REKLAMA

"Komedia to prawdziwe wyzwanie." Cudowne lata Hanny Śleszyńskiej

Cudowne Lata
Data emisji:
2020-06-14 13:20
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
36:06 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
cudowne lata w niedzielnym magazynie Radia TOK FM Przemysław Iwańczyk koniem się państwo po drugiej stronie mikrofon jest z nami pani Hanna Śleszyńska dzień dobry dzień dobry witam i przyznam, że nim przejdziemy do cudownych lat na koniec będę próbował panią nakłonić do do tych wspomina, ale też i do takiego precyzyjni precyzyjniejsze jego wskazania, jakie to cudowne lata dla pań może właśnie są teraz może dopiero przed panią to jednak musimy nawiązać do historia do Rozwiń » historii, która trawi nas ostatnimi miesiącami mianowicie zapytam nie tylko przez kurtuazję jak aktorzy artyści miewają się w czasach pandemii bo, bo zdaje się, że jesteście no w tej chwili w bezruchu totalnym en jesteśmy w bezruchu pyta czy każdy tam w jaki sposób działał w obozie uruchomiły różne tam akcję prawda online i też, żeby tak nie zardzewieć to chętnie się podjęła np. akcji z teatrem kameralnym Bydgoszczy, gdzie w tym z tymi aktorami tego teatru u i jeszcze na wasze Łukasz Nowicki, abyśmy wierszyki Michała Rusinka to odbywało także każdy siedział u siebie w domu liczb, które pierwsze ma przygotować, a to wierszyki domowe, więc w różnych częściach domu było dokonane no i byliśmy tydzień na przygotowania była próba generalna, a potem tuż przed jedenastą wszyscy się połączyli na Platformie i odczuwam tremę taką przedpremierowo no bo premiera była na żywo maszyna wokół teatru i patrzyłam z PiS wierszyków, żeby nie pomylić, żeby pewnie będzie wejść do tego towarzyszył lęk, żeby nic się tam nie przerwało łączności, bo się okazało już w czasie próby generalne w kuchni nie mam zasięgu, więc nie było widać czarny obraz no ale jeśli ich emocje także np. czyli takim, a także nakręcam takie widowisko Krzysztofa Jaroszyńskiego 1 kropelkę za dużo to znaczy nakręcała nakręcać oddzielnie każdy u siebie w domu telefonem odrzucaliśmy sobie tekst w momencie, kiedy na świat Paweł Wawrzecki nagrywał telefonem swoje ceny to ja mu była na łączach na drugim telefonie podrzucam tekst był prawdziwy dialog także takimi rzeczami się też zajmował ale, ale nie ukrywam, że to są takie zastępcze formy, bo tak naprawdę ta wszyscy aktorzy, kiedy można tęsknimy za teatrem może to jest przekory, że akcje nam zabiera naszą ulubioną czynność to właśnie, tym bardziej strasznych scen Beck żeśmy Granta narzekaliśmy, że mamy zapełnione kalendarze dużo roboty, a teraz, kiedy nie możemy wejść przed żywą widownie dlatego tak strasznie potrzeba i brak zyski nie rozmawiam to właśnie strasznie tęskni także o tak to traktuję to muszę przyznać zapytam o 2 rzeczy, które szalenie mnie interesują pierwsze, czyli ta umiejętność grania do publiczności, który nie widać nie widać reakcji nie widać tego w jaki sposób nawiązuje więź z aktorem jak bardzo trudne jest to po latach doświadczeń na deskach teatru chociażby to tak ja myślę, że tak to takie nagrywane, jakby scenki np. telefonem i to idzie na żywo to to jest jednak rodzaj takiego widza prawdę to oko kamery tak jakby to czy rodzaj takiego no właśnie filmowy filmowego telewizyjnego jakiegoś takiego zjawiska to jest jakby inna forma, ale ja miał propozycję, żeby wasze nagrać spektakl Dudy od Judy Garland do uwag Święty ma być sala kamery ustawi do dnia en w końcu to jakoś tam nie wypaliło okazało się, że to jednak nie nie wiem nie do końca wszystko było przemyślane, a nie podjęliśmy się tego, ale myślę, że w niektórych formach takich teatralne, kiedy szczególnie w komedii, kiedy widzowie są nieodłącznym partnerem do grania i nie udajemy, że właśnie nie nie ma ich bez czwarta ściana tylko z łączności z widzem powstaje spektakl to jest bardzo trudnego myślę, że jest to wyzwanie natomiast chyba też nie do końca ja wierzę w to, że ten teatr ma taką moc strat tak nagrywane kamerami na widowni pustej i przekazywane dalej na nie wiem czy to jednak to jednak nie jest to samo nie wiem jak będzie dalej jak to dwudziestym restrykcjami na widowni jak ruszy już wszyscy się tego obawiają o, ale pewna bardzo ciekawe ciekawe doświadczenie dla nas wszystkich to wobec tego zapytam jeszcze 1 rzecz pani mówiła swego rodzaju terapii odradzającej tak to zrozumiałem natomiast czy aktorem jest tak jak ze sportowcem rząd potrzebuje tyle samo czasu na powrót do swojej dyspozycji czasu pauzował np. z powodu kontuzji no myślę że, że nie, że my tym szybciej możemy się ogarnąć, bo jednak tutaj fizycznie portowcy mają gorzej, bo ich roznosi właśnie ten brak ruchu brak ćwiczeń na pewno wszyscy ćwiczą w domowych tych zamknięciach powiedziałam to przecież jak każdy próbuje ćwiczeniami utrzymywać kondycję natomiast my nie powtarzamy tekstów sztuk FSG nie powtarza tymczasem pandemii, a żeby nie wyleciał z głowy, ale myślę, że szybko będzie, gdy się spotykamy i wznawiamy mamy próbę, bo przecież nieraz zdarzało, że jakieś sztuki nie graliśmy po parę miesięcy i moje to gdzieś tam pamięć jest fizyczna też, bo my sobie z ruchem przypominamy chodził na scenę i od razu tam i to przypomina, ale u no myślę że, że się szybciej dochodzimy do do formy takiej pamięć krzyczy wraca tekst sytuacje to jest takie jest troszeczkę taka sytuacja jest przewrotne, bo naprawdę aktorzy bardzo wszyscy zawsze tak się tak jest powiedzenie, że aktor 2× narzeka jak gra jak gra jak nie gra podaży każe uważnie niema pracy jak gra podaży nie ma za dużo, że teraz nie ma kiedy odpocząć to stany pozostaną pośrednik nie ma musimy przyznać się po sytuacji, ale ich nie to znaczy tak z 1 strony nas nauczyło dużo pokory, bo my wszyscy wierzymy święcie te nasze kalendarze otwieramy kalendarzy czy to prawda elektroniczne czy papierowe, bo zawsze zagryzł Malone ten kalendarz, bo mnóstwo poprawek, że określeń potem i sama ledwo się w tym orientuje, więc kalendarz to jest dla aktora zawsze oczyść od studiów, którzy o kalendarz będzie zapełniony wtedy aktor właśnie czuję, że żyje to znaczy, że jest tam trawa wziętym aktorem, jeżeli ma dużo tych terminów no i potem stajemy się trochę niewolnikami tych terminów, ale jesteśmy jak szczęśliwi, że mamy propozycję na początku naszego tego oderwania od pracy z przymusowego zamknięcia część odetchnęła z ulgą, że jej nareszcie ten czas dla siebie nareszcie mimo tego wszystkiego co się dzieje oczywiście spełni, jakby takim trwogą i poszanowaniem całej sytuacji pomyślę, że może, że jednak część, jakie należą do jej tak tak kiedyś spokojnie, że nigdy nie muszę biec musieli gonić, by jechać busem na drugi koniec Polski, żeby zagrać spektakl nareszcie trochę czasu dla dla siebie dla bliskich, ale oczywiście to się to za chwileczkę już jest taka niepokój co dalej będzie no jak to będzie z nami jak ze środkami utrzymania i w ogóle z pracą jak itd. tak dalej setki pytań, ale właśnie pokora wobec tego, że nie ma co tak przyjmować na zapas tymi terminami pisanymi kalendarz okazuje się, że życie weryfikuje i że no trzeba tutaj troszkę być elastycznym tak samo teraz myślę, że no na pewno wiemy, że w czerwcu jednak teatry raczej nie ruszą, bo o jest dla dyrektorów prywatnych teatrów np. jest to problem przy takiej po licznej widowni to się ekonomicznie jakoś nie kalkuluje, bo przecież no chciało syn chciałby chciałoby się, żeby wszyscy w jaki sposób myśli na plus żeby, żeby to ekonomicznie opłacało wszystkim ma nie wiem nie wiem to jest KTK takie przed nami duże doświadczenie la, ale ja patrzę pozytywnie jakoś tak optymistycznie przyszłość, bo mogą jednak wszyscy się przystosowaliśmy do sytuacji i powstały nowe, jakie formy na pewno szkoda tych wszystkich koncertów odwołanych tych takich tych wielką widownią, a coś ludzie nastawili myśmy się też wszystko podkreślali kalendarzach i po prostu cieszę się zależy plany filmowe już już zaczęliśmy wychodzić na plan na początku każdego planu czeka wszystkich test na obecność przeciwciał, więc to mam 2 testy za sobą dalej to praca taka sama trzeba się nauczyć tekstu i na jej ktoś idzie trochę z automatu reszta pani Anna Koteras pozwoli pani, że już płynnie przejdziemy właśnie nie chcę powiedzieć do do wspominania nie chciałbym, żeby nasza rozmowa miała taki charakter na to, że muszę panią zapytać 1 rzecz pani godzi się nie chce nazywać tego etykietą aktorki komediowej, a jestem dumna z tego myślę że, że aktor aktor jeśli tak mam taką etykietkę to uda się to się cieszy, bo wydaje się, że to jest zaszczyt być aktorką komediową po jest nie lada zadanie i na moje doświadczenia niż wieloletnie tak taktycznym oceniła, że chyba chyba jest to akcja to właśnie zastanawia mnie teraz pani nie mówi odpowiada w ten sposób trochę przekory czy jednak potrzeby serducha, dlaczego to pytam, bo aktor rozmawiałem z nimi choćby w tej audycji wielokrotnie, kiedy mówimy jest pan pani aktorem aktorką komediową nieco wzdryga się bo, bo chce być postrzegany jako ten, który też miał w swoim czy też ma w swoim dorobku bardzo wzniosłe role takie, które zmuszają do refleksji przemyśleń też każą traktować go w sposób szczególny nie tylko tak trywialne jak trywialny sposób zakontraktuje komedię chociażby albo też występ, który nosi takie znamion tak myślę, że coś w tym jest, że jakby ja też często, jakby czułam, że musi z tego tłumaczyć, że tak mam mam różne możliwości w sobie ale, ale że, gdyby nie niekoniecznie czuje się niespełniona będą aktorką komediową, ale myślę że, toteż jest coś takiego np. we Francji to jest to jest fantastyczne być aktorem komediowym z tego co wiem to no w ogóle jest jakby no nie jest nie stanowi to właśnie powodu do tego czasu tłumaczy, że masz jeszcze ten wachlarz prawda szerszy nie tylko komediowy ale dlaczego komedia to jest wielkie wyzwanie komedia to jest mówi Olga Lipińska bardzo poważna sprawa to trzeba, że dużo napracować, żeby zrobić dobrą komedię, bo mówimy o dobrej komedii to wszystko musi być dokładnie wyliczone wyważone, kiedy pauza kiedyś nie jakiś rytm to wszystko musi się odbyć jeszcze jakby na to nie ma dokładnego przepisu kulinarne kulinarnych w przepisach, ale jednak rząd się pewnymi swoimi prawami musi mieć dobry rytm dobry, jakby no ten timing nawet zwykłe pauzy jest pozew za krótko źle za długo też, więc na to mieć ucho np. na pozew na pewno nam nawet do czasami, kiedy jak była młodszą aktorką tego do końca nie rozumiem, że po kilku minutach już ktoś może słyszeć czy to jest dobry aktor dobrze w tym w tym timingu właśnie takim komediowym miejsce czy nie ponoć aktor komediowy są też właśnie dobrze scenach dramatycznych mają łatwość, bo to jest nagle dla nich coś takiego u mnie taka ściana nie dotyczą takie wyzwanie tylko po prostu jakoś tak przychodzą łatwo dla mnie jesteś fajny to jest ideał taki, żeby gdzieś tam komedię czasem wetknąć jakąś taką scenę, która np. właśnie wzruszająca to już to się wielka sprawa, ale właśnie ja bardzo lubię komedie od dziecka lubiłam oglądać komedie filmowe teatralne wychował się na teatrze poniedziałkową dać telewizji potem zostałam aktorką została studentką warszawskiej PWST to on łączyć niebo wzięta, że ci wspaniali aktorzy, których obserwowałam w czasie ważnych teatrów poniedziałkowych np. czy teatrze na deskach teatru warszawskich teatrów to ja nagle z moimi profesorami i dyrektorem wtedy był Tadeusz Łomnicki dziekanem Andrzej Łapicki uczyli tacy profesorowi jak właśnie Gustaw Holoubek Aleksandra Śląska Jan Świderski moim profesorem na trzecim roku Włosi Andrzej Łapicki Zofia Mrozowska Tadeusz Łomnicki na pierwszym roku plus jeszcze mnóstwo innych wspaniałych profesorów, więc to było dla mnie ja ja byłam tak szczęśliwa oczywiście, że przyjmował dobrze tam egzamin pójdziecie sceny na drugim roku pamiętam, żeby jakiś piekła robiliśmy scenę z u ślubów panieńskich ja tak strasznie męczyło tych i niż wydawało się, że to sztucznie przy grobie dopiero na trzecim roku tak troszeczkę odetchnęłam udawało się ze chyba chyba już jest zaczynam rozumieć, o co w tym wszystkim chodzi i ciągle nie do komedii trafią do teatru komedia Lipińskiej po studiach tam 57 lat potem właśnie była odmiana u Adama Hanuszkiewicza, który przyszedł objęta nowym Warszawy tam 4 lata i tam jest nam się z repertuarem, który dawał mi możliwości inne, bo to był też szczyt, bo to było wesele była Rachel, bo to było Gombrowicz trybu takiego groteskowo robiony i chyba najbardziej mi taka forma właśnie odpowiada takie połączenie czasem wasze komedii z jakimiś takimi z Pragi komedie albo w ogóle z jakim takim abstrakcyjnym poczuciem humoru uważam, że my Polacy polscy aktorzy wybitni komicy, na których się moje pokolenie wychowało na czele z Ireną Kwiatkowską i innym słabym głosem Wiesław Michnikowski Jan Kobuszewski można, by wymieniać wspaniałych naszych komików, dla których np. wydaje się, że Francuzi, by pisali specjalne scenariusze filmowe, żeby mieć głównych rolach i Jana Kobuszewskiego czy właśnie mówi Wiesława Michnikowskiego Gołasa to powinny być główni bohaterowie tak jak się szanowali np. właśnie tam Difin SA dziennych komików, że były całe Serie, a w roli głównej był właśnie Louis de Funes zna ale, ale też ciekawe jest tobą, bo też radość, z jaką pani to opowiada też promienieje, bo mam przyjemność podglądać jak pani do mnie mówi dotąd to jest drugi biegun właśnie takiego aktora, który taką przesadną emfazą wychodzi na cenę nieco napuszony i pewnie traktuję, że z każdego słowo ma wpływ na losy świata ale, toteż jest istotne, bo przecież tak tak taka powinność aktorska pozwoli pani panika może wrócimy do naszej rozmowy po informacjach Radia TOK FM, na które teraz serdecznie obudowę dobre zapraszam, a nie to pozostanie tajemnicą dla nas dla naszych słuchaczy informacje za chwilę wracamy są cudowne lata w niedzielnym magazynie Radia TOK FM dzięki cudowne lata w niedzielnym magazynie Radia TOK FM jesteśmy już po informacjach i wraz z naszym gościem panią Hanną Śleszyńską aktorką nie będziemy robić rozdrapywać w tej chwili, które były dobre, które były złe, bo przecież interpretacja zależy od naszej wrażliwości prawda to tak jak z widzem odbiorem sztuki aktorskiej też jego wrażliwości jak gdyby determinuje ten odbiór ten przekaz jaki, jaki daje albo jak jest konsekwencją gry aktorskiej na scenie zaczęliśmy ten wątek cudownych lat pani Anno od próby to była próba mojej strony takiego zdefiniowania czy pani aktorką komediową jak wrócę jeszcze do Olgi Lipińskiej, którą też miał przyjemność gościć w tym cyklu cudowne lata przyznam, że byłem zawsze pełen podziwu dla dla wszystkich aktorów, zwłaszcza kabaret Olgi Lipińskiej sztuką łączoną to nie tylko były teksty to były też piosenki, które trzeba było wyśpiewać i to nie powstawał 1 odcinek na miesiąc tylko bardzo regularnie po pierwsze, spotykaliście graliście też dawaliście ludziom rozrywkę, która po pierwsze, była wartościowa bardzo wartościowa po drugie, niosła w sobie pewien przekaz nawet jeśli od czasu do czasu zakamuflowane, a po trzecie wreszcie wymagało to nie lada kunsztu od was aktorów aktorów także śpiewających tak właśnie sobie obliczyłam w tym roku w kwietniu minęło 30 lat od tego mojego debiutu w kabarecie, który właśnie w dziewięćdziesiątym roku na Wielkanoc panowała w nowej odsłonie nowej częściowo właśnie nowej nowej obsadzie właśnie miał miejsce premiera tego nowego kabaretu dziesiątym roku Wielkanoc i to 30 lat minęło kurcze czas leci, ale to przełom w moim życiu to propozycja Olgi Lipińskiej, która była dyrektorką dać aż 100 osiemdziesiątym dziewiątym roku po takim wyprawie do Ameryki właśnie wersją estradową kabaretu płotem marszałka fińska uprzedza, że będzie nowe kamery telewizji i zaproponowano udział oczywiście, bo to ludzie szansie ogromnie byłam wielką fanką jak zresztą kawał Polski wszyscy oglądali ten kabarecik ten poprzedni moi to przekonamy się szybko na własnej skórze już po 3 programach, które w, które odbywa się raz miesiącu program godziny i zawsze w nim było około 5 piosenek, więc na początku myślę bardzo bardzo duże poświęcali czasu kilka dni nagrań najpierw próby próby piosenek próby fonograficzne nagrania radiowe próby choreograficzne nagrania telewizyjne także duża każdy program to było dużo pracy, ponieważ już po tych 3 odręcznych programach niż programu po tych 3 miesiącach okazało się, że moje życie się totalnie zmieniło, bo na już się wyjechał na wakacje i była rozpoznawana pana Janeczka z kabaretu nawet Putek opowiada jako taki dowcip, bo właśnie, wydając Malbork dzieciakami w czasie wakacji ze znajomymi byłaby pani przewodniczka 1 takim mówi tutaj tutaj jest sala tutaj była toaleta dla rycerzy tutaj proszę spojrzeć prawo pamięta chyba jest kabaret Olgi Lipińskiej i tak 1 ciągiem nie od rycerskiego zamku podsumowała ja oczywiście, bo jakiś tam trakty taki troszeczkę ukryta, ale do już okazało się, że kabaret zmienia mój los wątek tak nie zdawał sprawy, jaka jest potęga telewizji program telewizyjny tak regularny, ale myśmy wszyscy, bo przecież mnóstwo aktorów przewinęło oprócz tego stałego zespołu bardzo duża toru myśmy mieli fantastyczni luksus, bo z 1 strony dużo pracy wiadomo wysiłku, ale pod dowództwem armii chińskiej można było tak pracować powiedzieliśmy, że nic nie ujdzie na sucho będzie najlepszy był wybrany będzie najlepiej zmontowany i będzie naprawdę ten program ma będzie Super mówili jak i no to jest niemożliwe, że przy takiej właśnie podejście do pracy argentyńskie przy takim perfekcjonizm to to o będzie fajny na pewno będzie kolejność będzie bardzo fajny i to i to ono też nakręcało wiedzieć, że ludzie lubią ten program ja myślę, że ja się czułam w swoim żywiole to było coś dla mnie właśnie te piosenki i rodzaj tych scenek kabaretowych, a potem też przebieranki chata jako dziadka szczęśliwców i czy to przez morze we wsi Moskal z tą jest trudne, lecz kończyli chaty no i dużo dużo piosenek dużo zbiórek dużo scenek łącz tak nie upłynęło 15 lat w tym kabarecie od tych dziesiątego 2005 roku, a nie są to właśnie, bo to też wiąże się z pytaniem, które zadałem pani pierwszej części naszej rozmowy, że nie powiedzieć o sobie jestem aktorką komediową jestem aktorem komend komediowym to to właściwie może każdy abiturient kabaretu Olgi Lipińskiej Herodowi dotknie organ chińska tak dobierała sobie ludzi, że tworzyliśmy taką właśnie od zgraną wszyscy tak z rozrzewnieniem sentymentem patrzy na te nasze zdjęcia z kabaretu z tamtych lat ważnymi, gdybyśmy się odrębnie żyli, bo to praca dawała nam taki napęd Power i bardzo miło wspominamy jak się spotykamy się z zyskiem 500 USA w walce z Agnieszką Pucharu barkiem się dymem na to to zawsze dodam jeszcze mnóstwo ludzi przewinęło się Robert Rozmus Jacek Wójcicki na naprawdę umie stworzyć wykonań piosenek niektóre bardzo dobrze pamiętam niektóre sobie przypominam on rzeczywiście dlatego piosenka przepraszam pamiętam też musiał nawet nawiązać koledzy z podwórka wyśpiewali Balcerowicz wyciął nam numery to był hit właśnie dlatego wtedy konto w wakacje były takie tak jest, bo wszyscy mogą też piosenkę Balcerowicz wiedział na numer różnicować dochody chce jak stachanowiec nie chyba taka końcówka taki hicior to był taki hicior przebrani za takiego i klasie grupy kloszardów żeśmy tak śpiewali to było to był hicie było kilka takich takich piosenek, które na ludzie sobie nagrywali piosenki artystycznej, a teraz tu ciasno czasem rzucę instagram taką intencją ósemki z kabaretu uważam, że ci co pamiętam chętnie obejrzę jeszcze raz, a ci, którzy nigdy nie słyszeli to sobie to sobie też chętnie zobaczą, bo one po latach ani nie tracą aktualności wiele piosenek jest naprawdę wstrząsające aktualnych, a poza tym były tak robione pieczołowicie tyle było dubli i tak były oczarowane i dekoracje kostiumy z niczego, bo naprawdę to niebyła takie bogactwo w tych magazynach telewizyjnych, a to pytanie Kwiatkowska Iwana wysłałby wyczarował nam takiego z tym, że to to po prostu nie oglądam te piosenki dzieci wspaniale to było też filmowane montowane, że te piosenki można oglądać po latach i to myślę, że do tej pory nikt chyba nie umie nakręcić w studiu telewizyjnym taki teledysków na tamte czasy to był raczej teledyski 90 lat, a to później oczywiście następne lata, ale to można oglądać do dzisiaj zresztą no chyba tak tak uważam tak właśnie dlatego też przypominam tamte piosenki tak od czasu do czasu teksty muzyka wspaniali kompozytorzy współpracowali autorzy tekstów mogłabym wymieniać wymieniać dużo ludzi się na, jakby na to ZUS złożyło cały zespół ogromny, ale pod kierownictwem Macieja Lipińskiego wiedział, czego chce zrobić dokładnie wiedziała, jaki efekt chce osiągnąć wszystkim tym kierowała wielką pasją i w ogóle spotkanie to moje załogą gdyńską ludzi wpłynęło na moje zawodowe życie, bo gdzieś tam zawsze sobie marszałkowie ciekawe czy to się spełnić bardzo wymagająca i chcemy za przemyślany program dziś coś tarcze czy poza Amerykę, a ciekawe czy to być atak powyższe wnoszę panujące chyba to by się nie spodobało się podoba zresztą dziś tymi kryteriami kierował było takie jedno z ważnych spotkań, bo przecież też inni takimi mistrzami zetknęłam się tak jak Wojciech Młynarski Izabella Cywińska Janusz Majewski, z którym współpracowałam kilka razy, bo zobaczyli zawodnicy z Bożą podszewkę 2 Serie takie też gdzieś tam były istotne u Janusza Majewskiego zagram pierwszy widać w telewizji, gdzie właśnie one tylko Ireny Kwiatkowskiej i obowiązków niedawno był powtarzany tak sobie obejrzałam z sentymentu dwudziesty, kiedy tak takie ważne wydarzenie dla mnie Wojciech Młynarski no myśmy się z byli zaproszeni 1003. roku zrobiliśmy na szczególną braci przeglądu piosenki aktorskiej kioskiem, a Ossowski Robert Rozmus kilka lat pozbyliśmy się na program tercet czyli kwartet tak się nas wokół tytuł tego programu potem niższy chcieliśmy jako grupa od tego tytułu no właśnie Wojciech Młynarski zobaczył nasz program słuchać zapraszam was zaproponowaną takie wspólne tournée po Kanadzie miesięczne, gdzie może nie dwutygodniowych ba ale, ale po jeszcze całe to wtedy teraz siedzi tylko do Toronto np. to było jedno Antoni Calgary Ottawa i walkowery oprócz właśnie Montrealu Toronto trzeba ich przygoda życia dla nas wtedy co było to było fantastyczne ciągle jako jako mistrz słowa mistrz w ogóle przekładów wszelkich robiliśmy przecież z nim koncert piosenek Andrzeja Jareckiego wiesz, jaki spektakl min, ale tego Noto dzisiaj o tym, myślę wtedy czekać do końca nie zdawał sprawy, jakie ma szczęście, że może takich ludzi spotkać na swojej drodze takie takie robić rzeczy i IT to spotkanie z Wojciechem Młynarskim też zawsze mnie bardzo jakoś tak wzrusza jego głos jak słyszę piosenkę jego piosenkę w jego wykonaniu zawsze tak teraz tak takie są życie w historię, że 2 lata temu był wzięliśmy udział moim synem młodszy z Kubą właśnie udział w koncercie piosenek Wojciecha Młynarskiego potem piosenka ta forma magiczne i tam jest nas kilkoro wykonawców i właśnie Kuba śpiewał piosenkę oraz dzięki zamka niema jak mamy jako jako pierwsza pana wtedy właśnie wystąpiliśmy razem i i piosenki jako przykłady Wojciecha Boreckiego głos w sprawie przekładu wykonało Młynarski dzięki niemu wiele wiele piosenek właśnie Wysockiego czy czy Brela z musicali różne przykłady mają fantastyczne polskie teksty, a więc zostanie wzruszyła, że tak jakoś koło zamyka taką młoda aktorka zaczynam właśnie śpiewa też piosenki Wojciecha Młynarskiego współpracę z nim i tu po latach teraz Suszek moim synu władzy śpiewa nie ma jasności wprowadź Marioli bynajmniej takie to gdzieś tak mnie takie się, że tak, że tutaj pokolenia mijają, ale jednak mistrz Młynarski zawsze to nie coś ma pecha, a nie zatyka nasza rozmowa dziś rzeczywiście kręci wokół cudownych lat klub miał wskazać ja wiem, że będzie to bardzo trudne i też rozmówcy nie lubią takiego pytania te jedno jedyną rolę, którą Niewiem wniosek pani na swój takie artystyczne sztandar to co by to był to trudne jest zadanie trudne pytanie aż tak chyba nie analizujemy polskiego życia zawodowego treść tak nie ma z prądem jeśli nic sobie nie umie tego zaplanować i potem po latach, by tak się oglądamy wstecz to o stolicy resztek uczy też pokory dystansu, że wiele takich ról tych treści przywiązywał wagę zadań jakiś o tym, się okazuje, że tak jak wciąż słaba, bo kiedyś Echa większego to, że nie było takich fajerwerków to też uczy takiego podejścia, że nią trzeba właśnie dziś dystansu, gdyż od siebie nie nadyma się za bardzo, bo co się okazuje takie nawet zwykły czas spektakle są niezwykle istotne coś na co się tak właśnie na naszą damę z najmu nie odnosi większych ja jestem w ogóle nie są stworzone do wielkich liter do czerwonych dywanów do wielkich fajerwerków do premier jakoś tak chyba bardziej cienie sobie taką zwykłą codzienną pracę wejście do teatru zagranie i to daje satysfakcję, że szczególnie zostać zupełnie inne role niż np. seriale, które przeważnie gramy z pomocy domowej czy Charkowie kochała jak w rodzinie zastępczej czy ty masz już poza po 3 czy jakiś tam takie role i lodzie nawet serialu dom ludzie tak jak zapamiętali, ale przeważnie jest przekazanie mineralna stanowi zagrać wspomniał, kiedy wygarnąć odegrać śpiewaczki diwą operową spektakl akompaniator Krzyśka ważne jeśli wydaje, że gdzieś tam to wszystko się skład składa Ela na nas każdą rolę wkładamy dużo takiego wszystkiego co umiemy i jakiś naszych odczuć emocji przeżyć na pewno cena to żywa scena, kiedy odczuwa ten dreszczyk taki przed wyjściem taką może lekką tremę jak dzisiaj będzie jak pójdzie na spektakl jak jest to coś takiego niepowtarzalnego coś trzeba dać się tak tęskni, że ta widownia to teraz ogląda czasem nam się zdarza sytuacja, kiedy gotujemy prawdę, kiedy współ partner nas czymś tak ośmieszył za to aż win widzowie orientują ze mną, żeby się nie może powstrzymać to ich jakość nakrętek to są takie przeżycia wspólne z widzami tu i teraz też nie powtórzy już innego dnia i to jest taki niezastąpiony, gdyby miał też wskazać 1 na pewno właśnie tak logicznie do nieba kabaretu telewizyjnego propozycji zasiadał Lipińskiej, że czuje się aktorką spod skrzydeł, bo była Monika 3 potem się w kabarecie to myślę, że boginki na pewno może być nawet dzisiaj nie rozmawiali o umorzeniu sobie tę grę, gdyż po cichu w teatrze pewnie tak, by za dużo ludzi mnie nie słyszało co nie znaczy, że leczenie tego, bo też ta praca daje aktorom mnóstwo satysfakcji to idziesz do teatru grać w teatrze, bo kocha tę i tak samo wszyscy inni pracownicy garderobiana technicznie wszyscy kołpaki i kapliczki przy wieży czy ty, którzy pracują także naprawdę nie dla zarobków nie dla jakiejś tam sławy tylko, dlatego że kochają teatr to jest trudne do wytłumaczenia to jest takie miejsce ma pan jak tego zabrakło było kilka lat była bez teatru, ale rzeczywiście było mi tego bardzo brak jakoś tak przez pewien czas jednak stać kilka Unizeto było trudno tych policzyć, ale wszystko nie da pracę w teatrze pewnie śpiewania też, bo mam swój recital jest z nim i piosenki to się coś takiego ważnego dla mnie to co zagram seriale Terra, które już ostatecznie przeszłość po 10 lat chyba była wtedy 9 serialu rodzina zastępcza daleko w naszym modelu system blondynka czy odniesie nie ma to są te są seriale, w których teraz nawet w naszym serialu jeszcze bardzo przecież wiekowe też nie miłość, ale wyzwanie dla matki 1 z bohaterek mojej Senat podejmuje się różnych wyzwań chyba musimy mieć ciąg jakieś nowe wyzwania, a co było najważniejsze wszystkie spotkania zadanym Hanuszkiewicza przez 4 lata to nas ukształtowało mówi nazwa to moje pokolenie kształtowali profesorowie w szkole teatralnej później właśnie taki pobyt w teatrze komedia czy kilka bardzo Olgi Lipińskiej Adam Hanuszkiewicz Wojciech Młynarski Andrzej strzelecki kieleccy inspektorzy koncertów takich rzeczy wspólnie robili nawet przecież nasze epi naszym moim mój udział w ringu kolegów, by koncertach estradowych gali biesiadnej to wszystko, gdyż jest taka różnorodność to też świadczy o tym, że jestem trochę taka ukierunkowana jednostronnego taki trochę gra z kapustą może tego wszystkiego wynika z pani aktorką holistyczne tak tak tak ani pana na różne rzeczy no i chyba to wszystko jakoś składa taką całość lub widocznie było mieć w potrzebie, a my musimy mówić koniecznie na kolejną rozmowę, bo tutaj te 2 nasze wejścia w cudownych latach okazują się zbyt krótkie, by było powiedzieć właśnie ja nie uwierzy zresztą auto przez nasz skład są absolutnie z tego zadowoleni pani Hanna Śleszyńska była moim państwa gościem dziękuję pani bardzo za to spotkanie władz wszystkich ściska czy realizację dziękuję państwu zapraszam na informację Radia TOK FM jest niedzielny magazyn Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CUDOWNE LATA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA