REKLAMA

Test: Peugeot 508

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-07-07 19:40
Czas trwania:
13:40 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny audycja testowa zaprawiony są Janiszewski obaj kandydaci nie taka testowa, że może pojawić Vettel może nie tylko taka testowa, że porozmawiamy o samochodzie testowym, którym jeździliśmy 500 ósemka znane nam samochód od 2 lat, bo wtedy miał premierę ta druga generacja, ale tym razem wersji hybrydowej uwaga przynajmniej ja pierwszy raz jeździłem hybrydę koncern Pesa napędem naprzód, bo jeździliśmy 2 Rozwiń » egzemplarzami samochodami hybrydami z napędem tak było dobrze mówię z napędem na obie osie 300 konnym Atu mamy 225 koni Jacku 500 ósemka pamiętasz pierwszą to samochód produkowany od roku 2010 pamiętam ten haracz dokuczała, że jesteś wyjątkowo pamiętliwa nowa i natomiast to ja tutaj teraz tę złośliwością wykazali dochodu no był to samorządy, które były reklamowane zapowiadany jako jednoczesne następca porzuca 6072400407, a natomiast był to tylko był to tylko taki zabieg, dlatego że samochód wcale nie głosują wcale nie zbliżył się do segmentu, a segmentu de, z którego się wywodzi to jest po prostu samochód segmentu de odpowiednik passata z trochę urósł, ale ja bym, bo 480 miał sedana kombi ale, ale nie był następcą 600 siódemki trasie zgadzam to fakt byśmy się wyzłośliwiać wtedy rzeczywiście to jest po prostu trochę kolejna generacja zamiast 400 siódemki mamy większy samochód, który nazywa się 508, ale są brzydki był sedan ani nawet po, ale ringu on się z lekką zostaną siła daje Triest oglądam teraz tego całą masę okazało się, że to jest samochód, które może nie jest najpiękniejszym mówimy o zadania może nie jest najważniejsza na świecie, ale fajnie godnie się zestarzał to znaczy to jest to jest auto niezwykle dobre mechanicznie dwulitrowy diesel automat manualna skrzynia ludziom nic więcej szczęścia nie jest potrzebne, aby znany psuje się będą moje zadanie zwrócenie na to co na to są kapryśne silniki zresztą też były łączone ze skrzyniami zautomatyzowanymi to kolejna Kolarstwo, więc tutaj już SA i Jarosław pokój dobrze, że to zostać, bo to był najtańsza wersja 16 miała zautomatyzowana 6 biegu, ale potem przeszli te skrzynia jest na zmodernizowane bardzo dobre automaty i w tym nowym właśnie takie są stopniowe 2 lata temu proszę państwa Genewa prezentacja, ale nie pamięta musiałem to widzieć jak nie widział pewnie widziałem, ale jeździłem 3 miesiące później ten samochód to po prostu ja uważam od początku i on nie większość ze staży jedynie przez 2 lata na pewno nie zestarzał bardzo bardzo się podobał na zewnątrz podoba mi się też w środku po prostu jeśli chodzi o wygląd i set i liftback Otóż sedan kombi praktycznie nie mam zastrzeżeń, bo samochód jest oryginalny nie do pomylenia z innym no proporcje trochę zmieniły, bo jest krótszy niż Hershey oraz słabe jest oryginalne ma charakter, a ma mnóstwo stylu i uroku to jest samochód, który skręca kark i skręca głowa jak jak to przecież jak to na początku jeździło to samochody były odprowadzane tysiącami spojrzeń, bo to jest zupełnie nowa jakość, jeżeli chodzi o stylizację, jeżeli chodzi o Kraska i jest to wyjątkowo dobra kreska jest to projekt wyjątkowo udanej doskonale zaprojektowana zauważając tak rzadko kiedy zdarza się, że prawie we wszystkich jeśli nie we wszystkich kolorach, które go widziałem to się podobał my jeździliśmy ja tam wciąż wolnych działek czerwone wręczono korzeń, a widzisz jeżdżą na premierze 2 lata temu czerwonymi prawdę mówiąc tam ktoś mówi, że to mustanga wspominano trochę tam z przymrużeniem oka potraktowała, ale czerwony też było i być może teraz mamy białe mieliśmy teraz biała prawda no dobra to przejdźmy do tej sztuki Boże dominująca jeszcze na moment uważać przy torach to jest jakościowe wyznaczono sprawia wrażenie droższego lepszego niż w rzeczywistości nadal obsługa tego samochodu ze względu na ekran, w którym są ukrywane różne dotykowe funkcję, bo to jest coś, czego powoli chyba koncern Pesa od czego powoli koncern Pesa odchodzi wraca przycisków może nawet Gała 3 dokręca, a tutaj też to jest to to jest jedyna wada tego samochodu, ale są tam zobaczy na tej konsoli środkowej tam są przecież takie, jakby klawisze w lotach pionowo, ale no no to jest to szczęście, że tutaj już, że tutaj już nie jest to tylko włącznie obsługowe obsługiwane przy pomocy tego panelu dotykowego nas jesteśmy bardzo kiepskie w tym samochodzie kamera nie wiem, dlaczego w Azotach tutaj tak tak tak Marach był trochę lepsza niż 3008 np. ale że ciągle nie wiem co w tych nowych samochodach zaczęłam się trzecia dekada dwudziestego zacznie nam się chyba trzecia dekada dopiero tak w 2021 roku można liczyć się ciekawa 2001. wieku, a to jest po prostu takie dziadostwo, jakby to było już co tak Ola inicjacja Centralna też ona po pierwsze, obraz dziwne, a po drugie, reaguje z opóźnieniem jedzie do przodu obraz ma z tym przez parę sekund nie wiadomo po co wiesz no chyba też o to chodzi, ale jeszcze 1 rzecz tutaj nadal jak w wielu modelach peugeota jest zegary cyfrowe nad kierownicą tak nam się do tego już przyzwyczaiłem, chociaż wiesz to jest to jest rozwiązanie kiepskie 1 powodu nie może tam dać head-up Display nie może tam też wyświetlacza przeciwnego ta zegary one są wysunięte bardzo daleko są czytelna, a nie są tak czytelne jak obraz wyświetla obszernego, które masz na siebie tak naprawdę nic nie musisz nigdzie nie musisz wzrokiem manewrować tylko masz cały czas skupie niepewne na drodze nie zmienia się ostrożnie nie koncentruje się chyba Display zwany po polsku wyświetlacze przezierne jest genialnym rozwiązaniem, które moim zdaniem bardzo w odpowiednich odpowiedzialnych rękach bardzo poprawia bezpieczeństwo szczególnie, jakie na siebie, bo ja jednak niemal przekonany do tych wysuwanych plastik zaczną też to aż to działa, ale mam oka i porządku nie będzie na siebie tutaj nie ma na to szansę, bo tam są zegary tak mocno wysunięto już nawet cały ten mechanizm wyświetlacz wyświetlacza obszernego ukryty w desce rozdzielczej zaznaczają, że tam po prostu nie zmieścił no dobra, ale mamy tutaj sporo o tym jak samochód wygląda na zewnątrz w środku co jest oczywiście ważna, ale teraz mamy pod maską no projekt w ogóle jest Chuck samochodu projektor zamykamy to bardzo ciekawe mniejsze na pewno podoba na zewnątrz w środku co mamy pod maską pod maską mamy nowość czy nowość nie jest, bo po spalinowe nowością nie jest, bo to jest 16 turbo 180 koni, ale w sumie z doładowane wnioskach hybryda cały układ napędowy w sumie to daje 225 koni na samym prądzie teoretycznie 50 km to wszystko jest połączony z automatyczną 8 stopniową skrzynią biegów również znaną już przez od początku wersji spalinowych o wsi no i i powiem szczerze no na pewno tutaj wigoru nie brakuje patrzy przyspieszenie jest nie byle jakie 8 sekund do setki no zasięg zasięg to chyba tylko ciągle 1000 to dobra zapomnijmy o tym, zasięgu, a to jak jak tamten napęd odpowiada miałem ostatnio okazję dużo pojeździć tym peugeotem 3000 osiemnastym napędem hybrydowym i tam miałem pewne drobne zastrzeżenia do jego napędu, że nie był taki płynne jak w toyocie, że zdarzały mu się takie momenty, w których jak załącza się silnik spalinowa, a to robił kilka dawno dawno temu samochody były napędzane na korbę tak korbą uruchamiane czasem Korba potrafiła kopnąć, ale tym mówić o tej wersji z napędem na obie osie 3 sztuka tak, ale czuje, ale nie zmienia faktu, a wy, jakby dać dokończyć i w tym peugeocie 3008 z napędem na 4 koła w wersji 300 konny, ale też hybryda ładowana z Miastka skarżyła się to parę miesięcy czy tygodni temu na to, że ten samochód to nie jest wielki problem, ale tak jak robi nim powiedzmy 200 km po mieście w ciągu 2 dni zdarzają się 234× na sytuacje, w których coś dziwnego się dzieje w tym aucie to znaczy coś dziwnego polega na tym, że bardzo gwałtownie wyłącza albo włącza silnik spalinowy albo gdzieś tam to połączenie np. wyłączenie silnika spalinowego wypada w momencie, w którym skrzynia zmienia bieg w góry albo w dół, a powoduje to taki skok auta podczas jazdy często, ale niebezpieczne to tylko jedynie trochę nieprzyjemne wnioski to za noc zauważyłem potrzeb przerwać na moment, bo jechałem często w trybie elektrycznym wmieście rzeczywiście fajnie płynął pokazywał tam na błękitno wszystko ten przypływ energii nagle ten spalinowy musiał się włączyć uznał samochód faktycznie takie było lekkie szarpnięcie do przodu nie było ani groźny ani takie nieprzyjemne, ale wyczuwalne to chyba też o to chodzi tak tak przez Drezno i czy coś takiego zdarzyło się kiedykolwiek w toyocie prius albo którejkolwiek stoją hybrydowych, które przecież Lexusa, który mieliśmy okazję do zwolnień nie nigdy, bo one są wyposażane w skrzynie co auta, czyli skrzynie 1 biegu tak nieskończonym powiedzmy i tam to jest płynne natomiast tutaj mamy do wrażenia na zachód wypada to też ci, którzy jeździli za gaz, kiedy starymi samochodami to wiedzą co to znaczy to znaczy, że po prostu są jak i takie szarpnięcie to jest nieprzyjemne to jest to jest moje zastrzeżenia do tego samochodu znaczy to jest, ale drobne zastrzeżenie to, żeby była sprawa jasna dlatego, że to jest samochód fajne ciche doskonale wykonane doskonale wyciszone bardzo przyjemnie jeżdżące bezpośrednim kontakcie i tutaj ja absolutnie doceniam starania marki Peugeot, by stać się autem segmentu premium ADS moim zdaniem jest trochę za bardzo plastikowej trochę za bardzo Nur mówi Olszowski wierzy, ale są zdania zostały zaznaczone ceną przede wszystkim od początku jak pamiętasz, która bardzo wysoka samochód segmentu do jedno 120130 000 to za chwilę co powiemy, ale od początku był drogi to prawda nadal jest natomiast tak jak ja doceniam to auto natomiast, jeżeli chodzi o, jeżeli chodzi o to napęd hybrydowy szczerze mówiąc miałem okazję pojeździć w tym w tym roku parę razy peugeotem tą hybrydą sprzed tych kilku lat pamiętasz diesel silniki elektryczne też ze skrzynią pamiętam Tarnowa zerwali to jest 160 ochroniarzy silnik elektryczny miał 37 koni tak i to Erik schabu symbol, ale nawet nie musiało być RXH to ERI cha to było Kubiak, ale były też zwykłe peugeoty 500800 dane o takim ostatnio jeździłem wręcz, że tamten samochód też nie był udany, bo tam znowu to wszystko było za ciężkie i negatywnie wpływało na prowadzenie auta bez ładowania w lesie raczej powiedział nie uda tak, ale widzisz tutaj chciałbym, żeby trochę popracowali nad tym jak to wszystko ze sobą współpracuje, bo nie współpracuje optymalnie no tak to prawda to jednak uwagę tak to samochód naprawdę fajny wspaniały oszczędny Cichy elastyczny, a jaką miał już za kraj tak tak to prawda, ale zbiornik małej 42l patrzy to prawda tylko do ładu Wałęsa łączy, a 1 wada jednak są firmy są modele, które lepiej się do ładowni same hybrydy nie musisz wbijać w gniazdko, ale on się szybciej doładowuje to chociażby volvo czy mini nawet nie ma to znaczy Rozwiń może np. jeżeli masz w niektórych zaś w tryb czar także samochód w czasie jazdy doładowuje akumulator czy może potem w pewnym momencie w mieście włączyć tryb elektryczny i on powiedzieć na samym prądzie, mimo że wcześniej, mimo że praktycznie tego zasięgu na prądzie 15 minut temu nie miałeś, bo silnik spalinowy i troszeczkę doładuj akumulator i tutaj efektywność tego doładowanie już słaba, ale czy trochę się bawiłem Wieruszowa to rozrzut choćby efektywności odzyskiwania energii atak no właśnie dokładnie także jednak trochę tego prądu potem masz jedź rusza np. idzie w 2km znowu na tym lądzie w mieście tak to miejscowość Mitsubishi było pod tym względem Outlander PHEV w wyjątkowo udanych wyjątkowa Ano właśnie wyjątkowo wyjątkowo udany natomiast tutaj też zgadzam się stało, że to odzyskiwanie energii, bo nie jest tak do końca optymalna jak mogłoby być w niektórych japońskich modelach złoto jest do poprawki właśnie kończą się pięknie w takim razie życzymy miłego wieczoru sława już jednak, że poczeka Jacku cena, bo cena tej naszej sztuki 173 000zł cena najtańszego tak tej hybrydy cena najtańszego peugeota 16180 benzyna 138 000 widzów 1513010 000 mniejszych 128 000 jeszcze skłania się pięknie usłyszenia już jutro Sławek Paruszewski Jacek Balkan jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i zabierz TOK FM na wakacje!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA