REKLAMA

Test: Volkswagen Multivan 6.1

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-01-30 19:40
Czas trwania:
13:20 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny w czwartek Jacek Balkan Sławek Paruszewski wieczór i samochód, którym prawdę mówiąc nie za dużo wiem, bo jeszcze nim nie jeździłem w związku z tym wniosku na siebie na tobie spoczywa duża odpowiedzialność, bo Marka znana pod rozwagę możliwa też jeździłem, ale na pewno nie tą generacją jest multi van 61 może zadam pierwsze pytanie 400 000 mniej więcej kosztuje tak to jest samochód, które może Rozwiń » kosztować nikogo na czyta naszą wersję silnikową 300 oraz wersja KRUS świetnie wyposażona napędem 4 koła dwulitrowy diesel 199 koni, a tu dochodów, ale do tego są dodatki takie jak pakiet dla palących pakiet dobranoc, czyli zasłony mini latarkę pojemnik co prawda nie o to chciałem zapytać, ale też szokująca informacja też chciałam zapytać w związku z tym po raz kolejny kolorowe nadwozie srebrne Rafale za rzecz normalna rzecz dla nas otworzyć 1129, a właśnie to przypomnę, że ten Nissan juke, ale graliśmy we wtorek nie wspomniała, że jest dużo wersji takich, że dach winnym kolorze reszta samochodu winnym kolorze bardzo fajny kolorystycznie aktu pokazała to nic sędziów wtorkowych przypomnę druga generacja też można go ładnie sobie skonfigurować kolorystycznie, ale pytanie inaczej miało brzmieć nie niejaka maksymalna cena od Jana jest określenie, jaki jest konkurs zima konkurentów czy oprócz segmentu premium albo w ogóle czy nie czy jest jedyny czy sam konkurentem dla siebie co multi one tak słuchaj to jest bardzo specyficzni wraz, dlatego że taktyce czym zwykle po uwagę przykuł uwagę multi van jest volkswagenem transporterem w, a i 1 z bardzo popularnych wersji bardzo pożądanych wersji, a są jak volkswagen transporter występują oczywiście wersji takiej zwykłej dostawczej możemy tylko trzeba z przodu 2 szyby po bokach być całą a jakby cały obity blachą i być taką taką do przewożenia różnych rzeczy, ale są też wersje zawsze były osobowe to są wersję właśnie najbardziej osobową wersję taką bardziej luksusową wersję multi van, która charakteryzuje się z tym, że ma trzyosobową kanapę z tyłu 2 obrotowe fotele pośrodku i 2 fotele z przodu jak Sanger dworek stąd salonka można 2 fotele, które nie odwrotnie proszę mogą być tyłem do kierunku jazdy mogą dotrzeć do kierunku jazdy lub i maszty mają stolik i ten samochód swojej konfiguracji jest bardzo podobny do volkswagena multi vana piątki, a którego mieliśmy w 2003 albo 2004 roku tutaj w redakcji ja pamiętam doskonale ten samochód, dlatego że jak używała jako naszego takiego wozu reporterskiego pamiętam nasz starszy kolega po fachu pan Jerzy Waszkiewicz do tej pory chyba jeszcze dziś wspomina, że może kiedyś w samochodzie i wywiad nagrywany przyjaźnimy, ale jakoś rozmowa, jakby pod wrażeniem był, a pod wrażeniem tego tak strasznie długo trwało to tutaj rencista jeszcze wypomina, że tak faktycznie pamiętam, że to było tak strasznie długo, więc serdecznie pana Jerzego pozdrawiamy, więc w takim razie czy w związku z tym, bo nie odpowiedział ciężka Opel Zafira Live albo Toyota pro SI jeszcze 2 kolejne francuskie to jest tych trojaczków to są konkurenci trochę są trochę nie są, więc dlatego za to jest tak jak z Kalifornią, czyli czworga z volkswagenem z volkswagenem transporterem, który jest w wersji mam, bo podróżniczej niby jest mnóstwo konkurencji łącznie z mercedesem Marco polo jest świetny też ma bagażnik dachowy jak świnka na dachu takich gwiazd wyciągane jest, aby tym samym, ale to Kalifornia cieszy się, a przesady uwielbieniem klientów wybór jakąś jakimiś takimi myślami oczami czy można kupić coś co ci wygodnie przewiezie 7 osób skórzaną tapicerkę fajne fotele itd. tak dalej będzie kosztował rocznie drogą można po prostu dostać, ale nie będzie montowany rozumieć jak tutaj ta konkurencja jest ona się nazywa właśnie to są przede wszystkim mercedesy klasy FAU, które dobrze wyposażonej wersji z automatem silnikiem 200 koni biturbo itd. tak dalej pociągnęłaby turbo będą kosztowały swoje możesz sobie może sobie kupić bardzo ładnie wyposażonego peugeota trawlera, który się w wersji osobowej nazywa właśnie Traveler, gdzie to będzie jest trawler jonów maksymalnym czasie będzie kosztował 205 000 ci połowa będzie to wersja, która nazywa się biznes VIP i Tomasz 2l diesel 180 koni automatyczna stopniowe itd. tak dalej tak dalej też skórzaną tapicerkę ten samochód będzie miał 6 siedzeń może być więcej to wszystkie możliwe tylko żaden z tych samochodów nie jest multi vanem, a natomiast czym się różni jeszcze ten ten samochód od od innych wybór silników ograniczony tak naprawdę 23 wizji to mamy 2l został dzisiaj Dwali thriller 150 i 2l diesel 199 koni silnik biturbo, ale możesz mieć napęd na przednią oś albo napad na 4 koła możesz mieć automatyczną skrzynię siedmio biegową TSG albo manualną sześciostopniową najprostszej wersji z manualną pięciostopniową poziomu wyposażenia może to volkswagenie sporo Trendline Comfortline Highline ma w wersji Edition wersja KRUS czymś różni 61 od tego multi vana czy volkswagena transportera po prostu w dostawczego czy osobowego dużego volkswagena, którego mieliśmy powiedzmy jeszcze w zeszłym roku na testach jako Kalifornii różni się bardzo to znaczy przede wszystkim jest to samochód zaprojektowany całkowicie odnowa, jeżeli chodzi o wnętrza tak jak poprzednia generacja poprzednia generacja tak jak volkswagen transporter 6 ze swoimi multimediami obsługą elektroniką był golfem siódemką szóstką siódemką tak multi wartości 1 jest najnowszą generacją, czyli golfem ósemką wyobraź sobie dostawczy samochód, którym masz wirtualny kokpit może sobie tam wrzucić rzeczy to jest właśnie ten samochód tak możesz sobie tam wrzucić nawigacje może tam sobie to nawet przepraszam, którym Pepa w siódemce też może to mieć, więc raczej bym tego wcześniejszego porównał do golfa szóstki, więc i, jakby tutaj ta elektronika pokładowa wyświetlać już dotykowo bez pokrętła głośności taki właśnie jak w osobowych volkswagena deska rozdzielcza piękna a jakby to jest wszystko zostało przeprojektowane już nie przypomina samochodu już nie przypomina samochodu samochodu dostawczego tylko jak najbardziej wypasiony samochód osobowy, a inne materiały świetny sposób rolę w tym mnóstwo elektronicznych dodatków typu asystent pasa ruchu automatyczne umawia widz itd. też straciłem wielu słuchaczy, którzy mówią znowu gadają samochodzie za prawie pół 1 000 000, ale przez widza w cenniku można go kupić za 160 000 to będzie wersja 2l diesel to 10 koni manualna piątka będzie lekiem taki samochód potrzebował to kupi dwulitrowego diesla 150 koni z manualną szóstką dziś, więc więcej po dziś prawo do nikogo nie o długości 480 jakoś tak coś takiego to nie jest mały samochód, bo jest też wersja długi, a wersja długa, ale tak niedługo także niedługa standardowa 4990, bo tak to też skoro samochód powiem państwu co nieco o tym, o tym o tym, dwu litrowym trybu i który ma 199 koni w tej w tej wersji 7 stopniowi do dzisiaj miasto obywatelskie Rumuni Europą skrzyni DSG do tego samochodu, bo noszenie nadaje do tak dużego ciężkiego auta wezwie Super, ale do aut osobowych jeździłem wczoraj przedwczoraj jeździłem nowym, która mem z DSG 15 turbo 150 koni już nową Zuza w Polsce na pewno świetnie się i Piguła nie teraz bardzo teraz w przypadku tego dużego ciężkiego samochodu dodatku na 17 koła no to jednak swoje nowe może powinien być klasyczny automat jakie, chociaż już układu region powinien być klasyczny klasyczny automat ten samochód waży 2 Puton i problemy z takich zresztą też problem zgłaszany przez właścicieli tych tych tych tych i sygnalizowane już ostatnie opowiadali o Kalifornii jak też też też się ten problem pojawił i by też dostaliśmy odpowiedź od słuchać to właśnie tak jest to niektórym trochę przeszkadza nie przeszkadza czy wyczuwa tutaj dokładnie, że to nie jest samochód automatyczną skrzynią tak jak tej różnicy nie ma w przypadku osób, które są lekkie tak w przypadku tego dużego ciężkiego auta musisz wcisnąć gaz, żeby zaczął jechać musisz masz to opóźnienie ma ten moment zawahania, zwłaszcza podczas ruszania z jedynki albo podczas tatuowania i a to jest to jest jakaś taka delikatna uciążliwość zachowuje trochę tak jak auto z zautomatyzowaną skrzynię biegów, które nie jest, dopóki nie dociśnie Garucha i ma pan mam jedno pytanie jest firma VAT, czyli tu nie wziąłby znaczy nie wziął z tego powodu nie wziąłbym TSG z drugiego powodu nie wziąłbym biturbo ten samochód dużo pali się dużo pali on ma realne zużycie paliwa między 912l oleju napędowego na setkę i oka ktoś powie duże auto ma to musi tak być ja jak rozumiem katalogową mamy tutaj testów to pełni katalogowe zużycie paliwa przy niskich prędkościach jest wyraźniejszy akty to jest w mieście natomiast Dwali thriller 150 z manualną skrzynią mam nadzieję, że będą testów to, ale powinno być to najnowszy model 88, czyli 23, jeżeli będzie bardzo dużo już, jeżeli chodzi o wersje walczyć ze 150 Manu, ale Dwali Tradis za 200 z DSG, ale też dopada nas tylko trasą ja miałem jedno takie auto była piątka z silnikiem 19 diesel 100 koni to było ładnych parę lat temu też taką wersję osobową całkiem fajną przesuwnymi drzwiami to był samochód, który zużywał 5,5l oleju napędowego 6l oleju napędowego zresztą było 10 lat temu i nie było to demon prędkości jeszcze podejrzanego dwulitrowego 110 koni on ma 5 biegową skrzynią oraz przy takich kwotach to 10 000 warto dołożyć od maja dzisiejszy nie ma jeszcze testów nie są test Volta panuje ma 8 maksymalne spalanie o 3 jest najbardziej oszczędnym z tych wszystkich i trochę nie i trochę nie jest w stanie zrozumieć na czym polega ten postęp w motoryzacji skoro 10 lat temu samochód podobnych wymiarach i kabarecie nadużywał mi maksimum 6l oleju napędowego, a teraz używa Miłoszem próbowali, ale wierzchołek powiem ci tutaj 1 odpowiedź jest na pewno taka, że to są inne test WLTP to jest bardziej związuje, ale też, ale to nie ja, choć raz drugi lokal jest to co mi chodziło na stacji benzynowej reakcyjnego cara ma poniżej tylko auto paliło maksymalna 6, a lukę ja rozumiem tutaj na pewno 4 koła z 200 koniach byli tak dalej pójdzie to Super dziś bardzo się to bardzo dziękuję za powódź jest tak, a IAI łatwo nim zaparkować, bo ja się nawet już jedno pytanie wersja długa jeszcze proszę o grosz zerknie długość, ale przed wszystkim ta skrzynia powiedział, że tam jest 9 stopniowy automat z symboliką volkswagena czy ty patrzysz na ceny mercedesa nie nie ma nie może, więc całe szczęście bo, bo już akt nie ma się Okaj porównywać się większa liczba wersji, czyli albo jest albo ręczna tyle 77 stopniowo bez myślę, że tam jednak są w tych dłuższych automaty jakiś, ale niestety nie ma przydałby się klasyczną to rytuał reguł, więc wciąż nie ma w volkswagenach klasycznych automatów ślub z najmocniejszych wersjach, ale to właśnie wieszano łączeniu 3 litrowym fałszu, ale tak no właśnie szkoda tu by się przydał jakże chamstwo wolę wagę multi van 61 lista zmian imponująca to samochód na pierwszy rzut oka można odróżnić od poprzedniej generacji i na zewnątrz i w kabinie mówi jedyne zastrzeżenia DSG nie nadaje się do dostaw Kraków drugie zastrzeżenie ten jest dwulitrowy 200 koni to jednak trochę za dużo pali no jeśli uda się wypracować coś oszczędnego są trochę martwi, ale co poradzić kłaniam się piękny Sławek Paruszewski Jacek Balkan jutr Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i zabierz TOK FM na wakacje!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA