REKLAMA

Test: Audi A5

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-04-09 19:40
Czas trwania:
14:26 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny pojawia się pięknie to jest codzienne cudowne magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan ja jeszcze do końca tego tygodnia przez skarb sława jest studio zobaczymy czy w przyszłym tygodniu zrobimy sobie zmianę czy też do czasu zakończenia tutaj tych nakazów zalecenie, żeby się jednak izolować zostańmy przy psie parki osiedla pozostaniemy przy takiej formule 1, a przez Skype, a drugi, a drugi przez przy mikrofonie, bo jak u Rozwiń » obcinamy te sprawy w ten sposób bardzo istotne połączenia w razie gdyby któryś z nas był no i do końca zdrowy chcemy państwa być codziennie, bo jednak oczywiście dziwne trudne czasy motoryzacji, ale informacje mnóstwo no po prostu firmy chcą czymś zainteresować przyszłych potencjalnych klientów wiadomo, że nikt się tam nie chowa do jamy fabryki są zamykane, owszem w Europie określa, które coraz mniejsza jest rodzinnego no to wiadomo to co jest ważniejsze co innego ale, ale informacje są to powiedzieć to no ale to nie ma znaczenia myślę, że dla dla to co firma sobie chcą i co one mają to dostrzeże mówiąc tak nie bardzo dla mnie ważniejsze jest to, że nasi słuchacze są przyzwyczajeni do pewnej rutyny, a są przecież z nami ludzie słuchaj to, że koszulka, którzy słuchają nas od 17 lat wieś i mamy z nimi kontakt przecież wiesz gruba, by gdzieś ostatnio to przeglądamy samochód wyskoczył z budynku obok ktoś kto, a Poznań po głosie rozumianej tam już matki z książką do podpisania było strasznie miła więc, by koncerny motoryzacyjne koncernami motoryzacyjnymi, ale po pierwsze, jesteśmy tak SA myślę, że państwo rzecz, że po prostu byłby bardzo źle, gdybyśmy nie tego kontraktu nie możemy wydaje się takim kontaktom jednostronne mamy też umówmy się, że jest to dla nas, a po tych 17 latach niezmiennie tej samej pracy w tym samym towarzystwie dwuosobowe jest to dla nas coś co wydaje się taką rzeczą absolutnie naturalną jasno, że mówiąc nie wyobrażam sobie sytuacji, że jednak nie robimy tego programu dłużej niż przez jakiś okres świąteczny, jakie choroby, bo różnie w tych w tych 317 lat bywało i dla mnie jest jakiś taki nowy most przez co grupa zjazd do jak widać różowe itd. tak dalej ale, ale jest jakaś jest takie poczucie normalności tego, że będzie, że będzie, że będzie jeszcze będzie normalnie zawsze awaryjnie mamy na parę dni powtórki, ale na razie mamy nowe audycje i mamy nowy samochód, bo to jest samochód klasy średniej samochód sportowy tak jak nie wiem czy dziś powiedziałam wczoraj to jest audi A5 to jest coupé premium, żeby tak mniej więcej jest także nazwała ten samochód samochodem sportowym czy coś łączy chyba chyba ci co łączy coś musiało tam nie przekazać dobrze, ale słuchaj powiem czyli jaka jest konkurencja i powiesz mi użyła słowa sportu pewnie, że użyłem słowa sportowych, żeby się też obudzić, ale Mercedes c coupé wieszak wygląda, więc no jeździliśmy przecież piątkę trzydrzwiową pięciodrzwiową BMW 4 oka też 44 Gran coupé no i dobrze ta ta piątka to jest to to nie jest zupełna nowość jako model, bo piątka to i tak patrzyłem, żeby przypomnieć jak to audi to z tą piątką, kiedy było już 13 lat temu 2007 rok 2016 pojawiła się druga generacja audi A5 no ja pamiętam oczywiście jeździliśmy ją tak patrzę sobie tutaj na tych zdjęciach ma się miał się bardziej odróżniać od czwórki okres dobrze, że jakaś inna stylizacja przypominam sobie jak to wyglądało może i tak było co się zmieniło co się zmieniło teraz po faceliftingu no na pewno najważniejszy najważniejsza rzecz oprócz tego, że troszeczkę są też jest taki bardziej muskularny ten samochód ma jak tutaj firma jeszcze opisujemy trochę inny popatrzmy boja tak prawdę mówiąc zbyt dużo tych szczegółów nie zauważyłem na zewnątrz w środku, ale ma być trochę większy grill w nim inne wloty powietrza inne zderzaki listwy progowe, czyli klasyczny facelifting reflektory Diogo diodowe aktywne, ale i we wnętrzu, zanim się może jeszcze poprosiłbym o ocenę wyglądu tego samochodu to pan jeszcze co jest najważniejsze dla, jaka jest dla mnie zmiana najważniejsza to w środku jest zmiana najważniejsza, dlatego że no nie ma nie ma już tego słynnego tak jak za twórcę nowej pokrętła od tego systemu MMI obok dźwigni zmiany biegów mamy mamy ekran dotykowy 10 calowy wystający taki na konsoli środkowej to jest największa największa największa zmiana jeśli chodzi o to wnętrze widzieć zdjęcia piątki w ogóle jak oceniasz ten typ samochodu czy w ogóle takie coupé premium to jest coś dla siebie co ekscytuje przechodzi obok tego obojętnie i twierdzić, że to właśnie nie wiadomo dla kogo tak też trochę żałuję, że trochę żałuję, że nie nie widzę się do ważniejszych rządu, dlaczego w Żorach właśnie nie wiem czy te słowa kupa premium sportowy to czy to jest zagrożony ni, a le to nie, bo nie swoim życiu od premier nie premium nie jest z mrożonymi kupienie ze zmrożonym ze sportem rzeczywiście nie zapędzają się za daleko, bo faktycznie to samochód sportowy nie jest, ale jeśli jest wersja łatwo, jakby czekał na emocje 450 koni 3l tu jest albo siedmiostopniową DSG albo w tym przypadku 8 jest wersja łatwo tylko to jest chyba wersja oraz RS 5 i raz jest RS 5 Quatro IS 5 kurator one są obie kładki w tej nowej wersji, która może śmieć z dwulitrowym dieslem obozu litrową benzyną są zapytała, jaki się tą samą osoba ostatnio to co jest narysowane przez audi, a najczęściej do mnie trafia jakoś zwłaszcza, że to jest taka podstawowa wersja tylko jakimś delikatnym choćby z pakietem, a podobają się samochody i zwłaszcza z przodu uważam, że w końcu to auto nabrały takich proporcji, która takich proporcji, które w moje poczucie estetyki trafiają, więc dla mnie jest auto niezwykle zgodne z przodu niezwykle zgrabna z tyłu lina profilu mogłaby być mogła być trochę trochę ten podłóg jakoś tutaj za bardzo nadal, jeżeli chodzi o wnętrza ono jest faktycznie pozbawiona była faktycznie pozbawiony pokrętła ami jest ascetyczne jest elegancki jest skromna jakoś nie wydaje się przesadzona jest w porządku jest bardzo porządku, ale trochę do podchodziłem jak do Jeża to tych ekranów dotykowych ekranów jak zniknął ten system MMI audi A4 jak jeździmy na jesieni po raz pierwszy w nowym audi A4 jakoś ja w ogóle jak jeszcze nie lubię takich wystających z konsoli środkowej jedne są lepsze drugie są gorsze audi to jest jedno z 3 rozwiązań obsługi to znaczy jak możesz mieć albo same ekrany dotykowe 32 chyba albo 1 no w każdym razie dużo ekranów dotykowych, ale wbudowanych w konsolę albo właśnie to co jest A4 A5 witam wystające skręca ku jak co 22 albo 1 albo, a także wystarać no na konsoli środkowej 2 uważam, że to jest naprawdę bardzo dużo, bo audi A8 audi A6 tak tych kół 87 to wszystko są po 2 ekrany dotykowe na samej konsoli środkowej tu mamy tam wystające właśnie to również okażą się do, bo jeszcze się, jakby ostatnio bardzo dużo przecież jeździliśmy w wieku 7, a i nie wiem czy pamiętasz, ale tutaj ogromne entuzjazmu względem tego samochodu z siebie wydobywały do tego bardzo dobrze pierwsze 7 samochodów jeździło Jakuba jego bardzo w końcu doceniłem, a to jak samochód jest budowane są techniczne, a ktoś nie miał do niego żadnych zastrzeżeń, jeżeli chodzi o to jak ten samochód został zaprojektowany jest on się podobał wizualnie i na zewnątrz w kabinie był to właśnie ten samochód tymi z tym rozbudowaną obsługą przy pomocy przy pomocy paneli dotykowych i jakości do tego przyzwyczaiłem i to nie było żadnego problemu myślę, że tutaj, że tutaj tyle co powie tak no ten ten tutaj w przypadku 5 czwórki to rzeczywiście jest na pewno sprawnie działa jest bardzo podobne jeśli chodzi przecież tą grafikę, bo to też jest audi natomiast nie tylko inaczej umiejscowiony ten ekran reszta działa tak samo oprogramowanie pewnie tak są takie samo i teraz co mamy pod maską mamy tu coś sobie ładnie samochód wygląda brzydko samochód wygląda to każdy ma inny gust mamy pod maską najsłabszy dostępny silnik 2l 190 koni to nie jest Quadro jest słuchaj tutaj mamy siedmio stopniową skrzynie DSG jak to w przypadku jak to w przypadku aut volkswagena audi to często jest stosowane rozwiązanie napęd naprzód i powiem ci, że o ile, gdzie ma czwórką 245 koni to rzeczywiście to bardzo sprawny szybki samochód przyspieszenie między 56 sekund setki to tutaj nawet 190 koni może nie ma co dziwić, mimo że najsłabszy, toteż gwarantuje dużo emocji jak to ostatnio przez ostatnie lata bywa w przypadku audi samochód sprężyste dobre zawieszenie wygodne fotele udany układ kierowniczy no i właściwie patrzy jeszcze tutaj to jest w ogóle samochód czy kupa musi być praktyczne no chyba niespecjalnie musi, ale bagażnik 450l to jest dość długi samochód 4470 trudno jest, więc bezpośrednio go porównać do konkurentów, bo Mercedes c coupé to żeśmy jeździli nim po faceliftingu pewnie 1,5 roku temu BMW czwórką no to kiedy to było coś 1,5 roku temu to jest najświeższy taki przedstawiciel, który mieliśmy do czynienia z jak uważa, że to jest w ogóle dobrze, ale prosta dodał, że to Pa albo kilka prostych kilka prostych pytań, które z tych samochodów podobać się najbardziej audi bardzo nas mówimy o audi A5 wersji trzydrzwiowej bardzo się cała kupa trzeba 4 w wersji trzydrzwiowej turystek samochodów najbardziej się podoba na zewnątrz trochę co bardzo trochę trochę uniknę właśnie takiej jednoznacznej odpowiedzi dlatego nie no dobra Okaj bar Mercedes się wg mnie różni od tamtych 2 to znaczy mer Mercedes ma na spokojniejszą linię nadwozia rzeczywiście ładną Mercy i BMW i audi jest najbardziej agresywne dla mnie taki jest wyrazisty ABW jest pomiędzy, więc czy 3 Mercedes najwyższa to zależy od dnia mercedesy trochę taki obu jest taki spokojny tak jak SK kupa no wiesz to jest zachód przepraszam bardzo nie jest, więc na marcowe, bo czy audi proste pytanie na zewnątrz toczy się najbardziej podoba nie ma co do oka i marca do wzrostu no dla mnie najbardziej gotowi na to Nowak no no to trochę dla Nigerii to mnie audi, a przechodzimy do środków z tych samochodów właśnie, który z tych samochodów najbardziej ci się podoba w środku mecenas bank czy audi bok audi, a mnie BW no bo któryś z tych samochodów najlepiej dzisiaj jeździ, bo nie BenQ Ano właśnie mnie też no tak to się zgadzamy akurat, zajmując 2, czyli ucieka wygrałaby UMK, a przegrał Mercedes umie znowu na idee samochodem idealnym byłoby duby samochód, który na zewnątrz wygląda jak bardzo nas w środku wszystko audi natomiast pod maską i napęd jest BMW no ale szczerze mówiąc jest nie tylko mój dylemat, ale tak wiele osób właśnie postrzega ten segment kręgosłup biada powiedz mi dobra to jeszcze na koniec jak zwykle powiedzmy bowiem oczywiście, że te samochody wiemy w każdy pewnie via nasi słuchacze doświadczeni wiedzą, że to nie mogą być tanie samochody ty wiesz widzieć cennik masz ile kosztuje widza no i 180 000 pierwsza drugi no najtańsze audi A5 w wersji dwudrzwiowe kosztuje 180 000 to będzie 2 i trzeba 1290 koni na najdroższy jest oczywiście najdroższy jest oczywiście RS 5, a silnik benzynowy prawie 3l pojemności 450 koni 410 000 wiz RS 5 kładka przez nich zasuwają do do piątki to tego nie wiem 347 Konitz 326 cylindrów Fałka oczywiście 320 000 natomiast najtańszego diesla kupimy za 179 pół 1000zł będzie walczyć ze 163 konie z automatu oczywiście ten samochód nie występuje z manualną skrzynią i szczerze mówiąc taki dobry zaległa 1163 konie to chyba było coś o, czyli najtańszy diesel poza najtańsza benzyna w bardzo podobnej cenie, bo to około 180 000 no dobrze mówiliśmy ono nowy nowy jest trochę nowy, ale jednak swoje licznika nie nowa generacja po 3 latach doczekał się faceliftingu trochę szczegółów na zewnątrz zmienionych głównie obsługa wewnętrzne zmieniona pod maską to też silniki, które wymieniłeś ci też znane z innych modeli audi, a w tym roku audi miało pomysł, żeby dużo zelektryfikowanych samochodów wprowadzać pewnie kolejny bank, który nowy, który będziemy jeździć to będzie e-tron Sportback też mieliśmy jeździć w końcu kwietnia to się wszystko po przesuwało, ale samochód na pewno jest produkowany czy był produkowany będzie produkowany nikt nie zrezygnował z tego modelu być może to będzie nasze najnowsze audi, które będziemy jeździć poczekamy zobaczymy Jacku zapraszamy jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Teraz wszystkie pakiety TOK FM Premium 40% taniej!

KUP TERAZ 40% taniej

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NULL
Array