REKLAMA

Test: Suzuki Jimny

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-01-09 19:40
Czas trwania:
12:54 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny panie się pięknie to jest codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek warszawskie tam dobry wieczór dobry wieczór, o czym dzisiaj suzuki Jimny ich no no z automatem skrzynię automatyczną czterostopniową co ty mówisz nie nie 45 nie 3 tak no dobrze stopniowa znad biegi, a okres no dobra, a powiedz mi w takim razie my mówiliśmy też o nowej ładzie niwie to znaczy odświeżonej suzuki Jimny pewnie na początku grudnia zapowiadaliśmy, że Rozwiń » będziemy mieli w dłuższym teście jeszcze będzie post scriptum w przyszłym tygodniu, bo w tej chwili mamy samochód z ręczną skrzynią biegów natomiast dzisiaj więcej automacie, ale wiem, bo rozmawiałem z suzuki też przy okazji odbioru tego samochodu, że w tym roku w pierwszej w pierwszym kwartale sporo będzie działo ale, dopóki nie dostaniemy takich informacji oficjalnych to tylko powiem tak, że będzie odświeżony Ignis no będzie odświeżona vitara nie będzie silników w żadnym w żadnym modelu 16 już mówiliśmy już dawno, ale też 10 turbo, o czym też wspominaliśmy zostaną silniki 1440 turbo silnik 12 bez trudu bez turbo no i wszystkie samochody takie najlepiej sprzedające się może nie wszystkie, czyli vitara S-Cross słów będą miały ten to miękką hybrydę z instalacją lub 12V albo 48 kultową sporo siedzieli w zeszłym roku właściwie trudno powiedzieć, żeby im ten dzień pociągnął sprzedaż tych samochodów sprzedała 100 kilkadziesiąt sztuk mogłoby się sprzedać więcej w tym roku też każda sztuka ja wiem, która przychodzi od razu na pniu jest albo zamawiane albo sprzedawana natomiast suzuki na wzrost kilkuprocentowy sprzedaży co wcale nie jest takie oczywiste, bo jutro powinnam podsumowanie roku że, że jednak na tym co mają udało im się pociągnąć i zobaczymy te cechy te nowości czy one nie są rewolucyjne, ale jakiś tam suzuki są teraz wrócimy albo przejdźmy do tego dziennie co właściwie jest jakby ktoś zapomniały naszej audycji o sprzed miesiąca to jest zimniej to nie nie mylić go z ognistym czym się np. różnić od ogniska niejeden dom, ale za to w ogóle nie ma tutaj co nie ma tutaj co co porównywać proszę państwa firma suzuki przez wiele lat znana była z produkcji samochodów małych i prostych takich jak swift takich jak Baleno takich hak, a Samuraj albo vitara to były samochody z 1 strony lekkie dość oszczędne i a trwałe mówię tutaj o właśnie Baleno swift, chociaż otworzył nam się, więc studia, chociaż były to jednocześnie samochody kiepsko zabezpieczony przed korozją natomiast 1 była cała gama dzielnych małych samochodów terenowych, które niemal idealnie nadawały się dla tych wszystkich którzy, zanim to było modne uprawiać aktywny wypoczynek w postaci wędkowania pływania biegania po lesie fujarka w Polsce ewentualnie surfing za granicą, ale jeśli ziarno, ale były samochody krótkiego zasięgu suzuki Jimny suzuki vitara 2 takie samochody, które miały na pewno tylko prawdziwe na pewno Strykowa mały silnik benzynowy nigdy nie był taki jest amerykański potwór i były samochody tak naprawdę już kwintesencja motoryzacji z 1 strony, dlatego że one naprawdę w sposób bardzo skromne bardzo dobrze robiły robotę, którą którą, którą przed nimi postawiono najlepszy przykład takiego samochodu na godzinę jest zresztą potomkiem to suzuki Samuraj był w swojej pierwotnej formie niezwykle urocze, a natomiast jeśli chodzi o suzuki Jimny pierwszy kontakt z nim nie pamięta, gdzie możesz na tym zimnie jechali pamiętam, że na jakąś imprezę chyba volkswagena, która była na Bemowie dniem czy pamiętasz była taka no to kiedyś jeździliśmy tam garbusem swoje plany to, o czym była region ich, że ten ma wtedy piął się, że nie pamiętałem, że to budzi mnie, ale ja pamiętam, że już wtedy ziemniakiem jechali kawał drogi jasno domo wodzi do ich to był zimny Jeans, czyli takich jak z dżinsową tapicerka miał być młodzież odkupu samochodu kosztowały 50 par 60 parę tysięcy złotych zależnością wyposażenia wyposażenia najczęściej ograniczało się do tego, że była tam klimatyzacja i był oczywiście na pewno 4 koła reduktor, żeby ten samochodzik był mały uroczy on się zupełnie nie nadawał długie trasy, a pamiętam, że złapani i utrzymanie prędkości autostradowe rzędu 140 niemożliwa ten samochodzik się czuł najlepiej przy prędkościach 80 miastach i to się dużo nie zmienił chyba nic nie oczekiwał, że się dużo zmieni za sprzedaż z kim wyglądu chodziło zauważa, że poprzez wymagania co państwo to jest to co to jest to Jimi tonować mnie to jest proszę państwa samochód z 1 strony podobne, dlatego że niewielki terenowe z napędem na 4 koła na ramię z reduktora tak, a z drugiej strony narysowane w taki sposób, żeby kraść spojrzenia w każdym kolorze zresztą taki zresztą ta kolorystyka jest niezwykła dlatego auto można np. dostać w takim flory sesyjnym niemal jasno jest żółtym to nasz przypadek w kolorze samochód jest wycenione bardzo rozsądnie, o czym też wersje dostaniemy za 77 000 najdroższą elegans za 94 soki, ale jeżeli chcemy samochód od ręki to za wersję Elegance fabrycznie nową musimy zapłacić 120 000 od pośrednika w Pionkach radość zapisał i kto podlega od obrotu jak wcześniej, gdyż kupowali tak na kata karty podobno talony małe światy potem sprzedawali pewnie 1,5× drożej no pan jest to jest zatem przypadek nowo jest prawo popytu podaży natomiast Polski Bojan nie pamiętam cennika ile ten automat się dopłacić, którego wcale niekoniecznie nie musi być w tym samochodzie bardzo dobrze ze skrzynią ręczną pięciostopniową zresztą w cenniku z automatem, bo my mieliśmy na dłużej na razie co znaczy automatycznie w najdroższych miast jak już lega sad możesz mieć Manual albo automatach i automat kosztuje 94 900zł, a tego samochodu, czyli możliwość wniosła coś pewnie tak do tego samochodu niewiele możesz dokupić możesz dokupić lakier ten Kinetic wielu metali com kosztuje 3000zł, a to co tak dobrą sprawę jak to suzuki cała reszta standardy jedyne co może dokupić pola, gdzie chcą mnie cieszy, że po pierwsze nie dość, że nie stracił charakteru w porównaniu z poprzednią generacją też nabrał, bo nie bardzo podobne do tych generacji kanciastych, które do tej generacji kanciasty chyba nie wiem czy nie pierwszej dostępnej w Polsce pamiętasz Zobacz jak wyglądały te, bo kiedyś suzuki był bardzo kanciasty to właśnie mówi samo Radosław no to Samuraj tak oka to zobaczą wyglądały tak wygląda bardzo podobnie właśnie do tych mięczaków potem trochę szaro podobnie o porzuconego no właśnie to jest autora 8090 właśnie to jest panie po osiemdziesiątego siódmego roku, który pokazuje Samuraj 400 świat widziany przez 3 lata temu chyba był służby z ze Straży Granicznej są niewątpliwie co jest niemożliwe do Tomasza Ciemniaka widzieć ludzi, jaki faktycznie nie on był sam Urban pisał SMS-a do suzuki czy mają w parku prasowym samuraja, ale to być albo odkupiony od straży po prostu stał gdzieś tam w lesie ale, ale w każdym razie gdzieś tam się poruszał na drogach, na których normalnie nie można było się poruszać no dobrze przejdźmy do tego ziemnego w jakiej służby były samochody to już może nie jest najistotniejsze w ktoś, kto kupił najistotniejsze jest to jak nam się podoba nowe, więc tak z zewnątrz projekt jest się nie bez nie bez powodu samochód cieszy się taką wściekłym takim ścieków zainteresowanie tą samą po prostu z zewnątrz wygląda rewelacyjnie ściąga spojrzenia kradnie spojrzenia, a wygląda naprawdę rewelacyjnie w środku jest też bardzo fajny projekt ma trochę charakteru jest z 1 strony surowy trochę kanciasta jest z drugiej strony masz ten wskaźnik, które ten atak na wiele lat modeli suzuki, który znamy pamiętam właśnie słuchaj trochę budowany jak pancerna telefon pod numer telefonu smartwatch i tak naprawdę to dokładnie to samo jeśli chodzi o obsługę samochodu od strony elektronicznej jest dokładnie to samo co czuje co wszystkie pozostałe modele suzuki, jeżeli chodzi o fotel całkiem wygodne no to to mamy tak z grubsza omówione miasto niesamowicie ostateczne i spójny projekt tras tak ja prawie 100 kg mam metr 80 i siadam nowego samochodu, jakie jestem w tym aucie sam jest w kurtce zimowej jest ciasno no ale jak ktoś siada obok niej uchowaj duży facet obok coś dotykamy to coś dotyka już tak bardzo chciał to jest malutki samochód 365 długość szerokość Anna Maria 65 bagażnik, jeżeli tylnych siedzeń nie złoży to jest jakaś w ogóle śmieszna 100l niecałe tak rzeczywiście nie ma, bo niema bagażnika niema bagażnika prześwit 20cm tak na taki samochód terenowy to jest bardzo dobra czy to jest po prostu przyzwoita wartość taki standard mały zbiornik paliwa to wiemy 40l wielu suzuki narasta no jak jeść, bo jak to jeździ czy to rządowa, o czym mówię poważnie, że ten samochód wszędzie dobrze jeździ oprócz miasta i tras tak no to znaczy wiesz co z 1 strony samochód bardzo uniwersalne, jeżeli idziesz na kompromisy dlatego, że to jest auto, które jest w stanie zrozumieć komuś samochód tak bardzo podoba mówi sianie będzie się męczył w tej ciasnocie bez bagażnika Alto auto się tak podoba, że chce mieć mimo, że ma wady, jakie to są wady tak dużo pali silnik jest bardzo bystry to jest to jest auto bez turbo 15102 konie czy taka niby nic jeszcze w dodatku z automatem 3 biegi pusta bieg, bo to nie jest skrzynia w trybie goła, ale też Bystra to fajne żwawe to, jeżeli chodzi o przyspieszenia tutaj VAT nie ma wada jest taka, że ten samochód pali tych co jest skandaliczne, bo to jednak Polski autor tony waży i ale jednak koła tak patrzy ma własna 1100 kg, ale to w tej wersji z automatem najczęściej dalej ETS jednak druga z samochodem nie da się jechać 140 godzin Arka próbowała moja granica bólu lęku jest przez to 1020 ja wiem, że ktoś powie, że widział ktoś jechał 160 albo sami 140 i wszystko rozumiem tylko moja granica lęku i obaw, jakie tym samochodem jest przy okolicach to 10120 jednocześnie jest samochód, który łapie każdą dziurę wjezdni zabój zakochany Tomasz jest ta sama z teoretycznie 140 km na godzinę prędkość maksymalna mandat swoim to jest samochód trochę innej ligi wysłaniem tak jak mówisz była słaba władza ani wata jest nierówna ożywić Lifestyle, choć jakość mówi zabawkę kupuje to musi zaakceptować wszystkie niedogodności cech, jakby to nie nazwał to samochód, który nie ma właściwie konkurenta to jest jego duża to prawda duża zaleta, że po prostu na marudzić na taki oto ci co sobie kupy, ale osoby zaraz Cook już dotację w wysokości do blendera no ale dużo, ale czy cena, ale 2× to nawet 3× no ważna, ale wie, że to niektórych nie powstrzyma nie Defendera nie powstrzyma nawet tych, którzy nie wiedzą, że istnieje suzuki Jimny oczywiście w cudzysłowie, bo trudno się samochodem nie zauważać powiem ci też na rynku tak jak w rządzie za salą szalona popularność oraz fakt, że auto jest o ponad 20 000 droższe na czarnym rynku są narodowe to naprawdę robi wrażenie bądź w dzisiejszych czasach projekt naprawdę doskonały jakieś uwagi co coś dorzucić nie potwierdzony dorzuca post scriptum jak jest ten też zrobić zwolnić tak no, więc zobaczymy, ale podejrzewam, że wiele nowego tutaj się nie pojawi oraz coś, o czym może jednak w każdym razie na pewno w swojej klasie bardzo udany samochód w swojej klasie, który nie ma no właśnie znaczy jest bez przesady jakieś terenówki są większe, ale na razie niema mowy nie znajdziemy nic no to tym bardziej w takim razie trudno tutaj znaleźć konkurentów, którzy są lepsi, bo ich słowa warszawskie walkę kładziemy się pięknem do jutr Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium teraz 40% taniej. Wybierz pakiet z aplikacją mobilną - podcasty, audycje i radio bez reklam zawsze pod ręką.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA