REKLAMA

Volkswagen Tiguan, Mercedes klasy S oraz nowości Hyundaia

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-07-17 19:40
Czas trwania:
12:44 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór Jacek Balkan i Sławek Paruszewski witają w codziennym magazynie motoryzacyjnym przed weekendowe wydanie dzień dobry dzień dobry wieczór w obrocie zacznę od volkswagena, dlatego że mieliśmy okazję oglądać tego volkswagena już parę dni temu albo na ponad 10 było pewne embargo na podawanie informacji o tym, nowy model, ale bardzo się skończyła, więc teraz już bez żadnych problemów możemy wszystko powiedzieć o nowym Piguła nie po Rozwiń » faceliftingu volkswagen dość późno zaczął swoją przygodę z SUV-ami albo crossover ami w porównaniu z innymi markami to trochę ponad 10 lat temu patrzy, żeby tutaj powiedział prawdę 2007 roku pierwsza generacja volkswagena Tiguana teraz oglądam tak bardzo obu druga generacja 2015 po 8 latach dużo bardziej mi to pasowało wyglądu ten samochód i potem się pojawił rok później Piguła z państw samochód dłuższy 20 cm 470 ba prawie, a zwykły Tiguan ma niecałe 450, czyli agama gamma w mercedesie w tej chwili w gamma volkswagenie SUV-ów albo crossoverów spora liczy 4 modele najmniejszy tylko raz potem t-roc to one tak trochę dla mnie niewiele różnią potem jest głodny to zdecydowanie inna zabawa no i największy to jest touareg to też jest inna liga co się zmieniło co się zmieniło Piguła nie popatrzmy wygląd to jak to w przypadku facelifting raczej zmiany niewielkie trochę inny grill nowe reflektory na inne loty powietrza i system multimedialny gorsza najnowszej generacji co nie jest taką znowu wiadomością wyjątkowo dobrą dlatego, że to jest system, z którym trzeba się jednak oswoić, bo już 2× jeździć golfem, a skoro walczy teraz krótko pół roku temu oraz dłużej paradnie ostatnio ostatnio rzeczywiście jakoś się nauczyłem tego systemu, ale do tej pory się zastanawia, dlaczego został aż tak zmodernizowany ta jak to mówią w koncernie volkswagena cyfryzacja no chyba taka nie była potrzebna, bo w poprzednich generacjach skody i golfa było w porządku, ale ważniejsze zmiany są pod maską, dlatego że mamy wersję hybrydową dostępną ładowano z wniosku wreszcie to 1414 omówienie 1511 stara 245 koni napęd naprzód i doładowane wnioskach teoretycznie 50km przejdziemy erka też będzie też tutaj jakiś niszowy no bo to wiadomo RKM najmocniejsza wersja tym razem ma już ani nie 310 dni 300320 koni 2 sprzęgów KSG mam nadzieję, bo tych sportowych to ona sprawnie działa ceny jeszcze nie mamy ten górny po wakacjach będziemy będziemy mogli kupić, a potem się pojawi też Allspace, czyli 220 parę centymetrów dłuższa wersja również zmodernizowana to tyle jeśli chodzi o ten samochód bardzo lubię Tiguana wczoraj mówić Moreno Kolorz Zobacz bardzo zbliżone zbliżone rozmiary do Tiguana Allspace to zupełnie inna zabawa jest dziś głównym, a kolosem prawda do innych klientów na pewno prawda wspomniałeś o systemie multimedialnym 1 z najbardziej charakterystycznych, ale też wzbudzających spore kontrowersje być może tylko w naszej redakcji jest stan Mb x, czyli ten system zaproponowany przez marca desa na potrzeby praktycznie wszystkiego najpierw klasa, a potem Mercedes sprinter, a potem wszystkie kolejne modele były wzbogacane obsługę głosową taki znak charakterystyczny rozpoznawczy to i marca, które wypowiedziane głośno powoduje, że to nas rozpoznaje wchodzi z nami w interakcję oczywiście jakąś tam zaprogramowaną wielka sztuczna inteligencja to nie jest jest to na początku Bayer, a potem trochę to powszechnie mało spowszedniało i takie się stało po prostu jest, jaki jest inna sprawa, że to samochody są kierunki trudne dla mnie przynajmniej na do obsługi, a do obsługi na kierownicy, gdzie masz 2 łaziki, które 1 obsługuje to co dziś przed sobą drugi obsługuje to co jest na nagranie środkowym, a na to tyle, jeżeli chodzi o BUX natomiast nie wiem czy słyszałeś pewnie tak, ale chodzi niedługo premiera niedługo będzie miała nowa klasa test Mercedes klasy SUV owiec i ten samochód będzie zaaranżowane w środku już nieco inaczej to jest śmieszne, dlatego że Zobacz co się dzieje jak to wszystko jest, że oni coś projektują to jest problem, który nie dotyczy tylko o nich prok projektują mamy np. klasy, a klasy przepraszam poprzednio takim wystającym tablet dzikie prawda potem one 2 ekrany połączone 1 obok drugiego, a teraz w klasie RS, w której 2 ekrany połączone jedno drugiego pojawiła się już 2010 ja nie wiem czy to nie był pierwszy właśnie model mercedesa, gdzie teraz jak tak to teraz idzie nowy trend jest rozdzielenie tych 2 ekranów, czyli masz przed oczami kierowcy w nowym mercedesie klasy SA ma duży ekran z taką głębią oczywistym trój wymiarem takim jak w rzucie 2008 ostatnio mieliśmy masz 2 wyświetlacze przezierne ma z angielska chyba Display 1 standardowych nie ma tam prędkość tak dalej tak dalej, a drugi do tzw. rozszerzonej rzeczywistości, czyli będzie on mógł np. rysować strzałki na drodze jak zresztą w jakim samochodzie przerabiałem w mercedesie jakimś to już było wieś tylko nie na wyświetlacz przezierny tylko po prostu nawigacji miał taką opcję tego nie lubi no bo to wieś to się wszystko od tego wszystkiego co się naprawdę można tu naprawdę można chorować i Prostak ekran, które będzie po środku niż będzie wielki, a ogromny jak Tesli bardziej kwadratowe będzie miał proporcje niż niż po nie będzie to bardziej Kwadrat prostokąt i tak będzie to ekran, którego ma dolna część powiedzmy 1514 od dołu będzie poświęcona na obsługę samochodu, czyli ma tutaj przeciw regulacji temperatury do regulacji nawiewu ma tutaj przycisk, którego nie ma tak nowoczesna ekranie wszystko do ogrzewania przedniej szyby do ogrzewania tylnej szyby do zamknięcia obiegu powietrza ma to parę przycisków pod tym ekranem multimedialnym do zmiany trybu jazdy do włączenia kamer do włączenia ogrzewania postojowego światła awaryjne oczywiście muszą być fizycznym przyciskiem nie może być coś niedostępnego i do głośności zrobienia głośniej ciszej ma taki paseczek podejrzewam, że to jest podejrzewam, że to będzie też ma na zasadzie przesuwania ich tak jak w skodzie octavii jak przesuwa się robić się przesuwać się robi głośniej nie podoba mi się tam natomiast ten samochód jest jeszcze, ale wiesz co mi się nie podobało też kiedyś ten pomysł klasie z tymi 2 ekranami to po prostu pewnych modyfikacjach teraz w ogóle nie mam żadnych prób nie ma nic żadnego kłopotu z tym pod ważą też bardzo fajne rozwiązanie estetyczne nowoczesne słuchaj, kto powiedział, że mamy we wszystkim rację składamy się w połowie fobii w drugiej połowie urojeń więc, więc miasto tutaj tutaj tutaj do spokojnie tak, z czym jako więźnia, ale jest też pamiętać o Sławku też pamiętać o tym, że nie wszystkie drogi, które obierają producenci, czego najlepszym przykładem sami producenci są słuszne ile żeśmy tutaj pas, czyli o to, żeby wspieranie zmienili ten ten najwyraźniej ile razy mówiliśmy chodzi o toyocie Zobacz wrócili do guzików do pokręteł wrócili do jakież, więc ja mówię, że tylko ja znam wiele osób, którym się to nie podobało wreszcie wysłuchali uwag bardzo dobrze, że słuchają natomiast akurat, jeżeli chodzi o mercedesa to ja mam wrażenie, że i tak zbyt chętnie słuchają, a i raczej nie wracają do rozwiązań, z których zrezygnowali, ale zobaczymy jak będzie jak system no oglądam to kolejna rzeczywiście wygląda to to dość tak powiedziałby futurystycznie niebiosa to jest tak to jest jeszcze 1 to jest jeszcze 1 rzecz od już teraz w takim marce da się aż po prostu 1 z systemem było ich skoro obsługuje kierowca, ale też to klasa tam równie ważne, jeżeli nie ważniejsze jest to stan, który siedzi z tyłu, więc ten, który się listy ma swój własny ekran każda z 3 osób siedzących z tyłu ma swój własny ekran, na którym ma swój własny BUX, do którego może się zalogować samochód rozpoznał jego przyzwyczajenia ustawienia może się zalogować na kilka różnych sposobów auto może rozpoznać tembr twojego głosu auto może, a czytać swój odcisk palca na tej podstawie dowiedzieć się zarówno ty jesteś za to co marzyć pamięć kolejna rzecz to jest rozpoznawanie twarzy albo klasycznie jak jakiś neandertalczyk, czyli sztuki jest cztero pięcio znakowi kod PIN, więc to w ten sposób teraz wyobraź sobie, że każda z osób siedzących z tyłu domyślam się za pośrednictwem słuchawek może sobie słuchać czegoś innego oglądać coś innego w tym samochodzie ludzie rodzina w ogóle nie muszą ze sobą rozmawiać no to niestety musi utrzymywać to zna żadnego kontaktu z nimi może się odseparować gapić ani wysokość kuponu za czasów ja widzę nastolatków jakiś tam knajpach trzeć trójka siedzi każdy w swoim telefonie w ogóle ze sobą rozmawiać nie chce takiego takiej współpracy między ludźmi w ramach już chyba coś o produkcji produkcji w Europie nie produkcji w Europie to w poniedziałek nie zdąży szybciutko mam Hyundai wieś no słuchaj osiągają mam coś co znika coś co się pojawia znika pamięta takie samochody citroen C3 Picasso Fort Bema proszę co dalej Kia venga nie są no co da Kia venga i Hyundai i 20 na moją rolą modus Honda, że z tej szóstki, którą wymieniłem to niewiele zostało mamy Honda Jazz na pewno, a pozostały już chyba nie ma no i nie będzie kolejnego właśnie tego ich 20 już to samochód produkowano 10 lat po 5 latach miał facelifting nie mogą były silniki 1490101490 benzyna 16125 diesle 14 to taki trochę samochód miejski z większym bagażnikiem trochę wyższy coś coś jak SUV crossover może, ale słuchaj mam też inną wiadomość hyundaia coś znika coś się pojawia pojawia się nowa Santa czwartej generacji oni już trochę mówiliśmy ja powiem jeszcze teraz dorzuca parę informacji co tam pod maską to ważne Zobacz mówiliśmy ostatnio mercedesie teraz mówimy o hyundaiu, że tam hybrydy wchodzą szeroką ławą tutaj okazuje się, że w tej nowej gamie silnikowej będziemy mieli silnik benzynowy 16 turbo to znamy ma np. po 180 koni tu w napędzie hybrydowym będzie miał w sumie 230 koni to będzie hybryda ładowana z Miastka napęd na 2 albo na obie osie ile w sumie nic na jedno Pawlak na 1 albo na obie osie no i będzie też diesel diesel to na razie nie widzę, żeby miał hybrydę natomiast diesel ma 22200 koni to najmocniejsza wersja i też napęd na 2 koła lub wszystkie koła zawarcia, jeżeli widzisz zobaczy jednak różni się z wyglądu czwarta generacja zupełnie inny grill z przodu to jest plaster miodu czy to nie jest plaster miodu można, by dyskutować plaster miodu jest na pewno w nowym audi A3, które w przyszłym tygodniu audi słynie z plastrów miodu podoba mi się to wieś nie wiem co prawda, dlaczego tak się pośpieszyli chyba tutaj głównie chodziło o te silniki nowe wywrócić układ napędowy, ale widzę, że też informacji podają, że zmienili trochę przedni pas osłona chłodnicy światła dojazdy dziennej natomiast wnętrze jak pamięta tej nowej tego nowego hyundaia to jest bardzo bardzo powiem ci tak ze smakiem zrobione bardzo się podoba obsługa jak to koreańskich samochodach żadnych zastrzeżeń prawie jest intuicyjna bardzo łatwo obsługuje się prawda fajne samotność wykończyć no tak kończą się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny zapraszamy od poniedziałku Sławek warszawski Jacek Balkan dzięki zniesieniu Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA