REKLAMA

Test: Honda Jazz

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-07-02 19:40
Czas trwania:
14:34 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Olszewski Jacek Balkan dzisiaj test test samochodu, który właśnie tam za samochód segmentu Bea to jest samochód miejski, który liczy sobie wiele wiele lat już to już czwarta generacja samochód występujący na niektórych rynkach pod nazwą fit no to samochód się pojawił w roku 1900 patrzy, który Honda z pierwszych dni 800 osiemdziesiątym pierwszym, ale to był wtedy po prostu Rozwiń » zwykły mały samochód segmentu a, ale potem ta Honda ona bez bez przerwy rosła, bo to ten to pierwsze było maleństwo słuchacz miał auto miało 3m 30, a 30 para zaczyna znosić 8, a było ono postać, jakiej w Europie, a druga gen, bo nie pełnienie nie wydają potem taka nie wydaje albo pierwsza generacja Europejska to był dopiero rok 2001 jak patrzę, ale jak to znajomo wygląda teraz oglądamy zdjęcia nie widzi to Honda tej z 2001 roku no właśnie on już w środę mawia się zdarzało mi ten samochód wciąż się podoba tak teraz patrzę, ale popatrzy na drugą na trzecią generację hondy czas premiera 2007 rok, jaka to jest genialna konstrukcja ma ciężar siódmego trochę jak przypomina taki ja to minivan trony dość wysokim samochodem przestronnym ma metr 50 parę, ale zobaczy, że to się w ogóle nie zestarzało Sławek to w dalszym ciągu wygląda dobrze to w środku w dalszym ciągu wygląda w porządku nie ma wielkiego ekranu z multimediami w ogóle nie ma żadnego ekranu najczęściej tylko ekranik, na którym widzi się stacja radiowa gra, ale faktycznie tak poza auto trafia na przesłanie zbudowane niż samochód Zobacz tak patrzących on już wtedy wtedy już to to niebyły tak już małe samochody to tu nie było 330 osie to nie to już raz już cztero cztero metrowy fragment Bea 385 tani druk, ale tak naprawdę pierwsza generacja, czyli uporze po, porządkując pierwsza generacja tej nowej hondy często była 2001200082 generacja 20072014 to był samochód, które miał już długość przed-li tam 398 Police 4 stoczyli tam są zderzaki doszły prawie już mamy poza siecią Europejską generację Zobacz Japonia najpierw 2013 po 2 latach w Genewie i nadal podobna stylizacja z zewnątrz samochody są nie do pomyślenia, ale jak zajrzeć do wnętrza tu jednak ma ten ekran konsoli środkowej, ale niestety tak ale nie zmusi on był suchy bardzo trudny w obsłudze i Honda już tak samo civic to, że wycofuje się z tego, a w tej nowej czwartej generacji, której za chwilę zupełnie wycofał, ale jeszcze było fajne pamiętasz za 2 lata temu jak jeździliśmy hondą Jazz trzeciej generacji po faceliftingu z tym silnikiem 15130 koni wolnossącym tak, ale on z, ale rozwiązanie fazami rozrządu przypomniały naszą starą dobrą passę siano dorzuciła no w wynikach tak to czy słucha jak Honda zrobi za to naprawdę Mucha siada to są od, by od pierwszej generacji, bo pierwszy raz mieliśmy taki samochód na dostanie 2004 roku, ale także przytrafiła się taki kolor, który nikt nie chciał jeździć różowych była jak rzut był taki samochód parku prasowym i i wyglądało to radni, ale za to jeździło jak kawał dobrego samochodu segmentu ba i trudno było nawet wskazać jakiś lepszy i wiesz jak przyjrzy się dokładnie temu i wsłuchać w to jak samochód został zaprojektowany jak działa zawieszenie układ kierowniczy to zastanawiam się czy jest coś równie dobrego w segmencie ba raczej nabyło rzeczy zastanawia, dlaczego tę samą no tak udanej tak słabo sprzedaje w Polsce no, a to odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta oczywiście, że tak też bardzo dobry samochód bardzo drogi no dobra przejdźmy do czwartej generacji, bo trzecia nieoczekiwanie odeszła do przeszłości była tylko pomiędzy 20152020 rokiem w Europie no i mamy teraz zaraz będziemy mieli tych samochodów wyższych w Polsce zbyt z uwagi na czwartą zgadza się zmieniło się zmieniło on był pokazany w Tokio w grudniu zeszłego roku jak popatrzy na zdjęcia to przede wszystkim co się zmieniło do oprócz tego, że samochód się trochę zmienił z zewnątrz, ale są zmiany stylizacyjne niezbyt duże rozmiary bardzo zbliżone doszła nowa wersja cross Star jak czytam znowu terenowi ona wersja przepraszam muszę się musi się odnieść ten samochód jest jak nie zmieni na myśli, że nie odpowiedział trzeba z nimi bardzo z zewnątrz moim zdaniem miasto różnych korzeni noc, że tutaj wszystko jest zmienione i on mało tego w porównaniu z Nestą o, która odeszła niedawno w przeszłości generacja hondy Jazz, która miała sporo takich ostrych krawędzi jednak wydawało się, że ten samochód jest pełen dynamizmu tak ta nowa Honda, że są naszym wydaje znowu pełna no wiesz ciągłości i tutaj zupełnie zostały zerwane być może wierzyciel może jest to ważna siła tego za grill z przodu bardzo zmienił praktycznie samochód wygląda niektóre firmy robią samochody elektryczne wersje elektryczne to znika grilli jest taka tylko Obama wskazał, że tu też tak jest tak to się z tobą zgadzam, ale ze zerknąć na tą wersję cross start nowej to ta z kolei wersja cross stary grill do normalnej gry jak w poprzedniej wersji to norma, że różnica na pierwszy rzut oka natomiast są i tutaj chyba już ktoś nie ma już nie rozpływają się nad tym wyglądem zewnętrznym są pewne zmiany stylizacyjne, ale nadal uważam, że to, że dla Lu ana duży, ale minąć trochę no na ulicy hondy znają to nie stwierdzą, że to zupełnie nowy model jest Jazz modyfikowany o i w ogóle nie w ogóle się to nie zgadzam każdy wcześniejszy czas miał w sobie trochę jak i takiej zadziorności trochę bardziej takich dynamicznych kształtów natomiast ten samochód jest zaokrąglony na wszystkie możliwe sposoby mało tego wyglądać koreańskiego, jeżeli chodzi, więc muszę muszę przyjrzeć nowym domem wtedy pewnie zmieni zdania może nie natomiast na ten moment to, jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny to jest muszą zostać mam nadzieję, że był dla mnie ta Honda często ona nie jest może jeśli środkom ale, żeby jakoś bardzo krytykował to nie natomiast wsiadam do środka to od razu mówię daje 3 plusy, dlatego że jest 3 plus dlatego strasznie doskwierała ta obsługa multimediów wchodzi w toyocie, gdzie nie było Kałek już prawie wcale musiałeś męczyć się z tym ekranem dotykowym trochę się to poprawiło w ostatnich kliku po faceliftingu pamiętasz jeździliśmy na wiosnę, ale nadal to było no to niebyła to tutaj już wsiada do środka powiem sobie wnętrz Zobacz to jest no masz samochód, zwłaszcza gałki są dość duży ekran dotykowy ma ludzkie proporcje to jest wg mnie bardzo ładnie i po pierwsze, zaprojektowane jest banalne w obsłudze Zobacz tutaj właściwie takie przejście z takiej strefy mroku wreszcie wyszli z jaskini i okazuje się, że mogą to zrobić równie dobrze w kii hyundaia np. chociażby prawda ale, toteż nie jest najważniejsze, bo prawda jest, więc dziś jest dużo ważnych zmian ten ja się prześlizgnął nad wyglądem zewnętrznym, bo dla mnie to jest tam taki sobie po ósmy bardzo się podoba wygląd we wnętrzu i obsługa to rzeczywiście wreszcie wreszcie jest wszystko w porządku, ale przede wszystkim tu najważniejszy stany układ napędowy co uważa, że w Europie w Polsce nie wiem jak to jest w Japonii w tej chwili tutaj w tych informacjach nie ma jest tylko napęd hybrydowy co oczywiście przełoży na cennik, za którym powinna koniec audycji w Japonii masz w Japonii ma benzyna oraz w Chinach masz benzynę 15 natomiast no i rozważamy dobry układ napędowy o mocy 190 koni pojemność 15 zmienne fazy rozrządu to rzeczywiście Honda od dawna to robi 2 silniki elektryczne to w sumie daje moment obrotowy 250 niutonometrów jeździłem i wersję podstawową jeździliśmy na cały dzień czy może nie cały dzień 8 godzin, ale jedno i jednymi drugim samochodem miał okazję się przesiąść i pamięci 1 rzecz jest pewna ten samochód jest bardzo żwawy ten samochód jak to uważam ja uważam większość jak poprzedni US świetny układ kierowniczy na tyle na ile siedziałem w nim długo też bardzo nie, ale jednak wygodne fotele i zawieszenie wystać ani ani bardzo twardy ani bardzo miękkie mi odpowiadają hondy po prostu pan czy co sprężyste, ale za jazdę zawieszenie bagażnik granicznym w poprzedniku 300300l masa 1100 nowo tutaj jest cięższy niż poprzednik natomiast co daje ten układ napędowy złej przyspieszenie 99 pół setki albo 99 cross staże i 94 albo 99 no to jest jak na samochód miejski to wystarczająco dużo ma też tryb jazdy elektryczny, który rzeczywiście wmieście może go włączyć się przydaje, ale 2 słowa o tym, korzysta się dobrze, bo to ważne samochód jest nowy, jeżeli masz cennik ma sens czy nie masz niczyja mam szukać wynika ja zaraz zaraz za tylko bowiem co jest co jest w tym cross staże i dlaczego i czy w ogóle warto kilka tysięcy dopłacić masz prześwit i 1,5cm większe, czyli zamiast 13 Puma 15 masz relingi masz czyli, jeżeli gdzieś jeździć zwykłym za nagrodę toż to kraina jak będzie jechał centrum ma już 15cm to jest to samo co audi q2 to jest to samo też co mini Countryman nie Okaj no dobrze za coś dopłacamy wiele modeli, w których są takie pomysły za to też ludzie dopłacają, ale jeśli dopłaca przeważnie kilka procent nabywców natomiast powiem, że ten samochód mi się bardziej podoba niezwykłych zwykła Honda Jazz tak jak pierwszy rzut oka ma normalny grill ma relingi trochę przypomina opla crossland x czy coś takiego z tyłu coś w coś w nim jest mama to jest doszła są naprawdę, gdyby nie ta cena, która jest jednak na 7 ci noszą 12 000 to jest już naprawdę płaci to mazda mazda, ale pojawia się słuchać czy ostatnie dni nie nie złej mazda nawet nie ma ma nawet nie ma podejścia do tego samochodu z bardzo ważnego powodu tutaj kupujesz nie tylko auto segmentu ba, które można kupić 2× taniej fiata 500 tylko 560 000 hyundaia i 20 kupisz 60 000 najtańsza Honda Jazz kosztuje 94 000zł, ale samochodem hybrydowym, więc jeżeli chcą się do czegokolwiek porównywać nie można sobie usunąć mazdy i młodzież, a mandat wójta jeszcze droższe dokładnie może ten samochód tak, ale widzisz Yaris jest samochodem jak będzie Yaris cross to pogoda będzie natomiast no będzie natomiast zwykła Toyota zwykła Toyota Yaris w wersji hybrydowej jest ona też za bardzo nie przystaje do tej hondy czas przestawała parę lat temu, ale w tym momencie wydaje się, że jest jednak trochę inną koncepcję trochę innym pomysłem na samochód Yarisa hybrydowego kupisz już mówię za najtańszego o 70, a za 70 dnia nawet za 631000 z automatem 76 000 no 76 000 i dostajesz hybryda 15 łącznej mocy 116 to jednak dopiero sądy wszystkie są bardzo drogie nie czarujmy się zobaczymy na cennik hondy, więc jednak nawet dializ jest droższy, ale jedno jest pewne samochód nie przypadł do gustu na dzień dobry na pewno to co mówi rzeczywiście może trochę z wyglądu stracił pazur jest taki zabaw bardzo jakiś taki urodzony natomiast roztargnienie not ta wersja terenowego czy ktoś ze względu na ten wygląd dopłaci tam kilka kilkanaście tysięcy chyba, więc w tej samej wersji wyposażenia to kilka słuchaj dopłaci, bo to jest takie są to taki samochód, który zawsze znajdzie słuchaj amatora to są auta, które bardzo często wracają czy ktoś miał Honda czas znowu Hońdo czas jest to auto trochę takiego ślepego wyboru, czyli kompletnie nie znam się na samochodach, więc kupić Zachodu czas, chociaż jak tutaj zgadzam się z tym, że ta bariera 94 000zł dla na lata, bo to było często takie auto pierwszego wyboru dla osób, które jeździły mało jeździły wyłącznie po mieście teraz może się okazać, że tutaj beneficjentami i tej spuścizny pochodzić będą jednak marki koreańskie, które za 6070 000 dadzą ci fajne wygodne trwałe trochę wyższe ma auto, a typu firm wykonawczych do ucha 21 jest pewne łatwo nie tych łatwo chodzi ani w dziale z 1 powodu najważniejszego wg niej ze względu na wysoką cenę, bo tak jeśli chodzi o inne, a ile ich ruchy będą one się mała pamięć naszych 89 więcej widzisz tak czy nie dobra i to jest trochę odpowiedź na to tak coś takiego no widzisz tu nagle okazuje taką, że złożenie sprawozdania ciemno każdy musi mieć tyle głowy, że to jest po prostu hybryda patrzę teraz nie rosły Heine musimy kończyć słabe oceny NIK od 97900, ale dałbym się 1 paznokcia łącząc, ale też kosztował około 90, ale może się mylę tak Sławku musimy kończyć kłaniamy się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny zapraszamy już jutro Sławek Paruszewski tę walkę dziękujemy Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i zabierz TOK FM na wakacje!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA