REKLAMA

Test: Ssangyong Korando

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-01-07 19:40
Czas trwania:
13:37 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór to jest codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Olszewski z bankami to dobry wieczór panie się pięknie w kompletnie się pogubiłem tyle było tych świąt tyle było tych przerw, ale w piątek się pożegnaliśmy ze słuchaczami zapowiadając, że będziemy we wtorek to co dziś wtorek prawda Jacku mam wrażenie, że są moją córkę ogląda bajki utopią no ale są tak, że jak kultowe jest taką takimi się małym rozumku, ale Rozwiń » kultowe kultowe a, ale to jest mi się córka czyli aby szybko mówi nam służyć kontynuowaniu z tego co z tego co powiedziałem, bo jasno wynika z kim ogląda Misiu o małym rozumku tak bardzo te święta nadwyrężył swoją możliwość rozpoznania nie rozluźniły miał to był fajny dobrze bardzo dobrze powiem, że teraz w związku z tym, że mam taką świeżą pamięć to od razu przypomnę co w najbliższych dniach co w najbliższych tygodniach mamy no bo mamy dzisiaj mamy Ssangyonga korando w testach w czwartek mamy suzuki Jimny to już wreszcie po takim dłuższym tekście po premierze rok temu potem będzie Ford Fokus, ale po raz pierwszy na dłużej w wersji kombi prawdach no będzie w wieku 3 sport, kto jest zupełna nowość wygląda z wyglądu zupełna nowość natomiast jak tak się gryzie to wszystko co tam jest jak to jeździ to okazuje się, że to jest jednak tylko swoje dokładniej wyglądająca trójka, ale o tym, porozmawiamy w przyszłym tygodniu, a ty coś takiego Super, a Hyundai 10 w piątek po więcej będziemy już nowy Hyundai i 10 jeździć powiem, że zapomniałam w ogóle jeszcze tak małe samochody są produkowane przez KIO zresztą bardzo dobre auto no tak jak pamiętam zawsze Kia picanto Hyundai 10 od paru lat nie zawsze od paru lat nam się podobały się nade mną teraz dziś korando właśnie komando, którzy zapowiadali już pewni miesiąc temu przypomnę, bo też dowiedziałam przy okazji jazda jazda jazda tym korando żywych co ma w ofercie co wypada jest woli najtańszy SsangYong jest ich Selfa, który jak się dowiedziałem z dużym zaskoczeniem wychodzi z oferty to zwiększy woli w tej samej cenie albo minimalnie wyższy w zależności od wersji wyposażenia brzydkie wyrzucono w do pięknych nie był może tak, ale praktyczny i drogi okresu rozwoju chodzi ale dlaczego rozważano złe, ale uważa, że to jest jakiś taki przesadnie udany samochód nie uważam, że to jest żadna nie uważam, że to jest rewolucja uważam natomiast, że jednak takie samochody jak każda czy Lodzi, która jest też paskudna, ale 3970 tracić i co nie ten kosztował 62 kosztował tyle co w wolnym dobra fakty są jakieś wypada tak jest od ZUS, który już dawno nie miejsce w testach tak będzie za to już wieki całe to kosztuje ponad 100 000 jest jeszcze poprzednie Korony do publicznej aktualizacje były koszty ponad 100 000 co znaczy mało przedłużało w tej chwili właśnie od czasu reset był bardzo różnie właśnie okazuje się, że SsangYong tak szybko drożeje, że ten rodzaj za 120 000 to teraz jakaś okazja, bo przecież ogromny samochód tam chyba nawet 7 osób może wejść tak pamięta z tego pamiętam no bardzo duża bardzo duża kiedyś brzydkie trochę ładniejsze kiedyś to było takie delikatne więzi społecznych może jeszcze przyjdzie czas na samochody, dlatego że robi newsa to jakby nie patrzeć ogromny samochód z napędem na 4 koła z automatem 7 stopniowym z dieslem 22 no o mocy 180 koni kosztuje ten samochód 180150 000 najtańsze faktycznie 120 tylko wiesz to jest auto dużo większa niż Toyota RAV 4, a za 150 000 warszawskich Blue mówi to co tutaj nasze auto 5m 130 cm długości samochód naprawdę praktycznie bez konkurencji w związku z tym najfajniejsze ceny są na najmniejszego najsłabszego od woli 62 000 narodził, ale kontynuuje, zanim przejdziemy tylko rondo jest Arek stąd pierwszy tego robił to pociecha, bo coś pójdzie coś narodził się nie najlepsze ceny w tej chwili są na rozwiązania na wodzie no i rektor samochód, który 2 lata temu pojawił się w tym tak ta generacja to był naprawdę duży skok jakościowy, o czym dziś w ogóle chcą korando, który jak zauważa ten tekst to przyznasz jeździło się ze śmiechu no to naprawdę już w środku prawdę mówiąc, jakby każdy z bankiem za rok wyglądał też było fajnie, więc ten tekst to już nie był taki tani, chociaż to mocny diesel 180 parę koni tak chyba nie ma nic innego 22 no i przechodząc do tego korando, który był samochodem za 70 000 minimum nią w tej chwili jest 80 minimum to miesiąc temu podawaliśmy cenniki, ale to jest słuchaj to jest 1 z tych przypadków musi znaleźć jakieś wady, kiedy oczekuję, że będzie znasz jakiś konkret lepiej no dobrze znali konkrety oczekuję konkretów właśnie bardzo dużą, dlaczego ten samochód zmienił to jest czwarta generacja właśnie, żeby pozwolić temu teraz nakreślił państwo co to w ogóle jest samochód auto było produkowane w pierwszej generacji, bo teraz mówimy o Koran do czwartej generacji pierwszej generacji, która w Polsce jest praktycznie niedostrzegalna to był samochód dostępny w Europie, ale nawet nie wie, w których krajach to był taki samochód przypominający jeepa zresztą produkowane na licencji jeepa na modelu od 7 la auto się do dziś lata dziewięćdziesiąte szóstego roku produkowane od osiemdziesiątego trzeciego potem samochód, który już w polskiej dystrybucji był, a był znany pod nazwą de Koran do naszego losu tej firmy sanki, które były bardzo skomplikowana zresztą ten samochód jeszcze do niedawna był produkowany w zakładach tak federacji rosyjskiej nie mieli od Vive stanie aż 9 byliśmy zupełnie nie mogliśmy od dziewięćdziesiątego siódmego do 2006 roku samochodów sprzedaży moglibyśmy go sławą odważną sesję nam się zaczęły w 2000 trzecia, ale ten samochód produkowany w Polsce składane od dziewięćdziesiątego ósmego do 2000 roku, ale też pamiętajmy nie dostajemy samochodów do testów, które wychodzą z produkcji zawsze produkcja zakończyła 2006 roku, a tak naprawdę sprzedaż w Polsce była do 2000 to daj spokój poza tym 2 lata sprzedano tylko 1223 no ale mieliśmy niejednego korando trzeci mieliśmy kilka Koran do trzeciej generacji to samochód zaprezentowany w 2010 produkowane w Rosji w Korei od 2011 roku myśmy ten samochód mieli w 2011 roku pracę dokładnie to musieliśmy mieć w maju albo w czerwcu to były takie czasy, jakie były na prezentacji tego samochodu, kiedy sąd miał ambitne plany słyszałem w przyszłym roku to musimy sprzedać w ogóle 200 sztuk w Polsce 200 wszystkich modeli powiedzie możliwe wszystko w ogóle musi zrobić więcej oczywiście zrobili więcej za parę lat, bo w zeszłym roku było chyba 500 sztuk rok wcześniej 600, ale faktycznie wtedy osiągnięcie 200 sztuk stadionów nowych w Polsce takich było celne czy bardzo trudny sprzeda, ale nowy samochód wydawało nam, że bardzo nam się wydawało, że bardzo łatwy do władz ustawili sobie książkę oni sami się też wydawał ustawili bardzo realnie pacjenta, ale on czeka, jeżeli wiesz co on miał teraz patrząc na tę cenę to wydaje się atrakcyjna, ale wtedy silniki były 202 z praw do 150175 i benzyna wobec nowych mocy niczego nie pamiętam natomiast pamiętam podstawowy miernik benzynowe, ale nie było 1616 były tylko woli prawda mimo wszystko ten samochód miał niezłą cenę natomiast rozpuszczalną zdjęcia, bo trochę zapomniał jak pociąg ogląda dwu litrową benzyną jeździł w Pucharze podstawową wersję no to był taki samochód wystarczające nie aspirujący co nie jest komplementem to był samochód wystarczają tak no i to co było oczywiście lepiej zrobione lepiej wykonane lepiej zaprojektowane niż dacza, ale jednak się wszystko jednak Marka sądzę mało rozpoznawalną wtedy teraz trochę lepiej, ale też nie bardzo, ale nie był zły samochód, ale to bardzo prosty zerknę do środka szła tam było taka mieszanina różnych stylów np. takie były pomarańcze wyświetlacze żywcem wzięte z hyundaia być może były wzięte z hyundaia takie w drzwiach obsługa tych tych przycisków w drzwiach, toteż w hyundaiu tamtych czasów natomiast już zegary przed przed kierowcą były takie nowocześniejsze słabe to nie wydaje się, że nie był Hyundai to raczej budziłem dat wieszczyli to była pozostałość po pozostałość, że mecz się w rolę w koncernie normą możliwą temu no ale teraz słuchaj no i konkrety są cały czas czy gramy złamały przegadaliśmy osiągnęliśmy duży, że to co nam zostaną z gminą nowe elementy tak, bo dużo mówiliśmy w teorii prawie wszystko po dziś miesiąc temu, że samochód oraz 4 cm szerszy 4cm niższy od świata silniki jeździł jeździłem 15100100 pod swoimi 60165 turniej, a ten wsi bez ducha benzynę oceniam go na dychę do setki, bo nie mogłem znaleźć na stronie Ssangyonga ani na innych przyspieszenia teoretycznego być może jest gorzej być może lepiej bez turbo to turbo powoduje, że elastyczność w bardzo przyjemnie się tym jeździ co to jest samochód, do którego wsiada my, ale automat to było 6 stopniu automat, ale z napędem tylko na rzut oka prześwit 18 centrum bagażnik właśnie 1 rzecz bagażnik ma 550 teorii wg mnie to ma mniej, ale nie mierzyłem, ale za to siadasz spójna stylizacja tak jak zresztą już sprzed 2 lat nic nie razi w tym sensie, że wiele do lidera na wyjaśnienie, że nie powodują jakiś taki dysponuje zgrupowania może inaczej nie razi niespójność stylistyczna, która wyraziła, po czym wyświetlaczy jest za Nisko to jest wcześnie wszystko fajnie to co może się podobać nowe znaki nie chcemy czekać za duża dźwignia zmiany biegów ona nie jest taka wierzą, aby jak samochód jeździ właśnie jeździ bardzo sprawnie słuchaj turbo jest świetna skrzynia 6 stopniowa wysiadając z turbo może myśli się tak, a Chin, a z sześciostopniową bardzo płynny to wnętrze oraz skrzynia Otóż jest 8 rywale nowy silnik tak stara natomiast no wiesz, jeżeli kwestia gustu jak to wygląda to samo co mieści się lakier tzw. fortepianowy podoba natomiast bardzo dobrze działająca skrzynia biegów sprawny układ kierownicy zawieszenie powiem, że samochód i tak zaskoczył pozytywnie, że dlatego niewiele o nim, że można tutaj powiedzieć w tym sensie, że będziemy czekać, że można było tak inaczej po prostu jak na SsangYong to jest mistrzostwo świata jak każdy inny samochód tej klasy to jest dobry standard, bo to jest klasa samochodu segment samochodów i rozmiar, który świetnie sprzedaje w Polsce 445 ważna jest qashqai tam jest nowy CHF trochę większy jest Tiguan tam jest mnóstwo samochodów, które świetnie sprzedają SsangYong ma 500 sztuk rocznie w tej chwili nie wiem ile ten chorób nie z tego tortu, bo nie stanie także miesiąc temu mówili prawda w 8000 dopłacać automat 8000 za napęd na obie osie i tutaj praktycznie nie pytasz wrażenia zjazdy co mi się nie podobało wszystko się podobało i to, ale nie naprawdę jeśli to nie jest samochód premium w tym sensie, że wsiadam do audi, który dopracowane przez lata trudno znaleźć wady oprócz tego np. że masz ślady po palcach na ekranie dotykowym to tu też może ocenę cenę no, więc tym co wczoraj rosły koszty jest to pięćdziesiątka, a co tam jest no nie wiem z okazji zapewniały mający auto ma realizować 136 kazał dać właśnie dozna będziemy mieli chyba bardzo czy w kwietniu diesel jest, jaka cena jest dla najcięższych w 921000, a raczej za diesla płacić są to benzyna jest tak fajną o tym co pół metro no wreszcie trzeba jeszcze zbadać, bo to oczywiście chętnie przyjeżdżałem tam całego banku, jakie zużycie paliwa trudno powiedzieć czy to jest oszczędny samochód turbo to wcale może tak fajnie być loże 1400 kg też nie przesadnie ciężki duży prześwit bardzo pozytywne pierwsze wrażenia, jeżeli coś co pytać czy mi się podoba z zewnątrz ma taki koń szósty masywne kształty jak ostatnio SsangYong kwestia gustu, ale NOSG czwórka nowa też tak wygląda jeszcze większa to jest kwestia gustu czy taka stylizacja podoba wnętrze naprawdę bardzo spokojny bardzo przyjazne miłe w obsłudze programowanie Radia słuchaj w pierwszym w pierwszym momencie wydaje się niemożliwe do zrealizowania okazuje się, że są fajne takie po lewej stronie na ekranie dotykowym taki pasek, na którym można wszystko zaprogramowane radio cały czas nie ma mer słuchają, argumentując skoro samochód się tak po bardzo często jest dobra dla emeryta no to jest dobre auto dla emeryta dużym rozumie, który już ma doświadczenie, które trochę jest, który ma w porównaniu z innymi samochodami z generalnie jest to wydaje mi się dobre auto może nie dla młodego człowieka takiego bardzo, ale ciągle są też brakuje mu samochodu polotu polotu brakuje, owszem, ale to jest tak jak mówi dobry standard dobra jakość wykończenia jak jak nas Ssangyonga duże zaskoczenie dla nowych Marek stąd też pozytywnie zareagował pozytywnie zaskoczy to tyle jeśli chodzi o ten na temat Ssangyonga korando czwartej generacji zupełna nowość w Polsce będziemy izbę jeździć w marcu powinna od razu, a w czwartek suzuki Jimny zobaczymy kogo zaskoczy zaskoczy Sławek warszawskie walkę dziękuję bardzo do usłyszenia już jutr Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Wszystkie audycje, kiedy chcesz! Teraz TOK FM Premium 30% taniej: podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji. Nie zwlekaj, słuchaj wygodniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA