REKLAMA

Test: Mitsubishi Outlander PHEV

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-04-28 19:40
Czas trwania:
14:48 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny witamy piękny dzień dobry codzienny magazyn motoryzacyjny Sławek Paruszewski tę walkę przy mikrofonach witamy piękne dzień dobry tak jak wczoraj zapowiadaliśmy dzień testowy nie zmieniliśmy zdania w czwartek rano clio nowa generacja piąta dzisiaj Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander cóż to jest SUV 45460 bardziej teraz, owszem, no konkurenci największy w Polsce jeśli chodzi o sprzedaż to pewnie Toyota RAV 4 Ford Skoda kodiaq volkswagen Rozwiń » Tiguan to są to są bardzo i to czym dzisiaj pojeździmy samochód, który już mieliśmy okazję testować ile to było lat temu w 2014 roku piętnastym, kiedy się pojawi 0101. ćwiczyli w 2000 dzieci w 2014 pamiętam pierwsze jazdy premierowe w czerwcu tym samochodem tam była pewna, bo to trzecia generacja poprawi się w październiku mieliśmy już w redakcji regularnych mogło tak być tylko, że wieś trochę wtedy było inaczej po pierwsze, że ten samochód raczej automatycznie rozdziela napęd między koła nie mogła się wcisnąć np. napędu tylko elektrycznego pod później Mitsubishi podkreślali, że po faceliftingu już to się zmieniło, ale najistotniejsze było to wal Lander nie będziemy tu historii mówić, bo to zbyt ciekawy jest model ta trzecia generacja land ratusz towarzyszy 17 lat pierwsza generacja druga była po 3 latach, ale słuchaj wiesz co było w tym pili, czyli innego nie wiem wtedy po pierwsze, silnik był 2024 miał 120, ale jedynie 2 to tylko teraz okoliczną wtedy miał 20120 koni, ale miał też 2 silniki elektryczne po każdym po 1 na oś moc 82 konie każdy jeździliśmy na premierze ty jeździłeś pamięta i mieliśmy go w testach jeździła też dużo po Polsce i pamiętam i nie zaprzecza, że tak nie było pewnie dlatego nie dziwię się nim byłem nawet w Wiedniu banalnie nie jak nie wyniknie o tym, mówię nie zaprzecza, że duże łóżko nie zaprzecza, że mówił rząd dużo pali, a w chwili, kiedy akumulator wyciek soku już troszeczkę zmieniliśmy przez ostatnie, bo tak poprawić tutaj jak wybacz ale by potrafić cytować je jakiś często naprędce wypowiedziane słowa uznania przez 63812 lat, a więc wszystko się dokoła zmienia tylko chciałem zauważyć mówi to w swoim imieniu być może to 67 lat temu oczekuje się wydawało, że samochody powinny być trochę inaczej skrojony trochę bardziej w pewnym sensie uniwersalna, a teraz, kiedy już cały rynek wszystko ewoluowało dookoła i pozmieniało się wszystko to trudno trudno trudno trudno by obstawać przy tym przy czym człowiek był kopany jest dość przeciętnych obywateli co ma jeszcze 1 uwagę, że myślę, że ten samochód myślę, że on np. dla siebie nie byłby zły, bo nie jest tajemnicą, że ty mieszkasz pozwolą taka prawda mógłby dojeżdżać do Warszawy na napędzie elektrycznym dałoby radę dało zrobić jak szybko oraz tutora tak no teoretycznie zasięg jest ponad 50 kilo dałoby radę mógłby ewentualnie albo tak albo nie podładować go w Warszawie był dłużej być znowu wrócił na napędzie ostatnio tak istnieje tak tak zrobiłem jechał samochodem elektrycznym, bo pojechał samochodem elektrycznym na nagraniu do Radia co nam się powstaniu zasięgiem i okazało się, że muszą go naładować i to nie był wielki problem mają 45 minut przekonanie panów ochroniarzy, żeby udostępnienie wniosku, który jest u nas na na Nadole, bo było trochę kłopotu, ale słuchaj powiedz proszę, żebyśmy sprzedawali takich, żebyśmy nie nie stracili tego czasu jakieś głupoty powiedz proszę czy jak mamy patrzeć na tego nowego Outlandera PHEV ma patrzeć na nowego Outlandera jak na nowe 5 dziwi jak nowe 5 VIP jest nowy napęd, ale musi sam sposób widzenia ryzyka, ale i tak być krytyczni i kibicować, ale słuchaj ten samochód powinien jak czynami są takie oczekiwania, że uważa po pierwsze, pozostanie liderem sprzedaży samochodów doładowany wąska część ma świetną fana, a czy nowe Europie to wiadomo on wtedy też miał niezłą cenę na początku teraz ma znakomitą po 26 lub opowiedzieć po 6 lat wtedy też miał poniżej 200 000 potem miał 210 teraz nie mamy akcyzy na samochody elektryczne i doładowana jednostka co w przypadku pojemności powyżej 2l to jest 18% mniej tak teoretycznie albo 3% jak najmniejszą część Outlander pierwszy kosztuje 175 000zł ustawa deregulacyjna Nabucco stajemy za pieniądze dostajemy taką dobrą sprawę w cenie toyoty hybrydowe i dobrze wyposażonej w mokrej tutaj bierzemy pod uwagę najtańszą wersję hybrydową Hybrid dostaniemy w najdroższej wersji, ale tam będziemy mieli tylko hybryda oto mamy nie tylko hybryda to samochód elektryczny, które jest oczywiście samochodem hybrydowym odzyskuje energię natomiast jest samochodem elektrycznym czy można go sobie naładować i 50 km codziennie przejechać 1 znowu naładować znowu 50 km drugą w, więc tam to tylko tak jak zadała pytanie co jak traktujemy traktujemy patrząc na zewnątrz w środku jako Outlandera tej trzeciej generacji możliwe przecież to też nie sta rozmów był w 2018 roku cały czas samochody jakoś tam z roku na rok jest sam jest samochód jakoś Lucy modernizowane samochód na trasę nie wiem czy pamiętasz nawet kiedyś u nas był taki taka kategoria samochód na trasę zwykle z dieslem 22 albo z benzyną 20150 koni świetna widoczność wygodne nie jest to samochód wyjątkowo w zwykłej wersji dynamiczny tutaj tutaj akurat te 10 pół setki może mylące, bo on jest bardzo elastyczny dzięki tym silnikom elektrycznym przyspieszenie ma 10 pół pewnie tak jest, ale no dobrze to morze wrażeń może też uznać za wrażenia zjazdy pod maską silnik 24, a przy przedniej osi powiedzmy wysokości skrzyni biegów przedni silniki elektryczne jest jeszcze silnik elektryczny na tylnej osi akumulatory trakcyjne są schowane pod podłogą jak samochód wygląda na zewnątrz wygląda jak nowy Mitsubishi Outlander tutaj oprócz tych napisów pieczywie dość dużych wyraźnych zauważalnych każdej strony to się specjalnie nie różni jak samochód wygląda w środku ma zupełnie inne ma zupełnie inne panel, jeżeli chodzi o, jeżeli chodzi o niema obrotomierza, czyli on pokazuje to, jaką moc w chwili obecnej wykorzystuje natomiast nie ma takiego typowego nie ma takiego powodu obrotomierza jest chwilowo, a to już fajnie już osoby musi jedno zdjęcie tylko wyświetlić, żeby sobie przypomnieć jak to dokładnie było nie chcę tutaj powiedzieć suche wnętrze na pewno obsługa ba łatwo uporządkowane wnętrze oczywiście tam do są takie dziwne rzeczy, ale już np. ten komputer pokładowy obsługuje z tą z lewej strony pod kierownicą, ale to nie jest już nie to jest właśnie tak to jest to znaczyć co jest jej w środowym mówię, że mogłoby być lepiej, ale bywało gorzej dziś, bo przez kierowane tutaj, proszę bardzo, wygodne jak próbuje sobie to jak sobie próbujesz w jaki sposób tam z zmienić przełączyć trafiały się ostatnio, żeby zobaczyć, gdzie jest teraz żyć to nie jest nie jest wojna no, więc to jest do poprawki takie drobiazgi na pewno, ale wiesz to są takie to są takie drobiazgi tak faktycznie tak jak Mitsubishi jest przecież nie tylko w naszej opinii, a samochodem niemal wzorcowy i wzorcowy, jeżeli chodzi o ergonomia to tutaj tam parę rzeczy można, by było delikatnie poprawić, bo faktycznie zaczynają trącić myszką i ile można się doprosić się takie normalne sterowania zastosowanie właśnie kontrolera pokładowym nowie złe to samochód tak jak mówiłem to konkurencja nie byle jaka patrzę tutaj jako jak wygląda w kategorii SUV-ów crossoverów prześwit taki standardowy 19 cm, ale dobra ruszymy wreszcie dla mnie to naprawdę ten samochód ma no dzięki tym silnikom elektrycznym momentowi dostępne od razu zresztą z silników elektrycznych ponad 200 km wydaje się, że bardzo dynamiczne przyspieszanie wyprzedzanie to jest przyjemne płynne to niema wątpliwości wydaje, że fotele mogłyby być jednak wygodniejsze atak chwaliłem tego Outlandera jeśli chodzi o dłuższe jazdy, ale no nie wiem trzymanie boczne coś takiego jak tego co też oceniam go pozytywnie, ale to nie jest piątka czwórka to jest taki trochę samochód amerykańską wieczność wysoka Kanada i tutaj ani tego trzymania bocznego nie masz jakieś specjalnie specjalnie wysublimowanego, ale jest w porządku wszystko jesteście tutaj potrzeba ma na to, czego tak naprawdę potrzebujemy, więc mamy tutaj samochód, którego przeznaczeniem pamięta słowa o tym jest miasto to nie jest samochód taką emocjonalnie tak po wysłaniu pod miasto tak, ale to jest to nie jest samochód długodystansowe oczywiście można dzięki temu, że to jest auto hybrydowe spalinowe do wywaru z wnioskami głównie elektryczne zdaniem sobie pojechać na wakacje, gdzie tylko chcemy będzie można pojechać na wakacje, gdy tylko będziemy chcieli natomiast dojedziemy nieco się będzie martwić o to ładowanie, ale to nie jest samo to jest zresztą taki pomysł jak wpadli w chevrolecie General Motors to ładne o ładną dekadę temu jak wprowadzali do sprzedaży opla Ampera Chevrolet Volt to, czyli skoro i tak i tak korzystać głównie samochodów po mieście pojeździć na prąd, a będziecie chcieli jechać dalej zatankujesz benzynę i silnik spalinowy będzie pracował formy generatora prądu to to był pomysł na obrotowej na pierwszej generacji opla Ampera teraz jakby 5 drzwi klamki czy wino jest podobny pomysł tylko w nadwoziu typu SUV 1 uwaga dotycząca oceny tak wspomniałem od 175 000 najtańsza wersja w ogóle najtańszego Outlandera tylko możesz go kupić silnikiem benzynowym w tej chwili diesla w Polsce w ofercie nie ma w 20150 koni 106 001 uwaga to myślę, że większość słuchaczy w 2, że wtedy jest jednak prawie zawsze zmniejsza pojemność bagażnika tutaj w porównaniu z wersją benzynową, która ma 550l to mamy 460, czyli 90l mniej zbiornik paliwa nie ma 63l tylko 43l też warto o tym, pamiętać w sumie mamy wielu konkurentów mamy wielu konkurentów mamy coraz więcej konkurentów wkrótce będziemy mówić pewnie w przyszłym tygodniu od odpowiedzialności są 1 rzecz w Polsce proszę jednak bardzo ważną rzecz, bo tutaj musimy jeszcze wspomnieć o nowym systemie multimediów, który jest obsługiwany przy pomocy tabletu dotykowego, ale też takich małych przycisków nawet nie przycisku tylko na ramce są piktogramy zaznaczonej tę bramkę się dotyka to działa, choć najwygodniejsze na świecie to nie jest rozpad jeszcze 1 prostą rzecz, jakiej się tym samochodem jeździ jeszcze jak Starym dobrym znają węgla plan prawdę co ja, ale chodzi mi o do akcji, bo jest powinna rozliczenia oraz liczne przyszłe może, ale nie ma wrażenia, bo będzie tak jak ja chciałbym do niego i ruszył spod domu mam taką, zanim do redakcji taki normalny grożą taką, ale Jacku mamy niezależne gęstą sieć konkret to no, jeżeli pozwoli to wydaje się, że jest dość ważne i miałem po kilometrze po 2km gwałtowne manewry dlatego, żeby skoczyła na jezdnie, planując samobójstwo jakaś Kuna łasica coś takiego oczywiście zgrabnie ominąłem oraz wtedy okazało się, że ten samochód jest ciężki jest wcześnie jak diabli biorą wcale nie lubi zakrętów on lubi szybką jazdą nie lubi szybkich manewrów i jest wyraźnie mniej zwiną Jureczko niż zwykły Outlander niezrozumienie tego, który Tutak, który też nie jest znowu, jakim samochodem do dynamicznego pokonywania zakrętów to się zgadza to jest trochę taka wygodna kanapa mówi po amerykańsku na trasę, a tutaj patrzy masa 18001815 kg zobaczmy czy benzynie mamy jakiś dokładny u proszę pana 400 kg dobra teraz, bo tak mówić o tym, się pan pani jeździ tym, że tak panie jeżdżą wolniej niż leczenie zauważa stale rosną właśnie nie zauważa, że ten samochód podczas gwałtownych manewrów również takich awaryjnych, jaki my nie spotkał po 2 km za kierownicą tego samochodu na samochód zachowuje się, że to samochód powinien się zachowywać się jednak mimo wszystko nieco lepiej tak to pewnie wynika z masy i myślę z dużej masy się tutaj nie ma nic zresztą więcej pytań no ja też nie nigdy natomiast ucha będziemy mieli w przyszłym tygodniu des 7 Crossback ADO, którego też zdaje się wkrótce czy, jeżeli będzie jeździć zupełnie inna zabawa ta jest 300 koni zupełnie inne rozmowy są, na który z klubu zapowiadany jest trenerką otwiera dla, gdzie x ojciec 1000 się, więc zapraszamy na kolejną audycję i tam się zupełnie inaczej jeździ to jest zupełnie nowy samochód zresztą des 7000 w czwartek rano clio Jacku zapraszamy jutro nie wiem w związku z tym jak dziś mówiliśmy Outlander PHEV co będzie przyszłością motoryzacji środowej naszej audycji pozdrawiamy łasiczka, któremu na szczęście ominął też jest, więc na pewno landa to nie jest samochód tak jak wspomniał do dynamicznej ostrej jazdy natomiast nią konkurencji ma nie byle, jaką i myślę, że niezależnie od tego jak będziemy jeździć to też mamy kilka innych modeli, na które warto zwrócić uwagę prawda dokładamy się pięknie będzie mu codzienny magazyn motoryzacyjny słowem Rostowski w bankach dziękujemy Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i zabierz TOK FM na wakacje!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA