REKLAMA

Test: Peugeot 208

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-07-23 19:40
Czas trwania:
12:05 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski witają w czwartek dobre bohaterem naszej audycji może przestaniemy się dziwić jest samochód z napędem elektrycznym dzisiaj jest to też nowość przy okazji nie jest jakiś samochód elektryczny, który ma tylko napęd elektryczny model już istnieje wiele lat to znaczy jest to druga generacja po 208, która pojawiła się na jesieni ubiegłego roku, bo przypomnę, że pierwsza Rozwiń » to 22012 drugą jeździliśmy jesienią ubiegłego roku, ale to był silnik benzynowy tak jak wspominaliśmy w poniedziałek przy volkswagenie LT nie mówiły trochę peugeocie 508 to jest kolejny model peugeota, który wzbudza taki u mnie pozytywne niepokój, bo to jest taki samochód, który nie jest taka zła głos zostanie włączony on jest taki oryginalny, bo są samochody takie uspokajające nie ma żadnego niepokoju, ale też taki pozytywny niepokój, bo cały czas każdego dnia do niego wsiadam jestem podekscytowany ani z każdym samochodem tak jest 200 ósemka naprawdę mówiła, że ściąga spojrzenia co warte 3500 ósemka oba pewnie 200 ósemka wciąż przyciąga wzrok ludzi, tym bardziej się też ciekawe lakier to jest ważne pamiętasz nasze przygody z 200 ósemkę, bo ta elektryczna to się specjalnie z wyglądu nie różni, jakie były twoje pierwsze opinie jeśli chodzi o wygląd, ale w ogóle o g Wisła może rosnąć dzięki, która pojawiła się na jesieni ubiegłego roku nowo pierwsza to my Lu ja nią dużo nie jeździłem jesienią jeździłem 92, a zrobiła na mnie i zrobiła na mnie miły czułem brak brak zagraża w ramach większego kąt nie tak brak czasu brak im większa lokatach nie zapoznałem się z tym samochodem na tyle, żeby pracują tak przez 15 jest na rzecz chciałem bardziej zapoznałem się z wersją jest poproszono trudno zapomnieć, że to jest brat opla corsy Zobacz sądy 2 bracia, ale zupełnie inny, bo mają te same układy napędowe tą samą Platformę, ale z zewnątrz w środku dyskusja pewnie będzie trwać każdy ma inne zdanie, bo one są bardzo różne, ale skoncentrujmy się na 200 ósemce oka to jest dobra samochód jest dłuższy trochę szerszy od poprzednika ma inne proporcje zupełnie inny wygląd ma po raz pierwszy mały Peugeot z napędem elektrycznym pojawił się w tym roku 136 konna wersja jedyna dostępna i najdroższa, bo w ofercie jeszcze musi sporo suche należało się należało się temu autu jak mało, któremu jeździłem ostatnio tą poprzednią generacją 200 ósemki to fajny samochód ma on tylko, że ma mały czas na takież zaprojektowany po staremu w nim jest tak tak to znak to wszystko jest no no jest jakiś być musi, ale widać że, że nie wylano litrów potu na coś zaprojektować kabinę rzeczona jak najbardziej psia gwiazda zgadzam się nie jest nie jest ciasno w stylu to prawda, ale jednak pewna rewolucja w środku, bo to co nazywają ten, ale ja mówię o pierwszej generacji mówi oddzielnym pokazują war żona tak tam żona była trochę udziwnione, ale generalnie on to kto nie był duży samochód trochę odjechała konkurencja, jeżeli chodzi o, jeżeli chodzi o to miejski hatchback natomiast na szczęście druga generacja peugeota 208, czyli to co teraz mamy zarówno wersji benzynowej jak w wersji elektrycznej na zewnątrz ten samochód jest po prostu bardzo ładne i to jest i tak jak obserwujemy są też wspominamy od bardzo dawna o tym, że męża, że ten samochód Marka została się wybić trochę i podgryzać segment premium jednak przeskoczyć szkoły oczko wyżej, a to, robiąc stylizując samochodów ten to sposób Noto nurcie to bardzo proszę trochę próbuje ceną, ale do jedno zdanie do pierwszej generacji mówi mała rewolucja w środku był pierwszy Peugeot, gdzie była mała kierownica, nad którą były zegary to zobaczy później późna wielu peugeota to wprowadzono nawet tych bardzo dużych bardzo dużych, niemniej odpowiada 200 ósemce to pozostało w tej drugiej generacji również wrażenia zjazdy spalinowymi, bo jeździłem dieslem, ale będzie z nami 212155 koni najmocniejszy 8 stopniowy automat bardzo dobry no i tym 12 też chyba 130 jeździłem za każdym razem miał dużą frajdę zjazdy oczekiwałem na elektryka bardzo oglądam elektryka i wcześniej statycznie już parę miesięcy temu tak jak opel corsa elektryczność niewiele różni od benzyniaka małe znaczki na zewnątrz w środku 1 dodatkowy guzik na tę taki, jakby klawiaturze, gdzie może sobie obserwować zużycie energii przepływ energii prawda widziałem tam 1 dodatkowy guzik, czyli wnętrze jak w każdej 200 ósemce drugiej generacji, czyli to odpowiada bardzo się podoba umiał obsługiwać może bym zmienił 1 rzecz, czyli najważniejsze klawisze powinny być bliżej Arab człon parapet no i ten parapet pod ekranem to jest taki okres do tego nie zauważyła, ale być może każdy, by tam coś nie ten pogląd raport z takimi przepisami notach norma o tym, wie, że ten przyciski też mogły być inne no może tak ten został wskaźników przed oczami kierowcy patrzą na siebie jak woli to bajki albo jakiś ITI coś takiego to takie trochę dziwne, ale znowu to bardzo statyczne i analizować mieliśmy teraz wirtualny kokpit różnych niemieckich Markach i mamy wirtualny kokpit porzucić to z peugeota jest ładniejszy pierwsze dokładniejsze dane związane i niż ten z auta na wynajem go 1 po z jego podróżą takie trójwymiarowym kilka poziomów Alone trójwymiarowy właśnie, a Zobacz to jest słuchaj coś co dopiero od przyszłej generacji klasy SA wprowadza Marcela, ale 1 jedyna Marka, która ma coś takiego to jest właśnie 2082008 ostatnio mieliśmy, ale nie ma tego jeszcze pożyczy 508, a na test fajne słuchaj to jest coś wiesz jakby, żeby to był najważniejszy czynnik Bayer przy zakupie samochodu decydujące tak, by nie powiedział ale, ale niewątpliwie to coś co może się spodobać i fajnie, że coś takiego jest audi volkswagen Skoda seat mieli przez długi czas wirtualny kokpit, którym na, który w, którym ściągali klientów do siebie to było faktycznie coś no light zaczęło się dawno nie korzysta oczywiście to robiło wrażenie i to się podobało audi dobrze to robił na dobra, ale teraz mamy ten wirtualny kokpit mamy wnętrze identyczne, ale pod maską mamy coś innego mamy 136 konny silnik, który znany już wiesz jeszcze go znamy skoro tak, ale skoro są dziś krótko parę godzin jeździliśmy zdań zaś tydzień właśnie DF 3, jaką się Crosby teraz krótko rozgłośnią wznieśliśmy właśnie na wiosnę czy to koniec zimy w ogóle to był to te 3 różne miał różne jego były losy jeśli jeśli chodzi o modele, ale radę 3 rozległ się podoba elektrykiem jeździł też wystarczająco dobrze co z tą 200 samolotów mamy 30136 koni od zera do setki 81 sekundy prędkość maksymalna 150 km na godzinę pojemność baterii 50 kilowatogodzin na teoretycznie mamy już teoretycznie powinno dać 3032 km zasięgu moment obrotowy 260260 niutonometrów zasięg 330340 km tylko uwaga wg Vuelta, a wieszaki, a wiesz, jaki może być realne zasięg w mieście tym samochodem no zależy, w którym trybie sąd się w naszym sporcie norma, jaką Eko no ja osiągałem wiesz co 15 między 1516kW godzin na setkę, czyli ja byłem w stanie osiągnąć 1 tak jest to 300 może nie 300, gdzie nawet nawet 400 będzie w stanie osiągnąć dlatego, że to były pełne uśrednionej akurat w przypadku samochodów elektrycznych nie działa trochę inaczej, dlatego że tutaj masz dużo odzyskiwania energii w mieście i to odzyskiwanie energii jest Super sprawą, a mną i faktycznie nie jest w stanie takim samochodem przejechać dużo, więc dużo bardziej skuteczne w Hybrydach peugeota 1 rzecz po ciekawostka, ale może nie ma się co dziwić ta moc 136 koni to jest tylko w trybie sport obrońcy w trybie normalnym mocy 100 kilkanaście koni, ale nadal wystarczająca w trybie Eco moc jest poniżej 100 koni i wtedy pojawia się napis, że komfort termiczny będzie mniejszy i osiągnięć czy zauważyłeś podobnie zresztą też w Korszach no dobrze, ale jak ruszamy komfort jest niesamowity, bo jest cichutko i samochód rusza po prostu z katapulty no właśnie to jest samochód niezwykle niezwykle dynamiczne i tutaj 1 ciekawostka na stronie złota możesz sobie może sobie masz taką wadę też mieli taką tabelę aktywną szacunkowym zasięgiem to znaczy ma status 3 tryby jazdy w zależności od tak jak sobie bierze się jako norma czy przez sport Tomasz 352 km 335 albo z 2, ale możesz sobie też wybrać prędkość i ta prędkość ona jest wyższa tym zasięg spada, więc jeżeli jesteś w trybie Eco i masz średnią prędkość na poziomie 40 km na godzinę Tomasz zasięg 383km, jeżeli jesteś w trybie Eco jedziesz 130 na godzinę Tomasz tylko 174 km zasięgu, jaki dziś, choć już dalej nie da, ale 150 prędkość maksymalną teoretyczną tak, ale to 150 na godzinę wystarczy prognozy wyraźnie na maksa, ale teraz słucha dalej mamy 50 km mamy 50 km prędkość temperaturę zewnętrzną 15 stopni klimatyzację wyłączono mamy 380 km zasięgu, ale teraz słucha, jeżeli sobie zwiększymy temperaturę do 25 stopni mamy 406 km zasięgu, czyli optymalne warunki 50 na godzinę 25 temperatura zewnętrzna włączona klimatyzacja są zdania nawet chwilami jak patrzyłem to w mieście to między 1213 kilowatogodzina setkę udało mi się osiągać, bo recytowałem próbowałem zresztą z tymi w oplu corsie, więc ten samochód wyjął są i jest jeszcze drugi taki samochód, którym bardzo duży zasięg udawało mi się osiągać to był Hyundai kona z takich maluchów ktoś też tnt WLTP okazało się, że spokojnie do osiągnięcia i to nawet bez takich wyrzeczeń bardzo dużych co będziemy powolutku kończyć po 208 elektryczne poziom 208 ważna cieszę się, że w końcu Francuzi zrobili samochód, chociaż trenowała też było fajne nie ma się warto czekać, ale cieszę się, że w końcu czy cieszy się z ilekroć Francuzom udaje się coś zrobić lepiej i szybciej niż Niemcom to gdzieś mój wewnętrzny mały warszawski patriota mówić co się dobrze minister, więc tutaj też się cieszę, że przed volkswagenem audi 3 przed tą całą rodziną uwagę na, a my mamy naprawdę są dane fantastyczne wręcz patrzą Francuzi robią to jest nie tylko uważane są już dużo małych samochodów elektrycznych, ale ważna rzecz na koniec no fajna zabawa i udany samochód, ale cena 124900 w tej wersji podstawowej no to chyba o to, żeby się w najtańszej wersji zmieścić jeszcze tak tak tylko łącznie, ale też powiedzmy sobie to, że to jest po prostu bardzo udane świetnie jeżdżący samochód Sławek Olszewski Jacek Balkan bardzo chcemy państwu dziękuję zapraszamy już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA