REKLAMA

Test: Suzuki - Vitara i SX-4 S-Cross

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-05-26 19:40
Czas trwania:
13:54 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny wersja testowa Echa, ale dobry wieczór Jacek Balkan zależy od paru szewski to nie znaczy, że właśnie wersja beta chodzi o to, że będziemy dziś omawiać też 2 samochodów to są 2 suzuki, które kiedyś wydawało mi się, że to wyjątkowo fajna atrakcyjna tania oferta mówi o gitarze i Skorosze, a teraz patrząc na minimalną cenę co prawda w tej chwili to jest cena wersji hybrydowej, którą będziemy mieli Rozwiń » w czerwcu, a nie tej wersji, którą mieliśmy Kross SA vitara z silnikiem 1440, ale swoje 70 parę tysiące za samochody, które mają 43440 to sporo, ale zacznijmy o tym od przyjemność, choć różnią co to jest dziś rajdzie solidnie słucha jak ja jak się mówi, a to trzeba powiedzieć tomów aż zastrzeżenia przez tego co powiedzieć przed chwileczką odniosłem wrażenie, że narzekasz na to, że kiedyś suzuki FX 4 S-Cross albo suzuki vitara to były samochody tanie, a ono bardzo podrożały wg Che tak tak tak to rozdzielono konkret pan ile koszty należy je na rzecz kod pamięta się vitara można było za 62 000 kupić całkiem niedawno z rąk inne silniki zjada 6120 no właśnie wydany drukiem wolnossącym prawdę tak jest, a teraz ważnym fajne, ale teraz dostaje auto z silnikiem 14 turbo, który ma 130 koni i samochód ten jest oczywiście droższy kosztuje 76 900zł, jeżeli chodzi o gitarę 78 900zł, jeżeli chodzi o SN z oraz okres miękkie hybrydy zresztą nie boli 1 rzecz nie bardzo boli to, że wybór został ograniczony praktycznie oczywiście możesz kupić pojedyncze egzemplarze tego 1440 pewnie 101113, czyli druki, ale mimo wszystko w tej ofercie, którą my mamy tu cennikowe netto zostały hybrydy wysoką ceną, ale dobra cennik na koniec jeszcze może przypomnieć odróżnia vitara jest Rosa na pierwszy rzut oka tak jak wysłuchać w odróżnieniu ode mnie tak myślę, że to nie jest, proponując uważa wiek nie ma żadnego problemu to są różne samochody vitara jest ta trzecia generacja krótsza mniejsza od Kross SA skoro kilka lat temu uraz wita z kolei kilka lat temu zmalała i w tej chwili vitara jest lżejsza mniejsza no Brześcia trochę lepiej przyspiesza z tym silnikiem oba mają bardzo dobre osiągi, bo ten silnik daje przyspieszenie od 9 sekund do setki oba miały w naszych rękach ten napęd All Grip suzuki, czyli dołączany dołączany tył albo może dać 50% momentu naprzód 50 laty tylko do 50 km na godzinę z wyglądu, który się bardziej podoba wieś był taki moment, kiedy bardziej podobają się vitara natomiast ostatnio tutaj też bardzo nie byłyby sporo kontrowersji wzbudził grill S-Cross SA to na pewno pamiętasz to było za 33 lata temu jak ten samochód pojawił się w odświeżonej wersji, a i zyskał taki grill, ale ABW ani tak to było 3 lata temu 2017 rok taki mówili bardziej muskularny wygląd zupełnie innego nie mogłem się z tym przejść nad tym do porządku żadnego długu niż co dość szybko udało i ja te samochody traktuje w tym momencie dość równo jak miał wskazać faworyta to to trudno mi tutaj kogokolwiek wskazać, dlatego że 1 drugi jest całkiem spoko, jeżeli chodzi o do o to jak wygląda na zewnątrz vitara ta vitara, która pojawiła się lat temu, żebym teraz poczekać sobie przypomniał nawet tutaj muszę sobie pomóc informacjami 2015 roku mieliśmy pierwsze jazdy od początku się podobała mimo, że to już był zupełnie inny samochód niż poprzednie po prostu taki zrobił dalej delikatny SUV, ale takie zapotrzebowanie widocznie natomiast tym z crossem jeszcze kończący wygląd, żeby się tak nie nie rozpływać na tym i i w roku chyba to był 2000 jak się pojawiły nowe to chyba też było 201415 od początku z kolei uważam, że to jest bardzo wyciągnięte poprzednie x 4 potem wszystkim oswoiłem 2 lata temu też się na początku nie podobało teraz obraz dobra dobra, ale panie do brzegu, bo zanadto brzegu wsiadamy do środka widzisz jakieś różnice w obsłudze boja nie nie za bardzo jest przyjemnie, chociaż trochę już takie dzisiejsze to wnętrze w tym sensie, że bardzo prosta obsługa leczenie za prosta mam pytanie nie to jest samochód, w którym wszystko jest na swoim miejscu i ja tutaj szczerze mówiąc nie czuje się absolutnie żaden sposób rozczarowany ten to jest to japońskie i to się wiąże z pewnym charakterystycznym stylem w jakim ten samochód został zrobiony zauważ proszę, że ostatnio Mitsubishi suzuki trochę jeszcze niższa, chociaż nie przy wszystkich projektach, ale sama też można jeszcze tutaj do tej kategorii wrzucić to są produkty producenci samochodów, która i trochę Honda, które stawiają na taką, a na proste rozwiązania, jeżeli chodzi o kreskę, jeżeli chodzi o projekt, ale też, jeżeli chodzi o materiały natomiast Toyota z mazdą, a na to są marki, które poszły zupełnie inną stronę, czyli starają się, a te samochody zrobić taki sposób, żeby dopieścić estetów, jeżeli chodzi o wnętrza, jeżeli chodzi użyte materiały to są samochody mówią bardziej toyocie a gdzie marszem na spore elementy wykonane z materiału stworzyła ciasto imitującego skórę na desce rozdzielczej przeszycia cuda wianki naprawdę to są bardzo ciekawie zaprojektowane samochody oraz suzuki Mitsubishi Nissan to są samochody skromniejsze i one są dla tych, którzy za bardzo nie przywiązują do tego wszystkiego wagi i uwagi to ma działać to ma być proste funkcjonalne Tomasz nie rysować od patrzenia i ma spełniać swoją funkcję dziękuję widzenia do kasy zaprasza dla niektórych osób to prostota jest jest atutem jest o czym świadczą zresztą wyniki sprzedaży Mitsubishi chociażby na świecie, ale ta obsługa suzuki BOŚ Mitsubishi będzie mówić czwartek obsługa jest od paru lat taka sama szczególnie ta najlepsza wersja wyposażenia, którą mamy do czynienia ten ekran nie jest bardzo duży, ale on jest taki dość łatwo łatwo tam wszystko przychodzi jeśli chodzi o obsługę jak sądzisz tam są 4 takie 4 takie kwadraciki prostokąt to po prostu klikasz na 1 otwiera się szukaj wszystko gra nie jest żadnym żadna może nowoczesność w domu zagrodzie, ale uważam, że wystarczające przynajmniej ja ja tam na razie jeszcze jeszcze mieszanie Mitsubishi ani suzuki jeszcze jesienią patrzyło nie nie znudziła ruszamy śmiało nie za mocne są te silniki jak na takie małe samochody nie sądzi, że mogłoby jednak pozostać w ofercie coś słabszego, bo to są może nie rakiety, ale dynamika tutaj jest naprawdę powiem ci dla mnie zaskakująca, tym bardziej, że ma ten napęd na obie osie, który pomaga dołączony to prawda, ale mimo wszystko to żadnych problemów takich jakiś duży wprowadzeniu nie ma tych samochodów to znaczy co jest z puentuje proszę tutaj tę część testu, że jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny obydwa samochody są przyjemne dla oka przynajmniej mojego oka, jeżeli chodzi o to jak są zaprojektowane w środku jest to po prostu estetyczna skromna na morze nie ascetyczne ale, ale takie ma takie skromne, ale jeżeli chodzi o właściwości jest na tą, a jeszcze 1 rzecz w tym samochodzie jak się do niego wsiada mamy w tym momencie na teście długodystansowym będziemy też nie dogoni opowiada więcej mamy Mitsubishi Eclipse Crossa, który samochodem jednak większym wyższym to szybszym, a z silnikiem mocniejszym, choć niby tylko niewiele, bo na papierze 20 koni, ale wydaje się to dużo dużo dużo mocniejszy silnik i tutaj jak zamykasz drzwi to wsiada do środka rozgląda się po tym wszystkim to widzisz trochę to nie są drogie auta natomiast to wrażenie znika, kiedy przekręca kluczyk silnik odpala i miałem na to suzuki, które mieliśmy było ze skrzynią automatyczną wciskasz gaz trzyma kierownicę i nagle okazuje, że to naprawdę fajnie jeździ to jest samochód, którym niczego nie brakuje jak na segment ba, a to sprawdza się wyjątkowo przyjemnie praca silnika praca skrzyni biegów współpraca silnika ze skrzynią biegów twoja współpraca, a tym wszystkim, czyli układem napędowym jest po prostu wyjątkowo fajna wyjątkowo przyjemną sześcio stopniowy automat oczywiście też nie mam wielu zastrzeżeń jest jako Jaku siebie oddzielny komputer komputerem zużycie paliwa u mnie wydawało mi się, że wita, że to, jakie były dość dość wysokie wartości, ale jeździłem ostatnio tym skoro są z tym samym silnikiem tutaj mam tak raczej między 78 c uważam, że niezłym wynikiem, bo sporo miasto było to czy tutaj ten silnik wg siebie to jest paliwożerne no bo tutaj nie mamy będzie to hybryda miękka w czerwcu to będziemy więcej mówi o o o zużyciu hybrydzie, ale i pozostańmy przy tym benzynowych jak siebie tam z tym pan spalaniem to jest to jest taki silnik który, jeżeli się trochę postara się jesteś w stanie zmusić do tego, żeby zużywało 6,57l benzyny, jeżeli w ogóle się nie starasz wciągnie 10 i to tak bez jakiegoś większego problemu tutaj jednak dołączone, ale mimo wszystko napęd 4 koła skrzynia automatyczna swoje robi no tak chyba miała w przypadku tej gitary, którą więcej jeździła niż niższe skoro na co jeszcze suzuki patrzy tam w ofercie ma w ofercie my, a właśnie czekamy na nowego i nic sobie jakiś facelifting Ignis już mniejsza niż jeździć marzec kwiecień z wiadomych przyczyn te wszystkie premiery prezentacje zostały przesunięcia tych jest Ks żonie jeszcze będą mieli dni w ofercie przecież odrzucanie zachowają 5 sztuk rocznie no wyrzuconą wprowadzają go nawet obiecali, że będziemy mieli w testach być może już w czerwcu lipcu, więc czekam na ten telefon z informacją mamy Swifta jeszcze na mamy Jimiego, który jest praktycznie do kupienia, dlatego że chce chyba wszyscy chętni w Polsce, którzy chcieli go mieć to nie wszyscy chętni wszystkie egzemplarze, które były została sprzedana wszyscy chętni mogą czekać na kolejny rok no dziennie to jest przypomnę taka mała terenówka bez konkurencji żadnej takiej takich małych nie ma no i swój tak są już mówimy zresztą osobiście też trochę się wyciągnął z przodu tak jak kiedyś z KRUS, ale jeździ się osób w tym się fajnie jeździ zapomniany samochód segmentu brat, czyli klasa miejska bardzo dobrze prowadzi i co akurat uważam, że suzuki to to im się uda jeśli chodzi o takie wrażenia zjazdy to całkiem przyjemne są fotele coś jeszcze układ kierowniczy fotele zawieszenie wszystko kraj czy do jeszcze 1 rzecz nie bardzo tym samochodzie rozczarowała niemal autorem vitara czy komentarza nie wiem czy to była wina tego konkretnego egzemplarza, ale przesiadłem się z Eclipse Crossa, który radio może nie jest jakimś rozbudowanym drugim sam z systemem, a gra fajnie natomiast w tym w tej i tak, że kraj jak kibel to było takie moje jedno 1 małe rozczarowanie, ale nie wiem zawsze coś nie popsuło słowo daję, bo ten dźwięk, jaki taki wyjątkowo spod deski rozdzielczej jak komuś takie małe tanie chińskie radyjko wpadło gdzieś tam, a inną jest także regulacja ta niewiele pomaga nie czułem wyraźnie regulacji siłowa bez grosze wydobyć maksymalne basy maksymalny, czyli 2 tony czytelność tych chyba jeszcze pogorszyło sytuację słuchaj my żeśmy na to się nigdy nie skarżyli się zastanawiam się oni po prostu czegoś nie podmienili czy nie zmieni chaosu głośników coś tam było ja pamiętam już są teraz światełko zapaliło, że Celerio samochód na szczęście któregoś niema w ofercie to tam po prostu to grałem tranzystor, więc być może jednak w suzuki nigdy nie było Super Super tego sprzętu audio tylko my po prostu żeśmy do tego nie przywiązywali uwagi, żeby sprawdzać no niestety niestety chyba nad tym trzeba popracować jakieś oszczędności zupełnie bez sensu, bo tak dużo nie trzeba dołożyć chyba, żeby to lepiej grało Niewiem to tyle chyba tak cenniki w czasie rzeczywiście pan wydaje, że to taki wyjątkowo udany samochód, do którego zbyt długiej długiej listy zastrzeżeń nie będziemy w stanie chyba zrobić nigdy to po prostu kawał dobrego auta, które najbardziej wyróżnia się tym, że jest to po prostu taki samochód trochę jak ze starych dobrych czasów, czyli zwykły prosty w miarę prosty, a i też łatwe w obsłudze ergonomiczny tak w głowie szczelnie zakręcić nadmiaru wrażeń na pewno jeśli chodzi o obsługę to w takim razie dziękujemy suzuki dzisiaj to wszystko w czwartek 2 Mitsubishi długodystansowy Eclipse cross i jeszcze post scriptum, bo kolejny raz mamy do czynienia z Outlandera PHEV tym razem tysięcy jeździła, więc to w czwartek, a jutro przyszłość motoryzacji u mnie to to będzie trochę o volkswagenie i 4, na który czekamy czekamy i a dziś jeszcze niema co będzie za 4 opowiemy jutro kłaniamy się kręgami Sławek Paruszewski tę walkę jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Skorzystaj z 40% rabatu w jesiennej promocji. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA