REKLAMA

Test: Kia XCeed

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-02-20 19:40
Czas trwania:
14:27 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny testowy do 2 czwartek w związku z tym testowy czwartek Jacek Balkan Sławek Paruszewski kłaniamy się samochód najpierw, który był w naszych rękach już bardzo szybko po premierze wrzesień październik ubiegłego roku mieliśmy go na tydzień samochód zupełnie nowy taka nadal nie było to jest Koreańczyk nazwa się ex Ship ty na początku się właśnie przekonywać, że to jest właściwie CEED lekko Rozwiń » podniesiony nieprawda tam sytuacja się próbowałem przekonywać może ktoś inny ktoś nie siły tam same CD jest bardzo mało elementów naprawdę to jest po prostu zupełnie nowy model nazwijmy okresowe ręce to może być właśnie takie trochę coupé trochę słów, ale samochód na pewno rzuca się wyłącznie do pomylenia były 22 stówki 1 Miodowa długa granatowa takiego, jeżeli druga jest w 20 z automatem i te 2l jeśli o 177 pierwszy był to 16176 nie jest już 204, a jeszcze mocne, ale mieliśmy 14 turbo 140 koni też, że to może się zaczyna od tego, że Kia to jest firma Marka, która ma w tym momencie 12 samochodów na 12 minut z Optima, która powoli wychodzi ze sprzedaży oni mają w tym momencie 1211 modeli różnych są wyłącznie samochody osobowe i słów jest picanto Rio sic profit venga Stinger Optima do niedawna, a jeżeli chodzi o samochody takie przy ziemi, czyli zwykła jest 5 SUV-ów SUV ją pani crossoverów crossoverów w Radomiu tak sprawni euro x sport aż czy sport i Sorento i CIT pojawi się sprzedaży niedawno to jest auto, które ono jak by zastanawiam się na ten rok 2 lata temu ten samochód nie sądzę, żeby mniejszy, bo nie ma niższe, jeżeli masz stolnika trochę większy niż trochę większego sport teza jest największa Sorento to gdzie tutaj może wymyślić coś innego można wyczytać, że w nich nie ma tych silników typowo spalinowych to no ale dobre, ale ma, ale ma w Modlinie to takiego właśnie tak i tak organ czy sport weź tutaj jakoś z nią różnie mówi właśnie więc, jaki sport jest przecież kompaktowym kompaktową jak i agresji i jak się teraz pasujące nikt nie tak bardzo drogą i Jaś i jakby nic co potrzebne tutaj kolejny oddali w klasy marki premium wiedzą o tym od dawna, że niż można stworzyć mnóstwo tak tylko i teraz pierwszą taką chyba pan pierwszą taką pierwszym sposobem na zagospodarowanie nieistniejącej niż jeszcze zwłoki profit, czyli auto z nadwoziem Putin brak, a to taki bardzo bardzo nieczęsto spotykany zabieg stylistyczny, którego w, których po raz pierwszy został zaprezentowany w bardzo się cele się, czyli sportowa szansa dla Natalii naprawione oni, a nie wiem czy wiesz, ale teraz volkswagen Arteon będzie w takim, a w takiej odmianie ciekawe, bo już tak wygląda nieźle, ale będzie kombi, a właśnie tutaj brak ręki profit jest też właśnie takim samochodem jest takim samochodem no dla trochę pobudzającym zmysły zresztą jest to samochód niezwykle udanej niezwykle kompetentny wnioski o ich CEED państwo stosuje 1 z moich ulubionych samochodów, a ostatnio taki zwykły popularnych samochodów i to niezależnie od wersji silnikowej tak jak mówiliśmy już mieliśmy już 2 ma tę słabszą 1440 jakoś łatwiej mi łatwiej mi było, ale wiesz coś wnieść jest też na pierwszy rzut oka bardzo fajne dla mnie żona nie jest jakaś przesadzona stylistycznie, a jednocześnie ma nowoczesną linię nadwozia bardzo ładną i zacznijmy od tego jak samochód wygląda wygląda zarobi iście auto jest narysowany kreską podobną do takich Mistrzów jak np. Porsche Macan ich nie chciał jak my już samochód wpatrywał tutaj znajdziesz tu jest narysowany Bosko tutaj proporcje zgrabną ość urok tego tego auta jest po prostu niesamowicie określono ten samochód chciał nie chciał z każdej strony ładny atrakcyjny to się naprawdę ktoś chce kupić okiem auto nie pojedzie do salonu Kia niech się przyjętemu jak to wygląda na zewnątrz zgadzam, że władza i innych firm na przyszłość niech na dworze robi 1 stylista czasami są nowe modele czy facelifting wydaje się, że po prostu jednak podziękowano drugi się wziął apotem trzeci zrobił to, bo tak od początku miał być to wtedy wychodzi do niczego tu jest naprawdę naprawdę władza bardzo dużo gotówki jednak trochę stół i wprost do można znaleźć z przodu zdecydowanie, choć Grillo to kijki grill to nie jest jakiś atut jeśli mówimy tak, ale na suszę najlepsze cechy z innych modeli, jeżeli chodzi o wnętrze ono jest bardzo podobne do tego co mamy w pozostałych modelach Kia mamy duży ekran z 2 gorączkami pojąć, że ostatnio trochę, jakby oczekuje czegoś nowego po tej potem po hyundaia i póki, jeżeli chodzi o sterowanie multimediami trochę mi, jakby znowu wyrównała trochę konkurencji i to oznacza, że nikt nie my tak widzę, że np. do doskonałej strony nie mam zastrzeżeń np. do suzuki, gdzie to jest niezwykle intuicyjny niezwykle prosta tutaj taki, by Kia one są dla mnie trochę zbyt skomplikowane trochę życia w miejscach suzuki ten ekran mógłby być większy teraz coraz bardziej to jest najmniejszy, ale dobra tu pan 1 rzecz na jedno zastrzeżenie to samo gorsze no, że część przycisków pod ekranem to nie są przyciski są takie małe panele dotykowe i wcale nie uważam, że to jest lepsze niż ładnie wkomponowany jakiś przycisk tak matury nie wystaje uważam, że to jest gorsze no właśnie, więc to jest właśnie mówię to to nie jest droga, którą chciał jeśli volkswagenie golfie też to jest octavią będzie w marcu dziś zobaczymy jak będzie działać no i w tym też to jest natomiast jeśli chodzi o wygląd wnętrza to w ogóle dokonać może ładnie wygląda, ale w obsłudze nie jest lepszy od IT samochód, które tutaj jest tutaj nie mam czego przyczyni się bardzo lubię jak samochód jak samochód z narysowanym w środku jest nawet na trochę urozmaicone kimś takim kolorowymi przeżyciami, a fotele z rzutu na Muchoborze nadwozia kolorze nadwozia VIN wygląda to fajnie obsługa ma kierownicy jest wzorcowa wzorowa, dlatego że prawa ręka tempomat lewa ręka głośność zmiana stacji radiowych odbieranie odbieranie połączeń kończenie połączeń to wszystko jest naprawdę wzorcowa siedzisz w tym aucie bardzo wygodnie również z tyłu miał okazję 4 osoby takim autem raz tak dla mnie ten samochód przepiękne na zewnątrz jest bardzo ładne w środku mimo tam też tak drobniutkich zastrzeżeń ergonomiczne tak jest jak najbardziej oka chciałbym, żebyśmy 1 rzecz potem sprawdził albo teraz, jaki jest bagażnik, bo samochód wydaje się, że nie ma nie może być zbyt dużego bagażnika, ale może się mylę już, bo to jeszcze zanim ruszymy, bo znanych lubianych będzie miał duży bagażnik 4426 to powiedzmy dużo bardzo nie jest, ale samochodowa EIN długość samochodu 4m i 40cm to taki norma mieliśmy wersję tras, bo odpowiedź na bardzo ważne pytanie jak to jeździ mieliśmy wersję 216 cały czas się mówić o 20 byliśmy w wersji 16 turbo 200cal 760 tych do setki wersji ze skrzynią manualną wtedy Wiesiek miał takie jedyne zastrzeżenie no dużo palił jednak ten wóz a kto się zgadza, ale dobrze w 2 dobra 2 pociągów dobrać sprzęt główka 7 sekundy ze znaną z księgową i 776 ze skrzynią manualną czy tutaj 2 synów, a nawet no ale ze starych czasów Zobacz volkswagen wraz z kraja skrzynia dwusprzęgłowa w towarzystwie tras słoń, a 1 problem miasto ją exit 2 to 16200 jest taki, że to jest auto, które świetnie jeździ układ kierowniczy ekstra zawieszenie Super dopracowane celowane reakcja na oba wymaga bardzo fajna zmiana biegów płynna tylko ja tam mam taki lekki niedosyt, bo jak na 7 się w tej mocniej fakt ten silnik niema wigoru i polotu ja nie oczekuje jak wiesz ja jeśli rozpędzona ekipa spod każdych świateł ja oczekuję tutaj elastyczności jak ktoś mówi 76200 koni to oczekuje tego zrywu tego, że mi się w głowie tutaj coś przesuwało podczas przyspieszania wpisy tak jak CD chyba był inny rodzic, aby ten sam silnik 16200 tutaj trochę się, że był fajny szybki samochód 7 pół setki w twarz delikatnie może być brak, a w ogóle jeszcze jedno, że czeka w oko ile waży to po to, 1000 nie wiem czy tutaj masa własna 10501000 i teraz mamy wersji 14 turbo ma dostęp części Cognora w katalogu 94 do setki ze skrzynią manualną skrzynią automatyczną będzie miała toczyli tą dwusprzęgłową, ale nawet automatyczna będzie miał pewnie 9, ale też turbo jednak naraz aż 9 pustynną do setki i to jest wersja, która dla mnie optymalna, żeby niesamowite było to, że mimo, że mamy tutaj 65 koni mniej to wrażenia zjazdy podczas takiej normalnej jazdy są identyczne, bo to znaczy, jeżeli tak tak nie wykorzystuje tych 200 koni do końca nigdy nie wykorzystywałem dziękuję bardzo, spokojnie bardzo delikatnie i ja jako 200 koni to było mi, jakby właśnie tak wierzę jeśli to nas tutaj to wersja 1440 zaskakująco zrywny fajna elastyczna Bystra i absolutnie wystarczające i mało tego ten osiągnie pan właśnie na zeszyt z silnikiem 14 turbo 140 ma średnie zużycie paliwa wg WSiP 64, a wersja 16 turbo jeszcze parę ma zużycie 68 wg UE itp, ale guzik prawda w realnych warunkach 16 turbo 200 koni pali Dycha 14 turbo 140 koni policja jak różnica w cenie już mu głos 6000 dopłacać do 2 ciągów bardzo dobrą kazali wybrać się nie zastali kilka tysięcy to przy takich cenach to jest znać o sobie porównywalną dobrze zacznie dopłacać 7000 mówi właśnie 61006 mówią na palach wersja ta różnica pomiędzy wersją 1416 jest proszę się zresztą moją wersji 95 tutaj 6102 też dużo myślę, że się większe, ale wiesz co łączy jak tutaj chyba nie skorzystał z 1 000 000, bo to zużycie paliwa, a nie ma takich wyścigowych osiągów wzrostu jest słowo wyścigowych ale, ale też po 200 kodeks zwierzył się spodziewaliśmy takiego jest trochę przypadek mazdy i wkrótce będziemy mieli na dłużej ma zyskać jak dzisiaj chciałbym żyć powinna też, bo ja pamiętam, gdzie już latem zeszłego roku, że to akurat miał pozytywne wrażenia rewolucja to nie jest, ale tak, gdyż to 60 godzin ginęło, czyli między 100 dwudziesto konną mazdą 180 kolej jeździ no, która jest wystarczająco też taka różnica jest, że to warto dopłacać tylko dlatego właścicielka x to jest to samo czy warto dopłacać też co 65 koni też ma turbo, który daje elastyczność jak zauważył też elastyczność codziennej jeździe jest istotna być może dlatego nie odczuwa się tak bardzo tych kilkudziesięciu końcówek podejrzewam, że większość większości tak tak skoro jest tylko 67000 różnicę no, więc to jest nie bierze różne jak naprawdę sugerował, jeżeli jak tutaj poruszamy się dziś przy jakich się na brzegu wydatków to zaraz tego mocniejszego silnika skrzynię automatyczną, bo u nas mówi radny na pewno ciekawy jestem podobno nieść ręczną skrzynią biegów hyundaia Liszki jakoś w parku kresowym pamięta, że tu jest co mieliśmy ostatnio małe są mieliśmy ostatnio dziesiątków zżera, ale mieliśmy ostatnio 3 kie cee da nosi zwykłego 1480 właśnie z manualną skrzynią biegów był zaskakująco rewelacyjny anonim opowiadaliśmy niedawno nie jada ja po prostu dawno niż w dziesiątkę, bo to mały samochód jeździłem tam jest tylko to albo zautomatyzowane i tam polecą wręcz no dobra, podsumowując jak exit rewelacyjny samochód jest naprawdę z moich ulubionych co zresztą niestety świadczy niestety straty niestety ale jaki ma w swoim garażu czy raczej salonach kilka samochodów turystycznie lubią Ranger jest 1 z nich to na koniec 2106 przestałam lubić Sorento ostatnio co nadal, ale ona zgodnie z 30 zakątki ukryli się będzie dużo działo mamy Sorento czwarty nowej generacji oprócz tego mamy lifting picanto elektrycznego niż rok mamy lifting kii Rio mamy lifting Stinga rani-li w tym stolnika to wszystko w tym roku, czyli naprawdę tam nie zasypiają ktoś mówi zasypują gruszek w specjalnie zasypują, więc będzie bardzo dużo działo ski no tylko 1 nowa generacja mnóstwo liftingu, który nie wiem na czym te modernizacje będą polegać zobaczymy zobaczymy, ale na pewno nie będzie Sławek Olszewski za walkę dziękuję zrobił tego jeśli chodzi o testy no mamy myślę, że możemy już śmiało o dłuższej jazdy Renault clio dobrze omówimy to ramy jeep Wrangler mamy 2 z oka i pierwszy raz możliwość Ranger z benzynowym 2l turbo świetny silnik natomiast udało się proszę państwa w zeszłym tygodniu po raz pierwszy namówić Sławka na przejażdżkę samochodem stracę oko kilka kilometr nie dostarczy mi jeździłem, ale to nie jeździłem takim to potężna Boca 7m długości zaparkować w Warszawie to po prostu ja lubię lub badaniu mieszka w Warszawie rosną co musiano przychodzą działania no no właśnie nam się pięknie jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA