REKLAMA

Test: Hyundai i10

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-08-25 19:40
Czas trwania:
13:31 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn dobry wieczór państwu codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan dzisiaj opowiemy państwu o hyundaiu idziesz tak to jest Hyundai i 10 nam do tej pory słabo znany, dlatego że zupełnie nowa generacja trzecia generacja hyundaia 10 mieliśmy okazję się z nią zapoznać na takich europejskich miast premierowych w styczniu, a teraz mamy go w teście takim dłuższym tygodniowym historia hyundaia i 10 w Europie to jest zaczyna się, bo w Rozwiń » 2007 roku na Platformie kii picanto było był Hyundai 10, do których po prostu pamiętam, a może wyprowadził z błędu, ale wydaje się, że ty byłaś nim może nie zachwycony, ale tobie się bardzo podobała stwierdził ten samochód się nadaje świetnie, bo tam, gdzie był produkowany, czyli do Indii i nie za bardzo się ta pierwsza Europejska dziesiątka podobała przypomni co ci co w niej takie było fajnego, bo to przez taki trzycylindrowy silnik jakiś taki słabo wykończone nie wiem czym się można tam było wtedy zachwycać o sław no faktycznie się daje 10 mieliśmy w redakcji jest, że jak chyba jeszcze pamiętam pod Starym radiem starzy starą siedzibę ma on premierę miał pan w 2007 no to mogłoby być tak mogło tak ma, więc wtedy pamiętam wtedy pamiętam chyba po raz pierwszy mieliśmy okazję trunkiem daje mi 10 pojeździć pamiętam też, że na pewno mieliśmy w roku 2011 maja 21000, dlaczego dlatego, że obu jeśli do tego no tak, ale pamiętam doskonale, dlatego że jechałem nim do Łodzi na koncert Eltona Johna i to zrobiła tam wrażenie na pewno byłem na wielu jego koncertach, ale pamiętam dokładnie ten, bo jechał do Łodzi hand małym samochodem i pamiętam, że wtedy utwierdził ją w przekonaniu co do wcześniejszych wrażeń emocji związanych z majątkiem często po prostu doskonały autor zapytasz no bo powiedziałem, że może się nie zachwycały, ale na pewno go jakoś lubiłem czy coś nie jest nim zachwycają od samego początku i powiem ci czym pierwsza generacja tego samochodu mnie urzekła, bo ja nadal uważam, że to jest jedno z najlepszych aut trochę niedocenianych, ale najlepszych aut segmentu ale, ale o pierwszej drugiej, ale też trzeciej generacji, bo to co teraz powiem, a to są takich prawdy uniwersalne dotyczące każdego z tych każdej z tych 3 generacji to jest auto, którym nie widać chamskich oszczędności to jest auto, w którym a, które jest zrobione tak jak robi się duże samochody tylko, że to wszystko jest troszeczkę pomniejsza czy duże to może w cudzysłowie znaczy, że segment, bo to przypomnijmy, że się w tej chwili poruszamy w segmencie a, czyli małych samochodów miejskich bądź mniejszych nie ma no dobra poprawia mnie to powiedz czemu nie poprawia to znaczy co chciał no bo duże również duże to, że liczbę 7 nosi nie przesadzajmy czy Hyundai realizacja mówię, że to jest samochód segmentu AAA niewiele ustępuje samochodom z segmentu, bo ja mówię, że jest to samochód, który jest zbudowany tak jak buduje się większe samochody jak buduje się samochody, które są po prostu od niego większy mówi oba 7, ale powiedz mi czy Hyundai i 10 zauważyłeś gdzieś gołą blachą poczeka uporządkujmy nie wprowadzają chaos dobrze byliśmy przy pierwszej generacji zamkniemy tą pierwszą generację, która niesie nie podobała tobie się podobała, bo nie mieszajmy pierwszej trzecią, bo to są zupełnie inne samochody rok 2013 to jest druga generacja, która mnie się właśnie wtedy dopiero zaczęła podobać uważam, że to był oprócz kii picanto najlepszy samochód segmentu ana w tamtych czasach, czyli lat temu 7 pamiętasz tę regułę poddawania się obudziły pamiętasz pamiętam doskonale jeździło się świetnie i podtrzymuje wszystkie te miłe ciepłe słowa, które powiedział przed chwileczką względem pierwszej to jest samochód, po którym nie widać oszczędności to jest samochód, którym w którym, który nie jest żadnym miejscu tandetne żadnym miejscu nie jest zrobione na skróty żadnym miejscu, jakie nie zrobiono dla drugiej generacji pełna zgoda, ale nie zapominajmy o jedno narzędzie Jacku stosunku do pierwszej generacji nie znajdzie nowego punktu w samochodzie jak już nie nawet w tym samym roku tak jedno nie to nie o to chodzi tylko może któregoś dnia trafi się jeszcze możliwość powierzenia tą pierwszą dziesiątką postaram się to postraszy, do którego może zorganizować i zobaczył, że to jest samochód, który w odróżnieniu np. fiata panda albo od citroena c1 peugeota jakąś tam nazywał i Toyota Aygo piano już nie przypomina mi tamtych samochodów, ale ministra sław ku no dobra, a widzisz i teraz postaw sobie pierwszą generację dziesiątki obok toyoty Aygo w toyocie Aygo zamiast tylnej szyby masz kawałek zamiast tylnej klapy masz kawałek szyby tylko wyłącznie w toyocie Aygo na normalnej regulacji nawiewu klimatyzacji tak dalej itd. ma po prostu jakiś taki wajchę przed prototyp przed przed przed po to, powiedz to wyglądają jak mawiał wróćmy do hyundaia dajmy spokój w kraju rząd jak duży samochód, bo tutaj też laurki nie chcę żadnej, ale jest dużo zalet silniki trzycylindrowe wtedy były pozostały do tej pory 6769 koni albo 4 czterocylindrowe 1280 parę koni to był rok 2013 samochód świetny dla mnie sporo w odróżnieniu od pierwszej generacji, która była dla mnie słaba i teraz mamy trzecią generację tego powodu była słabo grają słabo wykończona słabo wyciszone to pamiętam trzecia generacja w tej chwili dostępna w Polsce od niedawna od niedawna prezentowana w styczniu, ale już mamy mamy na dłużej i powiem, że ten samochód nie wiem, kiedy tego widziała tak po raz pierwszy moja w styczniu już wiemy, kiedy tylko widział w ogóle na ulicę, czego widziałem takiej gdzieś go widziałeś bądź bardzo różni od drugiej to nie sposób do prawdą widziałem go widziałem go pod domem jak Ano właśnie, czyli ich także wcale dużo nie jeszcze niema na drogach prawda to zupełnie nie było, kiedy miał być to jest nowość ważne spełnia nowy model jest nowiutkie auto, więc ono jeszcze nie ma szansę zbyt dużej na to, żeby jakoś za Noto wygląd wygląd pierwszą warszawską no no i bardzo się podoba co do testu auto to jest auto zaprojektowane i Verne, a tutaj kolejne bb ciepła bardzo słowa będą pod kątem tego projektu, dlatego że oczy to jest w ogóle samochód, który możesz mieć 2 różnych wersjach możesz mieć samochód one obydwie będą pięciodrzwiowe, bo ten samochód jest dostępny wyłącznie jako pięciodrzwiowy KO automat 3m 67 cm długości i ME on może być w zwykłej wersji albo w wersji online wtedy ma inne zderzaki trochę inne dodatki natomiast w 1 w drugiej wygląda ten samochód po prostu no kurczę co tu dużo mówić naprawdę niezwykle widzi rząd się po prostu fajne on jest bardzo ładna zależnych od ochrony widzi, że rozmiary się bardzo zmieniły w porównaniu z drugą generacją nie widzę no właściwie trudno chyba to nawet zauważyć bo, bo szerokość większą 2 cm szerszy niż 2cm ta sama długość czyli, czyli właściwie są identyczne proporcje natomiast jest jeszcze ładniejszy, bo tutaj nie ma wątpliwości tutaj nie będę czarował po prostu bardzo ładny samochód i po raz kolejny jak zobaczyłam jak odbierałem bagażnik jak na segment słuchaj imponujący w cudzysłowie może trochę, ale 250l uważam też bardzo dobry wynik prawdą, a do środka będziemy to jeszcze więcej zmian mamy już druga generacja dziesiątki była bardzo ładnie zaprojektowana i fajna obsługa robiła, a tutaj co trzeciej Zobacz, kto jest jako nasze różni od drugiej nie mówiąc o pierwszy jak ładnie jest budowany ten ekran konsoli środkowej prawda mamy czy tak przede wszystkim jeździliśmy najdroższą wersję taką 60 000 najtańsza dziesiątka kosztuje 40 tak naprawdę nie bardzo wiemy jak wygląda to najtańsze powiemy państwa wygląda to najdroższa ma w 1 ramce zegary przed oczami kierowcy jednocześnie ekran multimediów wygląda to trochę, ale to bo aby wmawiać sobie żona trochę trochę jak w marcu dać nam się tak, abyśmy mieli na 1 na 1 panelu 22 wyświetlacza, chociaż tutaj zegary są jeszcze słabsza tradycyjna, chociaż pomiędzy nimi oczywiście jest też wyświetlacz to jest ładne to zgrabne to wykonane z fajnych materiałów to świetnie spasowane i czy jakościowa i też jeszcze oprócz tego zaprojektowane, bo ja przypomnę, że samochody segmentu, a to bardzo często są naprawdę byle jakie bardzo byle jak i nam to prawda mówią na to, ale niektóre zdjęcia, ale niektóre znikają z suzuki Celerio, które nie było udanym samochodem na szczęście w tym, że mam jedno sprostowanie to nie jest najdroższa wersja nie mieliśmy najmocniejszego silnika, bo na dobrze to jest nie mieliśmy silnika turbo przede wszystkim najdroższy 10120 turbo nie wiem czy tu widzisz co tak tak, ale wyposażeniowe odwołanej najdroższy my mieliśmy wersję też nie najtańszą linię najsłabszy silnik nie nie było słychać oczywiście nic złego spod maski potop silnik czterocylindrowy 1284 konie ocenić czy zaczyna od 44 003 cylindrów dobra ruszamy tak jak mówię bardzo sprawnie poruszający się samochód segmentu, a i to jest oprócz kii picanto chyba jedyny model, którym tak śmiało można ruszyć w dość długą trasę nawet bez obawy, że będzie pokręcone albo, żeby będzie będzie szczegółowa bolą od hałasu, bo przyznam szczerze, że ten samochód nie zawiódł szczerze mówiąc mnie też nie zawiódł uważam, że jakby świetnie wpisuje się tradycja tych doskonałych dziesiątek pierwsza druga trzecia generacja wszystkie te 3 samochody były bardzo dobrze wyciszony bardzo dobrze się złośliwe teraz cały czas w kontrze do siebie stoję, a propos, ale to nie chodzi o różne złośliwe nie mamy inne zdanie na temat modelu jak już od do domu nie tyle no ale w porządku natomiast to jest kawał doskonałego samochodu, którym się bardzo przyjemnie jeździ, do którego nie ma większych zastrzeżeń, które znalazłem słucha chyba tylko 1 oszczędność wiosną i jedno pójście na skrót jedno dobra szkoda nam tych 10EURcentów na niektóre już będzie bez sznurka jak otwiera tylna klapa to tylna półka jest bez sznurka nie podnosi się razem z tylną klapą, gdyż to jest jedyne 1 zauważone przeze mnie oszczędność w tym samochodzie, która omal nie przeszkadza po prostu w tych samochodach tanich najtańszych tam widać na każdym kroku, gdzie ktoś oszczędzał zamiast tylnej klapy tylna klapa ze szkła zamiast sieradzki nic zamiast 1 wycieraczka np. na no no na całą przednią szybę przypomni sobie uwagę APA skodę Citigo, jakie to jest w porównaniu Hyundai to jeszcze w porównaniu z tymi trojaczki ami Toyota i citroenie, a może to nie najgorszy, ale oczywiście mówię o tych pierwsza dostawa rosły samochód tylko pomniejszona, ale bale tak jak się buduje samochody kompaktowe, czyli nie widać większy przepraszam nie widać w nim blachy od środka nic nie rezonuje jest dobrze wyciszony zaopatrzenia biegów pamiętasz to obraża stopniowo, żeby głowa tak, ale 1 rzecz za uwagę, bo miałem okazję jeździć właśnie wtedy pół roku temu też zautomatyzowaną ona nie jest najgorsza, ale zautomatyzowane skrzynie w segmencie oczy, by nie polecam i proponuje się skoncentrować na te ręcznej zmianie biegów mniej zapłacimy dużo większa frajda zjazdy jak ktoś koniecznie chcemy zautomatyzowaną niech przyjedzie, ale ja ja nie polecą słuchaj ostatnia rzecz, bo mówimy cały czas hyundaiu niechęć ceny zaczynają się 40 000zł nasz egzemplarz był chyba jakieś 60 000 natomiast w tym samochodzie 1 został, chroniąc zwrócił uwagę czy nie stoi sobie na światłach tego nie robić, bo nie ma smartfonem taki zwykły telefon z guzikami, ale plagą i znakiem czasów jest to, że ludzie stoją na światłach to tak bardzo się ludzi przez 50 sekund muszą po prostu chce sprawdzać aktualizować w telefonie cały czas żeby, żeby nie nie było też niesie to coś się to niestety zdarza i w tym samochodzie pojawiać się sygnał jak są w korku i ktoś przed tobą ruszy to natychmiast dostają powiadomienia i tak samo osiedle różni ktoś tak dokładnie swoje gniazda całe to chyba jedyny samochód pierwszy samochód w tym coś takiego czy pierwsza ma już światów daje 30 też zauważyłem, a za warzywa jest w tym nowym po faceliftingu tt aktor, żeby było na tyle podaliśmy państwu dzisiaj o najnowszym hyundaiu i 10, chociaż spór mamy co do pierwszej generacji, którą ja uzależnią jeździliśmy 10 lat temu ważne jest to czym jeździmy teraz kończą trzecią generację tu się zgadza co do trzeciej generacji zgadzamy, że to jest niezwykle udany samochód na tym kończymy Sławek warszawskiej jak walka bardzo przemyt dziękujemy zapraszamy już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA