REKLAMA

Cardio masakra Dagmary Wawrzyniak

Rusz się, na zdrowie
Data emisji:
2020-07-26 11:40
Prowadzący:
Czas trwania:
16:05 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
ruszy na zdrowie to stałe punkty naszego niedzielnego magazynu Radia TOK FM naszym gościem jest Dagmara Wawrzyniak dzień dobry Dagmara dzień dobry i aż boję się podjąć tematu, za którym stoisz cardio masakra to twój autorski program, który ma na celu rozumiem aktywizowanie tych, którzy być może ze sportem nie byli za pan brata, a powinni się na siebie wziąć, chyba że się mylę przede wszystkim chciałbym zapytać o pomysł na tę nazwę, bo przyznam, że ona troszeczkę Rozwiń » budzi we mnie grozę i pewną obawę, by przystąpić masakra cardio masakra rozumie, że to jest taki wysiłek, który doprowadza nas na skraju wytrzymałości prawda fałsz poniekąd tak, aczkolwiek to jest tak naprawdę tylko nazwa, która gdzieś tam wyszła można powiedzieć sama siebie, bo w ogóle wszystko zaczęło się od tego, gdy na swoich mediach społecznościowych na Instagramie zaczęła udostępniać na Story właśnie swoje treningi co dokładnie wykonuje i jeśli mnie chodzi to ja tak naprawdę w swoim życiu przetestowano wiele różnych form aktywności fizycznej, zaczynając od cross fitu od treningu kulturystycznego biegania, w jakich zajęć fitness i tak naprawdę żadna z tych aktywności albo nie przynosiła mi można powiedzieć się o oczekiwanych rezultatów albo też po prostu prędzej czy później przestała sprawiać satysfakcję cardio masakra natomiast jest ogólną rozwojowym planem treningowym, który jest oparty na metodologii treningu crossfit, ale tylko oparty, bo zawiera też w sobie różne inne elementy m.in. treningu funkcjonalnego i teraz czym się różni efekt rozkwicie mamy bardzo dużo ciężkiego dźwigania generalnie sama nazwa crossfit nam się kojarzy z takimi można powiedzieć zawodowymi sportowcami i z bardzo ciężkim wysiłkiem natomiast skargę masakra jest właśnie tym co wg mnie jest najlepsze z treningu crossfit i też np. właśnie z treningu funkcjonalnego można, więc powiedzieć, że celem karnie masa kry jest przede wszystkim poprawa naszej ogólnej sprawności kondycji no też ma na celu przekaże przepalenia dużej ilości kalorii rozwiąże to wszystko skierowanej do ludzi aktywnych fizycznie młodych czy też początkującej być może będący w średnim wieku też może się w te spory cardio masakry udać i to bez obawy o to czy przeżyje czy nie dokładnie tak każdy masakra będzie dobra zarówno dla osób początkujących jak i tych bardziej zaawansowanych, bo każdy z tych treningów możemy skalować, czyli dostosowywać poziom ufności poziom zaawansowania do swojego aktualnego poziomu wytrenowania, więc c zarówno dla osób, które dopiero gdzieś tam zaczynają swoją przygodę z aktywnością fizyczną będzie to dobry rodzaj treningu z tego względu, że każdy z tych treningów cardio masakra jest inne, a większość osób, które gdzieś tam dopiero zaczyna trenować bardzo szybko się nudzą nie widzą rezultatów tutaj właśnie unikam monotonii przez to, że to jest cały czas coś innego każdy trening jest dla nas wyzwaniem, a więc tak jak powiedziałem wcześniej każde jedno ćwiczenie każdą formuła treningu możemy sobie ułatwić, ale też utrudnić w jaki sposób można potem ćwiczenia sięgnąć to jest forma Bóg bowiem, że stoi się za 2 takimi publikacjami czy też forma subsydiowania ćwiczenia może po prostu udostępnia aż filmiki z dokładnym instruktażem jak jak postępować jak się zachowywać dokładnie tak na początku zacząć udostępniać swoje treningi, czyli to jak ja trenuje właśnie w mediach społecznościowych później zacząłem też się przygodą przygotowywać takie propozycje treningów właśnie za pośrednictwem Instagrama i tak naprawdę wyszło to wszystko z inicjatywy moich obserwatorów, bo faktycznie dziewczyny zaczęły trenować z tym systemem, który miał trenuje izraelscy, jakby ich inicjatywy powstało powstał ten Bóg właśnie każdy masakra wiece tak naprawdę osoby, które są zaczyna trenować mogą najpierw zaczęli sobie czerpać z mojego Instagrama, a później jeśli faktycznie przekonają się do tej formy treningu Ewę moim Bóg mając 30 takich propozycji, z których każda jest inna w Buku do wykonania w wersji domowej, a także wersji na siłowni, a czy to jest w jaki sposób też sprofilowane wiekowo w zależności od tego w jakim przedziale się znajdujemy czy też wszystkie ćwiczenia są dla wszystkich tylko nie wiem liczba powtórzenie jest determinowana naszą metryką wszystkie ćwiczenia są dla wszystkich tak naprawdę, bo tutaj nie ma zbyt skomplikowanych ruchów pojawiają się elementy cardio, czyli np. jakieś bieganie 3 Robert akurat mówi tutaj w wersji na siłowni, ale też ćwiczenia, które tak naprawdę pojawiają się w naszym życiu codziennym ćwiczenia wielu ustawowe, czyli przysiad, czyli ruch taki jak martwy ciąg tak naprawdę martwy ciąg wykonujemy każdego dnia chociażby schylając się po coś, podnosząc zgrzewkę wody ziemi, więc tutaj absolutnie każdy jest w stanie wykonać każdy każdy to ćwiczenie jeśli chodzi o właśnie to skalowanie treningu to osoby początkujące mogą sobie np. nieco zmniejszyć liczbę powtórzeń tak naprawdę ważne jest to, żeby testować to na sobie podejść najpierw do tego treningu zapoznać się z nim też w Buku są filmy instruktażowe do każdego 1 ćwiczenia przygotowała taki film instruktażowy tych filmów jest ponad 100 w tym Buku, więc absolutnie osoba, która nie miała wcześniej styczności z aktywnością fizyczną będzie wiedziała jak poprawnie należy wykonać każde ćwiczenia ile osób przystąpiło do Cardiff ma SA do tego programu, który zaproponowała aż szczerze mówiąc nie liczyłam tego dokładnie, aczkolwiek cały czas grono moich starań, bo tak nazywa swoich obserwatorów są to w dużej mierze dziewczynę cały czas się powiększa jest naprawdę mnie na Facebooku na nasze takiej prywatnej grupie konferencję, by GW już ponad 5000 i ta liczba cały czas rośnie mam nadzieję, że będzie nas jeszcze więcej rozumiem, że to działa pewnie też stereotypowo, że rynki to to mężczyźni niezbyt chętnie przystępują do waszej grupy czy też mylę się zupełnie zaczęło się od ziarenek, bo jednak 80% moich odbiorców Mass mediach to są dziewczyny natomiast też zauważam, że również mężczyźni podchodzą do tego treningu i tutaj tak naprawdę wystarczy sobie nie zwiększą obciążenie w każdy w każdej z tej z tych kart masakr i również zresztą widzę zauważam komentarze, że zaczynają trenować, żeby się to podoba może mniejsze udzielają, ale są też dziewczyny właśnie ze swoimi partnerami, którzy trenują razem dwójka wiem, że jesteś wyznawczynią teorii, ale też praktyki, która mówi o tym, że taka spójna historia wynikająca z ćwiczeń fizycznych musi jeszcze w parze także ze zdrowym odżywianiem to co proponuje się w swoich budkach także dotyczy tego w jaki sposób się drzwiami co jemy dokładnie tak pamiętajmy o tym, że, żeby osiągać jakiekolwiek fakty tutaj mówię np. osy dodatkowo, bo jednak większość osób, która decyduje się na podjęcie aktywności fizycznej to w dużej mierze z ze względów podatkowych, ale też jeśli mówimy o poprawie naszej kondycji to tutaj jedzenie będzie kluczowym elementem i powinniśmy do tego podchodzić racjonalnie ja jestem tego zdania, że to jedzenie powinno być dla nas niemy dla jedzenia, czyli przede wszystkim dieta sposób odżywiania powinien być dopasowane stricte do naszego trybu życia trybu pracy jedynie tak naprawdę powinno dawać nam energię do funkcjonowania właśnie do pracy do treningów do realizowania swoich pasji po prostu cieszenia się życiem nie jest tajemnicą, że to, o czym w tej chwili zajmuje co stało się twoją pasją dzieli się wspólnie ze swoim partnerem, który ma niezwykłe doświadczenie jeśli chodzi o zdrowy styl życia, bo tak to nazwał mnie nie profilu Wiącek dziś tego w taki wyczynowy sport dokładnie tak Mateusz jest zawodnikiem crossfit, więc też jeśli chodzi o właśnie programowanie tych wszystkich treningów można powiedzieć żon jest ekspertem w tym temacie dzięki temu też się treningi, które proponuje z tą odpowiednio zaprogramowane tak, żeby osoby właśnie początkujące miały można powiedzieć taką gwarancję jakimś sensie, że to nie jest dla przypadkowych ćwiczeń, a że każdy z tych treningów jest bardzo dobrze przemyślane no i stworzone pod okiem eksperta znamy się kilka lat jest też w tym świadków tej branży także od lat wielu powiedz proszę jak zmienia się profil Polaka, który postanawia coś zrobić własnym ciałem krótko mówiąc wydłużyć sobie życie, bo myślę, że w tej relacji to choćby taki efekt osiągnąć tak niestety my jako my Polacy jesteśmy wciąż poniżej tej Europejskiej średniej natomiast widzę, że jest podchodzić długość życia przychodzić o nie wiemy intensywność aktywności fizycznej jaką, jaką podejmujemy mówię ogólnie jeśli chodzi o aktywność fizyczną, że gdzieś tam jesteśmy poniżej średniej jako Polacy jako osoby, które przekonują się do tej aktywności fizycznej w tym sensie natomiast jest tendencja wzrostowa i coraz więcej osób chce trenować zaczyna się interesować tym tematem i szuka też informacji na ten temat w internecie Polacy zaczynają lepiej się odżywiać był bowiem pytam o to i właściwie ponawiam kwestię raz jeszcze bowiem, że przywiązuje do tego naprawdę olbrzymią uwagę tak tak tak na pewno świadomość Polaków z roku na rok się zwiększa, choć niestety np. zwracając uwagę na to jak odżywiają się dzieci, jaki mamy tutaj wskaźnik otyłości wśród dzieci w szkole jest to niepokojące natomiast wierzę, że w przeszłości, gdyż tam faktycznie ludzie będą mieli coraz większą świadomość na ten temat też można powiedzieć taka jest moja misja całej mojej działalności w sosie w mediach poniekąd po to, żeby gdzieś stan przełamać wszystkie obalić mity i uczyć ludzi co jest dobre, a co nie jak należy dokonywać świadomych wyborów żywieniowych i jak mądrze świadomie trenować, żeby po prostu później w późniejszym wieku być sprawnym człowiekiem we wstępniaku do swej publikacji zwraca uwagę bardzo precyzyjną liczbą, by przemówić do swoich odbiorców 64% Polaków jest aktywnych fizycznie, choć procent ten stale wzrasta to nadal pozostajemy poniżej Europejskiej czołówki i dalej też apeluję wręczy o to by po pierwsze, zbudować solidny fundament zmienić styl życia Dagmara zdaje sobie z tego sprawę, że najtrudniejszy pierwszy krok dokładnie tak i tutaj tak naprawdę nie ma co ukrywać najpierw musimy znaleźć sobie tą motywację chęć zmiany i po prostu zacząć działać i też ważne jest to, żeby nie podpalać od razu na samym początku, a zaczął dokonywać zmian małymi krokami, czyli jeśli mówimy o osobie początkującej załóżmy osobie, która wcześniej nie miała styczności z aktywnością fizyczną i ten tryb życia nie był nie należy do najdroższych to ważne to, żeby po prostu zacząć coś robić zacząć się ruszać nie muszą być to katorżnicze treningi 5× w tygodniu od razu od momentu, kiedy w ogóle zaczniemy tylko na początku starać się np. wykonywać więcej kroków w ciągu dnia ruszy się czy to na basen czy to na rower stara się wrócić właśnie jakąś aktywność fizyczną do takiej swojej można powiedzieć codziennej rutyny, żeby jednak tego ruchu tej aktywności było jak najwięcej i też np. jeśli mówimy o odżywianiu to też nie szukać zbyt wiele diet cud, bo to w dłuższej perspektywie czasu będzie główne, a starać np. małymi krokami eliminować pewne produkty ograniczać, bo też eliminacje wszystkiego od razu nie są dobre, więc to co mogłabym polecić to ograniczyć zdecydowanie fast foody słodycze słone przekąski oczywiście starać się zachowywać w tym taki można powiedzieć zdrowy balans powiedz co jest takim najczęstszym powodem, dla których ludzie rezygnują z podejmowanego wysiłku związanego z aktywnością fizyczną to jest nie wiemy przeciążenie, jakiego zaznają, bo nieumiejętnie ten świat wchodzą to jest motywacja, która słabnie właściwie z każdym dniami i każdą pojawiającą się pokusą zazwyczaj z tego co mnie się wydaje jako też patrząc z perspektywy pracy trenera personalnego wydaje mi się, że właśnie zbyt dużo osób tak jak wcześniej wspomniałam od razu chce zacząć za mocno na samym początku zmiany trzeba dokonywać małymi krokami to jest pierwszy punkt, a drugim punktem jest to, że wiele osób oczekuje spektakularnych efektów bardzo krótkim czasie, a pamiętajmy że, żeby te treningi faktycznie i zmiana sposobu odżywiania psie przynosiły rezultaty no to musimy być cierpliwi i przede wszystkim konsekwentni w tym co sobie założymy i często kształtowanie sylwetki czy redukcja tkanki tłuszczowej czy ogólnie praca nad ogólną kondycją i sprawnością to nie jest okres tygodnia czy 2, a raczej systematyczna systematyczna praca wykonywana przez 3 miesiąca i później oczywiście, aby utrzymywać efekty w dalszym ciągu powinniśmy to kontynuować dlatego ja zawsze swoim podopiecznym i dziewczynom, które mnie tutaj, obserwując w mediach społecznościowych polecam to, żeby skupić się na tym procesie i czerpać radość SC treningów, a nie skupia się tylko łącznie na efektach, kiedy one przyjdą to właśnie ważne jest to, żeby trening nam sprawia przyjemność to gwarantuje nam sukces właśnie wytrwanie w tych swoich postanowieniach zaczął przyjdą prędzej czy później efekty dziękuję bardzo, Dagmara Wawrzyniak autorka cardio masakry były w dzisiejszym gościem cyklu ruszy na zdrowie dobre nie dzielić życie Dagmar bardzo miło dziękuję tobie również państwa zapraszam teraz na informację Radia TOK FM Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: RUSZ SIĘ, NA ZDROWIE

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA