REKLAMA

Test: Seat Leon

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-08-27 19:40
Czas trwania:
14:29 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn dzień dobry dobry wieczór państwu codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan dobry wieczór samochód tam redaktor no mamy najciekawszy samochód w tym również co będą bowiem inaczej może nie tyle najciekawszy tylko dług długo oczekiwany, dlatego że volkswagen koncern volkswagena ma bardzo podobne samochody jednak niektóre są dość zbliżone do siebie chociażby golf pojawił się w grudniu pamiętasz myśmy golfa nowej Rozwiń » generacji w grudniu octavia jeździliśmy nią pod koniec wiosny najdłużej czekaliśmy, ale ona fakt, że to nowa generacja to nie jest jakiś facelifting jeździliśmy z Leonem i tej ja w sumie parę dni mamy będziemy jeszcze mieć zimnym silnikiem w końcu września, ale to już wtedy będzie post scriptum zobaczymy tu mamy silnik czwarta generacja Leona, zanim do wrażeń zjazdy jako przypomnę, że pamiętasz jak przypomnę pierwszy Leone, który rok 900 dziewięćdziesiąty dziewiąty bardzo popularne w Polsce to, proszę bardzo, lubili się były tylko 5× ławki prawda tak drugiej generacji lubiliśmy tak bardzo trzecią generację polubiliśmy bardzo uważam, że trzecia generacja Leona ten 1 z najlepszych samochodów nie można dla kupić bardzo ładna stylizacja też ma wersje nadwoziowe już kombi było było w trzeciej generacji kombi ta krzyżówka była nie 5 szybko wycofana była 3 Zwiefka, ale wycofali no i mamy teraz od kiedy mamy właśnie, bo do 8 lat jest trzecia generacja czwarta generacja premiera w tym roku szerokość wysokość ta sama długość okazuje się jest dłuższy słuchaj tego nie zauważyłem, ale patrzy on jest dłuższy prawie 9cm rozstaw osi większy 5cm bagażnik 380l nie jest najgorzej średnio powiedzmy, ale coś zmieniło też na zewnątrz to co się da zauważyć rzeczywiście jest na to inne inny grill chłodnicy inne reflektory tylne lampy też inne połączone takim dobrym roku, ale zdaniem własny samochód ja mam o nim bardzo dużo, ale ja też mam bardzo dużo możemy, więc koszty tego nie wiemy natomiast panie Boże nie ma co nowego hatchbacka wiemy, że nie ma jeszcze gorzej, ale wiemy, że mamy wersję, którą jeździmy wciąż to jest wersja pięciodrzwiowa chciałbym, żebyśmy się potem samochodzie nie przeszli zginęli tylko postarali w sposób wyczerpujący opowiedzieć w związku z tym proszę cie, żebyśmy zaczęli jak najbardziej tradycyjnie, czyli trzeci się ten samochód podoba z zewnątrz jak go oceniać na tle konkurencji jak oceniać na tle wcześniejszych no właśnie przed chwilą tylko opisała co się zmieniło w tej chwili powiem, że to jest wg mnie zmiana na pewno nie na gorsze równie mi się podoba jak poprzednik być może nawet patrząc z niektórych stron bardziej tam jest taki śmieszny fikuśne napis tyłu, który w ogóle nie po co zmieniono, ale to jest jedyna zmiana taka taka, która mnie po prostu ośmieszyła nie spodoba się ładny samochód z zewnątrz czy stylizacja dość agresywna, ale wciąż 1 rzecz mnie wkurza i niezmieniona za małe lusterka i to widać od razu to jest do samochodu dobrze zniesie na ten moment bardziej podoba trzecia generacja czwarty uważam za pasku da natomiast jeszcze mam jakiś taki jak patrzę na ten samochód na zdjęciach widziałem go przed domem przecież przez dłuższą chwilę to nic mi w tym samochodzie nie nie razi, ale nic nie przeszkadza tu wszystko w Karlinie one nie mają sobie żadnych jakichś takich wież jak, bo palce pośle, albo posturą pieniądze czy taka spójna stylizacja jest jak najbardziej spójna natomiast nie nie potrafi się zachwycić to znaczy nie jest w stanie w tym samochodzie i słuchaj, a może to wynika z tego, że ta trzecia była tak ładna i nam się tak przez 8 lat opatrzyła, że trzeba, by już oczywiście jakieś kosmiczne rewolucyjne zmiany zrobić, żeby ten samochód tak zwrócił naszą uwagę, bo myślę, że może się podobać, ale porządkuje tego nie odbieram ja tylko mówię, że mnie nie zachwyca, ale wiesz to wcale nie znaczy, że krytykuję tylko mówię, żeby we mnie zachwytu, jeżeli chodzi o stylizację zewnętrzną nie ma zewnętrzną nie ma przy trójce jest przy czwórce nie ma zgadzam się co do lusterek w trakcie jazdy też one są po prostu za mało w wejściu do środka no i tutaj po co kto się kłania kłania się pytanie Sławno co ten samochód najbardziej przypomina w środku, jaką inną markę podpowiem, że francuską przypominać ten samochód jak tak sobie tak na niego popatrzy to nie zauważasz podobne do peugeota 308 np. to wszystko jest trochę podobny sposób jeszcze takich wielu kont to także ta przestrzeń w bardzo różne osoby raczej w tej chwili będzie mówić o nowym hyundaiu po faceliftingu i 30 bardziej się daje 30 co ciekawe obaj panowie, dlaczego dlatego, że w hyundaiu w tym SA czy jesteś już taki wysunięty na konsoli środkowej bardzo duży ekran z tym, że od razu mówię fundusz łatwiejszy w obsłudze trudniejszy co przypomina od razu przypomina niestety patrzy na ten kraj to jest pierwsza rzecz, którą zauważam, bo pan pamięta ich gorsze i octavii i wlała się zmieniła obsługa multimediów niestety wg mnie na gorsze oznaczona wymaga dłuższego przyzwyczajenia być może po miesiącu, by inaczej mówił ale, ale gorsze jednak gol tutaj golf jak najbardziej z dobra to moje pierwsze wrażenie jest taki kurs to sprawia Peugeot tak jak Peugeot 3008, którego mieliśmy ostatnio, czyli jak cała deska rozdzielcza ona jest taka nie prosta nie obła tylko taka skomplikowana w swojej strukturze projekcie dobra, ale dająca się z wielu np. sześcio kątów co się z nią nie jest, ale to wg ciebie to porównanie to jest po prostu stylizacja ani do badań zaletą puchną, ale 1 położna Intela Peugeot to Marek zegary nad kierownicą to jeśli już to konsola środkowa przypomina tak dobra co nie, ale oka i ładnie to chyba skomponowane no nie nic nie razi Zobacz co, ale czy to urywa nie nic nie uznaje za bardzo skromne i szczerze mówiąc spodziewałem się czegoś trochę bardziej jakościowego, ale 1 przejdziemy zaraz do tego co jest największym problemem tak tego samochodu natomiast przeskoczymy proszę o właściwości jezdnych mieliśmy wersji 15 benzyna 150 koni dobrze pamiętam tak siedmio stopniowe USG też taka maleńka go dźwigiem kajak to teraz i Porsche i w skodzie octavii volkswagenie golfie do zmiany biegów specjalnymi ciała to, ale nie po co dziwne to takie, ale to szczególna działa dobrze skrzynia dla mnie sprawna, ale co właściwości znano jak to się od uważa nie ma tutaj jakieś dramatu no to jest samochód, który ma przyspieszać 8,5 setki, ale wciąż uważam, że na torze tutaj układ kierowniczy zawieszenie za tym silnikiem jest dość precyzyjne prowadzenie powiadomienie rozwożąc no dobrze powiedz proszę, bo mieliśmy całkiem niedawno trójka Leona też chyba zresztą nim jeździł zresztą bardzo podobnej konfiguracji czyniliśmy 1 chyba 5 benzynowych stronie ja tą trójką to jeździłem rok temu chyba nie jeździłem trójką trzecią generacją ostatnio, więc nie mam bezpośredniego porównania ja jeździłem trójką 3 tygodnie temu 2 tygodnie temu byłem nią zachwycony ich dalszym ciągu jestem czwórka nie trochę rozczarowała też rozczarował mnie trochę na na tle octavii robiliśmy z identycznym zespołem napędowym też 150 koni też DG octavia była samochodem niezwykle płynnym, ale tak wiesz wykraczając poza segment samochodów kompaktowych zestrojono po prostu na płynność, a ten samochód jest taki zwykły i nie ma w nim Ocado octavia miała zawieszenie DCC czy adaptacyjne ten miał z niezwykłą zalesienia, ale jego właściwości jezdne szczerze mówiąc nie oglądałem zawieszenia z tyłu, ale to pachnie zwykłą Belką skrętną, a niewiele ma już zaszczytu, bo powinno być wielu wahacza co prawda brzmi tak bywało w przyszłości od 150 koni już było wielu słuchaczom dojazd tutaj jakby ten samochód nie zachwycił to znaczy to znaczy tak zachwyceni to też może po prostu trzecia generacja tak wysoko postawiła poprzeczkę jeśli chodzi o wygląd i właściwości jest, że jakiś taki przeczą, ale widzisz ja mam taką, jaką tutaj wątpliwość, bo dla mnie z tej trójki to najlepiej jeździ volkswagen golf, którym akurat dzień pierwszy jako pierwszy w sensie z tej trójki w zimie jest taki tak jak mówić najbardziej spokojny, a jednocześnie jednocześnie radzi sobie z tą mocą 15150 tak płynnie się porusza jak dla siebie octavia pewnie tak, bo uważa, że kto wie, kto wie z porządku natomiast największa wada jest dla mnie pewnie w sadzie postanowili tak jak w golfie zrobić skok Wisła to jest właśnie dowiedziałem na pierwszej prezentacji golfa w ziemi jak to odwagę określa to się nazwać cyfryzacja mediów tylko, że niestety nacjonalizacja mediów wg poszła za daleko i ponieważ obsługa tam była wyjątkowo dobra to Niewiem po co aż tyle zmian wprowadzać taka moja prośba, bo myśmy ze Sławkiem o tym, samochodzie bardzo rozmyślnie nie zamienili ani słowa finalizacją, dlatego że byłem bardzo ciekawego opinii jego rano moje są proszę państwa po jeździe samochodem fatalne to znaczy to w jaki sposób na samochód został zorganizowany i przemyślane jest skandaliczne jest ewenementem jest czymś czym się naprawdę bardzo dawno nie spotkałem bardzo dawno żadne samochody gnieżdżą się po prostu tak, ale można w samej jesienią w obsłudze, bo to są 2 różne, że o nie to wcale nie są 2 różne rzeczy Sławku Zobacz mamy tutaj mamy tutaj np. taki system, który nazywa się powszechnie Bliss, chociaż to jest chyba nas obraża na volvo za i dla wykrywania Mar martwe pole tak to się półkrwi palone szyby przy okazji Otóż to i normalnie masz jakiś mały, którą gram trój kącik albo znak samochodu, który jest w lusterku tutaj, żeby było taniej dali ci listwa rentową, która jest na drzwiach i tras wyobraź sobie masz kierunkowskazy łączone w prawo i przygotowuje się do zmiany pasa albo do skrętu wprawo zerka lusterko zerka w lusterko w prawo czuć się nic nie mnie nie nie jedzie w tym momencie widzi kątem oka jasny błysk z lewej strony, bo coście przerwa system zadziałał mrugać w środku w kraju i akurat miał też pomarańczowy kolor, bo to można inne kolory w wieże ustawiać prawda tych poświadczeń akurat pomarańczowy tak być Migacz z lewej strony łączy tak, ale sam jest dużo takich niestety bardzo złych rzeczy np. nie wiem, gdzie się włączyć ogrzewanie tylnej szyby, bo prawdę mówiąc chyba wejść tam czas ten panel dotykowy, bo pamięta bardzo możliwe tutaj jeszcze tutaj jeszcze parę jest takich udogodnień jak jest to rzadko się zdarza, ale przy tym samochodzie wyciągnąłem telefon trzeba zrobić zdjęcia zacząłem kręcić filmy tych rzeczy, które w tym samochodzie są idiotyczne rzeczy przede wszystkim można sobie oczywiście ten wyświetlacz, który ma przed oczami personalizować, ale ta jest wszystko tak stać Kane, a najmniejszą rzeczą jest wyświetlacz ile masz jeszcze paliwa w Baku Skoda z 4 macie mniej kasa często jest mikroskopijna jest, ale mówi nasz kanał jest po prostu wszystkiego na co zakładu nie jest rozwiązaniem jest też co jest gorsze mówi Faktowi dotykowy dotykowy taki taka płeć kapary rany pasek, na którym robisz cieplej zimniej klimatyzacja głośniej ciszej, ale to w czasie jazdy to, żeby to sprawnie zrobić naprawdę trzeba jakiś jakoś cyrkowcy chyba to lepsze są zwykłe Gałeczki proszę państwa wiele firm zrozumiało wróciła do działaczy zresztą volkswagenach niektórych też możliwe są w volkswagenie też wrócą mamy jeszcze 1 problem mamy tym light Assist, czyli ten układ zapobiegający opuszczeniu pasa ruchu ją też działa do bani, dlatego że jadę sobie spokojnie trzyma w ręce kierownicę trzymam rękę na kierownicy np. 1, ale też bez przesady tak długo mogę się podrapać i mimo że ręka jest na kierownicy to samochód co chwilę ktoś sobie potrafi zdarzać 23 minuty sygnalizuje trzymaj kierownicę połóż rękę na kierownicy i lek. Pippi, a potem to jakieś rozwiązanie samochód trzeba to rozłożyć trzyma rękę na kierownicy mamy otrzymać, gdzie indziej mocniej trzymać to jest niestety jedno tak to jest niestety poradzą dużo można numery samochodu to obsługa multimediów i ona trochę wg mnie, ale nie tylko mówić wojna na rozliczenie VAT zasilania klimatyzacji nie jest ja ja się nie zgodzę Niewiem czy wypowiedź, że to zły samochód ja nie powie, że to jest zły samochód, bo on jest pozorna samotność w środku dobrze się nimi jeździ natomiast w momencie, kiedy zaczynam chcę coś zmienić włączyć no to obsługa po prostu psuje wszystkie inne wrażenia zjazdy i efekt końcowy jest tak dobrze jest też wrażenia zjazdy jakże już wycięte z okresu to dla mnie jakiś samochód, który będę każdemu polecam z czystym sercem, bo tu po prostu tak jak w USA pamiętasz jak np. uważam w stosunkach jak to zaczęli wprowadzać czy citroena Picasso bardzo zły pomysł obsługą multimediów o tym, wielokrotnie mówiłem to też mi się nie podoba ta zmiana multimediów tak ujęta jest co znaczy zrobienie czegokolwiek, bo tutaj sław mówimy o prostych rzeczach, a spróbuj wyłączyć klimatyzację wyłączać można zasadnie zalety, bo ja również klimatyzacji faktach nie da się tego zrobić tak od razu trzeba tam troszkę troszkę podróżować spróbuj ustawić sobie stację radiową spróbuj zrobić w tym samochodzie cokolwiek spróbuj znaleźć średnie zużycie, a akurat to jest łatwo znaleźć, bo to jest ten system, który został to jest okropne samochód jeździło się nim źle niedługo będzie Mino znowu w końcu dotarł w końcu, że znam, ale pierwsze wrażenie ten samochód zrobił niestety zła i mówię to wielką przykrością bossa klanu, o czym doskonale państwo wiedzą to jest 1 z naszych ulubionych konstrukcji Jedynka trójka wręcz ukochanych konstruktor znaczy tutaj mamy małe podsumowanie trochę inny znaczy wygląd na zewnątrz zewnętrzny prowadzenie jest dobre natomiast do poprawki to jak najszybciej jest system multimediów, bo to w samochodzie, który dopiero wchodzi do produkcji to nie powinno być takiego zamieszania ty to nie jest gra komputerowa może tak tutaj po prostu musi to robić w czasie jazdy owych Maruszewski Jacek Balkan kłaniamy się pięknie i usłyszał już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu! A w promocji Black Friday obowiązuje prawdziwe 50% zniżki!

KUP TERAZ 50% taniej

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA