej witam serdecznie tym jest z nami również odtwórczyni głównej roli, czyli Zosia Domalik witam witam rozmawiałyśmy o tej pracy nad nad rolą dużo wolności daje swoim aktorom Małgorzata Niemirska to chyba nie powinna odpowiedzieć na to pytanie dużo się właśnie się zastanawiam, która z nas dużo ja uważam za mała tradycja, że nie naprawdę ze mną okradła taka sytuacja, że ja mam wrażenie, że miałyśmy bardzo podobne już po przeczytaniu scenariusza bardzo podobne myślenie o Oli, więc ja nie mam takiego odczucia, że chce zrobić coś absolutnie innego niż proponuje mi Gosia jakąś myśl Ursus cały faktycznie, nawet jeżeli czegoś nie potrafiłam tak zagrać jak ja bym chciała czegoś, czego chciała to jednak plan był ten sam tak działano tańca ja myślę, że to jest ogromny komfort, jeżeli czujemy reżyser aktor że, że chcemy, że wygramy do tej samej bramki, że chcemy pokazać to samo, jeżeli nawet nie potrafi tego zrobić czy inna aktorka aktor to mimo wszystko jakby zależało nam na tym samym między akurat w tej też jakąś wolność dla mnie to jest wolność, że mogę pójść pod okiem reżysera swą strach na pytania zasadnicze, bo myślę, że do końca tej wolności miał czy inaczej zgadzam się są też mieliśmy fantastyczny porozumienia mówi o tym, że czegoś nie miały zagrać, ale też było także ciężko coś za grosz dokładnie tak jak chciała natomiast, widząc to jak grasz ja wiedziałam, że to np. w scenariuszu niż 6 postaci np. czyli to jest taka obopólna szukała tego wyrazu tego tembr głosu, a ja szukałam czy tak pokazany kolory emocji na pewno jest dobrym kolorem na pewno dobrą postawą, więc było obopólne to było takie, jakby tu się, bo to tworzenie roli natomiast jeśli i jeśli jest przewidziany jako postać ma wyglądać jak ma jak ma się zachowywać jak ma być i wyszedł prezes zagrała złych psów to to to w ogóle bez 2 zdań, ale myślę, że do końca wolności miałyby to czy o wiele tak naprawdę trzeba pamiętać o tym, że to jest debiut w związku z tym myśmy musiały wejść na plan właściwie myślę o tym, że to już nie szukałbym koloru sceny koloru emocji, które tam powinny być one po prostu wykonujemy to co mamy co mamy przemyślane przegadane i zaplanowane jeszcze było także ze względu na warunki produkcyjne często graliśmy scenę piątą dwudziestą, a potem 15, więc żadna z nas do końca mimo ogromnego doświadczenia wbudowaniu konsekwencji postaci, więc musiał uzupełnić przyjęty plan, więc w tym sensie tej wolności byśmy tak trochę trochę miał plan, który przyjęła pani również z innymi aktorami, bo trzeba wymienić tych też wybitnych, którzy pojawiają się na ekranie Jowita Budnik Adam Cywka Halina nasze główne chociażby tak się zastanawiam nad nad bohaterami tego filmu tak naprawdę tych bohaterów oprócz głównej bohaterki Oli jest jest kilkoro jest dla, szukając matki ta bohaterka indywidualna, ale wydaje mi się, że jest też ten bohater zbiorowy, czyli ta cała grupa tak naprawdę dziewcząt z zakładu poprawczego tak myślę, że starosta absolutnie bardzo ważni bohaterowie tej opowieści mam wrażenie, że udało się znaleźć fantastyczne aktorskim młode debiutujące często fantastyczne to ogromna zasługa moich serów hostingu, czyli Konrada Bugaja i Pawła Czachora, którzy po 200 pomogli tak pomógł mi dziewczynę odnaleźć auto jest dostępny Helena Englert to jest fantastyczne Malwina Laska to jest Marysia Sobocińska wspomniana Edyta Januszewska ja się Połeć Marek Celmer, bo żona nie zapomnę, ale każda z tych dziewczyn jest dla mnie fantastyczną tak chciałam z panią rozmawia też o tym, wymiarze takim szerszym tej opowieści, bo dla mnie to jest oczywiście jakaś opowieść o relacji o relacji straconej relacji odnajdywane szukane, ale tej miłości prawda której, które się właśnie szuka chociażby biegnąc za tą za tą matką straconą ale, toteż jest opowieść przerażająca o systemie który, który kuleje, który powinien służyć tak naprawdę przerwaniu jakiegoś zaklętego kręgu przemocy zła służy tak naprawdę umocnieniu patologii jest nieudolna wręcz szkodliwy system oczywiście też jego przedstawiciele tak mówię chociażby o służbach mówię o pracownikach tego zakładu poprawczego, którzy nie chcą widzieć nie chcą słuchać, a wokół dzieje się zło zawsze to się generalizować mówić, że tak się dzieje zawsze wszędzie tak się dzieje zawsze wszędzie tak tego bardzo boję mi zrobią dokumentację w 2 ośrodkach w ośrodku wychowawczym emerytowi i w zakładzie wychowawczym w Falenicy myślę, że mogę powiedzieć 2 miejsca są sami spełniają swoją rolę, bo jeżeli tam przyjeżdżają dziewczyny po latach swoich wychowawców o to, żeby nie wiem pokazać się nowo narodzoną córeczkę albo pochwalić się skończył szkołę to znaczy, że coś musiało się wydarzyć dobrego że, że one są tam Gruzji, ale znam wiele miejsc, które są porażającą bez 2 zdań, które są porażające i znam wiele sytuacji, którym które, kiedy dokumentował sąd ten scenariusz stroną wstrząsnęła, gdzie ta nieudolność, ale czy prawa człowieka, który to, który odpowiada za wykonanie tego prawa, bo czy mamy przecież polskim prawem sankcje nałożono za gwałt, ale to nie zmienia zachowania przykład policjantów, którzy mówią sama chciała, a zresztą, jaki to gwałt tak samo tam poszła, więc to są rzeczy, które czy system czy wykonanie obrzeży człowiek człowiek, gdyby była inna dyrektorka prośby może nie wydarzyły że, gdyby był Niewiem inny policjant i ciągle mam wrażenie, że za rzeczywistość powiada człowiek pojedynczy człowiek w chodnik dotyczy to też jest bardzo ważne, że wystarczy że, chociaż taka 1 Iskra dobrał się w takim w tym takim w tej pełni zła pojawia wtedy za to Iskrę dobra też też idzie cała czasami lawina, bo ten film tak naprawdę jesteś o nadziei, ale o nadziei tak, ale też takim świecie bez wyjścia to jest takie niesamowite, że tak naprawdę nikt nie pozwala Oli opowiedzieć swojej historii takie wrażenie, że ona często jest jakby on jest nie wysłuchiwania cały czas jakby ta opowieść grzęźnie w gardle tak ten fantastyczny rozwój przynosi plecaki łatkę miejsca w kadrze niż rozmawiać z UE mamy nie chcę mówił o tym, mówiła już dość dobry człowiek dobry człowiek, ale myślę, że bardzo wielu ludzi nie chce chce zadawać pytań, które być może, gdyby zostały zadane zmusiłyby potem tych wysyłanie takiej aktywności służb lepienie pyta pani Zofia pani, przygotowując się do roli rozumiem też razem z innymi aktorkami, która odwiedziła zakłady poprawcze tak jak pan właśnie w Rembertowie młodzieżowym ośrodku wychowawczym w Falenicy w poprawczaku, a dane pozwalano tam też zwala nas świadczy o tym, pamięta, w których nie ma skrywanej tajemnicy no to jest z tego, że jest taka wizyta, której już nie zapomni, bo pomimo ja byłam pod wielkim wrażeniem dyrektora właśnie młodzieżowego ośrodka wychowawczego w Rembertowie, bo widocznie autorowi z potrzeby serca i pasji ja z nim parę razy rozmawiałam ja zostawałam najdłużej, ale udało mi się zostać właśnie tam w ośrodku to było przed piątej rano do wieczora czy cały dzień nie mogą spać, a i ja zauważam wiele rzeczy, ponieważ nawet mój czwarty czy piąty przejazd tam dziewczyny były dużo bardziej otwarte, ale mimo wszystko jak ja dałam wiem, że później gość otrzyma scenariusze Legia nam scenariusz to one przeczytały początek uczelnie wyższe jeszcze nie jeszcze, że za wcześnie działają parę z dziewczynami rozmawia też wydaje się, że nie jestem Malwina Laska z nimi świetny kontakt z jakby stworzyła, ponieważ Malwina ma w sobie takie światło i tak takie ciepło i one zaufały ja myślę, że nie widział wszyscy z człowiekiem, bo za takiego nie uważam, ale ja nie mam sobie wydaje mi się takiej cechy ludzie od razu do mnie sygnały, że chcą ufać Malwinka to właśnie ma i dziewczyny bardzo jej tam zaufały i to był to piękny moment, bo Malwina wrócił oczywiście spotkana mówimy Boże Święty Emitela powiedział nie wiem stres z tym zrobić ja mam taki dzień ja też nie wiedziałam z tym zrobić to są dziewczyny których, które mają tak straszne historie, że w ogóle fakt, że u nas tego próbują wejść one idą do pracy że, że próbują parę z nich został ryzykami parę z nich pracuje w gastronomii w kuchni i to, że one próbują to jest dla mnie niesamowite to jest to chyba to jest resocjalizacja, żeby właśnie nie iść dalej w przestępcze życie cieczy nie wracać i patologii, tak więc tam one dostają myślę dużo pomocy, ale to jest taki widok, którego już nie nie da zapomnieć się nie powinna zapomnieć, że wstrząsające jest to, że dziewczyny często nie mają wrażenie, że są ofiarami od osób nie wiedzą, dlatego że gdy spotka coś złego coś naprawdę złego tak górujące od środka ani nikogo z naszego otoczenia oraz wiązankę powiedział tak spotkało coś złego to nie jest norma w życiu upora się z tym doświadczeniem pamiętaj to nie jest norma jeśli niema nikogo takiego to powstaje jakiś wewnętrzny konflikt, bo po nie można tak liczny może zrobić z tym nic innego tylko to sobie dziś tam bardzo głęboko zakopać, a potem z tego głębokiego zakopania zaczyna się pojawiać agresja błąd i też pewne okrucieństwo w stosunku do innych, bo skoro to nie jest nic takiego złego to mówi świat to, jeżeli to zrobi komuś widocznie to też nie jest takie złe 1 czułem dobrze wytłumaczyć to czuje, kiedy z nimi, kiedy z nimi rozmawiał bo, bo etyczne, bo też mnóstwo agresywności albo też mnóstwo miękkości i takiej potrzeby czułości i tego, żeby ktoś pochyli, ale czułości czy ktoś, kto się do uczuć do emocji tak jak może dać taką czułość i dobre emocje dobra matka wiele osób, mówi że że, że każda matka powinna ten film zobaczyć dla mnie ja nie wiem do końca to jest film o macierzyństwie dla mnie to jest bardziej film o zawiedzionym wzrost 2 tak to jest film o niespełnionym niespełnionej miłości tak o spełnionej miłości córki matki, którzy nigdy nie mnie nie nigdy nie nastąpił drąży matkę, że za rękę powiedziała jak rozumiem to jest niesamowite, że tak naprawdę w tym filmie nie tylko Ola jest taką osobą która, która dąży do tego, żeby odnaleźć matkę każda o tych swoich relacjach z matką mówią wszystkie bohaterki waszego filmu o relacji o tęsknocie i wszystkie jak się okazuje wiele są w stanie poświęcić właśnie dla matki dla namiastki tego kontaktu, który często jest tylko kontaktem wyobrażony niestety wyidealizowanym wymarzonym tak ja to był film sposób dla mnie takim ogromne zdziwienie, kiedy pan, gdy pierwszy dokumentacji po zakładzie poprawczym Falenicy rozmawiałem z dziewczynami różnych zwyczajach miał windę imienia tej dziewczyny, ale to była fantastyczna rozmowa na bardzo duża, ale bardzo dużo pomogła to wtedy pojawiła się pojawiło się zagadnienie postaci matki matka jest dla tych dziewczyn bardzo ważną osobą można one mogą sobie nawzajem wiele wybaczyć, ale już np. obrażanie czy agresję w stosunku do matki to jest rzecz, która w tej takiej liście rzeczy, które się temu rywal jest bardzo wysoko, nawet jeżeli o tym, matki się wiele wycierpiał tak to niema znaczenia matka jest matką i nawet jeżeli matka nie wiemy Piła zapominała może dała oszukiwała cokolwiek to matki pamiętną frazą nami brzmi ona mnie brzmi w uszach wódki się nie oszukuję matki, bo się też nie denerwuję tak to bardzo mocno one bardzo mocno szukają kogoś do kochania to taką miłością po prostu już oczy koszt będzie jak auto już się tylko instynktowną taką biologiczną taką bez żadnych pytań zastrzeżeń proszę państwa wszystko dla mojej matki od dzisiaj w kinach fabularny debiut Małgorzaty i miejskiej, która była gościem kultury osobistej bardzo dziękuję za to spotkanie bardzo dziękuję była z nami również odtwórczyni głównej roli Zofia Domalik dziękuję bardzo zapraszamy do kin czas Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: KULTURA OSOBISTA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA