jak założyć i prowadzić własną firmę podcast przedsiębiorcy zaprasza Wojciech Kowalik dzień dobry przeniesienie biznesu do sieci to 1 ze sposobów przedsiębiorców na radzenie sobie z kryzysem, jaki przyniosła epidemia Korona wirusa wielotygodniowe zamknięcia sklepów zakładów usługowych skłonił firmy do rozpoczynania działalności online, o ile w przypadku handlu sprawa jest w miarę prosta, bo wystarczy stworzenie albo kupienie gotowego sklepu internetowego można zaczynać
Rozwiń »
działalność o tyle w przypadku usług sprawa jest już bardziej skomplikowana, bo jak sprzedawać przez internet usługi wymagające interwencji specjalisty da się, czego przykładem jest zakład szewski online wprawdzie ma swój punkt stacjonarny w Warszawie, ale spora część działalności to naprawa butów przez internet jak to działa jak to zorganizować jak zdobyć klientów i z nimi rozmawiać mnóstwo wskazówek dla osób, które chciałyby rozpocząć podobną działalność w mojej rozmowie ze współwłaścicielami wielkiego show Mariuszem Malinowskim i Tomaszem Karskim, którzy sami siebie nazywają rzemieślniczym start-upem zakład szewski często może się kojarzyć z takim retro przykuł żony miejscem, w którym pan od kilkudziesięciu lat naprawia buty tej pracy ma coraz mniej, skąd pomysł, żeby taką działalność uważaną za bardzo tradycyjną w miejscu gdzieś na ulicy w mieście przenieść również do internetu jak zaczynaliśmy w ogóle nie myśleliśmy o tym, że to będzie zakład szewski nasz pomysł na ten biznes była renowacja skór odnawianie po prostu butów, które mimo tego, że wciąż były nowa przestały nam się podobać, ponieważ były przewożone przybrudzone czy też uszkodzone mechanicznie i to byłyby początek to był to był taki zalążek taki pomysł, który rozwinął się w zasadzie do zakładu szewskiego ja się to chyba naturalne naturalne rozwinięcie naturalna kontynuacja tej innowacyjnej działki w sumie jeśli mieliśmy tak wrócić do do początków to chyba zaczęły się na samym początku jak pierwsza dama zadzwoniła i życie taki pomysł ja od razu powiedziałem o tym, że fajnie byłoby to zrobić bardziej na nową no chyba tak tak to zaczęliśmy tak oczywiście wielu klientów mamy stacjonarnych w okolice, ale trafia do nas, bo to jest z całej Polski my też zdarza się, że z zagranicy również także, że wysyłamy buty co jest bardzo istotne właśnie w tych czasach tymi, gdzie większość warsztatów jednak jest albo zamkniętych, bo 5 ma utrudniony dostęp no to w tym przypadku to się bardzo sprawdza natomiast nie ukrywam, że lubimy ten bezpośredni kontakt z klientem mamy wielu zaufanych klientów i ciężko nam byłoby z nich funkcjonować żyć po prostu robimy robimy to ten kontakt, a to działanie na nowe już pan gdzieś wcześniej widział to jakiś wzór, który gdzieś kiedyś widziałem czy pomyślałem sobie oka zrób coś nowego to jest trafne pytanie czy miał przyjąć pracować w 1 etapie był serwis niania PL i tam w sumie zajmowałem się głównie reklamą natomiast jednak rzeczy, które nie przekonała żeby, żeby tam w ogóle pracować to było to, że jakby serwis pomaga użytkownikowi w tym przypadku w znalezieniu niani, a ja również nianią w znalezieniu pracy także od razu zobaczą szansę po prostu, że to też może być taka usługa, która może pomóc ludziom ogólnie w takim codziennym życiu klientów jesteśmy w stanie zainteresować naszą ofertą pozyskać tymi nowoczesnymi kanałami, bo często pierwszy kontakt jest przez messengera przez przez Facebooka przez instagram ma natomiast ostatecznie i tak dochodzi do spotkania twarzą twarz i do wizyty klienta u nas po prostu pracownik jeśli ktoś jest Warszawa jeśli się w Warszawie to bardzo ciekawe, ponieważ nasz marsz wspomniał, że ten pierwszy kontakt jest bardzo istotne mamy właśnie takich, którzy przyjeżdżają na czas Trójmiasta poznać nas zobaczyć warsztat, a później wysłał po prostu buty całe paczki butów po sezonie kurierem tak czy odbieramy kurierem, więc faktycznie ważnej ten pierwszy kontakt ale jakby to nie przeszkadza i tak nie przekazał klientowi, żeby w, jaki sposób nawet z nami relacji później, żeby to wszystko odbywało się korespondencyjnie telefonicznie, więc niby to jest regionalne lokalne lokalny biznes natomiast, jakby przez internet przez media społecznościowe, by to wszystko się tak skracam mam kiedy zaczynaliśmy z wielkim uszu to chcieliśmy, że miejsce, w którym będziemy tak naprawdę drugorzędne, bo nastawialiśmy się tak naprawdę na to, że ta usługa będzie dobrze działała przez internet w związku z tym ten też na naszej stronie pojawił się taki dosyć zaawansowany wybiera, który prowadził klienta jak po sznurku prawdę, którą usługę powinien zastosować to osoba usługę powinien kupić dla dla swoich butów w związku z tym byliśmy ukryci prosto przed całym światem na naszych historycznych carskich fortach na pierwszym piętrze z automatem z Coca-Colą i ku naszemu zaskoczeniu po prostu rozdzwoniły się telefony jak do nas trafić, którędy do Siewierza i codziennie mieliśmy wzrostu nie wymaga to policzyć pewnie godzinę dziennie rozmowy przez telefon różnymi klientami i tłumaczenie które, gdy się do nas po prostu chodzi, więc nastawiliśmy się tak naprawdę to, że wszystko będzie poprzez internet, a okazało się, że po prostu klienci chcą nas odwiedzać, czyli ten internet to działanie stacjonarne dobrze się dopełniają waszym przypadku tak jest takie uzupełnienie można powiedzieć jedno bez drugiego, bo nie mogą funkcjonować mogłoby funkcjonować tylko może też nie moglibyśmy dotrzeć do tak wielu naszych klientów, bo też zaznaczyć, że mamy dosyć specjalistyczne usługi usługi szewskie renowacje skór, ale robimy to takie holistyczne, czyli możemy wymienić cały podeszwy przemalować buty zrobić patynę tak naprawdę możemy malować wszystko co chcemy na na butach, więc też domyślam się, że ciężko byłoby nam pozyskać takich klientów tylko regionalnie tak powiedzmy, że takie specjalistyczne usługi klient jest w całej Polsce jak również poza granicami pojawił się pomysł zróbmy to również na nowo no jak zaczęli panowie realizować ten pomysł zaczęliśmy tak naprawdę produktu czy usługi w tym przypadku, czyli od wyszkolenia się, że nasze, bo zaczynaliśmy nie zaczęliśmy od napraw szewskich tylko od renowacji skór pierwsze kroki tak naprawdę to nie było, że zakładajmy załóż stronę i pozyskujemy klientów tylko trzeba było wykonać prace u podstaw pozytywistyczna, więc w ówczesnej możliwie w pierwszej siedzibie Kiusiu w wersji beta, czyli w kawalerce, w której mieszkałem razem z naszą wspólniczką Agatą po prostu robiliśmy renowację butów naszych przyjaciół znajomych rodzinę no tak naprawdę zaczął zataczać coraz szersze kręgi zobaczyliśmy, że to rzeczywiście fajnie nam wychodzi trzeba było kupić naprawdę spory wagą kosmetyków żeby, że można było spróbować jak nie tak to inaczej każda każdy buty to jest czas to jest łamigłówka, bo szczególnie na początku 1 kosmetyk nie zadziała zgodnie z oczekiwaniami trzeba trzeba spróbować troszkę innego podejścia, więc wziąć kiedyś już wyszkoliliśmy i wiedzieliśmy, że kurczy to jest też coś co może zamienić się coś fajnego coś większego no i przy okazji no nie oszukujmy się, ale to jest chemia obuwnicza, więc pracować nad tym w mieszkaniu to jest troszkę niezdrowo w związku z tym twierdzić, że musimy się przenieść do jakiegoś skromnego małego na początek lokalu, w którym będzie mógł po prostu spokojnie nad tym sobie pracować po godzinach pracy, bo wówczas wszyscy, których byliśmy na etatach no tak naprawdę od tego od tego zaczęliśmy później założyliśmy profil na Facebooku, na którym zaczęliśmy publikować swoje prace w związku z tym, że Tomek jest bardzo dobrym fotografem to zdjęcia sprawiał wrażenie, że jesteśmy więksi niż jesteśmy w rzeczywistości te zdjęcia naprawdę wyglądały Super profesjonalnie no i też chyba chyba z tego względu klienci postanowili nam zaufać tak naprawdę wstępny krok to była strona internetowa spory wydatek i tak naprawdę wnosi się zrobić pierwszą stronę internetową biznesu, który nigdy nie był w internecie ten rodzaj nie ma, jakim się wzorować no to jest to jest solidny ból głowy jak to wszystko zrobić żeby, żeby działało, żeby 5 nie pogubił w tym wszystkim, żeby zrozumiał, o co nam chodzi żeby, żeby tak, żeby strony mamy dobry odbiór, więc to było naprawdę solidnych kilka miesięcy pracy tak naprawdę jakiś różnych poprawek pewnie spory koszt no i na spore koszta naprawy jak na taki rzemieślniczy start-up tak naprawdę coś na początku nie oszukujmy się, ale się zaczyna biznes to trzeba do niego sporo dołożyć i dokładaliśmy do narodu z naszych pensji, które jeszcze dostaliśmy za pracę na etatach i to było takie przeniesienie tradycyjnej usługi do internetu myślę sobie, że jeżeli ktoś prowadzi sklep internetowy ma trochę ułatwione zadanie, bo to jest tak naprawdę działa w 1 kierunku klient kupuje dajmy na to książkę właściciel sklepu funduszom wysyła na tym się kontrakt kończy w przypadku takiego biznesu usługowego, który działa w internecie to działa w 2 strony no bo trzeba najpierw klient musi jeszcze nie jest w stanie przynieść temu tytuł oraz przesłać przede wszystkim pierwsza rzecz, której trzeba pamiętać to, żeby zamieścić swoje dane teleadresowe, żebyśmy mogli się do tego odnieść się skontaktować z klientem, który w, które do nas przysłał no i ustalenie zakresu usługi to jest na pewno jakaś trudność NATO natomiast w już w momencie, kiedy funkcjonujemy mając smartphone wiele rzeczy da się pokazać po prostu mimo wszystko jakoś tak zdalnie, czyli najpierw jako klient wysyłam zdjęcia butów czy od razu, że but niektórzy nas też tak niektórzy klienci po prostu wysyłają buty mają tą pewność zawiezie, że zrobimy to dam radę, że nie jest to rok Zając niektórzy dzisiejsi, którzy mają wątpliwości najpierw wysyłają zdjęcia, bo są takie rzeczy, których nie da się po prostu zrobić albo jest to ekonomicznie nieuzasadnione, bo koszt naprawy przekroczyłby np. wart połowę wartości buta 6 osób ma podejście takie można powiedzieć, że proekologiczne prawda i coraz więcej osób nawet jeśli ten koszt naprawy butów czasami nawet przekracza wartość obrotów decydują się właśnie na naprawę i faktycznie ten trend można zauważyć na początku nie było tak wyraźne, ale teraz co się zmienia bardzo dobrze my też ze swojej strony ma już też też podobnie mamy takie podejście, że lepiej jednak lepiej kupić 1 dobrą rzecz i później szanować też naprawiać przede wszystkim te lepsze rzeczy mają to możliwość, żeby naprawić, skąd jako klient mam wiedzieć ile zapłacę za usługę, kiedy przychodzę do stacjonarnego szewca oddaję buty Aon mówi będzie kosztował tyle tyle, a przez internet to wygląda tak samo tak naprawdę też, że jesteśmy w stanie oszacować z góry oczywiście może tak się zdarzyć, że finalnie dochód oraz buty to może troszeczkę się różnić się o tym, też informujemy klienta to w większości przypadków to jest trafna diagnoza można tak powiedzieć jeśli coś są jakieś rozbieżności my też, by działamy tak pro pro klienckie i jesteśmy ludźmi i zawsze po prostu myślimy też myślimy klient się tak nawet bierzemy na siebie z często jest tak różnego rodzaju usługach, że przyjeżdża on np. auto przechodzi do naprawy jest kompletny znak zapytania ile tak naprawdę to to będzie kosztowało, bo zajrzymy pod maskę najpierw na pięćdziesiątkę wygląda to czas zrobić od Adobe, a trzeba zrobić ABCD i i koszty 3× większy niż się spodziewaliśmy w butach czasami też tak bywa szczególnie jeśli trzeba ingerować zresztą cost konstrukcję nie mamy pewności co do tego, jaki sposób budowy buta wybrał dany producent możemy zostać zaskoczeni wtedy, ale są naprawdę takie przypadki rzadkie to działa na takiej zasadzie klient wysyła na buty na swój własny koszt z reguły tak natomiast ostatnio w czasach pandemii zrobiliśmy krok właśnie w stronę klienta nie taki stan naszych stałych klientów i tak naprawdę zaproponowaliśmy naszym klientom po prostu będziemy mogli odbierać za pomocą Kuriera zdarzało się też chyba osobiście coś odbieraliśmy, ale to tutaj mówię to są nasi Stali klienci strony mamy bardzo dobre relacje myślę, że to było dobre rozwiązanie tak też zapewniło to w jaki sposób funkcjonowania warsztatu bez żadnych większych przerw w tym momencie jest jeszcze na naszej stronie taka no 1 rzecz, która została po tych czasach lub dawno takiego totalnego można zamówić na naszej stronie darmowy odbiór butów po prostu swojego miejsca zamieszkania i to jest to jest coś co bierze na siebie fakt ten przewóz jedno stronach buty trafiają nowa co się z nim idzie przez większość z klientem tak, żeby też potwierdziliśmy czasem klienci piszą coś zrobić butami na administracyjne piszą wtedy kontaktuję wszystko na to, żeby ustalić, jakie oczekiwania no to już robimy po prostu dziś wstępnej diagnozie na warsztacie, gdzie specjaliści po prostu holi stycznie spojrzą na parę butów i powiedzą co co ich okiem powinniśmy zrobić tak oczywiście klient ostatecznie dokonuje wyboru, jaki zakres napraw i to przy sobie jest wszystko no i dodatkowo klient musi dokonać płatności to wszystko odbywa się przez nasz system serwisowe tak czy po prostu dzwonimy do klienta ustalamy zakres naprawy prowadzone do systemu klient dostaje potwierdzenie w prosty dokument pdf naszymi propozycjami z linkiem do płatności klient opłaca daną naprawę, bo zostają zakwalifikowane zostały naprawione przez specjalistów odsyłamy kliencie się naprawdę bardzo oto za kolejkowa chciałem zapytać, bo trochę internet w zwyczaju osoby, które kupują w sieci, że to wszystko działa bardzo szybko jako klient oczekuje, że kupiłem dziś dziś najpóźniej jutro sprzedawcami wyśle towar i jutro najpóźniej pojutrze mam go u siebie w tym przypadku dochodzi czas przesłania butów oraz czas naprawy czas odesłania tych butów klienci się niecierpliwią można powiedzieć, że się niecierpliwią, ale źle, że to jest wszystko kwestia odpowiedniej komunikacji przede wszystkim określenia realnego terminu, który jesteśmy w stanie wykonać naprawę skazano tak będzie trwało co najmniej 45 tygodni to klient po prostu już nastawia się na to i zapominana na ten moment w sprawie buty w swoim czasie po prostu wracają do niego, czyli komunikacja z klientem w takim w tej części na nowej bardzo istotna jest wydaje się, że częścią nowej jest jest najistotniejsze było moim zdaniem nie nie wystarczy akurat w tym przypadku komunikacja jedynie poprzez kanały pisane albo bardzo rzadko wystarcza zawsze warto porozmawiać usłyszeć głos tego klienta i pokazać, że mimo, że po prostu mimo tego, że on tutaj nie przyszedł to my w odpowiedni sposób zajmiemy się jego sprawą jest w szczególności bardzo istotne jeśli chodzi o nowego klienta, bo tak naprawdę Clean, który nas gdzieś znalazł w internecie niewiele się spodziewać, więc jeśli nie jeśli poinformujemy go jak to u nas wygląda no to myślę, że nie będzie żadnych takich błędów komunikacyjnych natomiast Stali klienci już taką wiedzą jak to wygląda jest jest pewna sezonowość w naszej branży nasi zamknięci często prostu po sezonie wysyłają nam całe paczki butów wtedy wiedzą, że żona spokojnie mogą być mogą też posiadać troszkę poczekać tak natomiast jeśli coś wymaga takiej naprawy szybko to to wtedy decydują tam w danym momencie jeszcze jeść owoce do do sedna pytania wydają się w tej kwestii tego oczekiwania natychmiastowego niemal załatwienia sprawy to my zauważyliśmy taką ciekawą prawidłowość, że niezależnie od tego jak długi mamy czas oczekiwania w momencie jak długa jest kolejka to klient i tak reaguje dokładnie tak samo jej tak długo jak powiemy 2 tygodnie czy mamy 2 miesiące będzie jej tak długo, więc lepiej dać sobie tę zakładkę czasową powiedzieć za 2 tygodnie np. 3 tygodnie pewnie tak natomiast my staramy się to wszystko obliczyć żeby, żeby trafić niemalże zmieni dziękuję sezonowość taki też co się dzieje tak jesteśmy przygotowani ze zwyczajna epiki na ten rok był dosyć specyficzne przez epidemie, ale ostatecznie skoro jego klienta, ponieważ ma krótszy czas realizacji usługi jakich błędów unikać, prowadząc taki biznes tradycyjny biznes w internecie te błędy na pewno się pojawiały tak jeśli chodzi o termin no my raczej dobrze prognozujemy natomiast żalić takie sytuacje, że zmieni się pogoda nagle i wtedy po prostu mamy bardzo dużo klientów i możemy się spodziewać tego, że będą pewne obsunięcia realizacji natomiast, że powinny już jesteśmy na rynku 5 lat, więc te prognozy są trafniejsze niż na początku może może taka porada, żeby bardzo dobrze liczyć, że bardzo dobrze liczymy zdarzały nam się bardzo, że opóźnienia w początkowej fazie prowadzenia działalności nie byliśmy w stanie wrósł w te też nie ma za bardzo gotowych narzędzi na rynku, które pomagałyby taki tradycyjny biznes prowadzi się pierwsi CRM, które po prostu żal po kroku jest napisane po jak to zrobić wypluwa informacje tak zrobić to za 14 dni nie to wszystko trzeba po prostu jakoś szacować oszacować na podstawie tego jak jak dobrze jak sprawnie potrafimy pracować jak jak trudne są naprawy, które są w tym koszyku przyjętych napraw, więc jest to, iż jest to dość skomplikowane bardzo istotne jest posiadanie systemu serwisowego lub, chociaż posługiwanie się kalkulatorem, ale raczej Exel powiedział żeby, żeby szacować to w szczególności jeśli jeśli warsztat jest coraz większe tak mamy coraz więcej napraw przeznacza 100 przechodzili przechodzą setki par butów miesięcznie więc, gdy ta skala jest coraz większa to faktycznie to jest to jest bardzo istotne to chyba tak jak w każdym biznesie jest kolejna sprawa chodzi o posiadanie systemu serwisowego to warto wprowadzić już na początku grudnia, bo no moment, które przestajemy już klientów kojarzyć z imienia nazwiska i rozpoznawać każdego jest bardzo się bardzo bardzo szybko to to następuje raczej dziwne zjawiska nie, ale chodzi bardziej na początku jeździliśmy każdą parę, którego jest klient tak bardziej bardziej o to chodzi, więc pamiętam właśnie tzw. gdzie w warsztacie było około 80 par butów Mariusz kojarzył każdej pary, które nawet nie była jakoś podpisana kojarzy od razu były podpisane, ale kojarzyła się rozwijać na pół wieś tutaj buty izba pana Marcina to jest pani Marii dokładnie tak w garść dobrych rad dla kogoś, kto myślałby o właśnie przeniesienie takiego biznesu tradycyjnego do internetu poza tą działalnością rzemieślniczą i usługową rozszerzyliśmy też trochę działalność sklep internetowy można też kupić przy okazji produkty do pielęgnacji butów ku to jest coś co w zasadzie może działać bez osobistej wizyty klienta często jesteśmy w stanie doradzić, jakie kosmetyki należy zastosować do pielęgnacji danej skóry tylko wyłącznie na podstawie zdjęcia pozują z polskim naszym doświadczeniu związanym z renowacją skór i to jak najbardziej jedno jedno drugie uzupełnia wielu klientów i tak zamawia przez internet wybiera opcję odbioru osobistego, chociaż często pewnie zaoszczędziliby czas gdy, gdyby prosili wysyłkę Kuriera czy tak jeśli chodzi o nową można powiedzieć doradzamy w doborze kosmetyków Witosz jest zgodne z naszą misją, bo nie ma co się oszukiwać naprawdę wszystkich auto świata nie wiadomo, jakbyśmy rośli to tego nie zrobimy, więc wydaje mi się, że te nasz klient czy potencjalnych klientów naszą stronę zobaczy mnóstwo różnych poradników jak zadbać o buty i myślę to jest najważniejsze, żeby po prostu dbać o obu te dbać o torebki przedmiot ze skóry nie tylko skórę no i my jak jesteśmy zawsze pomocni, żeby doradzić w tej kwestii to jest właśnie ta ta druga strona naszej działalności, żeby edukować i przekazywać wiedzę to obecna na waszej stronie właśnie poradniki wpisy na blogu one też pewnie pomagają jakiś sposób zdobywać nowych klientów, bo ta wiedza ekspercka, czyli klient myśli sobie wysyłam buty ekspertów zgadza się zresztą wielu specjalistów, mówi że z tą chyba najlepsza forma reklamy jeśli klientowi uda się coś za darmo w momencie, kiedy dzielimy się swoją wiedzą robimy to chętnie, bo można do nas zadzwonić czy przejść skonsultować te naprawdę dobre dla branży był spory dzięki temu rozwijają więcej mamy świadomych klientów w tym tych miast, ale lepsze dla branży się wydaje teraz odnośnie blogów i prawników naszej stronie to rzeczywiście wielu ekspertów uważa, że tak naprawdę jest najlepsza forma reklamy, ponieważ daje klientowi coś za darmo, a metą wiedzę tak tak wiedzą dokładnie wiedzą i doświadczenia my tą wiedzą dzielimy się bardzo chętnie zawsze można do nas przyjść zadzwonić skonsultować się z nami my bardzo chętnie pomożemy jeżeli, by ktoś myślałby o przeniesieniu swojej działalności do internetu pewnie zada sobie pytanie dobrze to, skąd ja mam chęć klientów, skąd wybraliście klientów na początku działalności z pomocą przyszły media społecznościowe w momencie, kiedy zaczęliśmy naprawiać zarząd robi renowację butów zrobiliśmy też pierwsze zdjęcia, które pokazywały efekty tych prac byliśmy przekonani, że to po prostu chwycić także ci klienci mają dokładnie ten sam problem, którym mieliśmy, bo sam pomysł na wejście w ten biznes wynika z tego, że ja stwierdziłem, że mam buty, które kosztowały niemało jak na jakieś są jeszcze stosunkowo nowe, ponieważ oba miały 3 miesiące, a już wyglądają bardzo bardzo źle, więc wiem, że muszę coś z tym zrobić najpierw szukałem usługi takie usługi nie znalazłem, więc musiałem zadziałać własnym zakresie musiałem kupić kosmetyki nauczyć się tego na własnych butach i własnego na skórze tak na własnej skórze własnych butów byliśmy przekonani że, że klienci mają dokładnie ten sam problem, że jest wiele osób, które ma fajne buty dysk, które są dla nich w jaki sposób ważne, które są wygodne, ale np. nie mogą już ich ubrać, bo w Polsce nie prezentują się będą, czyli da się przenieść i stworzyć taki rzemieślniczy start-upy jak sami powiedzieliście przenieść działalność, która jeśli ktoś teraz myślał w czasach epidemii miałem kłopot musiałem zamknąć zakład może online te się to zrobić tylko chyba trzeba to wszystko dobrze zaplanować przemyśleć dużo rzeczy można przenieść chyba 1 ważnej rzeczy można przeróżne to są te relacje z klientami czy można przenieść się one muszą się odbywać jednak bardziej testów i chociaż lub telefonicznie także, że jesteś ważny właśnie w tej relacji w szczególności w takich biznesach rzemieślniczych z Mariuszem Malinowskim i Tomaszem Karskim z zakładu szewskiego wielkich uszu rozmawiałem o przenoszeniu do internetu działalności uważanych za tradycyjne Wojciech Kowalik dziękuję i do usłyszenia podcast przedsiębiorcy na tokfm PL i aplikacji TOK FM
Zwiń «