REKLAMA

Test: BMW X3

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-08-18 19:40
Czas trwania:
13:53 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór państwu to jest codzienny magazyn motoryzacyjny w radiu TOK FM Sławek Paruszewski i Jacek Balkan kłaniamy się pięknie, a dziś jest wtorek dzień testowe dzisiaj jest samochód koloru góry był w naszych rękach wielokrotnie 1 z wielu SUV-ów firmy BMW nazywa się ten samochód BMW x 3, ale jak pewnie wszyscy słuchacze wiedzą to nie był pierwszy SUV BMW, mimo że już 17 lat temu został wprowadzony do produkcji, bo z tego co pamiętam może Rozwiń » nie poprawi to w końcu lat dziewięćdziesiątych był BMW x 5 ten większy tak tak firma była adwokatem momencie już nawet nie wiem ile SUV-ów, ale tą płytą rodzina otworzyła ich piątka trójka była drugim modelem potem dopiero pojawiła się x Jedynka, czyli od największego do najmniejszego w tym momencie rodzina jest jeszcze powiększona powiększonej oczywiście o x 7 oraz od powiedzmy nieco usportowione x 6 x 4 oraz x 2 nasz no właśnie to jest już chyba 6 domów o ich trójce, bo to 17 lat temu mieliśmy z nimi doświadczenia się nasza audycja rozpoczną nie nie mogliśmy, bo chyba pierwsza generacja pojawiła się słuchaj w 2000 no niby w sierpniu 2003 no to mogliśmy mieć tak, jeżeli chodzi o, jeżeli chodzi o ich trójkę mamy tutaj do czynienia, która będzie generacja pamiętasz trzecia, że pamiętam o nasze Pomorza w 20172017 roku w czerwcu oznaczenie kodowe 201 i ten samochód, którym już parę razy oczywiście mieliśmy okazję pojeździć na teraz natomiast teraz też był jak podzieli się to jest państwem taką małą małą ciekawostką Otóż mieliśmy chwilę przerwy, jeżeli chodzi o testowanie samochodów BMW tak sobie tak sobie postawiliśmy grafiki, że przez ostatni rok praktycznie poza kim naprawdę nielicznymi wyjątkami Marketa na naszej antenie nie była reprezentowana samochodów testowych praktycznie albo w ogóle nie korzystaliśmy na pewno i część wrażeń które, z którymi dzisiaj będę się z państwem dzielił to jest to to jest to takie mam nadzieje nie świeże spojrzenie takie pozbawione tego pozbawiona tego przyzwyczajenia do poszczególnych rzeczy tylko sprzedaż do czegoś czym nie miała kontaktu przez roki i możesz powiedzieć Hej, coś co ciebie słychać co się zmieniło jest bardzo mając na 1 rzecz tylko podkreśla rzeczywiście przez ostatnie kilka miesięcy chyba było BMW Jedynka mocnymi 300 konny, ale to co powiedział, że to po paru tygodniach miesiącach sprzedaż do samochodu to musimy chyba robić większe przerwy między modelami markami trochę bardziej rotować, bo to to to dobrze potem wpływa na jakiś odbiór nowego samochodu do dnia 1 rzecz mam tylko uzupełnia dobrze ta ich trójka, którą oczywiście tak jak wspomniał jeździliśmy 23 lata temu tak jak volvo XC 60 nowe zdecydowanie większe nie tylko na papierze i w rzeczywistości jest od poprzednich co sześćdziesiątki tak samo ta trójka trzecia generacja to jest taki potężniejszy większy jeszcze dojrzalszy samochód niż druga generacja mam nadzieję, że też mieć podobne wrażenie, że to jest jednak jak długo nie nazwał potężniejszym, jakby z, czego to wynika on ma 4m 70cm długości poprzedni miał 4m 65 cm długości szerokości miała metr 88 masz metr 89 wysokości ma metr 67 miałeś metr 71, czyli auto jest niższa niż niż było no jasne, zwłaszcza tym te tutaj 500m długości naprawdę zauważyłeś półce tak rozważałem, ale rozwoju już wytłumaczy, dlaczego nie nie chodziłem z miarką sprawdza czy jest z innej stylizacji ona jest on jest bardziej muskularny to widać w tej chwili mam zdjęcie drugiej trzeciej tak samo rozmawialiśmy, że ochrona IT rock to rozmiary zbliżone jednak zupełnie inne samochody ja uważam, że trójka trzecia druga to jednak duża różnica mimo, że to tylko mówi sile 7cm do miłości czy inna stylizacja tak to znaczy ja tutaj tego nie ja jako tego nie negując nasze to są samochody, które faktycznie na szczęście odróżniać na pierwszy rzut oka równie łatwo odróżnić też ostatnio ich trójka od piątki i tras tak czy te ładne auto bardzo ładne auto fajne zgrabna, ale też pozbawiona pozbawione jakich się u udziwnień, a to jest taki samochód wydają się na globalny tak to znaczy auto zaprojektowane, bo taki sposób, żeby się podobało wszędzie nie tylko na bluzce nie tylko w Chinach nie tylko w stanach tylko Europie, ale po prostu wszędzie, więc ono jest trochę takie uniwersalne jest fajne jest zgrabne eleganckie nie można tutaj odebrać absolutnie niczego i trudno je jakby nie może być porywająca niema sobie jakichś takich wież czegoś przykuwające go bardzo uwagi, ale też nie każdy chce być od razu zauważony, ale są tacy to chyba co chcą przywiązuje przykuwać uwagę to sobie już dawno kupili ich szóstka czwórka wielka trójka pewnie tak tak tak tak, by masz rację, więc skoro jest ich czwórka w ofercie jest to coś dla tych, którzy bardziej chcą cieszyć oko jakoś się powiedzmy wyróżniać tutaj trójka nieco po nawet nie chcę powiedzieć, że spowszedniała rozpowszechniał, ale nasze zrobiła taka bardziej stonowana mnie to akurat odpowiada też ładne zgrabne auto na środku w środku widzisz ostatnio nie korzystaliśmy z ręki przez rok ja nie korzystała mnie nie da ani 1 niesiona przez rok i powiedz, że uśmiechała się ducha ducha czymś naprawdę coraz rzadziej zdarza nie dlatego jestem zgorzkniały, ale jednak trochę się o jego motoryzacyjnej roboty przyzwyczaja i choć brzmi to jak banał no po prostu trochę tak rzadko się zdarza coś co nas zaskoczyło, ale tutaj uśmiecha się do tego, że po pierwsze, miał do czynienia ze Starym dobrym znajomym, ale takim dobrym znajomym skończy bardzo lubimy znaczy, tak więc nikt nie przerywamy sobie, a my mamy wspólne zainteresowania słuchamy po podobnej muzyki odpowiada mi to jak ten samochód został zaprojektowany, jeżeli chodzi o jego obsługę odpowiada mi dużo jest prosty po prostu on jest on jest intuicyjne on nie odciąga moje uwagi ma świetnych Display wyświetlacz przezierny, który jest w stanie obsługiwać ma zmieniać, by stacje radiowe bez bez bez bez bez bb bez żadnej przesadnej komplikacji Mercedes w porównaniu z bramką jest przesadnie skomplikowany, jeżeli chodzi o obsługę multimediów, ale tego też wszystkiego co zresztą słowo dziad z Odry zgadzam się, że tak jest, ale mam pewne obawy, że to się wkrótce zmieni, dlaczego tak mówię, że to może się stopniowo zacząć zmieniać dlatego, że jakby oglądał koncepty albo mody już już przed produkcyjne wersje elektrycznych BMW to Niemcy zauważyła, że np. w czwórce są takie 2 trony obok siebie w mercedesie i to obraz przesłałem cieszmy się tym co je, ale no, więc mury cieszył się ale, ale jak długo to potrwa cieszmy się chwilą dobrze dawaj to ich projekt trójce wnętrza jest fajna jest jakościowo ono nie jest przesadzone nie udaje samochodu nie wiadomo jak luksusowego natomiast jest jest jak jest fajne to co jest istotą tego samochodu rzeczą absolutnie najważniejszą, który też, jakby okup, który nie chce się bez bezrefleksyjnie prze przelecieć to jest zespół napędowy ten zespół napędowy jest to o tyle ciekawe o tyle ważne, że jest to auto hybrydowe co to znaczy auto ma znaczenie xDrive 30 UE ceny zaczynają się 235 000zł jest to hybryda ładowana z Miastka dwulitrowy silnik benzynowy oczywiście z turbo 184 konie tutaj mamy jeszcze silnik elektryczny łączna moc przekazywana na 4 koła to jest 290 koni tę hybrydę plug-in można oczywiście doładowywać dodatkowy zasięg około 40 km po pełnym naładowaniu to jest niestety coś co powoduje, że mniejsze nie chce tych samochodów takich takim małym zasięgiem ładować zastrzeżone dużo palą i ale w twoim przypadku to nie jest trudne ja wiem, że to nie jest, więc co ja sobie postawić słupek doładowania samochodów elektrycznych, a było wygodniejsze, ale na razie mam z tym za dużo zamieszania, bo muszą otworzyć garaż wyjąć ładowarkę podłączyć ładowarkę do wniosków w garażu, ale czy tak nie robić codziennie z telefonem komórkowym garażu nie otwiera szale ładowarka musi wyjąć podłączenie to wyjąć od Warki, gdzie w kontakcie coś siano no to przez cały czas poszło do worka w garażu chyba nie maleją no dobra ja nie mam kogo garaże nie ma możliwości ładowania, więc nie będę się wymądrza wydają się, że masz dużo łatwiej niż jak wiesz co by i tak nie, dlatego że już pamięta, że to samochody dostajemy na parę dni, a już raz czy 2× zdarzyły się oddać samochód bez ładowarki, która została w garażu, więc również to, chociaż tutaj mamy o tym, wspominam, żeby żeby, żeby wytłumaczyć szerzej kontekst, a tras tak mamy 280292 konie od zera do setki 61 i 6111 sekundy, a ktoś taki fajny szybki zwinny samochód prędkość maksymalna to jest 210 km na godzinę na godzinę 135 km na godzinę to maksymalna prędkość w trybie elektrycznym bagażnik trochę mniejszy niż zwykłej i trójce, bo normalnie aż 550l tutaj aż 450, ale niestety akumulatory jako zupełnie 8 stopniowy automat, bo to w każdej trójce jest nie tylko w tej po prostu w stopniu automat tyle nie ma wyboru i słuchaj mieliśmy co mieliśmy ostatnio mieliśmy z takich porównywanych samochodów ostatnio nic nie mieliśmy jest XC 60 KT ósemka, ale takie nie mieliśmy myśmy sześćdziesiątki tamten zespół na milionach nie byli ODS siódemka 300 konną w ogóle nie w ogóle zabiera mi to w ogóle nie jest w ogóle tutaj nawet nie podchodzi mamy mercedesa glc 300, z którym którą żeśmy jeździli audi hybrydowego już takiego nie ma w Polskiej ofercie jest volvo ich 168 w podobnej cenie nawet trochę droższe, ale jest mocniejsza i i też trudno porównać nas kilka cech charakterystycznych dla byłem i utrzymuje się tak do niej uśmiechała cały czas, bo to jest auto, która w końcu dziś jak Lexus, jeżeli chodzi o to hybryda ma co prawda inną skrzynię biegów ma zwykły automat nie skrzynię bezstopniową, ale to jest sucha Sławków w końcu płynna to w końcu przełącza ta wieś niezauważalnie tak ma w sposób satysfakcjonujący urzekły mnie w tym samochodzie urzekł mnie w tym samochodzie kilka rzeczy akurat być może to jest celowe być może to nie jest celowe konfiguracja tego samochodu, bo dość skromna to znaczy np. fotele regulowane były ręcznie, ale pies dzięki temu, że to jest samochód sporej części na prąd nie miał tego wrażenia, że to wszystko jest przeładowane urządzeniami odbiornikami elektrycznymi, które tylko ten prąd marnują pamiętasz, że mieliśmy bardzo się EKUZ takie wrażenie tutaj tego wrażenia nie ma druga jest taka to jest niezwykle sprawna hybryda ten samochód, a zrobienie około 1000km byłem nim wpychanie Warszawy nowego Targu tam trochę jeździliśmy po górach i wróciliśmy też samochód oczywiście część wpłat w trakcie jazdy autostradą, jakby korzysta głównie silnika spalinowego natomiast, jeżeli jedziesz nim miasto gest ruch miejski albo taki podmiejski to słuchaj ten samochód 30% czasu na drodze spędza w trybie elektrycznym ma i to właśnie się sam doładowuje czy też jednostek naprawdę bardzo mi włożyć hybryd najważniejszą cechą wg mnie w tej chwili tych hybryd ładowanych z wniosku, którą trzeba brać pod uwagę jest zdolność doładowywania się bez włączania wtyczki do gniazdka, bo zauważyła we francuskich to jeszcze tak słabo idzie w mini Countryman nie, którego doładowany wniosku, który dziś 2 lata temu było całkiem dobrze najlepiej to nadal wychodzi Japończykom, czyli toyocie tutaj w tej, ale też wychodzi to świetnie słuchaj to jest świetne dopracowany samochód, sprawiając mnóstwo przyjemności już jest taki taki jest taki jest wygodne jest taki dopracowany taki jest po prostu jest zajęta jest jak nie pamiętasz to przypomnę trójka przez wiele lat to był mój naprawdę słuchany także salami piątkę, a widzisz na to nie pozostała trójka, chociaż jak się do jazdy wprowadzono ich czwórka to 5 lat temu to chyba chyba zostałem jednak fanem czwórki no i zobaczy jeszcze będziemy mieli ten samochód na krótko w końcu sierpnia zobaczymy co wtedy ani więcej pojeździe zobaczymy czy będę miał jakieś jeszcze dodatkowe uwagi, ale na pewno trzeba przyznać, że to jest kawał solidnej roboty układ napędowy opracowany bardzo dobrze Sławek Olszewski Jacek Balkan dzisiaj mówiliśmy oba wójt 3 w wersji plug-in Hybrid, czyli doładowana jednostka oznaczenie na tylnej klapie, gdzie mam to znaczenia trzeba się do tego poprzez 30 tak x x Drive 30, a kłaniam się pięknie do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA