REKLAMA

Elektromobilność: marka Volskwagen uważa, że nie ma od niej odwrotu. I taką właśnie ma strategię [sponsorowane]

Podcast specjalny
Data emisji:
2020-06-16 20:00
Czas trwania:
11:37 min.
Udostępnij:

Około 2040 r. Volkswagen planuje wyprodukować ostatni samochód spalinowy. Cała strategia firmy nakierowana jest na osiągnięcie obojętności dla środowiska jej produktów. Jak ma to wyglądać w szczegółach, i jakie zmiany przyniesie także na polskim rynku - o to kierownika PR marki Volkswagen, Huberta Niedzielskiego pyta dziennikarz motoryzacyjny Tomasz Szmandra Rozwiń »

Partnerem podcastu jest marka Volkswagen oferująca rozwiązania finansowe dla przedsiębiorców. Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
witam serdecznie ja się nazywam Tomasz Szmandra i podczas dzisiejszego spotkania postaram się przybliżyć państwu temat elektromobilności, czyli najnowszych trendów w motoryzacji, a naszym gościem jest Hubert Niedzielski kierownik Pijar marki volkswagen w Polsce, czego tam bardzo chciałbym tylko dodać, że ze względu na ogólną sytuację związaną z pandemią Hubert Niedzielski jest w Poznaniu, a ja połączyłem się z nim Warszawy jeszcze mała uwaga, że ze względu na to, że Rozwiń » znamy się z Hubertem od wielu lat podczas naszej rozmowy będziemy zwracać się do siebie per ty, a teraz przejdźmy już do naszych pytań zacznijmy może od tego, że od kilku lat coraz więcej mówi się o elektromobilności to nie tylko na świecie, ale także w naszym kraju powiedz proszę jak twoim zdaniem rysuje się przyszłość motoryzacji czy silniki spalinowe faktycznie trafią niebawem do lamusa są też para, która w zasadzie można mieć takie świadczenie na bazie śledzenia, chociaż ma plany, które chcą się czy zwracają uwagi 0102. rząd ma na względy na względy środowiskowe i biorąc pod uwagę magistrowi reprezentuje markę volkswagen ma już jakiś czas temu deklarowaliśmy, że do 2050 roku szacowano celami klimatycznymi zawartymi w porozumieniu paryskim chcą być przedsiębiorcą Annę poznał retencji dwutlenku węgla, ale tak się stało konieczna jest konieczne wpływ na operowanie wyłącznie samochodów elektrycznych w związku z tym biorąc pod uwagę cykle dzisiaj produktów chłopak leży na korporacyjną w odniesieniu do naszych naszych samochodu, a którzy w okolicach 2040 roku wyprodukuje ostatni samochód teraz z Aliną no to rzeczywiście strategia strategia jest dosyć dynamiczne można, by tak określić powiedz jak to wygląda na najbliższe lata po uwagę bardzo mocno postawił na elektryczność oraz na hybrydyzacji swoich modeli z nieba niebawem również w Polsce powinien pojawić się całkowicie elektryczny odwagę sprzedaży co nas czeka w najbliższym czasie tak przy biorąc pod uwagę całą tą elektryczną ofensywę uwaga planuje oferować pojazdy elektryczne praktycznie we wszystkich głównych segmentach pojazdów do 2022 roku jako Marka zamierza zostać liderem rynku elektromobilności w nadchodzących latach i kolejność emisji 4 pań myślimy o 11 miliardów euro rozwój na płaszczyznach, a 2025 roku spodziewamy się wyprodukować około 1,51 000 000 samochodów elektrycznych, więc te liczby pokazują dużą skalę całego przedsięwzięcia, ale się zaangażowania i turze elektromobilność pani samochód elektryczny jest ona jednoznacznie kierunkiem, który obraliśmy co oczywiście nie znaczy, że ma oczywiście musi w nim udział także prowadzą wspólne bycie hybrydą, a na co tak naprawdę stawia firma volkswagen w najbliższej przyszłości myślę tutaj o elektryfikacji hybrydyzacji tych samochodów czy auta to do bardziej mają być zmyślą o odbiorcach segmentów AB, czyli na małe samochody średnie czy może większe modele, które mogą sprostać konkurencji chociażby spod znaku czeskiej ciekawi mnie również czy volkswagen pójdzie w kierunku klasycznych hybryd czy może jednak coraz popularniejszych typu plug-in, która w, które można po prostu ładować sobie w garażu wnioskach o produktach od końca w odniesieniu do dowodu hybryd i ma się rozumieć jak najlepszym rozwiązaniem dla osób, które dzięki to jeszcze nie rozważają zakup samochodu elektrycznego są modele hybrydowe, zwłaszcza typu plug-in o wysokim zasięgu publicznym, a one pozwalają właściwie prawdziwie smakować przyjemności wynikającą z jazdy samochody elektryczne art. 2, by np. w przypadku ich uwagę pozwalają przejechać wyłącznie dzięki energii elektrycznej około 50 km co pozwala praktycznie poruszać się na co dzień zupełnie bez emisyjne oczywiście niskie biorąc pod uwagę ten czas, który codziennie statystycznie pokonujemy co ważne hybrydy typu planowych oni wspierają wyłącznie silnika spalinowego to miejsce w przypadku zwykłych konwencjonalnych, gdyby UE tylko wręczają, łącząc mocy ekonomiką eksploatacji Kibeho to czy większość czasu użytkuję samochód jako poprawne nie samochód elektryczny a kiedy potrzebujemy chętne, by pokonać dłuższy czas może liczyć na wsparcie część silnika moc silnika spalinowego i nie jest tajemnicą, że głównym odbiorcą klientem nowych samochodów w Polsce są przedsiębiorstwa, które posiadają mniejsze lub większe Floty dla jakich firm auto elektryczne może być lepsza niż spalinowe tak względy ekologiczne bardzo często bardzo często są tymi względami, która dużo duże firmy Floty wracają zwracają uwagę przy przetargach to są samochody, które są pożądane i mimo tych wynika, że faktycznie operujemy sporo ograny nie tylko tego nie ukrywa nie tylko podlega także samochody hybrydowe 85 lat a gdzie tra, a biorąc pod uwagę cały pozwolą młodym marki to będziemy już wkrótce wybuchnąć oferowania najbardziej rozbudowanej rok pod uwagę właśnie potwory hybrydy plug-in wśród wśród najpopularniejszych Marek w Polsce jak pani Maria dostępnego w świat, by wspomniane przez audytora Tiguan Arteon wiem to są moda, która w niektórych sytuacjach czy Krakowem flagowy model pozwala na to, że wszystko modele, które będą właśnie został aktywacji pozwalającej na ratowanie państw źródłem prądu więc, aby pan bardzo elementarnych faktach, a chcą wrócić ma jedno 2 zwróciły uwagę mówi w samochodach elektrycznych często sprowadzamy dyskusję, bo taki bardzo pragmatyczny ekologicznych względów podczas proszę pamiętać, że to są po prostu pod wieloma względami samochody lepszy od spalinowych i ma gwarantuje, że raz się teraz takiego samochodu panda nie będzie chciał wrócić do wyzwań nowego roku pod uwagę moment obrotowy dynamicznej jazdy przyspieszania czy komfort realny Skorpiony użytkowanie takiego samochodu cisza, której budujemy pamiętamy zalecam turystycznego i panowie to z pewnością tak natomiast jak na wstępie wspomniałem swą odwagę nie rezygnuje z produkcji sprzedaży samochodów z napędem spalinowym klasycznym jak wobec tego, by mógł powiedzieć króciutko wasze nastawienie do kolejnych bardzo restrykcyjnych posunięć Unii Europejskiej, która jednak kładzie stały bardzo silny nacisk na systematyczną obniżkę emisji c 2 czy w tych silnikach również będziecie starali się skonstruować takie wprowadzi takie rozwiązania, które będą uczyniły bardziej ekologiczne oczywiście naszym naszym celem oferowania optymalnych rozwiązań tak z perspektywy kieszeni użytkownika samochodu jak i bilansu życia dwutlenku węgla dodatkowo o tym co dzieje się w jeśli chodzi o nowe samochody, które będzie waszym twoją galą w dość wspomnieć chociażby pana Wolfa, które obietnice mieliśmy kilka kilka tygodni temu pani na polskim rynku to jest model, który jest oferowany przez maj, a my Fire jak wyrok ten obniża spalanie o około 17 potem wystawimy analogicznie jednostkami silnikowymi dostępnymi dla golfa siódmej generacji golf będzie dostępny także hybryda typu plug-in to koszt państwa młodych tak rozpoznawalny charakterystyczny dla mas młodych także podlega zmianom i otwarcie na nasze starania ku temu faktycznie redukować emisję dwutlenku węgla w naszej maszynami królowej my głęboko wierzymy komplementarności oferty wierzymy, że oferujemy modele, które doskonale pasują swoich segmentów, które są w optymalnym wyborem i także w każdym kolejnym wprowadzają na przestrzeni tego roku 10 kolejnych lat będziemy obserwowali wersje, które właśnie przyczyniają się do produkcji emisji dwutlenku węgla czy tak jak chociażby w przypadku arbitrzy nie będą emitowały w ogóle o metodach moje pytanie jeszcze dotyczy cen samochodów elektrycznych w zasadzie elektrycznych hybrydowych potencjalny klient z reguły żyje w przeświadczeniu, że te auta niewiele droższe aniżeli klasyczne samochody spalinowe jak to jest w przypadku oferty modeli pod uwagę fakt, że sama zdefiniowana jako 1 główna z głównych barier dotyczących zakupu samochodu elektrycznego z naszej perspektywy takim przełomem będzie radny, a nic się w ciągu najbliższych tygodni będziemy mogli więcej na temat tego samochodu planujemy wprowadzenie gotowymi do naszej oferty będzie możliwość zamówienia było tego modelu, a nic się o nowej wersji pro będzie umożliwiała Czechami wśród około 330km na 1 ładowaniu będzie kursować w Polsce mniej niż 130 000zł mówi Pajor bardzo dobrze wyposażonym w modelu, które i, jeżeli chodzi o gabaryty ze mną może być porównywalny z końca, a przestronność tego modelu wypadamy bardzo spada do na koniec chciałbym jeszcze zapytać jak twoim zdaniem będzie wyglądać ogólna sprzedaż samochodów w Polsce już po pandemii, czyli np. w przyszłym roku miejmy nadzieję, że już nie będziemy mieli takiego załamania rynku jak w tym roku i jakie są twoje prognozy na kolejne lata myślę tak naprawdę bardzo bardzo trudno wróżyć to, czego potrzeba nam na pewno potrzeba to powrót można, gdyż optymizmu konsumenckiego widać pierwsze symptomy takiego powrotu zainteresowania zakupem nowych aut w ogóle poziomu znanego z panem pan powiedział są jeszcze występ Tomek en Mel swoje strony robimy wszystko, aby zakup nowego samochodu był możliwie bezpieczne nie wiązał się z ryzykiem finansowym, a dość powiedzieć chociażby akolitów oferujemy teraz ubezpieczenia utraty pracy czy nasze płatności 3 pierwszych lat mieliśmy bucie czy kredytu stara się, więc wychodzić naprzeciw oczekiwaniom osób, które potencjalnie zainteresowanych pamięć naszych samochodów i pozostania w tym roku sytuacji będziemy starali się, ale pytanie wystosować trudno wyrokować jak będzie kształtować się sprzedaż nowych akcji w Polsce, ale nie tylko w Polsce jak my faktem jest, że te ostatnie tygodnie były dla nas już dla wszystkich bardzo bardzo trudna wymagająca one, ale tak jak powiedziałem na początku liczymy na optymizm liczymy na to że, że mężczyźni na Pa, a wcześniej niż tygodni miesięcy, a na podatny grunt no ja mam wielką nadzieję, że tego optymizmu jednak nie zabraknie i świat pójdzie w kierunku tej czystej ekologicznej motoryzacji państwu przypomnę, że naszym gościem był dzisiaj Hubert Niedzielski kierownik PR marki volkswagen w Polsce bardzo dziękujemy dziękuję, a ja już też dziękuję zapraszam do wysłuchania kolejnych audycji na temat teraźniejszości przyszłości motoryzacji kłania się państwu Tomasz Szmandra do usłyszenia Zwiń «

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" teraz 45% taniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA