Restaurant Week w czasie pandemii

Niedzielny obiad
2020-06-21 12:20
Audycja:

O tym jak w czasie pandemii może odbyć się największy w Polsce festiwal kulinarny Restaurant Week, ale również o powrocie Polaków do kuchni i tęsknotą za wyjściem do restauracji opowiadają organizatorzy festiwalu Maciek Żakowski i Paweł Świadczyński.

niedzielny obiad niedzielny obiad w niedzielnym magazynie Radia TOK FM Przemysław Iwańczyk kłania się państwo ponownie chciał, żebyśmy teraz połączyli się z naszymi gośćmi są Maciej Żakowski oraz Paweł świadczeń ski dzień dobry panowie dzień dobry jesteście oczywiście organizatorami największego festiwalu kulinarnego w Polsce Restaurant Week pierwsze pytanie dotyczy oczywiście czasu w jakim przyszło nam teraz żyć, czyli nokdaunu, w którym restauracje nie było Rozwiń » otwarte, a właściciele tych, że zastanawiali się nad dalszym ich losem też wielu restauratorów zajrzało w oczy widmo bankructwa festiwal jest mało tego festiwalu ma być antidotum na te wszystkie złe prognozy dla waszej branży ma być też takim oddechem powiewem nadziei na lepsze czasy tak dokładnie festiwal ma charakter powiedzmy pomocowych także, dlatego że chcę przypomnieć gościom restauracji jak zaprosić do restauracji ponownie, żeby odpowiedzieć na wymagania tych czasów festiwal odbywa się w oparciu o karty higieny, która jest podpisana przez wszystkie restauracje, więc również ograniczamy zagrożenie od strony Sanitarno Epidemiologicznej w ponad 3 restauracje w całym kraju powiecie proszę jak trudno było przygotować taki taki festiwal, który ma miał swój początek dodajmy 17czerwca jak i jakie było podejście generalnie samych restauratorów, ale także gości, bo podejrzewam, że ten aspekt społeczny jest niezwykle istotny tutaj, by ta granica zaufania między tymi, którzy z punktów takich restauracji korzystają tymi, którzy ich zapraszają troszeczkę się przesunęła jednak sąd jest właściwie taka relacja bardzo wielowątkowa dotycząca nie tylko kulinariów, ale także względów bezpieczeństwa rzeczywiście realizacja była wyjątkowym jest z rynkowym wyzwaniem, zaczynając od tego, że przełożona wizja i analizy online więzień na sporo na jedno skoczył o nowym restauracji poszliśmy to jest nasza misja, aby jak najszybciej zorganizować festiwal, aby jak najszybciej resortowi przedstawić podobnie restauracją naszym gościom restauracji są w kryzysie jakość jest dzisiaj złotem w restauracjach naszą prasową nasze zadanie wprowadzenia większej miłości do instalacji inną działalność oraz nowych leków do liczby oraz zgłosiła się nowej decyzji w tym naprawdę takie perełki, które przez inwestorów mieliśmy, więc też stanowisko radnych wszystkim łapaliśmy też sposób łączenia polskich przez restaurację ułatwiliśmy sposób trzeba środków restauracją taka, jaką rzeczywistą i właśnie tak wygląda oraz już lat przed rozpoczęciem festiwalu umożliwiliśmy naszym gościom przekazywanie cegiełki na o swojej restauracji nowi wpłaty 5020zł serów starcia ulubieńcu restauracyjnych od strony gości postaraliśmy się, aby to doświadczenie restauracyjnych, które i serwujemy było jak najlepsze, więc tak wyjątkowej cenie 49zł mają przystawkę danie główne deser w wersji tradycyjnej wegetariańskiej do tego kota Coca-Colę jeszcze trochę się nazwisko rady doświadczenie wyjątkowe w wyjątkowej cenie patrząc NATO na wyniki sprzedaży to jest ona na takim samym poziomie jak jesienią przeglądanych zrealizowaliśmy rekordową edycję wystąpi, a czy udział 17 000 osób dzisiaj to zainteresowanie zostałem jest podobne ogromnie cieszy gotujemy z dnia będą istnieć wypełniony dzisiaj właśnie wszystkie okresy oraz w Polsce mam wrażenie, że po pierwsze z duszą na ramieniu przystępowaliśmy do festiwalu, ale później już z takim oddechem ulgi za krzyk na liście wiwat goście Viva restaurację, bo to takie hasło, które dziś przewija się w materiałach dotyczących festiwalu tak chcemy też podkreślić, że organizatorzy festiwalu również kilkudziesięcioosobowy zespół także znaliśmy się w kryzysie i rzeczywiście ten festiwal odbył się w pierwszym możliwym terminie dzięki czemu również udało się po pomóc przetrwać samej idei festiwalu restauracyjnego jest też prawdą, że nie byliśmy pewni czy gości w ogóle będą chcieli wrócić do restauracji już teraz będzie to interesować czy będą w stanie zapełnić tę restaurację, a w całym kraju, które przystąpiły do restauracji dzika myślę, że jest dla nas bardzo bardzo pozytywne zaskoczenie jak już wcześniej w trakcie festiwalu rock dał nowego wizerunku z dostawami, który zorganizowaliśmy goście deklarowali, że najważniejszą motywacją jest pomoc restauracją myślę, że ten wspólny cel całej sceny restauracyjny, czyli zachowanie możliwie dużej różnorodności sceny restauracyjnej, bo przecież to jest właśnie całe piękno to, że mamy takie wybory tylu wspaniałych twórców tworzy dla nas doświadczenia restauracyjne wspólnie zgłoś, ale także z przyjaciółmi partnerami teraz realizujemy chciałbym zapytać jeszcze o to ilu miastach odbywa się festiwal wielu regionach, bo to też myślę jest dość istotne w jaki sposób można poszukiwać tych restauracji, które do festiwalu przystąpiły festiwal odbywa się w prawie 40 miastach największy w całej Polsce powinniśmy roku i 15 regionów jest praktycznie każdym większym mieście każdym polskim województwie, ale skoro i może pójść jak to zrobić należy wejść na stronę wwwrestaurantweekpl tam wybrać swoje miasto jedno i przybiera z tej listy fantastycznych restauracji wybrać się interesującą nas ta przypomina, że i potrwa aż do 5lipca liczba osób godzina kąpieli od Rosji w prezencie taką dostali potwierdzenie rezerwacji już dotrzeć do drzwi Presto oraz panowie co się zmieniło jeśli chodzi o samą scenę kulinarną nie wiem trendy, bo myślę, że cieszy kulinaria takim trendom też podlegają i właściwie zmieniają się jak jak ona na wybiegach właśnie przez okres pandemii jak np. własnego doświadczenia też moich bliskich znajomych wiem, że ludzie odkryli na nowo gotowanie w domu i to jest dla nich frajda dla Mike van być może dla restauratorów nieco gorsza wiadomość rzeczywiście na pewno jest tak wiemy też o sobie, że gotowanie w domu było na to więcej czasu można było wrócić do swoich pasji czy czegoś nauczyć tak bardzo ważną rzecz chciałem podkreślić, że festiwal najlepszych restauracji Restaurant Week opiera się oczywiście o jedzenie, ale jego takiej najważniejszym elementem czy dna jest towarzysko system wspólny czas wyjść z domu ta idea trzecie restauracji jako trzeciego miejsca innego niż biuro innego niż zakład pracy innego niż dom jest też bardzo ważna dla nas bardzo ważne jest, aby od początku istnienia został replika, aby podkreślać, że doświadczenie restauracyjna nie tylko jedzenie, ale właśnie obsługa wnętrze cały koncept restauracji to jaki jak i jaki nastrój ma wprowadzić jest bardzo istotne, więc cieszymy się zainteresowania gotowaniem w domu myślę, że każde zainteresowanie tym co jemy jak wiemy jak może jeszcze lepiej ciekawiej jest bardzo istotne też pozytywnie wpływa na zainteresowanie sceną restauracyjną w ostatnich 10 latach otwartość gości to w Polsce na inne kultury kulinarne inne smaki jest gigantyczna wszyscy wszyscy odczuwamy widzimy gotujemy jedzenie z całego świata wychodzimy do restauracji konceptów, które cierpią naprawdę odległych zakątków ziemi im się to jest ważne chcą oszczędzać trochę do tych trendów, ponieważ zeszły rok był dla całego świata ewidentnie, jeżeli chodzi o jedzenie rokiem koncentracji na drodze jest na ekologii zresztą idea samego początku bardzo przyświeca dlatego rezerwacji na wystawę Annika można dokonać najpóźniej dzień przed przed wejściem tak, aby restaurację dokładnie znał liczby gości i ilość potrzebnych składników kupowały nic zbędnego rzecz w tym okresie, w którym jesteśmy, w którym każdy z nas myśli o oszczędzaniu myśli też ekologii paradoksalnie może dzięki tej sytuacji to zainteresowanie niemarnowania jedzenia przypominam, że marnuje się 13 jedzenia na świecie obecnie jest to 1 z głównych przyczyn, jeżeli główna negatywnych zmian klimatycznych będzie też takim elementem, który obudzi nas jeszcze bardziej to świadomość, że bardziej zastanowimy się jak nie marnować wyrzucać dawać jedzenie przeterminowaniu domu czy właśnie końca z restauracji taki model ludzie mnie wybierany jest wcześniej mam nadzieję, że mogą się bardzo rozpowszechnił menu degustacyjne właśnie w i dzięki temu mamy też pozytywne społeczna na Planete to pozwolicie teraz postawią tezę do do swoich słów, które wypowiedziałem kilka minut wcześniej, bo też, więc opierać się na na różnego rodzaju badania także tych społecznych z nich wynika, że wyjścia do restauracji to to ta rzecz właściwie ten rytuał, za którym Polacy tęsknili najbardziej podczas okresu, kiedy musieli siedzieć w domu, kiedy ta no pandemia dziś wymogły rozporządzeniami, by wszyscy pozostawali w domu restaurację pozostały zamknięte tak myślę, że tutaj oczywiście kilka elementów jest wyjście z domu, w którym każdy z nas jest troszeczkę zmęczony ciekawość świata życie nam jeszcze być też gościem jest wyjątkowym doświadczeniem bycie głoszonym w restauracji, ale ogromna spot społeczny restauracje to miejsca spotkań miejsca, w których się zakochuje my doświadczamy świętujemy celebrujemy niesamowite właśnie trzecie przestrzenie, które są tak ważne dla społeczeństwa tkanki społecznej 2 nawiązywania więzi podtrzymywania ich myślę, że tutaj bardzo ważnym elementem jest właśnie ta tęsknota za towarzysko ością to jest coś, czego w domu, ale nie wydajemy przyjęcia czy codziennie kolacji zawsze będzie nam trochę brakować też pan chyba taki magnes, który najbardziej z domu wyciąga pani Pawlak jest pańska perspektywa jak bardzo cieszy, że nasi goście w ten sposób powiedzieli panowie mogą one 80 osób zadeklarowało, że zaraz po powrocie z izolacji społecznej przy nowych instalacji to często właśnie jesteś antytezy do innych badań pokazują, że na razie mieszkańcy miasta oraz oraz jako drugiej kategorii wagowej Tasarz myślę myślę, że takiego przytaczają rzeczywiście to też mottem my sami zobaczyć najbardziej jako ogromnie fani astronomii spędzania czasu gry oraz jak okres oraz oczywiście był jeszcze dzisiaj walczymy o to, aby hotel oraz były odbierane jako miejsca spędzania wolnego czasu, a nie przyjął teraz szczególnie nad Wisłę dzisiaj to jest nasza konkurencja była gotowa na podstawie kilku dni, które są już za nami jesteście w stanie powiedzieć czym ten festiwal różni się od poprzednich myślę, że ten festiwal przede wszystkim różni się pewną niepewnością to znaczy goście nie są pewni czy to przez moment wychodzenie do restauracji, a druga rzecz, którą się różni to, że restauracje w tej edycji festiwalu na starały się wyjątkową aż sami jesteśmy już po trzecim dniu odwiedziliśmy wiele restauracji no ojej jakość dań obfitość dań pokazuje jak bardzo restaurację tęsknią za gośćmi jak bardzo chcą ich sporo ponownie ugości jak bardzo tam przez ten czas Sudanu pozwolił na nowo kraty no już na stworzenie nowych dań z nowego ani myślę, że jeżeli chodzi o jakość to paradoksalnie jest to być może taki najbardziej jakościowe naj najbardziej dopracowany od strony restauracji ich oferty Restaurant Week w całej historii panie Pawle dla całego zespołu jest dla nas festiwal naczelni też na lepsze jutro myślę, że tak w tej Teresa już tego projektu jest Restaurant Week restauracji goście pasjonatów oznaczają one lepsze jutro g 12 jest od środy myśleć o SIO z jeszcze wizyta w restauracji od czasu dawno przechodzi na niego nadzieją należy restauracyjne jutro, więc nie to bardzo cieszy, że tak to wygląda rzeczywiście jakoś do głosowania zejść ze stada są ronda wiemy, że dzisiaj oraz muszą dużo bardziej skupić na jakość chińskiego pod opieką Teresy oraz zeszłego roku zostaną nawet pół wieku most konkurencyjnej sytuacji, a więc wiemy, że stanowi dla wielu jest testem dość często ponownie stacja w restauracjach są nowi pracownicy nowe jest to tak naprawdę wszystko się otwierano nową bardzo, że stanowi wykorzystał do tego, aby może próbować nowe dania nowe zostaną nowe zespoły restauracyjne, a nie pozna opinia jest żyć określenie festiwalu 4 oraz bardzo dobrze, ale zmniejsza poza naszym gorszy czas polowych ze swoich z restauracji dziękuję wam panowie jeszcze raz powtórzmy biła gości VIP restaurację to hasło, pod którym odbywał się Restaurant Week, który rozpoczął 17czerwca potrwa do 5lipca w całej Polsce nie panowie Maciek Żakowski Paweł świadczeń z kim byli moimi i państwa gośćmi dziękuję bardzo, dziękuję bardzo do zobaczenia przysługuje państwa zapraszam teraz na informacje Radia TOK FM Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: NIEDZIELNY OBIAD

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i zabierz TOK FM na wakacje!