REKLAMA

Test: Honda Civic

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-02-18 19:40
Czas trwania:
13:45 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dzień dobry wtorek wieczorem już gorąca będzie jasno do zmiany czasu trzymamy Jacek Balkan Sławek Paruszewski mamy miesiąc, bo no ostatni weekend marca będzie jeszcze jaśniej w czasie naszej audycji będzie jasna, chociaż my nie mamy okna to nie zdradzamy żadnej tajemnicy Honda civic dziesiąta generacja nie będziemy wszystkich generacji, a może wszystkie mówi tak oczywiście nie mogę się do pierwsza 1970 roku słuch wrócę tylko skończyć dobrze Rozwiń » właśnie, ale tak samo jak ręką przez okno tak jak corolla jest od lat sześćdziesiątych Toyota Honda civic jest od początku lat siedemdziesiątych chyba nie wiem ile osób, które nie wiedząc co jest Honda, a jeszcze kondycji jak nie słyszeli, że coś takiego istnieje to jeszcze mniej to taka najbardziej charakterystyczna linia nadwozia, która obowiązywała jeszcze 23 lata temu to nazwa UFO nie wiem dlaczego, bo wszyscy zakładali okryte były 2 generacje chyba ósma dziewiąta one się pojawiły tam w połowie pierwszej pierwszy 2005 chyba coś takiego, ale ta nasza najważniejsza najważniejsza dzisiejszej audycji Honda dziesiątej generacji nie wiem czy wiesz, ale ona najpierw się pojawi, a w stanach jako sedan wrzesień 20154 lata temu w Los Angeles rok przed Europejską premierą nie do pomylenia z poprzednimi generacjami no i potem potem była wersja Cooper w stanach Zjednoczonych, a później była wersja hatchback to był już koniec 2016 roku Frankfurt jeździliśmy w 2017 roku prawda i z tego co pamiętam, a silniki nowe pod maską to ważne, bo to 103 cylindrów KE i jaką ze 130 par 154 cylindrów turbo 180 parę koni no tak zmodernizowany wizja, ale znany już 16120 koni pierwsze wrażenia moje rok 22 lata temu ponad ten samochód nie uważam, że się bardzo dobrze prowadził on naprawdę układ kierowniczy bezpośredni zawieszenie bardzo to wszystko odpowiadało toNadwozia nawet wtedy akceptowałem teraz się wydaje już taka zbyt ostentacyjna szczególnie, choć bank, ale to oczywiście kwestia gustu pierwsze wrażenia bardzo dobre i oceniając ten samochód pozytywnie potem jeździliśmy sedanem trochę łagodniejsza linia nadwozia 20cm też chyba dłuższy coś od tego i to tak wyglądało przed to jest lifting tematy jak swoje pierwsze wrażenia 2 lata temu rok temu, kiedy jest dziś 1,5 roku temu miała pewne zastrzeżenia nie uciekniemy, ale tak tak tylko zastanawiam się zastanawiam się to był samochód, który ja mam to jest taki problem, który zauważyłem u siebie od dziewiątej generacji, że na początku trochę narzekam na to jak ten samochód zaprojektowany na zewnątrz upał myśmy przyjęli jakoś tak jednogłośnie na oklaskami prawda zresztą było naszym samochodem roku, ale już kolejna, czyli dziewiąta generacja to był ten chyba rok 201022011 tu taki mniej czy może dwunasty zmniejszą procentów może ono się samochód tak i wydawał się trochę za dużo jak auto kompaktowe trochę oczywiście z tymi wszystkimi mankamentami panikę, ale że samochód wojsko też zrozumiane swój plus w środku bardzo duży bagażnik ponad 4 SA trudno się wszystko zgadza jest Lidia nie jestem najmądrzejszy na świecie czasem nie potrafię docenić czegoś dobrego tak dobry na na dzień dobry, a tylko czasem zdarza mi się po dłuższej chwili i a ja np. ostatnio bardzo tymi dziesiątkami jeździć UFO też bardzo lubi jeździć one są fajne specyficzne, jeżeli chodzi o wykonanie na zewnątrz naraz mój pierwszy mój pierwszy kontakt z silnikiem był dość dość taki byłem trochę rozdarty czy nie była w stanie w samochodzie powiedzieć niczego w sposób zdecydowanie złe a, chociaż miał parę zastrzeżeń i odwrotnie, a nie była w stanie tego samochodu jako wychwalać pod niebiosa, chociaż też, jakby miał całą masę zalet niż to auto podoba i jak to pierwsze wrażenie może być taki, że to jest trochę pokraczny samo, że szczególnie hatchback także jest taki wierzy z tego wszystkiego za dużo jest taki za bardzo tak jak się tak zaczyna przyglądać to może jest kosmicznej to jest trochę to jest płacz Ghany tego wszystkiego jest także tak popatrzeć to trochę wygląda tak jak to jakiegoś, a jakiś wyrzutni były podtapiane jak wino rzecz science-fiction trochę samochód koncepcyjny, ale dane Zobacz nasze dalsze zasiadanie sądzili, że tak dużo spokojniejsza, ale to nadal jeszcze jest azjatycki dizajn czy azjatyckie wzornictwo azjatycka kreska pełną gębą patrzył tak na rozmiar jej słuchać 4,5m hatchback sedan ma prawie 465 to jest kilkanaście centymetrów różnicy bagażniki to są słuchają 420 zadań w hatchbacku 500 zadanie bardzo duże bardzo praktyczne no tak nie widać, że to jest specjalnie jakoś tam coś z tym do play-off idea jest co widać, że to jest duży samochód przód, jeżeli chodzi o stylizację przodu bez agresji wysoką agresywną to jest naprawdę specyficzny adresowane samochód a, ale jest też inna sprawa jest 1 model dla całego świata no właśnie, więc muszę i europejskie puchary i Chinach podobać myślę, że jakoś z tego jak już na dobre wsiadamy, gdzie się podziała moja Gałecka zrobienia głośniej pytaliśmy 2 lata temu jak się okazuje pytaliśmy wystarczająco głośno, żeby model modernizacji nieliniowe osób lub leżeć to tylko żeśmy wyznała na dziennikarzy kilku stanowiskach odważniejszych tak jak my krytykowali oni oczywiście to oczy, choć mówiliśmy, że to jest szansa zobaczyć się zmienia, ale przekaże z tych firm zmodyfikowała system informacyjny multimedia dobra to co się zmieni przede wszystkim co się nie zmieniło jest nadal wciąż dobre zawieszenie jest lekkie nadwozie o dużej sztywności to wiadomo jest nadal tak jak mówiliśmy po faceliftingu rozmiary się praktycznie nie zmieniły, więc nadal duży bagażnik natomiast najważniejsze są rzeczy wewnętrzną, bo to są poprawki nadwozia stylistyczne, owszem, jak tak czekać czytam czytam lekarz kratka zmieniona i prostsza osłona chłodnicy ktoś, kto będzie się przyglądał pewnie to zauważy na pewno ważne jest, że są nowe reflektory LED-owe diodowe światła dojazdy dziennej inne felgi inne kolory jeszcze dostępne Okaj 8 kierunkowe regulacja fotela nie korzystałem już 8 kierunków jak to możliwe no dobrze, ale najważniejsze co najważniejsze to co ty wspomniał przed chwilą, czyli przede wszystkim przyciski tak jak Toyota dodała przyciski na konsoli nie zgadzam nośnika składającego ważna dla mnie bardzo ważną, choć obsługa omówionych już tylko obsłudze lukę, bo nie mówią o jej o tym, jaką jeździ jak wygląda to już mówiliśmy no i są też systemy zintegrowane dla ciebie ważne masz, a ono Apple Car Camera Android auto, ale życia od łączącego nigdy no zawsze na prezentacjach próbujemy to podłączyć mojego smartfona malutkiego, ale zawsze jest wszystkim Toma i próbujemy bardzo różnie to działa wierzy często to niby ma działać, ale ja nie jest pytanie na konferencji miało działać działać, a tutaj potrzeba było to tam to już nie ma możliwości sprawdzenia następnego co ja mam ostatnio prostoty noszą 2 telefony no 2 sportowe i próbowała i w tej w tym sejmiku i ten problem, który już po raz kolejny w tym wieku może 2 gniazda ładowania jedno 1,5 Opera na drugie 1 operowe to jedno gniazdo wykraczało 1 telefon drugie gniazdo wykrzyczał mi drugi telefon z 1 gniazda mogą naładować 1 drugiego gniazda mogą już drugi nie działał w drugą stronę i czas 11 samochód, którym się ten problem powtarza mam jakiś hit telefon, który jest w miarę nowoczesny tak są tam mała walka była wzorową na on większości samochodów ładuje się bez żadnego problemu kontach trudno go ładować inne no dobra ruszamy już, bo to ważne jedź koniec jemy je ich dzieje jedziemy 8,5 setki Super, że mówimy o aucie silnikiem 1EUR za 80 słowa skrzynia bezstopniowa ile pamięć tak, ale powiem ci kurczy ona tak dobrze działa bardzo różnie to jest po prostu chyba już do lepiej to Niemcy można zrobić to jest wreszcie jedno z niewielu skrzyni bezstopniowej, do których nie mam żadnych zastrzeżeń nie ma pan wie również do stopniowych, do których nie ma, ale to wydawcy w ścisłej czołówce ścisłej czołówce ja nie będę punktował rzeczy są lepsze gorsze rodzina zresztą coś zależy zależy do niedzieli na tronie ktoś bez obrony subaru, ale też państwa była dobra oraz to była pierwsza taka porządna skrzynia subaru pierwsza bezstopniowa właśnie było subaru Toyota bardzo zmodyfikowała dzięki tym modyfikacją oprogramowania działanie bezstopniowej są prawie idealny tata się sprawie, ale pewnie można, by coś tam jeszcze zmienić, ale Okaj to jest niesamowicie Bystra ono sprawia wrażenie auta, które ma 200 koni waży tonę to jest naprawdę taka auto reagujące na pedał przyspieszenia naprawdę w sposób taki trochę dzisiejszy już taki jest takie Bystre bez zastanawiania się bez bez bez bez bez żadnych uników tutaj jest bez żadnych śladów prawie pół metra waży tylko 1300 kilo tak to jest dość lekki samochód biorąc pod uwagę, że zerwał z 1005 biorąc pod uwagę, że ma mocniejsze silniki powiem ci byłem kiedyś rozczarowany 2 lata temu spalaniem silnik 10 trzycylindrowy może był dość sprawne 10 pół setki i pamiętam, że tego wtedy interesowałem się, że prawie spala tyle co 10 może teraz jeździ agresywnie i ten spalił 910 palił to wiesz jak zabrano trasa Lecha Warszawę Warszawa tura Turek Warszawa autostradę autostrada na autostradę, ale wiesz ja nie nie ja nie nie przekracza, ale zdarzają się nawet 140, ale odwrotnie Ham 142 właśnie wygrał wreszcie pozwolić nie daje, choć stocznia z rachunku, a godzinę, ale wierzę, że to nie chce palić mniej niż ducha no właśnie dlatego się zdziwiłem, bo aż 2 lata temu tak mówiłem chwaliłem to 15 proszę brać trochę droższe, ale pali tyle co 10 okazuje się, że pewnie 10 jednak pali mniej tak to jest, ale frajda zjazdy była ogromna powiem 1 rzecz cennik, bo mam cennik mam cennik i trasach Saddam jest dostępny tylko silnikiem 15 turbo 182 Conan i pół ceny są to 6120 000zł Executive to najdroższa wersja wyposażenia 120 000 właśnie wystające auta z tysięcy zlote koszty piątkę ta dotyczy 5000 niewiele bardzo marnie metalik 21000 no też są od tego rabaty do 16 do 12 000zł w przypadku wersji 5 turbo, ale nie na sedana oraz, jeżeli chodzi o wersję pięciodrzwiową auto ceny zaczynają się od 74 000zł też na to są jakieś promocje tych samochodów z tego co widział na praktyki związane z 2019 roku sza wersja 15 turbo wyposażono w skrzynie z auta kosztuje 108 000zł auto z roku produkcji 2019 powiem, iż część samochodu wsiedli tam no ale powiem ci rzeczywiście ceny kiedyś wysokość tak wydawało mi się może to się wydawało hondy są drogie fal dobrze jeżdżąca drogi, ale teraz za samochód tej klasy kompaktowej ogromny, bo 4,5m nie ma też dużo bardzo dużym bagażnikiem z takim silnikiem to ja uważam, że to jest atrakcyjna cena to trochę pozmieniało, dlatego że już wszystko dookoła podróżą do Zachodu otrzymają będąca na dość rozsądną skupienie doładowanego auta doładowanego auto kompaktowego takiego dużego w okolicach 70 000zł przez silnik 1 zarzutów, bo to się bardzo udane to jest sztuka wiesz jakich cen zaczynają się o prawie się 95 no kolej 15 turbo 150, ale nie każde poczęte, ale dopiero 8 tańszy, ale lekarze 58 są tak samo przy mazdy trójka 90, ale słuchaj golf no okay mamy pełną pewnie ofert, ale octavia to najtańszy 80 trochę ponad 1000 no właśnie będzie za rok pewnie od, a jeszcze na koniec kolejna generacja kolejna generacja civica jedenasta jeśli będzie w przyszłym roku, gdzie będzie produkowana na pewno nie w wielkiej Brytanii nie fabryce słynną, bo zostanie fabryka zlikwidowana importowana z Japonii przyszły rok jedenastego rozwiązań dziś tak mówi o tych japońskich samochodach one są takie dobre takie dobra żona niestety spędza się 23 tygodnie na statku, a produkowana opona Agi za słona woda inżynierowi kłaniamy się piękny Sławek warszawskiej co walka spędziliśmy czas miły z hondą civic, a jeszcze 1 rzecz tak w tym egzemplarz, którym jeździłem od 1,5 roku temu Drygała maska przy prędkościach autostradowych, ale prawdopodobnie tak się złożyło 1 konkretnym samochodem, bo samochody nie są sposób zgodzić się zwrotu nic, tak więc nie działo też niestety 1 z nielicznych wad tego samochodu jest to, że fotele mogłyby być jednak trochę lepiej wyprofilowane po 5 godzinach spędzonych za kierownicą Dźwigaj jazda próbna obowiązkowa, bo niska sześćdziesiątka naturalną nie każdy z tych słów to nie jest kończy się piękna jutr Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Z pakietem "Aplikacja i WWW" - niezbędna wiedza zawsze pod ręką!

KUP TERAZ do 40% taniej

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!