REKLAMA

Nowości Mercedesa i Maserati oraz sprzedaż mocnych wersji aut premium

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-09-04 19:40
Czas trwania:
12:50 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór państwu codzienny magazyn motoryzacyjny w piątek Sławek Paruszewski Jacek Balkan kłaniamy się pięknie mam nadzieję na ciekawy dynamiczny program dzisiaj zaczniemy witam państwa górą Jacku zaczniemy od mercedesa klasy Aes mamy tutaj najnowszą generację już taką dobrą sprawę zademonstrowano nie ma pełnej okazałości, a wiemy już o tym samochodzie bardzo dużo największą zmianą jest jak ten samochód wygląda w kabinie, dlatego że Rozwiń » mamy wielki powrót do 1 ekranu przed oczami kierowcy i drugiego ekranu, które jest tym razem wyjątkowo po pierwsze, wielki po drugie, ogromne po drugie, zorientowane pionowo ani poziomu jak do tej pory zupełnie innym miejscu jest taka nowa filozofia, którą trochę już, z którą trochę już mieliśmy do czynienia i to bardzo szczerze mówiąc przypomina to najniższa liczba MW czy to jest dobry pomysł, żeby wszystko obsługiwać paluchem na ekranie no pożyjemy zobaczymy jak mówią Rosjanie natomiast natomiast ciekawostką jest taki oto fakt, którego z, którego nie zdawaliśmy sobie do tej pory sprawy, że zawsze premiera nowego flagowego, zwłaszcza modelu, a liczba aut mercedesa Lexusa ona zawsze skłania producenta do dzielenia się, jakimi refleksjami, ale też do podbijania zainteresowania i tutaj te działania prowadzone dokoła mercedesa klasy Aes co widać zresztą pod, jakby licznych audycjach, które były o tym przechodzącym, o czym o tym nadchodzącym modelu naszej antenie przez ostatnie miesiące, więc tutaj działania mercedesa są bardzo skuteczna, czyli ilość liczba takich przecieków czy informacji, które które, którym możemy wykorzystać, która jak wydają na jakiś paliwo do robienia audycji programów jest naprawdę bardzo duża i szczerze mówiąc rzadko się coś takiego spotyka, żeby jakaś firma potrafiła aż tak umiejętnie zadbać o to, żeby to zainteresowanie parę miesięcy było nie było było jednak spory cały czas rosło teraz mamy taką ciekawostkę historii z dalekiej historii był w latach dziewięćdziesiątych taki wielki Mercedes mówiło się na niego w Polsce locha oznaczenie kodowe, które Dobiesław Końskie powiewu 142140, ale był taki wielki Osamy grubo Mercedes przez wielu uważany za najwspanialszego mercedesa klasy Aes w ogóle w historii i historii tej firmy auto niezwykłej wygody pozbawione urody, ale takie bardzo klasycznej w tamtych czasach oczywiście bardzo nowoczesne topowa wersja odbyła się seta Mercedes 600 SEE, czyli to jest Long miał pod maską silnik, a 12 natomiast okazuje się okazało się całkiem niedawno, że była rozważana jeszcze 1 opcja rozbicie mercedesa klasy PS ma wersję zwykłą, która kończyłaby się mercedesem 600 SL i wersje niezwykłą, która otwierałaby się mercedesem 800 SP PL, a byłaby być może jeszcze wersja 1000 albo 1100 zlote, ale na pewno finanse były będą słabe nie no dokładnie i były one w opracowaniu silnik porzucone niestety albo niestety OWU 18 jak sama nazwa mówi, bo był to silnik, który w przekroju mógł przypomina literkę Voo były tam 3 rzędy po 6 cylindrów, a kąt rozwarcia pomiędzy pośród pomiędzy tymi środkami to było 75 stopni i ten silnik miał występować w 2 wariantach mocy słabsza miała 400 chyba 80 koni moc 490 koni mocniejsza 680 monet już być naprawdę Super Super szybki Super Super sportowy samochód tak się stało niestety, że bardzo zrezygnował z tego projektu i pozostał tylko przy pozostał tylko przez Senat SL i włosiem naście koncepcja silnika 18 wniknąć pewnie nie trafi do pozostania jeszcze chwilę przy mercedesie, bo też też teraz wrócę dolat pięćdziesiątych Messner pierwszy Mercedes SL to były coupé roadster najbardziej znany model 300 SL 50 czwarty rok generacji było mnóstwo przepiękne były to pierwsze z elki pamiętasz to jeszcze chyba były, których rok tak to był rok 50 czwarty i też coupé roadster sześciocylindrowe silniki 4,5m długości zbiornik paliwa prawie 100l niewiarygodne trochę zwana znaleźć mamy szóstą generację w tej chwili produkowany od prawie 10 lat to trochę długo i było pytanie co dalej tak, bo był facelifting 4 lata temu będzie następcą będzie nazywał się SL tylko nadal nie wiemy czy to będzie samochód dwumiejscowy czy też będzie to samochód z 2+2, czyli 2 małe siedzą kasty właściwie to raczej bardziej na bagaże, bo chyba nawet dzieci tam nie bardzo chcą wchodzić, ale wiemy, że będzie w przyszłym roku ten nowy SL nazwany w tej chwili takich prowizorycznie SL roadster, ale teraz mówiło się w silnikach mocne silniki tu będą mocne silniki wiemy, że będzie nawet 600 koni będzie być może hybryda ładowana z gniazdka minimalnie najsłabszy silnik 300 patrzy 300 koni tak 300 koni teraz krótko o już mercedesa BMW sprzedaż w Polsce najmocniejszych wersji, bo tak się przemknął, żeby dojść do tego do tego do tego Meritum słuchać takich samochodów jak mercedesem GB WM i audi RS wcale tak mało się sprzedaje mam tu dane Samaru za 7 miesięcy tego roku prawie 1000 sztuk, a trzeba podkreślić, że tanio nie jest jeśli chodzi o te premium Super sportowe samochody najwięcej mercedesów AMG prawie 500 sztuk 447 lider mercedesa cela tutaj są silniki czterocylindrowe 380 do 420 koni potem audi 311 sztuk tu liderem jest RS 3 tu silnik jest pięcio cylindrowy 2400 koni i tak lider to jest 13 sprzedaży wszystkich adresów no i na końcu, ale też tak bardzo marnie nie jest izbę UMK 225 rejestracji dwójka najwięcej co trzeci co trzecia MK to jest seria 2 są silniki w tej chwili już 410450 koni mamy sporo będzie chyba mieli w najbliższym czasie mocnych samochodów coś się wydaje, że będziemy mieli nową dwójka BMW będziemy mieli KMK GTS przypomina wróciły ośmiocylindrowy silnik nie wrócą dziś dla oka rynki to już za 2 tygodnie chyba o tym będziemy mówić no to co to właściwie Niemcom idzie z mocnymi silnikami, że popyt nie spadł w porównaniu z ubiegłym rokiem na pewno i podobnie jest w tym segmencie premium jeśli chodzi o minimalnie wzrósł popyt, a minimalnie spadł na volvo natomiast jeśli chodzi o o bez dwu i mercedesy notuje się trochę trochę większy spadek sprzedaży, ale to w tej chwili i tak cały czas rośnie no dobrze mamy kolejną ciekawostkę w takim razie dotyczą rynku amerykańskiego skoro rozmawiamy o tych mocnych szybkich samochodach w obrębie w stanach możesz sobie nie musisz kupować może inaczej, bo głupio zabrzmiało firma Porsche wprowadziła zajęła się wypożyczaniem samochodów miesiąc albo na 3 miesiące czy też raczej taki jednodniowa niejedno dniowa trzydniowa opcja, ale jeżeli chciałbyś pojeździć sobie jakimś kurczaki, ale nie taką osobą, która w, który wystarczy tylko trochę nie musi go rozumieć pod pod domem jak masz ochotę się napić piwa nie istnienie nie czytasz wszystkiego o tym jak otworzyć własny domowy browarnik po prostu coś sobie trochę pojeździć tyle, ale chcę powiedzieć dłużej niż 12 dni z wypożyczalni biorąc samochód, a dziś od dilera to może sobie taki samochód wypożyczyć i to nie jest tak specjalnie wydaje się drogie moje może sobie wziąć taki plan, który kosztuje 1500zł miesięcznie za te pieniądze mieliśmy np. Macana, jeżeli chciałbyś 718 kajmana to kosztuje 1800zł miesięcznie 1800USD miesięcznie 1950 koszty boxster albo Jan, a Panamera 2,51000USD 900 jedenasty 2600USD miesięcznie no może przyjechać do 1500 mil każdego miesiąca, a jest dodatkowa opłata 6USD, jeżeli chcesz pożyczyć samochód ikona miesiąca nie np. na 3 miesiące postawiono taki samochód może sobie nimi jeździć w tej cenie jest oczywiście serwis ubezpieczenie tak dalej tak dalej i pytanie czy to jest jakaś forma przyszłości motoryzacji czy to się czy czy to się przyjmie, zwłaszcza w tym segmencie samochodów sportowych i Super sportowych, które jak tam 900 jedenastka dobrać, więc jedenastka koszty chyba zostało paręnaście tysięcy dolarów no i teraz, bo musiał być 2600USD co miesiąc płacić przez jakieś powiedzmy 4350 mniejsze no dobra miałby środków nie być tak warto się oczywiście myślę, że takie opłaty comiesięczne to zdecydowanie przyszłość motoryzacji już od wielu lat liczba co najmniej od wielu miesięcy coraz częściej mówimy, że dniu nikt nie przychodzi z kartą kredytową czy walizką pieniędzy prawie nigdy salonu tylko są różne, ale nie mówimy o wieś leasing kredytach tutaj mówimy o takiej normie, ale Rząśni kupna jest, że wciąż nie długoterminowo być to nazwał to być nazwał, ale mimo wszystko jednak nie odczuwa tego jednorazowo dobra to może skoro jesteśmy to prawda miałem zamiar coś coś dla ludzi, ale to będzie dla ludzi, którzy już pozostanie przy tych mocnych i szybkich samochodach nie będzie panu audycja taka w takim razie dla niektórych maserati maserati to on ma, ale to są już HTC i gorsze powiem już w poniedziałek o pozostaniu przy tych najmocniejszych jak skoro mówimy najmocniejszych maserati ma teraz nowe jako Nitras usportowione wersje nazwane Trofeo jest Levante Trofeo będzie Biblii quattro sport Trophy co co cechuje te wszystkie wersje trofea ono jest lekko zmieniona stylizacja stylistyka nadwozia deska rozdzielcza nie widzę różnic specjalnie, ale być może tak jest inne obręcze kół jak tak oglądam ten samochód natomiast ważne jest to co jest pod maską tego trofeum potem pod maską tego trofeum jest 8 cylindrowy silnik podwójnie doładowany 3 i osiemdziesiątych pojemność prawie 600 koni i jest napęd na tył ośmio biegowa skrzynia zf akurat chyba ten zatem w ogóle nie wiem czy mam jakiś bardzo nieudane wersje skrzyń automatycznych no maserati jakoś chyba nie było problemów ze skrzyniami automatycznymi, chyba że kiedyś, kiedy ja nie pamiętam osiągi poniżej 4 pół setki byli Rosja 43 skład raport 4,5 ty kiedyś lubiła maserati ostatnia zdaje się, że miały się krach na roczny nie słychać ostatnio jest ostatnio polubiłem na nowo, dlatego że w końcu porządnie poprawiłem swoją zmieniłem w nim sprzęgło w serwisie zresztą fantastycznym tutaj w Warszawie zrobili też hamulce porządnie znowu działa hamulec ręczny dźwięk tego samochodu jest nadal przyprawia mnie mam już kilkanaście lat ale, ale teraz znowu zaczął kończąc Thomas raz jeszcze, ale uznanie przypomnę że, ale też nowych nie lubię tak przypomnę, że większość nie chce mieć 8 cylindrów to chyba miesiąc temu czy przy mówiliśmy, że Gingrich byt hybrydowe będzie ciekawostka czterocylindrowy silnik tam pod maską turbo w sumie 330 koni ma poniżej 6 sekund do setki nie chce się 8 cylindrów i kupuje sobie Biblii hybrydę wyglądać będzie tak samo, czyli musi go polubić, bo Mitsui z maserati miał kiedyś mnóstwo fanów jakoś ostatnio się wydaje, że rozmawia ze znajomymi to jakość temat maserati nie jest jeszcze nie zrobiliście nie zgodzili się nie polubimy kłaniamy się piękny Sławek warszawskiej herbatkę bardzo przejęć dziękujemy zapraszamy już w poniedziałek do usłyszenia Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam z 40% zniżką!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA