REKLAMA

Test: Audi A3

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-07-28 19:40
Czas trwania:
14:12 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór to codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Olszewski Jacek Balkan witamy pięknie dobry wieczór audycja testowa 2 samochody dzisiaj w teście zupełna nowość, bo to jest nowa generacja czwarta generacja kompaktowego samochodu klasy premium, który nazywa się audi A3, ale w wersji hatchback i w wersji limuzyna wersji limuzyna pojawiła się tylko w trzeciej generacji po raz pierwszy parę lat temu, ale Jacku wróćmy do roku 1996 Rozwiń » wtedy nie było jeszcze naszej audycji nie było jeszcze prawo jazdy po mojej chyba było pojawił się później, czyli to odległe czasy, jeżeli patrzymy na marki premium kompaktowe to audi, wprowadzając wtedy wtedy trójkę to był nawet chyba wcześniej niż Lexus, który wprowadził ISA zdaje się 23 lata temu, bo się wydaje, chociaż może nie poprawisz później 220 lat później tak, że chyba i BMW Mercedes jeśli chodzi o takie kompakty swojej gamie to chyba jeszcze ich nie było nie BMK przecież Jedynka pojawiła się w 2003 magistrowi rabatach 7 lat później Mercedes z kolei to był rok 2012 trzynasty, kiedy klasa stała się minivana po prostu samochodem kompaktowym, czyli no wydaje mi się należy, ale marce dostać od marca do marca nas też szybko zaatakował ten sam segment samochodów mniejszych, z którym modelem parokrotnie oczywiście nowa klasa to też był przez drugą połowę lat druga połowa lat dziewięćdziesiątych zawdzięczamy jej szybkie wprowadzenie układu z po różnych innych modeli prawda pamiętać nie sławny test łosia ale, ale wróćmy wróćmy do tej trójki pierwsza generacja 3 to nie mogliśmy nimi chyba jeździć nawet na pewno nie mogliśmy jeździć w testach natomiast druga generacja trójki, owszem, kombatanckie wspomnienia, ale pamiętam już 2004 roku, czyli Bokassa wiele działań w 2l Izrael, a granatowy metalik piękne auto świetnie jeżdżące Dwali trial sześciobiegowa skrzynia manualna i odtwarzacz kasetowy 12 to były 2l 140 koni, ale przecież bywały też audi 1930, ale to był w pierwszej generacji zastąpiono je 2l, skąd w drugiej, chyba że została w oczach jak dobrać to był samochód, który bardzo się podobał tajemnicy powiem, że zastanawiam się kiedyś nad kupnem, a trójki, ale niestety, jakby musiałby mieć grubszy portfel wtedy chyba, żebym byśmy pomógł używkę kupić, ale zdaje się wtedy jeszcze się nawet nie ma może się znaliśmy, ale nie miałem w planach sprzedawać, ale dobra trzecia generacja przyszli nie my się nad nią 2012 rok to się samochód, który trochę ostrzejsze linie nadwozia zdecydowanie zdecydowanie da się da się odróżnić od drugiej wtedy właśnie pojawiło się coś takiego co jest sedanem, ale audi nazywa tą limuzyną jeździł tym, ale limuzyną no właśnie powiedz mi czy w ogóle ta limuzyna no bo to dość ciekawy pomysł w sumie Mercedes uważam, że chce nazwisku proszę nie mówi Gierot za wyjątkiem sedan Platforma chce to się nazywa limuzyn ale, ale to organom rankiem zrobiła Rapid limuzyn tak dobrze to, więc jest to sedan, ale nie znaczy, że mamy nie znaczy, że mamy to bzdury, bo ten za przesłanie to jest wersja Senatem, jaka była moja pierwsza refleksja po co wam to po co wam to ludzie się przyzwyczaili do tego, że mają audi A3 to jest albo hatchback albo hatchback i po co to zmieniać natomiast wydaje się, że to do tej pory nie jest najpopularniejsza wersja nadwozia, jeżeli chodzi o, jeżeli chodzi o sedana, ale tak jak Mercedes wszedł w klasy, a która nazywa się cela, czyli jest OKS określony albo mimo wszystko sedanem segmentu kompaktowego to aut mogą zrobić naszej sieci nawet nie pamiętam, kto kogo gapił i tutaj po prostu mamy mamy po prostu takie auto i jeśli to chyba w sumie dobrze to cały czas łapię na tym, że moje takie pierwsze refleksje bardzo często one one są zbyt stanowcze i często zbyt porywczy i tutaj wydaje się, że to jest samochód, który na, który faktycznie fajnie uzupełnił gama, bo Zobacz Skoda jest Skoda octavia, która nie jest dane jest sad Leon, który nie jest dane jest volkswagen golf nie jest dane jest budżet, ale ona zrobiona w Meksyku i ona faktycznie była Saddama narody oko to tylko tyle, więc wiosną niektórym to taki klasyczny krój bryłą nadwozia jest po prostu wie jakich powodów potrzebna, a jeżeli chcą no to bardzo się rewizji pamiętam, że dane kiedyś nie wiem czy nadal pozostało warto było mieć dano nawet takiego małego okazuje się, że to może był jakiś symbol prezes, bo nie wiem bagażnik duży spokój może to chyba już dno szły tu dobrze to teraz przejdźmy do czwartej generacji zupełnie nowa generacja to nie jest żaden facelifting wydaje mi się, że to nawet w przypadku niemieckich samochodów czasami te nowe generacje szczególnie koncernu volkswagena czasami się różnią od poprzednika akurat tutaj wydaje się, że chociażby po tym, grillu dużym z plaster miodu, ale taki solidny plaster miodu trochę inne jednak reflektory z przodu to i wloty powietrza to da się to odróżnić, ale też wygląd wyglądem samochód jest masywniejsza może jest nie bardziej dynamiczny może z wyglądu natomiast też rozmiary zmieniły to jest 4cm dłuższy jest od golfa dłuższy od 6cm to nie jest może może jakiś wynik rekordowy, ale golf nie jest, ale ja mówię chyba w tej chwili, bo ma 434 natomiast słuchaj ten sedan to jest kawał samochodu w tej chwili nie da się tam miałeś pan bagażnik hatchback 380 zdanie ma 425, ale on ma 4,5m długości szerokość tych 2 samochodów, czyli ma 1716 cm więcej szerokość tych 2 samochodów identyczna 182 dobra wygląd akceptuje go podle podobać się, bo to jest obejrzałem go bardzo dokładnie powiem ci, że ma w sobie coś ten samochód to jest ładne zgrabne auto mówimy tutaj i mówię tutaj zarówno wersji, a Saddam, jakiej wersji, jakiej wersji Sportback ten samochód Okaj wyszło im to tak na dzień dobry mówi, że to jest ładne zgrabne charakterystycznym ta limuzyna jest ładniejsza niż limuzyna poprzedniej generacji dla mnie tak tak tak zresztą razem skoncentrowałam na jeździe limuzyną, którą przyjechał pewnie zastąpi Limo dobre dla posiadaczy lasów głównie z serem dobrą kartą oczywiście na początku audycji powiedział, że audi tak rejonie wyspą prawie mnie sedanem jeździłem przejeżdżałem nim sporo, ale też hatchback miał okazję przebadać wokół bloku, że także tak się wyrażę wsiadłem do 1 drugiego wnętrze słuchaj wnętrze to jest chyba najbardziej moje ulubione sposób obsługi audi, dlatego że mamy tam 3 rodzaje wnętrza audi albo mamy wystające ekran, który trochę w piątce pamiętasz, a twórca, który wystaje trochę na szybę, ale jest łatwej obsłudze mamy też o ósemkę, a szóstka siódemkę, kiedy mamy na konsoli środkowej aż 2 ekrany, a to uważam, że to już jest po prostu niepotrzebne, a tutaj jest i ekran i przyciski słucha i audi w odróżnieniu od seata przez Leona też obsługiwano będziemy wkrótce długo dziś od skody octavii i od volkswagena golfa nie poszedł w bardziej jak oni muszą w cyfryzacji obsługi, która stała się skomplikowana jak zauważyła Siwko architektowi bardziej tylko tu nadal jest bardzo łatwa przyjemna i taka stylu trzeciej generacji audi obsługa to jest bardzo dobry pomysł ich audi tak pozostanie niech to obsługa taka zawsze będzie zobaczyć tę deskę rozdzielczą nawet nie no i zająć trzeba widzieć na pierwszy rzut oka, żeby sobie poradził badań treści obsługę miałam wrażenie, bo zobaczy wydaje się, że w skodzie bardzo, że zgodził się trochę za bardzo spędzili z tą deską rozdzielczą, a i bez ich nie zdziwię się, jeżeli pierwsze listy tego auta będzie szybko, ale czy były przyzwyczaiły się do tej nowej obsługi multimediów tacie ten samochód wszystkie nowe kompakty zresztą swoją drogą audi akurat chyba jest naj ciszej jest najgłośniej o nowej octavii, a potem jest najgłośniej o golfie, przy którym jest też sporo dyskusji o tym jak to poznikały amortyzatory przednie klapy np. w clio są jak ten samochód pachnie tanią ością w niektórych miejscach nie powinien potem mówi się w seacie Leonie, który moim zdaniem tutaj taki jak przyjdzie po zamiast przynajmniej my najbardziej mój gust trafi, ale aut jest ciszej, ale powiedz mi, bo przeszkadza nam trochę obsługa skody przeszkadza nam trochę obsługa golfa czy przekazanie sługa, a dlatego, że tu się tak mało zmieniło to jest naprawdę bardzo prosta obsługa i uważam, że w skodzie i gorsze też nie powinni tak daleko to jest moja opinia po już 2× dzień golfa oraz octavią i nadal uważam, że trzeba się tego uczyć w godzinie w audi nie musiał niczego uczyć sław w tym aut przede wszystkim Zobacz Tomasz na konsoli środkowej może wybrać w święta 10 cali nawet 12 oczywiście ten wirtualny kokpit z głosem się nie posługiwałem też można się można się tutaj głosem bawić natomiast ruszymy wreszcie słuchaj na razie mamy takie wersje, które może nie powalają osiągami na kolana, ale 8,5 setki, toteż byle co nie jest bo owszem, będzie najtańsza wersja ze skrzynią manualną sześcio biegową 1 zarostu 10 koni pewnie też będzie ruszać z miejsca, ale my mieliśmy okazji w hatchbacku i sedanie jeździć 15150 koni siedmio stopniowym dwusprzęgłową s-tronic i powiem ci, że no tutaj audi akurat 2 sprzęgów ski nie popsuli ona wg mnie nie jest tutaj przymuszona tak jak np. w niektórych wersjach skody wydaje mi się żona jak nie łączy trybu sport to chyba chyba chodzi o to, żeby jakieś normy zużycia nie wiem dwutlenku węgla emisji zużycia paliwa tutaj tego nie odczuwasz tutaj wszystko od razu jest tak jak powinno być ze skrzynią DSG z tych starych dobrych czasów, kiedy ona się pojawiła umożliwiała lepsze osiągi niż skrzynią ręczną pamiętasz tak było w odróżnieniu od zwykłego od zwykłego automatu jest też tutaj miękka hybryda też 48 kultowy dobra ruszymy i na szczęście, bo ja naprawdę jestem no bardzo lubi trójki chciał nie chciał się rozczarować nie rozczarowałem się bardzo wygodne fotele układ kierowniczy audi to uważam, że to jest zbliża się no no dobrze do nich będzie bardzo dobry zawieszenie również i wydaje mi się, że ten samochód jest bardziej bezpośrednio prowadzić bardziej sprężysty niż np. Mercedes klasa jest podobny wprowadzenia o inaczej bardzo proszę obejmuje ani 1 mercedesa klasy, ale za naukę i odszedł od dam się cela jest na pewno oryginalnie z wyglądu ładniejszy to niema 2 zdań, ale też jeździ rewelacyjnie Sławków jest taki samochód musiała wiedzieć też naprawdę już tak wiesz już tutaj tak ostrożny dłużnika na nowe obowiązki się może ze złości się żyć, ale ktoś taki jest jakieś dziś ma cały dzień tam 2 samochody i jest pewne być może jak będziemy mieli go po wakacjach mam nadzieję już na dłużej zamówiłem wersji hatchback dojdzie to trochę emocje opadną, ale pierwsze wrażenia są bardzo bardzo pozytywne tutaj może też tryby jazdy Drive Select znaczy to przez audi i wcale tego sportu nie trzeba włączać, bo niestety właśnie to jest już taki drobny drobny prztyczek w nos dla audi, dlaczego w trybie sport jest samochód, owszem w każdym trybie sport wiadomo, że bieg biegi są zmiany wyższych obrotach, ale niestety albo obroty są wysokie albo samochód jest zbyt słabo wyciszony, bo samochód staje się niepotrzebnie głośny a jakby tak bez mierzenia osiągi dla mnie nie był jakiś lepszy, więc tutaj mam uwagę dotyczącą hałasu w trybie w trybie sport na pewno mam też uwagę do tego, że rzeczywiście bagażnik jest wystarczająco duży masz jakieś jeszcze spytać, jakie mogą być zastrzeżenia audi coś przychodzi Sopko trzymasz czy masz jakieś zastrzeżenia czy cała przychodził do głowy 1 rzecz szła ten samochód stał się niestety już pani, że drogi stał się bardzo drogi w wielu modelach tak mówimy może powinniśmy się częściej gryźć język jest inflacja ceny wszystkiego rosną samochodów również, ale zdaje się, że z tą wersją 15150 to chyba 109 000 to chyba jest co może uda się wycisnąć, jeżeli masz może ocenić czy szczególnie masz Zobacz, bo chciałbym nie chciałbym tutaj skrzywdzić audi, ale od trójce mówimy w tej chwili czy już jest taki oficjalny cennik, ale zdaje się, że niestety no ta nowa trójka to to cena poszła w górę 109900 mam tu taki cennik, ale czy to jest czy to jest patrzy niema ceny 10, czyli Zobacz w tym cenniku, który dostaliśmy, który mam 1099015 ręczną skrzynią biegów za skrzynię s-tronic ESG dopłacać 10 000 za najtańszego diesla, który nie jeździliśmy płacić prawie 115 lat 1650 konnego płacić 132 to jest pytanie znamy te wszystkie silniki czy znacznie słowa to jest dużo jak spojrzysz na inne klasy premium patrzę np. klasa BMW Jedynka 100 000, ale też silnik trzycylindrowy silnik końcówkę dając mercedesa 98 no to dobra najtańsza ulica będzie 100 000 kosztować Okaj na 1 tańsza octavia jest 95 z tymi małymi silnikami dopiero będzie trochę ani kłaniamy się piękny Sławek Paruszewski z bankami był codzienny magazyn motoryzacyjny zapraszamy już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i zabierz TOK FM na wakacje!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA