REKLAMA

Test: Jeep Wrangler

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-02-27 19:40
Czas trwania:
13:48 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny audycja testowa czwartkową czy to Sławek Olszewski zagwarantowana jest testowa to nie znaczy, że jest jakaś gorsza na torze np. to na razie próbujemy coś tak oczywiście, że nie natomiast jest jest samochód zapowiadany już od zeszłego tygodnia jest jeep jeep Wrangler czwartej generacji na dłużej z silnikiem benzynowym na dłużej no chodź przypomnijmy jeep Wrangler to jakim silnikiem no silnikiem Rozwiń » zupełnie nowym, ale pan 1 rzecz jeszcze przede wszystkim ważne jest to, że to jest Ford Rambler, która nie jest jakąś jakąś lekką modernizację w porównaniu z trzecią w ogóle rangę tor lata osiemdziesiąte pierwsza generacja ja pamiętam, że w naszych audycjach po raz pierwszy jeździłam i wcześniejszymi trzecią generacją to był rok 2006 wtedy, kiedy się pojawiła to jeździłem w krótkim, bo tradycyjny Angle pierwsze druga był obecny był obecny w krótkim dopiero przy okazji trzeciej generacji pojawił się ten długi nazwane on Limited 50cm dłuższa, ale wtedy byliśmy trzecią generację krótko pamiętają, że dowód ich to była robiliśmy gdzieś na radnego zażyczy 14 Paweł Toma auto pojawiło się sprzedaży w 1980 roku trudno jest to samochód najbardziej charakterystyczny na świecie w dalszym ciągu dacie nie ma oprócz oczywiście względy, a no i jak już zakończyła się produkcja Defendera ma też takie auto, która nadal wygląda jak konstrukcja z lat sześćdziesiątych albo 51 uwaga zakończyła zaczęła, bo są nowe Defender zresztą mam nadzieję już w kwietniu pojeździmy czy ma to jest samochód niezwykle charakterystyczne tak, aby sprawę one są bardzo do siebie podobne wszystkie drugą generał pierwszą generacją jeździłem drugą generacją jeździłem trzecią generację oczywiście to żeśmy jeździli ważyły jakieś różnice co znaczy tak silniki na pewno wiesz co jest nadal bardzo specyficzne samochód samochód, który świetnie czy to jest dany samochód dla ciebie to, żeby nie jako bardzo lubię wiem, że mimo, że właśnie przetworzyć na jego plus zna pan narzekał, mówi że co czuje pani, że nie ma także nie ma miejsc pracy na lewą nogę, ale nowy samochód dla siebie dla dla po prostu tylko proszę pana które, a rok 2 samochody testowe potrzebuje samochodu był głównie do tego, żeby kochać, a nie o to, żeby nim jeździć każda wersja, którą jeździłem na miała więcej podobne miałem podobny problem, że jest to samochód ogromnie ciasne jestem raczej już, ale tym mówić głównie o trzeciej również są lepiej 0203. potrzeba jeździłem, ale długo też mało miejsc, ale tak dlatego żona z urzędu jest tak samo ciasno, ale z tych Bona w sumie prawie 490, ale ma ogromny bagaż za kierowano się z tym rzadko, że głos w tym samochodzie zdjąć kurtkę zdjąć bluza no dobra do wzrostu nerkę, którą ma to przypomnijmy, że tą pierwszą naszą testową radiową, czyli warto marzyć, ale bardzo ciekawa sprawa, dlatego że może się wtedy zaprosili państwa naszych słuchaczy czemu, ale to jeszcze nie wtedy pierwsze wrażenia były pół roku wcześniej no no ja miałem na pewno na jesieni 2006 był taki brązowy wojskowy kolor wg mnie to był diesel 3 albo czterostopniową automat albo najsłabsza benzyna końca, bo pierwszy w ramach wielu miast jest to niezwykle precyzyjna naście 13 lat do 1 najsłabszy silnik, bo nie był to na pewno fałsz 66 obrażał się do marzeń do brzegu było także rzeczywiście wtedy się ten samochód spodobał stwierdziłem takich terenówek nie ma za dużo i będzie ich mało, bo wtedy był tylko land Rover Defender, bo już na cele były przez Boga Lenta, ale luksus pełną gębą i suzuki Jimny no nic więcej na ramie wszystkie no no i co Indira Mitsubishi pajero sport co zaś na ramie oka no to niewiele było jest jeszcze mniej bardzo się ten samochód spodobał i czekałem co zrobią czwartej generacji no i co zrobili no nic słuchaj regionalną w 2018, ale to pociechy co jeszcze Ryszard Nowak dlatego, że to było niezwykłe proszę państwa Anne w 20080910. rok i pamiętam dokładnie, kiedy odebraliśmy taką testów finalnie trochę później Zachara coś takiego trzydrzwiową to był 1 jedyny samochód, które we mnie powodował poczucie choroby lokomocyjnej i za kierownicą nawet o żołnierzach pełno, ale trudno tak powiedzieć, że nie kupujcie tego samochodu można jak się nim jeździ za kierownicą to co zrobiliśmy proszę państwa test na ludziach i na naszych widzach naszych słuchacza, który zaprosiliśmy do redakcji, którym udostępniliśmy, a tutaj naszą ekipą na fotelu pasażera taki samochód na przejażdżkę i potem przejazd nasi słuchacze widzowie mieli odpowiedź na pytanie czy ten samochód sprawia, że chcecie się wymiotować czy też nie no i połowa odpowiedziała, że taka droga wprowadzenie, więc jest to samo z nich, ale w 2 to też bardzo atrakcyjna sama do czwartej rozprawie generał zmiany nie było tak, ale on wywołuje choroby lokomocyjnej mieliśmy wersja Limited, czyli tą długą i ten samochód zmiany zmiany to jest przepiękny samochód to jest z 1 strony skromne z drugiej strony archaiczne, ale trzeba dozować tak niepowtarzalnej tak nieśmiertelne, że mimo, że jest w tym samochodzie ciasno, że często po jakich dłuższej trasie wychodzi z niego połamany beton nim sporo jeździłem to po prostu, ale obawiam się udało im się coś zrobić co nie jest łatwo zachować charakter tego samochodu w ich wygląd i wygląd własności terenowe jednocześnie wprowadzić dużo zmian, bo mnie trochę większy dłuższy szerszy wyższy może tego na pierwszy rzut oka widać ma inne reflektory nadkola wartość środków w imieniu marszałka Józefa nie ma żadnego znaczenia skoro nowy model trudno nie blachę tak tak jak stary, ale Zobacz nie wiem czy pamiętasz być może nie, ale jednak wnętrze bardzo zmieniło jest takie bardziej nowoczesna jednocześnie nie jest aż tak eleganckiej tak wypasione jak np. gala będzie, która też zachował własności terenowe, ale tu roli do bardzo dobrze, ale zobaczysz co ja nie wiem ja z niepokojem czekam na pierwsze jazdy, gdy chandrę land roverem poprzez w nim siedziałem jednak wygląda na salonach tzw. natomiast nie wiem, jaką będzie jeździł tą twarzą nie będzie miał ramę to tam nie wiem czy to odczujemy czy nie pewnie niektórzy w terenie odczują to dobra w środku jest inny w środku jest mniejszy dla publiczności, czyli to jednak wydarza się, że jakiś oparte są otrzymane przez wieś odlatują komfortu nie ma, ale staranie się świetnie sprawuje Zobacz, jakie może własności terenowe prześwit od 23 do 26cm nie ma znaczenia w udzielaniu, których ma czasami ma natomiast na te krótkie zwisy nie ma długiego zwisu widzieć na zdjęciach widzę no to to też powoduje, że w terenie sobie radzi czy to jest samochód myśl nie ma znaczenia, dlaczego ja uważam, że to samo ból no kto kupuje od niej ludzie, którzy chcą mieć pierwszy samochód jedyny na zakupy to są ludzie, którzy jednak chcą teren wyjechać jak myślisz o nowym jeepem za 250 000 teraz polisą niż prędzej tym zjawiskiem poszły Mercedes AMG klasy, choć tamci to ja nie kupuję bardzo ceni klasę wiem, że 34 kupuję ruch, bo umówmy się, ale nie podważy się taplać pół zasadzili, a Zachodem zabrać 250 000 wielka właścicielka też cena jest na nowej pro podejrzewam, że część kina czy tak jak 90 chyba 9% osób, które kupują SUV-y nigdy nie zjeżdżają miejsca nas z ogrodzonego terenu jest prawdziwa Zdanowska jak mają na pewno Strykowa, by tak podejrzewam, że spora wydaje się, że znacząca część użytkowników jeep Wrangler ranie tapla się do czego nie tylko nie, ale ja wiem na pewno część mam też taki 1 rok uznawany za hard korowy samochód terenowy, którym zresztą dzisiaj przy handlu Radia kieszenie jak myślę o tym, żeby wjechać nim wychodzi, więc było to mam dość zdaniami nie lubię się stało powiedzmy o czymś, o czym musimy zostawić osłonić myśl część kupuje go po to, żeby się nim nacieszyć, bo to jest kawał motoryzacyjnej rzadko używane prawie jak wielkich słów dokładnie, jakby go kupił, które możesz go kupił właśnie jeździłby Impera czasami się do niej nie o to, żeby go to ludzie normalnie po co, żeby pojeździć wysypuje zwierzęta płoszą nie zwierzęta tam, gdzie można zwrócić na to szansę lasu samochodem była jednak ja chodzę to też przez miesiąc rok nie daje znać na hulajnodze no właśnie dobra, więc powiedzmy o tym, o czym wiemy ani się domyślamy, kto nim jeździ silnik wiemy, jaki jest jest co czynią wiele wiemy, jaki jest właśnie stopniu automat w każdej wersji 3 diesel benzyna silnik benzynowy dieslami 1,5 roku temu nie będę do tego wracał, bo wrażenia zjazdy są winne audycji, ale benzyna słuchaj żadna fałszu ska żadne 40 tylko co to jest Jacku czterocylindrowy silnik o pojemności 2l mocy 270 koni, który powoduje, że ten samochód, mimo że waży prawie 2 tony przyspiesza 7,5 sekundy on taki zapas mocy może po prostu Tychach, mimo że rada centrów oddycha co zaoferować może dlatego też trudno proszę państwa to jest 2l 2l turbo benzyna 272 konie je każdy wcześniejszy, którym jeep Wrangler, którym jeździłem miał 6 cylindrów benzynowy benzynowy były i dźwięk tego silnika był taki szum kojąco kojący natomiast, a tutaj połączenie tych dwulitrowe benzynę z tym samochodem jest rzeczą przedziwną to trochę jest tak jak pierwsze z klasy albo banki siódemki z silnikiem diesla to wrażenie, że coś tutaj trochę nie pasuje ono jest spotęgowane tym, że to jest silnik bardzo charakterystycznie pracujący on jak jest zimny pracuje tak jakby ktoś garść w nakrętek wrzucił do silnika płucze się to hałasuje niesamowicie to po prostu działa to jak się dzisiaj sieczkarnie jak się rozgrzeje trochę uspokoi pracuje trochę ciszej, ale to, jeżeli chodzi o dźwięk silnika to nie jest najprzyjemniejszy dźwięk silnika benzynowego, jaki spotkałem powiedziałbym, że Polska, a raczej na tym drugim końcu skali myślę, ale terenówce to nie jest najważniejsze co to powiedzieć, że to do terenówki to paradoksalnie bazuje na samochody dźwięk silnika w Alfie Romeo np. niepokoju nie każdego dnia to oczywiście też niepokoju, ale realne obniżenie kosztu tam propagować ten taki w jakim trybie jeździł też najczęściej z napędem na tę czy także co nam np. i automatycznie poważna, bo jeszcze jest oczywiście reduktor jeszcze zna pan terenowych na tych oponach, których mieliśmy samochód się ślizga i podczas hamowania na coś określania ja też nie znam, ale ogląda były one zbyt nie było zbyt dobra delikatnie po oba bandy naprawdę delikatnie popadało zrobiło się troszkę ktoś bardziej ślisko samochód za co zachować śmiesznie na drodze i to nie jest łatwy samochód wprowadzeniu to samochód trzeba być naprawdę bardzo skoncentrowanym cały czas to jest samochód, który tylko włącznie na idealnej drodze, a na autostradzie jedzie w miarę prosta, ale też w miarę prosty natomiast jadąc tym samochodem przez miasto droga krajowa jakakolwiek, dodając ujmując gaz czy miałem ze stałą prędkością tempo macie ten samochód od krawężnika dotarli albo prawo uprawnia namiotu maluch układ ja nie polemizuje, ale przypomina co mówiliśmy suzuki ziemią też nie nadaje do codziennej jazdy sam, bo to senator Maria Sławek to jest samochód, którym rząd też 190 250 w tej branży radziliśmy, ale samochód, które wieś nie dziwi jak normalny samochód przed to jest naprawdę to jest inna historia tych słowach samochód, który wymaga nieustannej kontroli nieustannej uwagi być może określenia to jest z szybkim autem jak bardzo polubiłem mimo tych wad, które tutaj państwo wyliczamy zastrzeżeń uwag kąśliwe dość złośliwości to jest naprawdę rewelacyjna nie są to zakład ogromną szansę do tego służą ogromna frajda szczególnie dłuższa wersja 5l bagażu to nie jest auto na co dzień, chociaż może do tego służyć, ale co jest naprawdę jednak ani ikon motoryzacyjnych jak ktoś zakochany w fordzie Mustangów to tutaj też może mieć drugą bramkę wersje Rubikon Sahara Freedom sport i jakiś jeszcze pewnie coś tam jeszcze rozpatrzona na pewno 4 i najważniejsze jest to, że trzeba się zastanowić czy krótka długa, bo to są 2 zupełnie inne samochody 1430 drugi prawie 490 natomiast silniki są takie same albo benzyna 20272 w krótkim za 190 000 w długi za 208 000 albo kupujesz diesla w krótkim za 205 000, a w długim minimum 220 000, ale co jest jeszcze zaskakujące na koniec w konkurencji prawie nie ma land Rover Defender się pojawi droższy i bardziej elegancki Garlanda mniejszy tańszy suzuki zimniej terenówka wiesz co jest zaskakujące żony mało palił dzisiaj majstruje coś dzisiaj rejestrów jest bardzo dobra strona tego medalu, a za to w końcu nie pali 1518 tylko w końcu pali dychę, a zbiornik paliwa 7080l ogrodu biłem się z tym samochodem powiem ci z ogromnie polubiłem oby takich więcej, a także Formana Nowak 1 ustalenia ja mówię rzecz terenowe tylko, ale samo analizie nie mają czasu no la Valetta kamera cofania wstawić, ale musiano zaznaczyć, że cały czas trzeba oczyścić kłaniam się piękny słowy warszawskie walka do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Z pakietem "Aplikacja i WWW" - niezbędna wiedza zawsze pod ręką!

KUP TERAZ do 40% taniej

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!