REKLAMA

Test: DS 7 Crossback E-Tense

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-05-07 19:40
Czas trwania:
15:17 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji witamy pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny Radia to pan Sławek Paruszewski tę walkę przy mikrofonach jeszcze na odległość zobaczymy jak to będzie w przyszłym tygodniu IT Sławku witam witam zapowiadane wczoraj samochód DF 7 Crossback, zanim przejdziemy do tego modelu ja tylko pozwolę się wspomnieć, że to nie jest zupełnie nowy model eos 7 Crossback mieliśmy okazję przemija miał okazję jeździć krótko, bo krótko już 1,5 roku temu to Rozwiń » jest francuski jeszcze wtedy SUV premium DSK teraz dodano to jest wtedy mówić, że francuski, a teraz teraz nowa wieś francusko-niemiecki na nią będzie francuski Francuzi wykupili plano w każdym razie wtedy jeszcze nie było nie było razem nie było też razem natomiast na pierwsze moje wrażenia wtedy nie były bardzo pozytywne powiem ci zresztą zdaje sami ja przynajmniej miał pewien problem to znaczy bardzo lubię też trójkę czwórkę średnio des piątkę nie za bardzo, bo jednak nie najlepiej prowadziła szczególnie miał dość zbyt ekstrawaganckie wnętrze nawet nawet nawet dla mnie natomiast ten jest 7 miał spore oczekiwania 1 problem z nim był nawet teraz trochę śmieje się bierzemy przyjęto wnętrza coś przeszkadzało, że one były takie dziwne no po prostu było nowe, ale było dużo łatwiejsze nadal jest dużo łatwiejsza obsługa de siódemki niż 1 z piątki natomiast nie bardzo byłem zadowolony z rzeczy, które dla mnie bardzo istotna samochód mi się z zewnątrz bardzo podobał i wciąż się zmieniło, bo nadal mówimy o tym, modelu natomiast jednak prowadzenie tego samochodu był taki miękki kanapowy taki trochę jak Hyundai Grand Santa Fed, czyli stara Kia Sorento, czego ja nie lubiłem 2 lata temu wciąż nadal nie jestem przekonany już ósmy raz rozmawiali, że ten jest 7 Crossback nowy wg ciebie wciąż za miękki zaraz, zanim przejdziemy do tej sztuki tylko powiem, że w tym w ogóle tam będą dostępne są silniki benzynowe od 12130 koni takim jeździłem jeździłem wtedy dieslem 20177 koni z napędem i to był wtedy napęd naprzód tym razem mamy napęd 44 w odmianie nie narodowej nie mamy napędu 44 co opowiadasz to jest proporcjonalny do lokali to, że to nie jest klasyczny tylko ja to sprecyzuje dołączany tył silnik elektryczny, który napędza tylną oś tak napędza napędzane są 218 dalej robienie tego samochodu auto z napędem na 4 koła i jakby tutaj musimy się nauczyć wyraźnie wyraźnie to rozdzielać, dlatego że to, że samochód ma napędzane 2 osie to co robi z niego samochód z napędem na 4 koła, ale nie jest to samochód w tym rozumieniu z napędem na 4 koła już, by się przyzwyczaili dlatego zanim tym się dołączy w przypadku tego samochodu elektrycznego, jeżeli liczymy na to, że to osób tak jak Quadro dodam tutaj będzie jakąś wartością dodaną do właściwości jezdnych na to, że na pierwszym zakręcie się srodze przeliczone mogę trasach kilku baz tak tak czy doczekam to, że to w takim razie moje pierwsze wrażenie związane z US 7 jest taki, że to jest niezwykłej urody samochód naprawdę fajnie zaprojektowane mówi teraz o tym jak to wygląda na zewnątrz ładny zgrabny przód trochę na linii japońską trochę to przypomina Infiniti ciut mazdę natomiast natomiast jest aż w tym samochodzie czegoś, czego nie było nigdzie wcześniej jakiś taki kompozycji i układu poszczególnych drobnych detali w postaci pasków ledowych czy po chromowanych obu chromowanych ozdób, które sprawią, że samochód jest charakterystyczny przyjemny dla oka bardzo się podoba z przodu, jeżeli chodzi o to kto tutaj cały czas widzę trochę audi 7 w poprzedniej generacji Trocha Infiniti to największa, która kiedyś nazywało się FX ostatnio nie pamiętam i również podobne po podobne wrażenia mam jak patrzę na ten samochód profilu natomiast mam tutaj, jeżeli chodzi o projekt zewnętrzne wyłącznie same dobre słowo same dobre rzeczy do powiedzenia no tu się zgadzamy to wsiadamy do środka właśnie, jeżeli chodzi o wnętrzu tego samochodu to już tutaj mam troszeczkę większe troszeczkę większy problem to znaczy, a ja cały czas cały czas przyzwyczajam się jeszcze do aranżacji wnętrza i to się da zrobić się człowiek do tego przyzwyczaić tylko zastanawiam się czy ta ilość kompromisów takich w tym wypadku właśnie wymagających poświęceń nie jest zbyt duża, dlatego że mamy tutaj trochę przyjęty sposób ta wyświetlacz, który nadaje temu autu taki powiedziałbym, a no ten wyświetlacz jest taką trochę namiastką tego wyświetlacza head-up Display, czyli jest taki przejrzysty i faktycznie można sobie spersonalizować ją, jakby tutaj robi robotę, a jednocześnie przez to, że jest taki trochę bardziej chyba po wad niż zwykłe zegary, ale jeszcze chyba powiaty to niema head-up Display w samo, ale dziś, których o, którym wyświetlaczy w tych mówiąc dla tak przed przed oczami kierowcy, że poczuł, że jest Romów tam jest dużo o prawach i jeszcze wracając do tego projektu wnętrza oboje jakościowe jak ja jakoś jest fajna natomiast mam 2 w roku 22 drobne zastrzeżenia do ergonomii, dlatego że obsługa tego samochodu wcale nie jest taka postawa się wydawało przeszkadza mi to, że tunel środkowy, na którym są przyciski otwierania szyb jest taki tam również straż nie to jest coś co bym zmienił kolejnej generacji przeszkadzają mi trochę przeszkadzają mi trochę organizacja przycisków i tego w jaki sposób się samochodem posługiwać to znaczy jest Gałka, bo bardzo elegancka zresztą zrobienia ciszej głośniej, ale cała reszta posłów już tylko takie panele dotykowe, ale nie wszystkie są panelami dotykowymi mówi przeciskać, bo niektóre są fizyczne, które są dotykowe to jest bałagan to jest Miś ma to się nie podoba jest usuwane zegarek, który wygląda jak odpustowa zabawka, chociaż sygnowany marką jakiś tam Super Super z markowej firmy trochę jest nowy warszawski ten samochód w środku trochę jest taki sprzyjający tanim gustom a, ale jestem wszystkim to trochę jakiegoś roku i trochę próba zaprojektowania samochodu na nowo co docenia dlatego, że to samochód nie jest kopią BMW mercedesa jest anty kopią, by utrzymać się zasad tak jakby ktoś sobie za punkt honoru postawił zrobić wszystko inaczej nieważne czy to będzie dobrze myślę ładnie brzydko, ale zrób wszystko inaczej niż Niemcy nie wiesz co przed przede wszystkim też na szczęście nie jest kopią do piątki poprzedniej jeśli chodzi o obsługę, ale to co ty mówisz tak oczywiście to to też tak patrzy 6 co najmniej tych przycisków, a właściwie to raczej takie są trudno powiedzieć może przyciski na koniec roku na podłodze na konsoli środkowej do otwierania szyb m.in. one są zupełnie nieczytelne nie są pisane nie widać jednak niezamykania gmin tak patrzę przypominam zewnętrze strój jednak są trochę różne jest dużo mówi Ross Blacka jest dużo Romów, owszem to jest taki pomysł desa, ale mnie tam jakość wykończenia np. tutaj się podoba do nieraz jak sam porządku w zbyt wiele zbyt wiele rzeczy są przyjemne też miękkie materiały tam mogą w niektórych miejscach to jest sympatyczny dobrze się w tym samochodzie czułem i no chyba po prostu kwestia przyzwyczajenia 2 lata temu coś mnie bardzo gryzło w środku, ale chyba wrażenia zjazdy też na to miały duży wpływ wtedy no dobra ruszamy wreszcie, bo to jest samochód osiągami, które co, do których mamy czasami wątpliwości co one są, ale trudno się dziwić samochód, który ma 300 koni pod maską w sumie silnika spalinowego 16 turbo i silników elektrycznych do 300 koni, że ma 6 sekund setki trudno tego robić zarzut po prostu taka jest jego cecha ale zanim do tych 6 sekund ostatni na dokładności pół sekundy ostatki, zanim do tego przejdziemy to jeszcze chciałbym wspomnieć tak po prostu trzeba się do tego samochodu i pomijając litanie moich zastrzeżeń to jest przyjemne auto wsiada do niego jest fajnie jest cicho jest dobrze wyciszone muzyka gra fajnie jest tutaj parę takich niedoróbek, które czasem doprowadzają do szału czy np. masz telefon połączony z z samochodem słucham w jakiej muzyki przez telefon i potokach wsiadasz, zanim się to paruje to dziś samochód przełącza na radio automatycznie i np. jeżeli miałeś źródło dźwięku jedno dzisiaj to tutaj masz bardzo głośno, ale już liczyć na wstecznym, więc nie może tutaj nic z tym zrobić, dlatego że jak auto jest na wstecznym Tomato kamerę, która jest cel do kamer i nadal jest bardzo kiepskiej jakości i dopóki działa kamera nic nie można zrobić ani ustawić nawigacja nie ustawić za nic nie może zrobić, a strasznie długo trzeba czekać, żeby kamera się wyłączyła włączyć jedynkę Raja i w tym czasie nie jest w stanie zrobić nic bardzo często nie działa na zrobienie ciszej robienie dzisiaj cały czas polega kierownicy cały czas polega na tym, że musi kilkanaście razy stuknąć klawisz nie można wcisnąć przetrzymać kostek takie kolosalne niedopatrzenie i jest w tym samochodzie, a mało tego jest cały czas nawigacja taka sama 12 lat temu pierwszy poziom tak czy stronach, czyli nie może sobie oddalić mapy mapy sobie może oddalić tylko także widać 34km dookoła, ale jeżeli chcesz zobaczyć, gdzie w, które części Białegostoku znajduje się cel, który sobie na tej nawigacji stukały nie może tego zrobić musisz wyjąć Stanów popatrzeć na wydawane jest sporo sporo drobnych błędów, do których trzeba się przyzwyczaić w tym samochodzie drobnych niedoróbek niedopracowania nas samo auto jest zaskakująco przyjemne jest sprężysta jest wygodna jest komfortowa mówimy teraz mówimy teraz tej hybrydzie i jest poręczne, jeżeli chodzi o szybkie manewry jest dużo bardziej poręczne i Lander pieczywie, którym mówiliśmy w zeszłym tygodniu i jest dużo wygodniejszym samochodem niż plan grupy mówiliśmy w zeszłym tygodniu nie czuć tej masy jedyne co przeszkadza mi podczas jazdy samochodem mówimy na razie tutaj tych właściwościach jezdnych typu zawieszenie i układ kierowniczy to jest ogromna wrażliwość na swoją nadwrażliwością na boczne podmuchy wiatru, kiedy działał z ustawą 130140 na godzinę to wtedy ten samochód robi się nie fajne, jeżeli bierzemy mocny boczny wiatr no tak tutaj to rzeczywiście nawigacja jest przestarzała kamera to też do poprawki citroeny C5 Aircross też są te same bolączki, który pewnie był już rok temu jeździliśmy to po prostu to trochę tak jak mówiliśmy o maździe, że tam są rozwiązania, które należy zmienić one były dobre kilka lat temu, ale tutaj akurat lekcja z tych rozwiązań nigdy nie było dobre, ale konkurencja, tym bardziej to, tym bardziej konkurencja nie stoi w miejscu to banał, ale tak jest i ostatnio dużo się dzieje w ogóle widzieć tutaj, bo chcemy de ma być premium tak cena też z premium w podstawowej wersji od słuchaj jest premium nie jest premium będzie tak ja widzę potencjał w końcu po kilku latach męczenia się z tymi sami, a widzę potencjał w tej marce i widzę potencjał w tym, że to widzi, że widzi to co chcą, że może nie od razu, ale wyjdzie im 140 000 kosztuje najtańszy de la Cruz bak ma automatyczną skrzynię ma bardzo lubiany przez nas silnik 1130 koni jest bardzo ładnym samochodem to jest w porządku wieś, bo auto wielkości banki z trójki, a w wieku 54m 50 parę centymetrów długości, a prawa tak to kto to ten rozmiary zwłaszcza, że to 460 i a po o powierzchni ten w napęd, który tu jest nie nie nie bez znaczenia jest to, że my jeździmy hybrydą doładowane z dnia, zwłaszcza 60 teoretycznie 60 km na 1 ładowaniu badała to boty mogą w garażu doładowywać tam są też tryb hybrydowy elektryczny komfortowy sportowy ten śpiący przekazują je mocno pierwsza pierwsza pierwsza refleksja jest taka, że ten samochód nie uzyskuje energię w sposób tak doskonały jak robił to klamerki dziwi jak robił to jak robi to pierwsza lepsza toyoty hybrydową nie jest to na razie ma akcje hamowania silnikiem to nie działa w sposób taki wybitny ten samochód nie jest to nastawione na odzyskiwanie każdego każdy jak kilowatogodzinę, a w hybrydzie toyoty poczuć w hybrydzie Mitsubishi to to czuć, że samochody potrafią uzyskiwać energię tak jakby moim zdaniem potrafią to trochę mniej natomiast tutaj podczas jazdy samochodem ten napęd działa fajnie i sprawniej to faktycznie potrafi być szybkie auto chociaż, zanim ono zaskoczy potrzebne jest sekunda, którą trzeba doliczyć do tego czasu, który jest potrzebny na rozpędzenie się w dostatki dlatego zaproszenie włącza wszystko obrazu to działa pewnym opóźnieniem jeszcze 1 bardzo ważną rzecz w tym samochodzie od czasu do czasu mniej więcej co 23 dni obserwuję jakiś poważny problem z i to nie tylko w tym egzemplarzu, bo przez kolejne wzrosty w rodzaju napędów, które we wszystkich od czasu do czasu gdzieś coś się komputera myli i załącza się albo przestaje działać silnik spalinowy i robi to sposób nie kulturalne tak jakby ktoś w bagażnik wjechał tak bardzo dobre posunięcie, którym my, bo taki mamy mapę mamy skrzynią 8 stopniową to ona tutaj akurat uważam dobrze działa już perfekcyjnie działa prawda w ogóle w wielu modelach większości działa dobrze jak i tryb jeździłem, bo domyślnie zawsze chyba włączył tryb hybrydowy próbować różne tryby komfortowego na awans sportowy no i co hybrydowy wystarcza trzeba się bawić wg to znaczy, jeżeli chcesz jeździć na samym prądzie to musisz sobie przestawić samochód na typ, ale nawet, że elektorat centrowy hybrydowym mówi nie jest tak dobry tak dopracowane i tak skupione na uzyskiwaniu energia auta japońskie, ale ciało co musimy, choć pozostał na 20 sekund myślę, żeby nie powiedzieliśmy tak tylko cenę tego samochodu mówiłeś najtańszy, a ten ile ponad 200 dla władz państwa hybryda 230 najdroższą najlepsze wyposażenie 244 znaczek to jest właśnie ten 300 konny, bo też w koncernie mamy mamy możliwość hybrydy z napędem na chyba jak nowość 220 pączków dziękujemy państwu się jak Jacek Balkan Sławek Paruszewski zapraszamy jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i zabierz TOK FM na wakacje!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA