REKLAMA

Test: Hyundai i30

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-09-01 19:40
Czas trwania:
13:29 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny witają Jacek Balkan Sławek Paruszewski test samochodu model liczą dziś, ale w 2 wersjach i 30 po faceliftingu jednak niektóre firmy toby nazwał nową generacją tak ja uważam po tych jazdach przychodzi ponad 1000 km drugi to jest samochód też nie byle jaki co prawda sprzed faceliftingu, ale wrażenia zjazdy myślę, że niezapomniane, bo to jest trzydziestka 275 konno en tak Oshee symbolem w ogóle Hyundai i Rozwiń » 30 pojawił się na polskim rynku lat temu 13 namieszał strasznie łącznie, ponieważ jednocześnie Kia CEED pamiętasz, kiedy było zamieszanie świetne ceny koreańskich samochodów tak jest siedmioletnia gwarancja w przypadku kilkudziesięciu latach, jakie było wtedy parcie jak dużo ludzi chciało mieć ten samochód już nam też się podoba pamiętam Judasz różnił od kij oczywiście był trochę droższym inne inaczej w środku wyglądał ile lat minęło do drugiej generacji patrzę przypominam sobie i 2011 rok szybko po 4 latach druga generacja to już ostrzejsze linie nadwozia wersja kombi też zdecydowanie się różni bardzo duży bagażnik, ale przejdźmy do naszej, bo już nie będziemy każdej generacji zgadywać i 303 generacji 34 lata temu o ponad 3 lata temu jeździliśmy premiera we Frankfurcie 2016 rok sław już druga jeździła świetnie pamiętam byłem na pierwszych jazdach naprawdę układ kierowniczy wtedy mnie zaskoczył jak dobrze można robić wtedy to lepiej skręca niż Korola teraz to taka rola jest bardzo dobry układ kierowniczy, ale dopiero od generacji z tej ostatniej prawda, a ta trzydziestka przy pamiętasz, kiedy historia Niemcy się zachwycali na salonie wchodzili, dlaczego my nie możemy tak zrobić to tak kierownictwo tam chodziło o relacjach, ale wie, że regulacja regulacja jak ruszyła to wrażenia był jeszcze bardziej pozytywne przynajmniej dla mnie nic mnie już drugiej generacji trzydziestka bardzo dobrze nie jeździło dobrać trzecia generacja 2017 rok weszła też wersja i 30 faz Beck na początku bardzo się nie podobała apotem stwierdziłem, że ten samochód nawet nie najgorzej prezentuje, chociaż prawdę więc, jakby miał wybierać wziąłbym zwykłą i 35 żywą i była była pierwsza modernizacja 2018 rok to nowe silniki diesla pod maską 116 koni, a w tym roku jest liczniki właśnie jedna z tych 2 sztuk, którym jeździliśmy to jest i 30 po faceliftingu nie wiem jak to się stało ja myślę, że nowa zwykłą trzydziestka po prostu silnikiem diesla wyjeżdża do mnie przed hyundaia patrzy kurcze inny grill inne to mówię to jest już nowiutka świeży samochód zresztą chyba pierwszą drugą redakcją w testach byliśmy co też ważne to, że to jest facelifting trochę niedobrze rzut to to tam smaczki, ale ważne jest to jak we wnętrzu wygląda i to w nawiązaniu do SATA powiem, ale ona nowego czwartej generacji, że ten Hyundai, którego rzecz powstaliśmy zdały majowego stała obsługa multimediów może tak po rzeczywiście to trzeba poprawić natomiast tutaj ekran się pojawił taki jak kii Stinger chociażby Hyundai Santa Fed czy nowej kii Sorento, czyli taki wysunięty na konsolę środkową duży, ale dużo łatwiejsza obsługa nie powiem nawet żona bardziej skomplikowana niż poprzednicy udaje tylko jest inna natomiast ekrany zwiększy no i to jest to jest duży plus samochód jest niesamowicie Cichy z tym dziś myślę, że na 1 tankowaniu zrobią koło 1000km potem do tankowania ale, ponieważ to była jazda autostrada trasa szybkiego ruchu to powiedzmy, że dałoby się zejść po Warszawie wyobraź sobie radę z Konstancina do na Żoliborz miał 41 starała się, żeby było mało, ale 41 przyznać na samochód kompaktowy z silnikiem 16 diesel to chyba nie jest zły wynik prawda no właśnie, więc jeszcze raz bardzo dodajemy co było rewelacyjnego bardzo Cichy samochód przecież jeździliśmy po kilka godzin co 2 dni 5 godzin w samochodzie w okresie nie zmęczyłem głowa mnie bolą świetne uszczelki muszą być kół nie słychać czy opadnie słychać no dużo plusów tak się zastanawiam co co ten co można by tutaj temu samochodowi Ali z zarzucić pojęcia, że na pewno nie popsuł w porównaniu z tej z tego z tą wersją sprzed faceliftingu oszczędny dobry silnik 16, a trochę go słychać, że to diesel jak podjeżdża na zewnątrz jakieś zimne, ale w czasie jazdy do nic się specjalnego specjalnego jeśli chodzi o dźwięk nie dzieje nie, że jest Cichy to nie słychać, że to jest diesel no, więc tak prawdę mówiąc w porównaniu z Leonem no to Hiszpanie czy Niemcy powinni się tutaj zdecydowanie szybko wziąć do roboty coś z tym multimediami zrobić skoro inni potrafią prawda nie popsuć nawet poprawić no to tyle również precyzyjny układ kierowniczy bardzo wygodne fotele, bo tak jak mówiłem 1006 km żadnych problemów to tyle jeśli chodzi o facelifting dobra robota na pewno w hyundaiu i 303 generacja po faceliftingu łaty zdaje się miał jeszcze lepsze wrażenia w samochodzie, który ma prawie 300 koni prawda, a tak, ale jeszcze ten samochód, które to jest samochód, przy którym ja się trochę wstyd za swoich wrażeń, bo ja mam ja mam 42 lata i to jest także już od pewnego czasu to Sławku dawno przed za zatonął ale, ale nie każdy jest identyczny Jadźka to od pewnego czasu zauważam, że nie jest młodym to trochę musi trochę wkurza, ale do co mogę zrobić tak np. ostatnio mam niemal całkowicie zlikwidowałem picie kawy, żeby jednak trochę dłużej być tylko spodnie stare były uważam, że to świetny pomysł by nie za dużo trzonu 3 dziennie, a pieniędzy ludzie no rano tam kawa no nie no to mnie to wieś w gminie to trochę mnie to trochę negatywnie jak zauważyłem, żeby czekały jednak jest mi lepiej natomiast jeśli chodzi o tego hyundaia to jest auto na wasze Hyundai i 30 en każda firma ma jakąś swoją liderkę na takie bardziej sportowe pojazdy i literką, choć jest np. Air tak RR albo IS not AKr jest tak, ale teraz BMW jest tam itd. tak dalej natomiast, jeżeli chodzi o, jeżeli chodzi o hyundaia mamy tutaj do czynienia z literką RNA i tras tak to było auto to było auto jeszcze przed przed listem czy była tutaj generacja, która jeszcze się jeszcze się nie nie zmowa, czyli 3 z orzecznictwa, że letni trzyletnia wersja MK 3 lata temu się pojawił, ale pamiętasz pierwsze nasze wrażenia ja moje były bardzo dobre na jesieni nie pamiętam, jakie twoje mi się od razu spodobał ten samochód no bardzo dobre bardzo bardzo dobra to jest tak, zanim przejdziemy do silnika i tutaj do tak jak samochód jest skonfigurowany to jest auto w dalszym ciągu bardzo zgrabne i on ma w sobie taki zwykły nie ma tutaj nie ma tutaj nic by co jakiś taki wyraźny sposób nie przeszkadzało, czyli ta linia nadwozia ona jest ona jest taka od pierwszego wejrzenia tak naprawdę czysta ładna klarowna spójna estetycznej trudno się do czegokolwiek doczepić ne Anki odróżniają się bardzo często lakierem, który nazwą jest majątkowe ja, bo to jest taki lekko odłożyć żadnych kolorów też innych firm trudno znaleźć podobne no tak to pan pewny i to naprawdę jak robi wrażenie robi wrażenie ten lakier pod maską silnik o pojemności 2l i ten dwulitrowy silnik ma oczywiście bezpośredni wtrysk turbosprężarkę i ma albo 250275, a nie mamy wybieraną przez zdecydowaną większość kierowników mało, kto interesuje 250 albo na rzecz wspomnę, żebyśmy nie zapomnieli to jest samochód taką mocą, ale nie jest dostępny z napędem na obie osie to warto zwrócić uwagę i tylne 275 konny ma też tzw. parę z przodu czy rozdział momentu między pomiędzy koła 250 konna nie ma jednak bardzo charakterystyczna rzecz jest ona jednak naprawdę niewielu samochodów takich usportowione spotkacie, w którym masz wyboru nie ma wyboru w ogóle skrzyni tylko może ten samochód kupić wyłącznie ze skrzynią manualną musi w tym wiesz jak zwierzę po prostu pomachać sprzęgłem oponować ma swoje plusy minusy i teraz słuchaj nie Hyundai 30 tak samo zresztą jak Kia CEED to są samochody niemal wzorcowe, jeżeli chodzi o obsługę multimediów i obsługę w ogóle to znaczy wszystko jest pod ręką wszystko jest intuicyjne ergonomiczne wszystko zaprojektowane tak jak trzeba i ten samochód, jeżeli chodzi o obsługę ma pan jakiś, ale drobnych punktów, ale też przewoźnika, dlatego że masz jeden z liftingu to wciąż jest wiesz co to są bardzo drobne to są bardzo drobne niuanse np. to, że jak potrzebuję czasem włączyć mapa to po faceliftingu też będziesz miał i tam kilka na tę mapę tego podzielonego narodu powinien wraz z ekranem startowym tak to to zamiast mapy od razu pokazuje się lista ulubionych celów albo lista miejsc, do których ostatnio, nawet jeżeli taki drobiazg naprawdę drobiazg o ale, ale tu to są drobiazgi obsługa Radia głośniej ciszej zmiana stacji radiowej albo kolejność utworów z nowej ręki, czyli najwygodniej jak się da jak naprawdę to przyciski pokrętła klimatyzacji nawiewu wieś przeciw fizyczne ograniczenia palenia jest klimat zależy od podatku jest w każdym hyundaiu, ale zostają ważna jest mocno, bo jeżeli ktoś kupuje NK to myślę, że właśnie 270 jak jeździ samochodem, który ma 300 koni jak pamiętam, jeżdżąc tym i w zeszłym roku w zimie 1,5 roku temu jest bankiem, który wygląda inaczej wg mnie mniej mi się podoba, ale jeździ równie dobrze to słucha jak samochód biorąc pod uwagę, że ma tylko napęd na przód fajnie, że ma ręczną skrzynię biegów to bardzo dużą frajdę zjazdy, mimo że uwaga w cudzysłowie ma przyspieszenie do setki tylko 6 sekund tak co wieś, ale też 6 sekund jest dla mnie za uzupełnienie zauważalnej poprawy tego nie sprawdzam dla mnie to samochód równie dobrze mógłby mieć 8 albo 9, a i byłby równie fajne niczego bym nie zarzucił słoboda jak powiedział 8 albo 9 to się nie skrzywił, bo to tutaj nie te sekundy chodzi tylko chodzi o to, że ten samochód jest dobrze wyważonym autem ma niestety albo statek sobie małego głupka i ten głupek polega na tym też złe to fajna sprawa wygląda taki czerwony przycisk na nas czy taki masz chyba nie jest czerwony z drewna, bo czerwone przycisk na kierownicę z literką en tra taki sobie zwykły normalny mocnym hatchbackiem jak naciśnie przycisk to wydać robi się głośniejsze auto zaczyna strzelać Mika Drobisz taki woskowy głupek trochę tego auta no i to jest oczywiście oburzające to powinno być zabronione drogi nie są to, żeby było na nich głośno też uważam, że przestrzeń publiczna nie jest od tego, żeby się na nich ani nie wiadomo jak wyróżniać odciągać uwagę innych kierowców straszyć małe dzieci, które sobie śpią w fotelikach w innych samochodach itd. tak dalej, niemniej mimo tych wszystkich górnolotnych przekonań i frazesów, które przed chwileczką państwu wymieniłem niestety zdarza mi się jeździć tym się udaje właśnie w tym trybie ME sportowym, a który powoduje, że to jest nieco głośniejsze są bardziej wylewne bardziej takie pływające tym testosteronem plując jadem jest tam macha tylko z dachu brakuje, bo faktycznie aż 6 osadników z wyglądu ucha straszą, na jaką wygląda w matematyce zaciski widać Trocha jest to gęsto znaczony już takie jak pamiętam różne cuda to jest tam prawda znasz takie były angielskie określenie wielka wielka plaża metod w no ale właściwością jest zgodna znakomite to niema wątpliwości już jeździliśmy nim co najmniej trzeci raz na dłuższy czas plus premiery za każdym razem satysfakcja zjazdy gwarantowana tak to jest chyba taki już nie pamiętam dokładnie podwójny wydech też prawda z tyłu z takich rzeczy, które odróżniają od innych samochodów rodzinnych daje 30 tak to natomiast faktycznie z tym dźwiękiem silnika to, ale to, która moc, która mocna wersja niema niema guzika sport albo NRA czy cokolwiek tam sobie wymyśli prawda na tym kończymy kłaniamy się państwu pięknie zapraszamy na kolejne codzienny magazyn motoryzacyjny już jutro Sławek Olszewski Jacek Balkan do usłyszenia Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POSŁUCHAJ RÓWNIEŻ

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium 40% taniej. Radio TOK FM bez reklam, podcasty z audycji i podcasty tylko dla Subskrybentów.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA