REKLAMA

Test: Seat Ibiza

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-05-19 19:40
Czas trwania:
13:34 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dzień dobry wtorek, więc dzień, w którym omawiamy kolejny nasz samochód też nowe dobre Sławek Olszewski w ramach wczoraj zapowiadaliśmy seata Ibizę nic nie zmieniło wczoraj nie zmieniliśmy tej decyzji natomiast małe post scriptum chciałbym właśnie powiedzieć dodać swoje 3gr, ale bardzo krótkie malutkie 3gr do Lexusa jest mogliśmy go 2 w sumie mieliśmy 2 tygodnie no ale co w rejestrach dobry samochód bardzo się cieszy i tutaj bez żartów Rozwiń » żałuję, że go oddaję, bo ty też pamiętam najpierw więcej jeździło się zmian potem okazję pojeździć w trasie też zrobiłem po kilkaset kilometrów i to wszystko co najpierw mówiłem potwierdzam, że samochód rzeczywiście świetne fotele kurczy co tak Mite fotel odpady niewykluczone są tylko w tej wersji sport, który mieliśmy takie głębokie dobre trzymanie boczne najpierw wpada w fotele nie podoba mi się, ale po kilkuset kilometrach są wyższe daliśmy potem wracać następnego dnia Super wiadomo układ kierowniczy tak dalej, ale 1 rzecz się skoncentrować to, żebyśmy wersji słabo wyposażoną nie ona była ciekawa i wyposażona nie miała na negacji, ale też w dzisiejszych czasach na wniosek leśniczego malarze, ale jak tłumaczą, ale niektórzy wracają do nawigacji w bankach w niektórych nie ma kamery czujniki co dało się do wytrwałości, ale to dziwne, chociaż swoje, ale nie mam naczelników niemożna swoją niczego nie było, czego jeszcze to niebyła poza tym wszystko było nie było żadnego Super premium Radia tylko była za takie tak nie ten Mark Levinson no dobrze, ale jeszcze patrzę komputerowe zużycie paliwa, bo mnie trochę przybiła zaintrygowała, bo tam jechać autostradą dużo tak mówią i przypomni mi 140 rodzinie to zużycie, bo między 91 wynik szczytu dlatego nie mogłem osiągnąć nawet mi to nie martwić co autostradową, bo ich dużo drogi szybkiego ruchu autostrady drogi szybkiego ruchu raczej mi komputer pokazywał do 7,5, ale poza miastami takie normalne jest jazdy po wsiach gdzieś tam wśród w centrum Polski swoje 55, a wiem to 6 no no między 56 Sojuszu i nie musi trybu Eco włącza mu wszystko na trybie norma to jest bardzo fajną natomiast ruch autostrada to też nie wiem jak to robiły boja może rzeczywiście nie zauważył ich aż ponad 140, bo taki, że jadąc właśnie 140 czy licznik w 145 może 340 prawdziwe no to 8 punktów, ale my jesz co schodzi trochę zależy, którą stronę jedzie, żeby wiatr czy zwierza, ale ostatnio w ciągu 2 dni pojechaliśmy do nowego Targu 2 dni wracaliśmy z nowego Targu w tym związane z innym samochodem 1 stronę złożyłem zbiornik paliwa w duchu strony, zajmując czwarte zbiornik, ale to takie właśnie to same 400 właśnie chciałem chciałem tak pojeździć kilkaset kilo ile w tym lexusem zrobiliśmy ponad 2000 w sumie, ale fajnego jest to to jest Niewiem czy nasze mówiliśmy atmosfera godnie na na dużą redakcję na nas 2 no trudno, żebyśmy sobie nim 200kW mamy taki lekki uczciwie, że być może trochę nad nad wyraz żyliśmy jak uprzejmość jest, ale z drugiej strony ten samochód taki sufit gustu tak przyjemnie się nim jeździło myślę, że to dzięki temu mieliśmy dużo ciekawych rzeczy państwo, pokazując i okazało się, że Lexus jest z wersji hybrydowej, bo mieliśmy wcześniej 2 lata temu chyba wersję benzynową erotycznie sporo jeździłem po to, 245 koni, ale to jest, bo to jest samochód, do którego siebie przez sad i to jest naprawdę fajne auto zostaw ją namówiła mnie zaprosi pana Ibiza pierwszej wizyty piąta generacja to lata osiemdziesiąte druga 9 potem co kilka lat była kolejna generacja nie będziemy ich wszystkich omawiać trwało, ale wiesz co piąta generacja myślę, że one nowsza ona okazuje się ma 2,5 roku dopiero to salon Genewa ma szybko uniosła marzec 2017 Platforma to się nazwa MQB, a 0 to jest wszystkim samochód jest od poprzednika szerszy od czwartej generacji 6cm minimalnie dłuższy bagażnik słuchaj 60l większy tam 350l, ale widać na pierwszy rzut oka sam los zależy tak rozpędzić się on ma przede wszystkim też taką stylizację już Cleo trzeciej generacji jeszcze bardziej takie ostre linie nadwozia w środku natomiast, owszem, tam nie ma obu ogłosi ci natomiast nie bije po oczach tam, żeby tam jakiś trój kąciki ROM były ale, ale też ta stylizacja z zewnątrz do środka teście darła natomiast obsługa widziała przez wieś jak konserwy wagę, jaką obsługę wbudowany ekran bardzo bardzo łatwe wszystkie to jest bardzo łatwe w obsłudze, a z zewnątrz jak podoba się to trochę agresji mężczyzny za rap dynamicznie zaprojektowany samochód, ale wjazd Ibiza za czy w ogóle seat to było bardzo ładne auto od pierwszej generacji wizę tej słynnej z powodu systemu Porsche, które porusza się tam pojawiało w związku z tym potrzebą silnik wieś tam był system Porsche tzw. czyli to był, czyli to był film aportu była zaangażowana w opracowanie silnika tam systemu jakiegoś każe, żeby była możliwość użycia tego system Porsche na jakiś tam plakietka z sobą i firma z tego chętnie korzystała już pierwsza generacja seata Ibiza była fajnym zgrabny samochodem kolejna pochodziła z czasów, kiedy pojawiła się pierwsza to lata dziewięćdziesiąte pojawiła się pierwsza Cordoba pamiętasz powoli zaprogramowany Kortowa drugi to samo, ale proporcje miały szans wolna za wąski to trochę jak Skoda każda kolejna każda, ale mówią pierwsze każda kolejna Ibiza miała w sobie to coś nawet chyba najbardziej u nas pamięci najczęściej żeśmy jeździli Ibizą trzeciej generacji 20022008 roku chyba przekonała czwarta dopiero pamiętam właśnie nie mnie tak, ale właśnie nie, bo nie wiem czy pamiętasz na czwartą najbardziej narzekaliśmy jesteśmy w stanie Radia zaprogramowana obsługa koszmar, ale węgla węgla wygrali było słabe to jak naj teraz przychodzi do piątej generacji, które samochodem najbardziej najbardziej eleganckim to łabędzie to słowo była sobie najmniej ma w sobie najmniej odwagi, której na pewno nie brakowało przy np. czwórce albo trójce to były samochody, która może nie było, bo może daleko bardzo daleko było takiego typowego dla for Heat, ale na pewno były bardziej zauważalnej bardziej odważnie narysowane Ibiza piątej generacji nie chcę tutaj używać żadnych słów takich typu upowszechniał, żeby to nie zabrzmiało nawet, żeby cienia nie było jakichkolwiek tutaj takiego pejoratywnego wydźwięku, ale był samochód, które to się ten samochód stał się globalnym może tak nazwijmy, a uniwersalne, jeżeli chodzi o jego wizerunek Kraska, którą został narysowany trochę to bardzo od nas tak, ale jeszcze trochę się dla mnie upodobniła wśród fabia jest dość podobna też sobie bardziej kanciaste linie nadwozia niż kiedyś jeżdżą jeździ po też jeździ właśnie, bo wsiadamy do środka to już wspomniałem, że tutaj jak w domu czy jak w każdym z koncernu volkswagena łatwa obsługa to wszystko jest nie przeładowane żadnymi przyciskami z kolei też nie poszli w drugą stronę jak niestety większych volkswagena i raczej w skodzie octavii idą trochę drugą stronę mniej goździków więcej dotyku, a tutaj tego jeszcze niema na szczęście guzików więcej no waśnie, czyli de facto dotykowe różne płaszczyzny resztówki też to jest to chyba nie nie przemawia do mnie za dużo tego jest no dobra, więc tu się czuje świetnie i jakby tak popatrzył jeszcze zanim ruszy na tę co mogliśmy dostać co dostaliśmy nie dostaliśmy najsłabszego 1080 nie dostaliśmy nawet trochę mocniejszego prezent rodzi 55 turbo tylko tak jak wczoraj wspominam je 0115 najmocniejszy malucha do zdjęć USG właśnie za to jest mocniejszy silnik nie każdy zna w ofercie nie ma nie ma nic mocniejszego niż trzycylindrowe 1015 ile się do posiadanego właśnie Best nie tylko ponad 5,51000 tak po promocyjnej cenie za galę zadaje sobie za to DSG warto, bo te 2 różne w koncernie volkswagena kiedyś były wszystkie dobra ostatnio to niektóre chyba są stworzone, żeby oszczędzać paliwo, bo tu akuratnie tutaj akurat działała bardzo dobrze i tam był też tryb Comfort Eco sport pan coś o tym, samorządowiec żadnym samochodzie, gdy jeździłem ostatni raz widzów 1,5 roku temu pamiętasz naszą pamiętam, że był to mama pamiętam, że był to samochód fantastyczny w takim sensie było to auto bardzo ładnie zaprojektowane bardzo oszczędne on potrafił być tak przesadnie oszczędną, czyli naprawdę źli zaprogramować się na delikatną jazdę to 4l 42 na setkę żaden problem jednocześnie nie miało bardzo musiałeś mieć to dobrze chronią już kiedyś były związane z 15 i słuchać tego samochodu taki absolutnie wystarczające przerażona ucierpiał samochód oczywiście sumienia ten też przekonuje zapomniała trochę o jego istnieniu ostatnio mówiłem głównie Opolu i fakt, że to są świetni konkurenci naszych nowych nowych samochodów miejskich przypomnę w tym roku co było było opel corsa na dłuższy najsilniej krótko było areną clio też na jesieni przez krótka jazda na dużo ostatnio takie były przecież po 5208 też krótko na jesieni teraz na dłużej mazda dwójka też na dłużej teraz, ale ta po faceliftingu, więc mieliśmy tych samochodów miejskich dużo trochę bliżej zapomnieliśmy, ale chyba do widzenia porównywałem to błąd BBC powiem ci z każdym z samochodów może konkurować Ford fiesta akurat w tym roku, ale to świetny samochód miejski ruszamy z DSG tak jak mówię no Mucha nie siada tutaj znakomicie działa to jest naprawdę na normalnym trybie po prostu więcej nie potrzeba wsiadłem i po prostu pojechała z obuwiem, ale Jacek oraz związek nie wyszło to jest samochód, który mistrzem trzeba uczyć, ale chcę się obsługi chociażby w nowym peugeocie 208 właśnie 2 po faceliftingu siadasz musi przypomnieć jak jest albo się nauczyć tu nie w ramówce też trochę przypomina tutaj jest po prostu miód jeśli chodzi o to, jakie są wady tego samochodu nowo rusza układ kierowniczy dobry jeśli bardzo dobry fotele normalne Super nie są, ale też biedy nie ma żadnej maździe były lepsze np. dla mnie obsługa tak jak mówiłem wzorowa CETA czy wcześniej spytać co zawieszenia nie miałem zastrzeżeń co jeszcze może być słaby w takim samochodzie miejskim co np. na trasie no auto może być przesadnie drogi, ale to nie jest przesadnie jest on się też nadaje na dłuższe jazdy tak jak fabia i polo co prawda 200 tys km może nie przyjechałem, więc może nie przesadzajmy znowu tam pół Polski zjechałem raz jechałem egzemplarze, które poprzednika, który miałem z jesieni, bo samochodów klasy segmentu ba, jeżeli chodzi o długie trasy szczerze mówiąc często jest mi, a przyjemniej pojechać dobrym autem segmentu ba jakąś dłuższą trasę niż SUV-a wiadomo tutaj patrzy co jeszcze w tej wierze można wycisnąć z tego cennika trzydrzwiowe nie ma położenia, rosnąc jako osób po równo dlatego z wyboru to tak jak mówiłem 21 wolnossące 2 turbodoładowane DSG możesz kupić kilka tysięcy różne wersje modele wersji byliśmy fair bardzo ładnie wygląda myślę, że coś mocniejsze mogę coś wycisnąć ciekawego z tego wszystkiego wyciska no i kiedy Ibiza pojawiła się na rynku pierwsza generacja rocznie sprzedawano 120160190210 000 egzemplarzy to był rok osiemdziesiąty dziewiąty absolutnym rekordem, jeżeli chodzi o sprzedaż bis był rok 2003, kiedy sprzedano 220 000 egzemplarzy była to trzecia generacja moja ulubiona narastał od tamtej pory sprzedaż samochodów spada jeszcze w 2008 roku sprzedano 192 000 to było chyba prezent, bo chyba prezentacja tego czwartej generacji na ten rok 2017160 000 rok 20002018120 0002019130 000, czyli to są takie wartości to są takie wartości nadal imponująca, ale już nie tak nie tak spektakularne powyżej 150 000 egzemplarzy jak jeszcze no parę lansować mamy samochód, który jest 2 lata na rynku no i w ogóle dla mnie nie zestarzały jest dla mnie mnóstwo plusów Chopin Sonata aferka, bo to mamy SRK Toma fotele nie był najwygodniejsze są niezłe, ale bywają lepsze, bo mamy sportowy trochę ta wersja oferta ma być formą Larissy, gdy skrót mamy w tym kubełkowe fotele tam pseudo kubełkowe inna trochę sportowa wielofunkcyjna kierownica łopatki zmiany biegów przy niej tyle prosiaki smaczki, które są na zewnątrz, ale myślę, że NATO nie miał pewnie serki rok temu też było dobrze tę wersję z miast wysunęły się tak, ale zapowiadamy Ward, który samochód kraje, które realnie zdziwiłem mam nadzieję, że coś coś od siebie ciekawego dowiemy, że równie to będzie dobry samochód, chociaż to zupełnie inna bajka, bo to jest duży minivan tak bardzo duży Jacek Balkan Sławek Paruszewski Ależ zapraszamy na euro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Teraz wszystkie pakiety TOK FM Premium 40% taniej!

KUP TERAZ 40% taniej

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NULL
Array