REKLAMA

Test: Kia Sorento

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-01-23 19:40
Czas trwania:
14:38 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór jest codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Czesław Gruszewski Jacek Balkan dobry wieczór wieczór dzisiaj czwartek dziś chcą sobie chcę państwu powiedzieć o nowej nowej cha starej Kia Sorento tak stary już przyszło, że już w tym roku prawdopodobnie auto zniknie z ofert ma przynajmniej tak mówić, ale mamy ją po faceliftingu, czyli zmienione grill z przodu reflektory z tyłu światła swój licznik sprzed 1,5 roku i tak taki jest Rozwiń » renta sprzed 5 lat trzecia generacja tu też był fajny samochód a kiedy była pierwsza pierwszą jeździliśmy niem czy pamiętasz piliśmy ją bardzo zła dilera, a wiesz, dlaczego wtedy było słabe Nowak nie chodziło mi dom wykończyć ostrożnie miękka było tak bujała się także lekarz sam temat na ramie, ale wziąłem się tym jeździłem pamiętam, że to to właśnie ze względu na to bujanie taki przechyły druga generacja tusz lub fakt, że tak, ale widzisz pierwsza generacja cieszyła się w Polsce sporą popularnością dlatego, że to był samochód dostępne dużo łatwiejsze do naprawy, jeżeli chodzi o części mechanicznej chyba trochę mniej skomplikowany niż konkurencja no i tańszy niż konkurencja w postaci land rovera Discovery trójki auto było dostępne z dieslem 2 półlitrowe albo z 1 z 5 silników 4 silników benzynowych to było 2433,538 ten samochód 1 wielką zaletę miał bardzo porządną, bo miał bardzo porządne możliwości jeśli chodzi o osiągnięcia przy Czarni już na pewno 4 koła, więc można było taką ponad 2 tonową przyczepę z jakąś lawetą albo z koniem albo łódką, by podczepić to było duże wygodne trochę po amerykańsku rozbujane uważnie to było zawieszone miastu praw oby to była najbardziej istotna wada zobaczą wtedy był 20 cm krótszy niż teraz to było kilkanaście lat temu i tak było wtedy uznawane za duże 460 trudna, ale jeszcze długo to nie wszystko nie, bo po to tutaj popatrz jak jak masz daleko wysuniętą oś z przodu daleko wysuniętą stoją, więc jak tutaj jest z Wisły ma minimalne jak w terenówkach i szósty rok 2010 pojawiła się druga generacja, a druga generacja Kia Sorento, jakim samochodem jeżdżą po raz pierwszy pamiętam dokładnie, gdzie jechałem, bo to był kawał drogi pamiętam też dokładnie po co chciałem jechać kupić swoje maserati, ale to był rok 20102011 świeżo po premierze tak no i zauważamy duże różnice wewnątrz ucha zdecydowane czy też zupełnie inny samochód mało tego się pod przejazd całej to było ładnych paręset kilometrów to było nawet zdrowo ponad 1000 km jak i ten samochód bardzo polubiłem, a przede wszystkim stała się dla mnie taka wcale nie nie nie przesadzona nie namiastka tylko jakieś takie tańsze mniej pretensjonalne zastępstwo dla aut typu audi 7 trzeba znowu jest trzeba by ich 5, bo to był samochód ładne dużymi 4m 66cm, więc już było tak naprawdę spora auto dla miałeś zmian w latach miał diesla 222, ale to co najważniejsze jechałem wersją, która miała właśnie diesla pod maską automat i ten samochód był niezwykle wygodne, a był fajny był miękki był komfortowy było, a bardzo fajnie wykonanej wykończono oczywiście Banka przy czym bardzo zły wykonane ładniej bardziej były multimedialne, a ten samochód miał w sobie wszystko to co czeka jest do szczęścia potrzebne miał też w miarę dobrą całej zmieniło się traw wnętrza z zewnątrz też widać zmiany i ta druga generacja Kia Sorento niezwykle przypadł mi do gustu i szczerze mówiąc teraz miałem okazję po raz kolejny po dziś trzecią generacją trzecią generacją Sorento to też nie miałem dużą wartość sprzedaży od rock lat 5 tak 20182 jeśli nikt też zmienił ale czyja wiem ta druga się podobać trzecie jest ładniejsza jest trochę inna wyższa, ale tutaj mam ja tutaj mam, a też takie ataki z najnowszego spotu nie one już dziś post nie wiem z przodu to jest Kia to ewidentnie nie wiem no trudno zwalić z zewnątrz ładne duże auto nie jest z nią trochę ruszam z hondy CR-V nasz produkt był już 4m 76m po liście nawet 4m 80, więc jest naprawdę duży samochód jest też szeroki na ma 70 wysoki, więc pies mi przynajmniej dachu nie pluje mają też dostępne nowe 8 stopniowi to atak na życie milionów jak ostatnio podjechał toyotą GT 86, a mój pies był na podwórku jak podjechałem to ta dysproporcja pomiędzy tym, jaki ten samochodzik jest malutki jego pysk był powyżej mojej głowy jak doga niemieckiego jego pozbył powyżej mojej głowie siedzi w tym samochodzie prawie zawsze może jakieś porażające no dobrze i 6 i wiem, że ma tam niecałe 19 cm, więc przyzwoity tych to był czekać silników nas analiza, bo jest w 2018228 biegów automat ile taki samochód kosztuje ono poniżej w ogóle najtańszy 150 000 taki samochód chyba tak to 150 na ręce ta wersja, którą jeździłem około 100, a od około 210 000 aut oraz najmocniejszy silnik 200 Kana automatyczną stopniowo oczywiście na pewno 4 koła wersja GT lancii już tak naprawdę świetnie wyposażona mająca taką dobrą sprawę wszystko jest potrzebna odsuwane fotele podgrzewana kierownica w drugim foteli też podgrzewane w rezultatach wnętrze przyjemne to jest bardzo przyjemne wnętrza wszystko po koreańsku pod ręką, że są auta wzorcowy, jeżeli chodzi ekonom kilku, dlaczego nie szukasz myślisz sobie, gdzie może być podgrzewanie kierownicy winiono jest tam, gdzie być powinno podgrzewanie foteli pokrętła klimatyzacji Radia głośniej zmian dotacje połączenia odbierz telefon zakończy połączenie naście lat temu powiedział wykończony po koreańsku to by znaczyło twarde plastiki szara nuda teraz mówi z pokorą nadal wyznacza roli nudni myślę, ale nie czasami czarne czasami coś słyszałem tak masz rację co sam jest czarny nie to jest bardzo fajnie narysowane samochód na zewnątrz i nas w środku, a i ja miałem zresztą zaplanowany dłuższy wyjazd zresztą to auto może być siedmioosobowej, jakby było 7 osobom z siedmioosobowa mieliśmy taką większą większą gromadą, czyli czwórka dorosłych i dziecko pojechać na wczasy to pewnego południu no na południu położonego kraju w wersji 457 w wersji siedmioosobowej z wyjazdu nic nie wyszło, bo myśmy się wszyscy rozczarowali natomiast natomiast potem się tak zacząłem zastanawiać czy to nie jest wbrew pozorom tak dobrze żeśmy tym samochodem nie pojechali, dlatego że tak ma trochę zalet, ale ma też parę wad zaletą jest to, że to duże wygodne auto wysokość siedzi tutaj jakby radość korzystania takich takiego, jakby nie płacą pełną gębą usuwa faktycznie jest sporo, ale samochód 600l to pewnie ma to ogromny bagażnik wersji pięcioosobowej wersji siedmioosobowej oczywiście ten bagażnik zaczyna znikać, ale tak to już ma fajny napęd 4 koła bardzo przyjemnie się mieć, kiedy nawierzchnia jest różna skrzynia biegów świetna tak jak Santa pamiętam pierwszy raz się z tą silnik 200 koni rewelacyjny potrafi niedużą spalić, żeby wiedzieć czym samo, czyli dnia ten najmocniejszy, ale także to okres 22 od zera do setki 960 sekund to takie on się wydaje na dychę zużycie paliwa od 5472 tak naprawdę bliżej też tak naprawdę bliżej bliżej tych, ale ale, jeżeli ktoś delikatnie rzecz to ja bym polecał, jeżeli zauważalne jest, bo też dojść 20185 mniej pali tak i Sorento też masz tak wiele aż w cenniku różnicy jeździsz na 20 ty się właśnie na to 22 wcale bym się nie dopiero wszystkie mają automaty już stopnieją wiemy dać sobie, że absolutnie ja prawdopodobnie wziął wersję MAE 50 000 to na pewno Strykowa też automaty tuszy świetna cena za taki wielki auto 1 jedyny malutki problem mam z tym samochodem, który właśnie najbardziej przeszkadzał na trasie wiem czy pamięta, ale mieliśmy przypadki karę z był taki spektakularny przykład samochodu sprzed lat 1098, w którym brakowało zera na układzie kierowniczym tutaj w tym Sorrento, którzy ostatnio koreański samochód jest ten sam problem to znaczy, jeżeli jedziesz sobie z tam też może to wszystko regulować to jest stara infrastruktura jak ta infrastruktura układu wspomagania kierownicy układ kolumn konstrukcji układu kierowniczego elektrycznego wspomagania, które jest regulowana to jest konstrukcja jeszcze sprzed lat 10 i właśnie cechuje się tą samą tym samym felerem, na które zwracają uwagę bronił pewnie nie będzie też, dlaczego dlatego, że hyundaie są to efekt tego nie ma tak to jest ta forma 1,5 roku, ale chcę powiedzieć, że to co w tym samochodzie przeszkadza to, że ten samochód nigdy nie po prostu na czym polega na tym rząd ściąga tylko na tym, że pkt 0 kierownicę jest z wyczuwalnym oporem, czyli ustawiasz idziesz idealnie prosto tak naprawdę nigdy nie idzie idealnie prosto, ale dziś idealnie prosto masz delikatne nie pęknięć nie nie, ale musi pokonać delikatny opór sztuczny opór stawiany przez silnik, ale wydaje się, że to, jakby to był jakiś plus gdzieś w układzie kierowniczym przez silnik elektryczny musi pokonać pewien luz, który jest o 1 stopień pół stopnia tuż za pkt 0 i lewo i prawo, czyli jadąc trasą nieustannie kontruje się ten samochód nie idzie sam tylko musi zdać zawsze to delikatnie nierówności wiatr itd. tak dalej i za każdym razem, kiedy w, a jedziesz musisz iść prosto musisz pokonywać ten nienormalny i taki nie nie nie powtarzający się żadnych innych współczesnych konstrukcjach tylko właśnie w płacach tych od koreańskich przed kilku ładnych kilku lat musi pokonywać ten opór, a w lewo prawo lewo prawo i tak cały czas wieś to można naprawdę coraz głębiej samochodem w Łodzi z powrotem rząd sporo jeździłem i wie wszystko fajnie wszystko fajnie wygodnie dynamicznie też oszczędnie, jeżeli jedziesz delikatnie cóż sława to i ruch podmiejski Extra ruch miejski ekstra, ale to, czego ten samochód powinien być stworzony, czyli pokonywanie łapani km na autostradzie na trasie gdzie, kiedy włączasz na tempomat jedziesz 120130140 w zależności od tego w jakim kraju jest też chaszcze okazuje się trochę uciążliwe ze względu na ten pkt 0, które wymaga ciągłych korekt zdziwiłbym się, gdyby to niebyły zmienione, bo jak wizje tak mówię 1,5 roku temu jest czwartą generacją nowe są to w ogóle sztukę za morze czwarta generacja będzie no chyba w tym momencie dostępne w Europie no tego tycz nie powiem, ale ci powiem, że nie może, bo wiadomo na razie może nie był przeszkodą, by było, bo ten Hyundai Santa w bezpośredni konkurent, który też miał okazję jeździć 8 stopniowym automatem z z 2220 bardzo udany samochód zresztą świetnie wykończone zaprojektowany, więc obawiam się, że jeżeli nie będzie to mówić w Europie i Sorento, ale o tym nie wiem to dużo to szkoda by było jeszcze szukałem konkurentów tak przed chwilą sobie tutaj akurat w statystykach sprzedaży nie znalazłem, dlatego że jeśli chodzi o kinie to wiadomo co mamy SUV-a crossovera mamy stolnika 60 000 mamy i ruchu Ludowego to poniżej 100 wykupić mamy nowego exit 80 000 to jest bardzo udany samochód nie ma wartości mamy sport, który się świetnie sprzedaje trochę gorzej od Tiguana trochę gorzej od Sanaa, ale ostatnio chyba lepiej niż qashqai mamy to Sorento no i tak są jeszcze mamy słuchaj forda, lecz o, którym jeździłem 20180% 60 jest właśnie z tym meczem jest także został wycofany ze w wielkiej Brytanii na jesieni Niewiem czy zostanie niemal szaleńca w Europie w Polsce nie ma już jako pracownik, a szkoda, by było, jeżeli został wycofany, bo jeszcze fakt wiosną zeszłego roku jeździłam, lecz uważa były drogim, ale fajnym samochodem zobaczyć czy patrzymy co prawda strony Samaru, ale czy na stronie są jeszcze został jasno się zobaczy z Arki jeszcze suszy są różne strony forda dobrze to bardzo, ale zobaczy jeszcze był trochę droższy niż daleko, aby Sławek na jakimś katalogu no dobrze, ale mówię, że w zeszłym roku było jeździła no i spraw żołnierz noe to był dobry samochód na pewno, ale jak się nie sprzedaje no cóż jest rekomendowana cena to ono wątpię, żeby ten samochód dostępny gość no dobra, ale mamy po jego stronie forda i sama mamy go 167 zgłoś się staram się tak bardzo taka woda już choćby dane osobowe tor, ale pan tylko cena na stronie forma też jedno 167 002 wzrostu szukać samochody przeszły do głowy żony są jeszcze to nie są duże sprzedaże to są sprzedaży poniżej 500 sztuk rocznie każdy strajk zajęć, ale w zasadzie premiuje ale o ile i pamiętasz, w jakich ilościach sprzedają może jutro bowiem nie tyle pamiętam co mamy problem statystyki państwo dba o ich trójka to 2100 sztuk przy kontrach volvo XC 60 to są mniejsze samochody, ale kontra 500 sztuk aut całego segmentu premium volvo XC 63 300 sztuk np. patrzy na to no to widać, że to jednak te są ludzie segment sama jest kolejnym wątkiem może 1800 czynnik, czyli w tym rozmiarze idą do premium no chyba się nie zmieni Sławek warszawskie walkę dziękuję jutr Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Z Dostępem Premium TOK FM odsłuchasz każdy podcast - bez reklam. Słuchaj wygodniej w naszej aplikacji mobilnej z pakietem "Aplikacja i WWW"

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA