REKLAMA

Test: Mazda 2

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-05-05 19:40
Czas trwania:
14:43 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny witamy pięknie ten codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Kruszkowski Jacek Balkan beat słownika my no i ustaliliśmy jeszcze odizolowanie od siebie myślę, że powolutku będziemy właśnie Niewiem wiesz nie wiem, jakie są twoje refleksję na temat tego wszystkiego, bo powiem ci że, a powiem ci, że tak jak ma je jakoś pewnego czasu zresztą nie tylko jest to nie tylko moje wrażenia mam takie wrażenie że, że przestałem rozumieć, o co w Rozwiń » tym wszystkim chodzi czy jest bezpiecznie nie jest bezpiecznie nie mam pojęcia, jakby nie są te tak też są sprzeczne sygnały uważałem, że nadal uważam, że to zamknięcie wejście do lasów i uniemożliwienie ruchów na świeżym powietrzu to był słaby pomysł są różne opinie, ale powiem 1 rzecz, że np. o tyle jest może trochę trudniejsze często bywało także się spotykaliśmy przynajmniej raz w tygodniu albo 2 była okazja do wymiany samochodu teraz raczej może oczywiście to okazję zawsze możemy znaleźć, bo też bywa w Warszawie, ale to było takie wygodne, że nagrywaliśmy audycje to był 1 samochód jest drugi 3 dni teraz stanowi inaczej, ale też te sobie radzimy chodzi nam bowiem w czwartek 7 Crossback jeździliśmy obaj peugeotem nowie większość samochodów nadal jeździ jeździmy obaj nowo nie jest niemożliwe samochody nie są naszych rękach przez 2 dni tylko chociażby Lexusa, z którego będziemy mieli chyba 10 dni to nie wątpię, że to ja solidna jeździmy się fakt zdrowie, żeby zwierzyna jeździmy dużo, ale dziś mówią dajmy spokój nie nie dajmy spokój właśnie chcę ciebie zapytać jak to jest jak to jest jak ja to jak przyjmuje się to czują może jeść, a 1,5 miesiąca temu, kiedy chorych było naprawdę niewielu zarażonych również, że wtedy musieliśmy wszyscy siedzieli przez 2 tygodnie w domach obowiązkowo wyjście to mandat sanepid pozamykano szkoły przedszkola tak dalej tak dalej, a teraz, kiedy mamy kilkanaście tysięcy chorych, a i kilkaset nowych przypadków cudach to nagle okazuje, że przedszkola można otworzyć, bo ja tego nie rozumiem, że nie przez kolarzy z członkami, którzy są ważne robi w końcu tak tak tak zresztą trochę tak, by ruchy ruchy były takie przypadkowej w ciemno i ale wiesz w wielu krajach są różne różne strategie myślę, że możemy o tym, też w piątek porozmawiać bardzo chętnie w końcu właśnie realizację strategii nie widzę rozwoju ocenia nie ma jest jest dużo jest nerwowych ruchów i też ktoś dopiero po fakcie po tygodniach zauważa, że coś miało sens coś nie, ale to jest też nowa sytuacja ja bym się specjalnie też tutaj wieś tak się tego nie czepiał nikt nie bardzo nie wie co z tym wszystkim jeszcze zrobić pewnie miesiącami nie będziemy wiedzieli zobaczymy, jakie będą efekty strategii szwedzkiej strategii białoruskiej dobrze czytam jeszcze innej strategii chińskiej Jacku mazda 2 samochód, jaki to jest to jest od razu mówię segment samochód miejski, dlaczego nie mówimy przede wszystkim dlatego, że ma mamy go mieliśmy gości w testach, ale nie tylko dlatego dlatego głównie wzięliśmy go do testów, bo to jest facelifting czwartej generacji, która już patrzą, żeby nie zapomniał premiera czwarta generacja miała 2014 roku my nią na pewno jeździliśmy za 2 lata teraz zmieniono tak najpierw, zanim ruszymy, jakby pytam o wygląd w ogóle ma dwójkę zmieniono trochę na zewnątrz jest jak jak to przypadków jest liftingu lekkie zmiany głównie na przodzie widać, ale ważniejsze chyba dla mnie nie wiem to czy komuś te zmiany będą podobały czynie NATO to sobie sam obejrzy samochód czy inny grill mu się podoba czy nie jest cichszy mazda od czasu, kiedy pamięta szóstka problemy z uszczelkami głośno w środku chyba już trzeciej prezentacji dla 2 prezentacjach, które były plus teraz trzecie informacji podkreśla, że wyciszenie wnętrza lepsze no i bardzo dobrze, jeżeli było za głośno nie będzie lepiej, ale dobro swoje rzeczy poczekaj daj dokończyć swoją zmiany zmiany tylko, że zawieszenie jest zmodernizowane i jaka jest kolejna zmiana to już ostatnia zmiana nie czy nie najważniejsza, że przynajmniej w Polsce mamy dostępny 1 silnik niema silnika w Polsce w ofercie wysokoprężnego mamy silnik benzynowy 15 w wersji 90 konnej możesz dokupić 66 stopniu automat, a jak to rzadko bywa w przypadku akurat chyba mazdy mieliśmy ręczną skrzynię biegów sześciostopniową Noto to tych zmianach mówiłem, jakie są twoje w ogóle wrażenia z jazd dwójką w ogóle co pamiętasz dwójki pamiętam dużo od 2014 roku był to samochód, który tak samo jak zresztą o bazującego SUV-a, czyli mazda CX 3 bardzo żeśmy lubili i lutego 2014 roku samochód bardzo może nie bardzo często często czujemy się w naszych recenzjach zazwyczaj był zazwyczaj był niezwykle doceniane to stosunek jakości cena zawsze był zauważalnie zauważalnie dobre i tutaj nie ten samochód nie nie generował taką dobrą sprawę żadnych rzek żadnych negatywnych żadnych negatywnych odczuć, ale jest rok 2020 rok 20142015 na rynku jest cała masa samochodów, która są nowymi generacjami aut segmentu była samochody są większe bardziej uniwersalne lepiej się prowadzą są lepiej wyciszone są doskonale wykonały i na ich tle stylizacja zewnętrzna ma z dwójki nawet po liście jednak trąci myszką, chociaż jest nadal ładny zgrabny samochód, ale widać, że to samochód został zaprojektowany 10 lat temu, jeżeli chodzi o wnętrze wyglądało jest w dalszym ciągu ładna i ono jest w dalszym ciągu jakościowo, więc tutaj, jeżeli o to chodzi za zastrzeżenie zastrzeżeń nie mam to jest projekt, które jest dla mazdy charakterystyczne jest bardzo dużo różnych rodzajów materiałów połączone w tej kabinie to troszeczkę przeszkadzał w robi się z tego taki miszmasz ale, ale generalnie tutaj trudno się do tego przedstawić, że to jest 1 rzecz też tak to oczywiście z tobą zgadzam, bo nowe silniki pod maską konkurencji głównie turbo o pojemności akurat 1012 albo 133 albo czterocylindrowe mazda oprócz mocnych silników turbo benzynowych oferowany głównie w stanach albo diesli turbo to nadal pozostaje przy tej koncepcji wolnossących silników i tutaj mamy pojemności 15 w całej trójce było też 2020 koni i to lepiej się po poruszał jeszcze w takim razie do wyglądu mnie tam akurat ty sam wygląd mazdy to nadal się podoba uważam, żeby to jeszcze był jakiś problem w środku natomiast mam pewne już uwagi i np. niezbyt duży ekran i to jest taka koncepcja mazdy, które w nowych modelach niema daszka zauważa w szóstce w tej trzydziestce jest ekran panoramiczny lepiej zbudowany tak przyjemnie to konsolę środkową nie wystaje tak łatwiejszy w obsłudze to ładniej wygląda tu jest to tak przed kilku lat to co powiedziałem ten facelifting jeśli chodzi o obsługę multimedialną niewiele dał jest jest Android auto Google play tam Google play Android auto to systemy, które łączy ze smartfonami do tego nie było, ale faktycznie tutaj chyba w nowej generacji dopiero coś nowego pojawi natomiast jak ruszyłem się zastanawiałem pierwsze pierwsze metry jak będzie sprawował ten silnik 1590 koni powiem trochę mitu 1 rzeczy brakuje jeśli chodzi o bo fotel dla mnie to jest wygodne jest tutaj pierwsze wrażenia nic nie zmieniło układ kierowniczy ja lubię ten ma układ kierowniczy jest uważam wystarczający co najmniej zawieszenie sprężyste co zmieniono nie wiem jest dobre tak było dobre natomiast płaci przyspieszenie oka i nawet patrzę dane 11 sekund setki samochód miejski to niema problemu natomiast jednak elastyczności brakuje to co w silnikach 20 jednak momentem 200 ton metrów ta elastyczność była jakaś osiągana silniki były dość elastycznie jak na wolnossące to tutaj dość często powiem ci na trasie czy nawet na obwodnicy warszawskiej redukcja, która winnych samochodach turbo wiadomo, że turbo to musi redukować tutaj trzeba inaczej jeździć niż w innych samą niż w samochodach miejskich, które mieliśmy do dyspozycji w ostatnich kilku miesiącach tam zawsze było turbo no właśnie to trochę ten samochód to trochę ten samochód moich oczach przynajmniej jednak co tutaj nie powiedział popatrzmy na wszystko jeszcze przez jest bardzo ważne i istotny pryzmat przez cenę za najtańszą dwójkę trzeba zapłacić 70 000zł za 70 000zł dostaje najdroższe clio Note będziemy się wzrostu dla koni będzie miało skrzynię automatyczną świetne wyposażenie jeździ jeździ rewelacyjnie tutaj dostają najtańszą dwójka, która nie jest dziś 11 sekund ostatki mam wrażenie, że najdroższy samochód miejski, a pojawia się nowe Rio kosztowo Sławku nowy Yaris kosztuje 60 000zło, ale właśnie, czyli też nie jest tanio, ale w porównaniu z mazdą okazją wszystko w porównaniu z mazdą okazja wiem jak to brzmi, ale ale, ale niestety, ale niestety tutaj cena jest po prostu trzeba w ten sposób przesadzona wiem, że wzrost ma, że rząd, że można sobie próbować jakoś tam uzasadniać racjonalizować tego typu rzeczy wyczyniać, ale ten samochód po prostu drogi, jeżeli weźmiemy pod uwagę fakt, że za pieniądze można mieć coś można mieć coś po prostu dużo fajniejsza go to naprawdę nie ma tutaj co no właśnie taki napis to jest pytanie tu nie ma tu pełna zgoda samochód z drogi to w ogóle 70 000 za podstawową wersję to naprawdę bardzo dużo przypominam samochód miejski 4m kilka centymetrów ani dużo ani mały teraz średnia bagażnik niezbyt duży to niecałe 300l są drobne, bo generalnie bliższe tym samochodem dobrze jeść, ale są takie drobne rzeczy w clio też byłaby wysoka krawędź załadunku Tomi przeszkadzało tu też jest wysoka, ale chociażby was rea oplu corsie czy rzeczywiście 8 bagaże wrzuca do tyłu bardzo dobrze nam tak znacznie łatwiej Słuchajcie to jest segment nowy segment ba, czyli samochody zaprojektowane współcześnie i przez nastawione do sprzedania w roku tym, że w roku ubiegłym są bardziej przestronny w środku tak to już jest nie boją Szado on, ale dwójka jest długa jest ciasnym autem to maluch to auto, które to auto, które które, które ono już po prostu zestarzało nowy model poprosimy bo, bo to już bardzo wiesz co tak tak nowa generacja Sieny pytałem ostatnio, kiedy nowa generacja na pewno nie w tym roku, ale też czekam na nią z utęsknieniem nie dlatego, że to jest już bardzo samochód przestarzały, bo to nie nie tak tak źle nie jest natomiast oczywiście czeka na większy wg mnie na poważniejsze odświeżenie niż dostał co nie znaczy, że mi się jak źle nim jeździło tylko jak to tak wspomniał na początku konkurencja poszła bardzo do przodu jeśli jeszcze czekam na nową skodę fabię, bo też ten facelifting sprzed 2 lat był taki skromny delikatnie mówiąc fabia się dobrze sprzedaje, ale pozostali konkurenci, którzy się najlepiej sprzedają w Polsce to nie zasypiali zasypywali gruszek w popiele i tam się bardzo duże jeśli chodzi o o segmenty segment, więc tak powiem ci że, gdyby Peugeot dał taką cenę 70 200 ósemka tobym pomyślał HOKEJ tam się tak dużo zmieniło jest takie wnętrze, że są chętni tak jak w przypadku 500 ósemki dać ogromną mówi ogromną słowie dużą kasę za samochód, który zupełnie nowym porządku, ale w przypadku mazdy, która się niewiele zmieniła to ta cena może być dużym problemem jeśli chodzi o sprzedaż tego samochodu nowo w segmencie, by jak pewnie doskonale wiesz, bo przecież w samochodach używanych też mnóstwo mnóstwo czasu spędzasz interesując się tym na to taki nawet 1000 pewnie nie mówiąc o 51000zł to jest spory pieniądz jeszcze na koniec 1 dość istotna rzecz szyby dysponujemy opracowaniami przygotowanymi przez 1 z polskich grobach pośród polskich ośrodków naukowych Politechnika z południa Polski, które jasno dowodzą wskazują, że mazdy nie są otynkowane czego by przedstawicielstwo mazdy w Polsce nie próbowało przy pomocy Facebook, w jakich filmów na YouTubie tego typu rzeczy mówić samochody te nie są ocynkowane i to jest jeszcze 1 ważna rzecz którą, którą trzeba jak podkreślić i tak jak mówię tutaj kwestia poruszana już ponad roku od 1,5 roku natomiast natomiast na temat tak jak mówię my tutaj absolutnie jesteśmy kopani dokoła stanowiska, na które mamy papiery w postaci badań przeprowadzonych przez Politechnikę dobrze to ostatnie zdanie na koniec czy może nie ostatnią moją stanu przede wszystkim czym się broni Thomas dobą nie ukrywam, że dobrze mi się jeździło przez tydzień i i fakt zauważyłem te rzeczy, które powinny być zmienione, ale duża przyjemność zjazdy jest, dlatego że ten samochód z bardzo sprawnie się poruszałem kierowniczy zawieszenie to jest to jest naprawdę duża frajda fakt, że nie jeździliśmy Janie jeździłem tak jak kiedyś dużo nie byłem w Gdańsku nie było w Poznaniu w Krakowie mniejsze teraz jeździ, więc nie mogę wypowiadać tutaj czy on byłby męczące na trasie czyni Ano tyle ile jeździłam przyjeżdżałem tam no na pewno 23 Baku, czyli kilkaset kilometrów co dość sporo jak na samochód miejski, a zużycie paliwa ważna rzecz przynajmniej wg wskaźników komputera uważam, że notuje też ta miękka hybryda tak to jest to jest teoretycznie na coś tam zmniejsza bez tego pewnie też niewiele palił głównie, jeżdżąc po mieście między 56 uważam, że to może nie jest rekordowo dobry wynik, ale przyzwoite wyniki jeśli chodzi o zużycie paliwa no to tutaj rzeczywiście byłem zaskoczony pozytywnie nie spodziewam się tak będzie koniunktura o tyle tyle jeśli chodzi o o nową mazdę dwójkę w czwartek Jacku do 7 Crossback, ale tym razem wersja hybrydowa z napędem na obie osie tak koniom dziękujemy Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i zabierz TOK FM na wakacje!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA