REKLAMA

Test: Mitsubishi ASX

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-09-08 19:40
Czas trwania:
14:08 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny witamy pięknie dobry wieczór to codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek warszawskie walkę kłaniam się w Kijowie Nisko audycja też rolę tak jest dzisiaj opowiem państwu samochodzik, który pojawia się w naszych programach dość regularnie podejrzewam, że już mówimy o nim po raz dwunasty piętnasty w ciągu ostatnich 3110 lat już na raty w 602010 roku pamiętam pierwsze jazdy, na których byłam silnik diesla 18150 koni, ale nie pamiętam Rozwiń » to właśnie dziesiątym roku miał ten samochód niezliczone niezliczona liczba wejść liftingu po drodze już nawet nie wiadomo, których nie jak najbardziej liczba było było tych facelifting koło Gorlic góralowi poronienie, a zwłaszcza, ale też właściwie nawet nie wiem czy to ten samochód, który mieliśmy okazję po raz pierwszy jeździć rok temu czy to właściwie zależności od kraju jest nazywana albo faceliftingu albo kolejną generacją wie nie to wieś nie wiemy jakich krajach mógłby to być mogłaby to być kolejna generacja, bo to jest zaawansowany głównie stylistyczny, ale też mechaniczne lifting słuchaj tak bardzo wiele firm dające nową generacją zauważa, że ASX był od początku bardzo spokojnym z zewnątrz samochodem pierwszy pierwsza w ogóle Six od razu się spodobały to nie to nie był żaden z sal dla HR, który pierwszy Outlander był czymś takim łamał ten jest ich po prostu był dość prosty w obsłudze w środku na zewnątrz ładny, ale to nie było Lecha rewolucja potem tendencji sprzed roku to dopiero jest koncepcyjny samochód, a przypomnieć pierwszą Six ty pamiętasz 10 lat temu stanął pod twoim domem nie wiem w jaki sposób pewnie prasowy tak to co no to co zatem takie szaleństwo tak działał słabo to to był samochód był bardzo ładne i stylisty jest stylistycznie może nie tak odjechał jak ta najnowsza generacja, ale samochód ładne zgrabne fajne pamiętam rząd zebrał całą masę bardzo przychylnych recenzji ze względu na to, że jest samochodem bardzo takim neutralnym ją już wtedy bardzo zachwycał to może będzie za trochę przesada ale jakby cieszył i docenialiśmy to jest to auto obozowe no, że to nie jest prze kombinowane, że nie ma tam za dużo przycisków za dużo pokręteł za dużo opcji zaburzony, bo wtedy rozmowy, które 10 tak, który ma bardzo dobre właściwości jest na to tak bardzo neutralne, a daleko mu do jakichkolwiek tutaj też sportowych osiągów, ale też do bycia zawalidrogą byliśmy samochodu tyle razy testowali czy zabraliśmy jej na testy długodystansowe mieliśmy, aby pamiętam dieslem pojechałem raz 2× do Włoch i to było auto, które zawsze spełniona używania i to to naprawdę jeden z takich samochodów ani geneza moja miłość, bo mi się od początku podobał już teraz to się kojarzy ten ten pierwszy wyścig przypominał obecną gitary, która też jest prosta w obsłudze i wyglądu taka ani brzydka ani ładna przy przyjemny samochód, ale dajmy spokój suzuki, bo suzuki wkrótce będzie więcej mówić diesel był rzeczywiście była benzyna jedno 6117 WizzAir też podobno ich pomocy i był ten diesel 18150 koni bardzo droga wersja w Polsce prawie nikt nie kupował prawie w Polsce nikt nie kupował samochodów z napędem na obie osie kiedyś pytać Mitsubishi to było 15% klientów kupowało samochody z napędem na obie osie, więc generalnie naprzód i słabe wersje 16 rządziła prawda miłość moja trochę się skończyła tak kilka lat temu zrobili taki facelifting to zrobił taki wyjątkowo obłym mało oryginalny mało charakterystyczne wygląd miał ten jest ich, ale na szczęście na szczęście rok temu zaskoczyli mnie pozytywnie, chociaż niektórzy uważają uważali wtedy na tych pierwszych jazdach czy to pytali czy to na pewno jest już wersja Fabryczna to nie jest samochód koncepcyjny pozować na ten wśród na ten wśród umów no widzę tam wśród, ale wiesz, że do tego przeogromną Zobacz chyba rok premiery 1 i do tego przodu po prostu trzeba się jakoś tak zupełnie przyzwyczaja i zupełnie tonie nie przeszkadza nowy ASX jest samochodem charakterystycznym to znaczy to jest auto, które jest bardzo odważnie narysowane i jak tutaj można było jeszcze rok temu zaryzykować takie twierdzenie, że to, że taki, że to jest już taki samochód, który od ociera się ten stylistyczne przez Fed, ale wjazd trafił samochód parę dni czy tam tydzień 2 tygodnie temu potem u mnie pod dom tak jak oglądałem z każdej strony to jest taka fajna wersja, bo na ostatnim czerwonymi dodatkami Niemcy zauważyłeś, ale miała takie 2 czerwone detale z przodu 2 czerwone detale z tyłu i ona wyglądała po prostu fantastycznie wiesz ja tutaj na tą samą, jeżeli chodzi o to jak on zarządzono omawialiśmy dramatu ja pamiętam jeździłem kiedyś białymi czerwonym każdy z porządku, ale to jest agresywna dynamiczna tarcza jest czasami bardziej dynamiczna czasami mniej tak to Mitsubishi nazywa, ale przód jest podobny do klip skoro, a przecież, który pojawił się Polak prawie 3 lata temu już co z zewnątrz ja nie mam zastrzeżeń bardzo ładny bardzo fajny samochód uważam, że dobrze odświeżyli tak porządnie, bo już ten jest ich troszeczkę troszeczkę zaczął się starzeć i odświeżono też w środku nie wiem czy zauważyłeś ma większy ekran konsoli środkowej, ale wciąż nie jest przez miasto przeszła planowana w nie jest prze kombinowane auto jest jest jak ja się wciąż jeszcze w tym samochodzie dobrze czuje mówi wciąż, bo niektóre marki eksperymentują inne stoją w miejscu tutaj jest akurat ta zmiana na lepsze jeśli chodzi o, zanim ruszymy ważna rzecz doszedł ten silnik benzynowy do oferty i czy jak doszedł Sojusz co wydaje się, że 16117 czy pozostali źle na pewno nie ma nie ma w Polsce jedno 6117 już ani chyba został zastąpiony masz rację zastąpili 160152 i powrócili w ofercie w Polsce do napędu na obie osie, bo przeszli ostatnio nie było nie wiem czy pamiętasz no, więc dobra mamy tylko tutaj my mieliśmy skrzynię bezstopniową 20150 koni benzyna ze skrzynią ręczną 10 do setki bezstopniowej 12 i ręcznej nie polecam od razu mówię jeździłem rok temu jest słaba dopłacić za tą TVP no dobra twoją opinię jeszcze coś ma na temat wnętrza czy wiesz dla mnie ten samochód jest dla mnie ten samochód jest ciągle nieustannie bardzo mocno okopane w tradycji i japońskiej motoryzacji Mitsubishi jest to jest Marka, która w latach dziewięćdziesiątych była topową japońską marką mówi tutaj Markach nie ma tutaj Markach premium, ale to zawsze właśnie Lexus to potem się Lexus Infiniti zrobiły markami luksusowymi autami osobiście zawsze było to taką najbardziej i techniczną zawsze ich samochody były tak naprawdę najbardziej dopracowane na 1 najlepiej zaprojektowane i tutaj przemawia do mnie to japońska tradycja robienia samochodów, które są w sposób charakterystyczny ergonomiczne proste i przesadzone w kabinie, więc jeżeli chodzi tutaj jak samochód wygląda w środku nie ma do tego żadnych zastrzeżeń, a to się po prostu podoba mi się podoba nieprzerwanie od tych 10 lat jest absolutnie jest absolutnym porządku tamci przypomniano, że przeszkadzała to, że wniosek o konsolidacji bądź no nie ma, ale anonimowo, ale Bojana jazdach Sławków tych prestiżowych bywa to znaczy zarówno Rosja nie miała prawa dziś ta filozofia pytałem wszyscy mają smartfony po co nawigacja, ale skoro wszyscy mają smartfony to dlaczego zdecydowana większość firm jeszcze nawigację samochodową instaluje Mitsubishi nie no no dobra tylko kiedy ostatni raz korzystałeś z nawigacji w samochodzie ci powiem, kiedy noszą smartfona wnoszą, bo wynosi 4 telefon bateria wytrzymuje 3 tygodnie, że Sławku jest trochę wie ma rozwój stąd taki elementem, który troszczą się inna firma Mitsubishi nie tyle mam do powiedzenia na temat regulaminu ruszamy nie ergonomii poczekają skończą stanowi rację nawet myśmy już zaczęli nie wytworzyliśmy chodzi z dysku korzystać z telefonu Nokia wyprodukowanego w 2000 którymś tam roku, ale przynajmniej 1015 lat temu może maleć już ministrowie zauważa miały po prostu tak, ale chcę powiedzieć to faktycznie ta nawigacja by się przydała, ale prawdę taka, że większość osób korzysta z samochodów korzysta z nawigacji Googlea, czyli tej, którą mamy w telefonach, dlatego że ona pokazuje korki i też coś, bo zna nowe trasy, ale otrząsnęliśmy się oferować różne państwa to jest takie oczywiste i taniej byłoby nie musieli tej nawigacji nowszą, która w każdym samochodzie oprócz Mitsubishi w tym roku miał nawigacji film jest kilka tak czy nawigację, która jest dobrze czy nawigacji, które w peugeocie citroenie albo oplu kiedykolwiek korzystały, ale mająca w Bojanie styczniowy dzień zaś dajmy spokój no ty masz inny no ja mam inny sąd mnie to nie domagali się podobać ruszamy nigdy tego dobrze nie wie tego do siebie, ale pokazujemy, że różne są potrzeby różni są ludzie ruszymy tak 2l benzyna 150 koni i skrzynia i skrzynia nie 5 stopniową manualną tylko bezstopniowa taki samochód kosztuje taki samochód kosztuje minimum 92 000zł z tego roku, a maksymalnie wyposażona wersja z napędem na 4 koła może kosztować co 120 patrząc na papier trochę byłem zaskoczony 2,5 sekundy do setki wolniej niż z ręczną jest był 1 moment, kiedy ta skrzynia rzeczywiście nie dawała rady przy włączaniu się autostrada rzeczywiście no słabo to wyglądało hałas samochód rzeczywiście 12 sekund do setki miał natomiast samo wyprzedzanie na trasie nie miałem z tym problemu nie wiem jak to oceniać to połączenie 20 bez stopniu kąt czy to jest wystarczający pomoc jest HOKEJ, jeżeli jest absolutnie wystarczająca jest co myśmy tym samochodem zrobili parę tysięcy km tras przez tych 7 dni zabrałem go 1 trasę za bramką w drugą staw był w Białymstoku był w Częstochowie i wręcz, że ten samochód dał mi naprawdę mnóstwo takiego wytchnienia jechanie autostradą 140 na godzinę Sokół więcej nic nie potrzebuje jechali trasą taką z miasta do miasta od czasu do czasu wyprzedza jakieś wolniejsza autor otwiera też wszystko Okaj i naprawdę dużo tym samochodem jeździłem i jeszcze była czysta przyjemność mało tego wysiadam z tego samochodu uśmiechnięty, że mnie nie zmęczyłam ma obecnie zagrożeniem, bo miałem takie 2 dni, kiedy przyjeżdżam samochodem prawie 500 km i faktycznie nie był głośny na autostradach to zauważałem co nawet Mar to co wy no to powiedziałem przy włączaniu autostrady autostrady ta sama przyznała się ograć, żeby w naszym ogrodzie wyłącznie do momentu jedyny, kiedy ta skrzynia nie dawała rady natomiast klub też już powiedziałem, gdyż posłuchał, że przyjeżdża już samochód rozpędzony wyprzedzanie nie są nie stanowi żadnego problemu moment jest wystarczający no i właściwie to, że nie może tego 16 zużycie paliwa u mnie różnie między 78 raczej, ale w różnych warunkach tak tak tak tak to czy między 7 mało się dwulitrowa benzyna bez turbo bez skomplikowanego wtrysku bezpośredniego co jest, a słucha uważam bardzo wiadomo było do tej pory rząd landu jest świetnym samochodem na trasę Mitsubishi, bo wciąż nie mają w ofercie pikapa 200 Space Star małego natomiast zapomniałem, że ASX może tak świetnie się sprawować na trasach to na długim boju, bo to rzeczywiście tak to jest to jest wyzwanie nauczenie samochód jest przede wszystkim, toteż też zwraca uwagę bezpłatne wyobraź sobie rząd się podoba ludziom nie jest tak byle jakie auto wiem, ale wiem raczej nie sądziłem, że tak będzie rzecznik jak należeliśmy do tych, którzy raczej tutaj nie wierzyli w ten projekt to kolejną kurację odmładzającą auto naprawdę bardzo dobra to soku na absolutnie na koniec jeszcze trochę ocena 77 500zł kosztuje najtańsze auto z tego roku 2l benzyna 150 koni ma manualną skrzynią, a ten skrzyni lubi tutaj wolnym czasie głośno, ale skarga nie przeszkadza to jest wersja inform wersja in sport kosztuje 101 000 wersja Inwałd kosztuje 87 000 ze skrzynią manualną 92 000 w styczniu TVP, czyli tutaj mamy 36000 dopłaty do skrzyni auto ja bym tutaj pieniądze dopłacił Dona najtańsza wersja z napędem na 4 koszt kosztuje stówa tu też jest fajnie wyposażona ma skrzynię automatyczną jest co jest tanie auto bez gaży to jeszcze nie koniec projekt obok mówiliśmy o niezbyt dużym kresowe japońskim Mitsubishi ASX, jakby ktoś zapomniał to jest 435 długości 400l bagażnik co uważam, że też w tej klasie to jest dobry wynik prześwit niecałe 20cm no tu nie ma żadnych wie co dodawać do tego, bo jeśli chodzi od IT rozmiary ten segment i ceny na to chyba tutaj konkurencja konkurencja do właściwie to jest nadal świetne auto kończy się piękny Sławek Olszewski Jacek Balkan jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz radio TOK+Muzyka bez reklam - teraz 60% taniej w promocji Black Friday!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA