REKLAMA

Skoda Enyaq oraz małe elektryczne samochody

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-09-16 19:40
Czas trwania:
12:19 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny witają Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór no Vita również Skoda niejako, które już mówiliśmy tyle razy w tej skodzie, że najwyższy czas wreszcie wrażenia nie zjazdy, bo takie będą okazuje się dopiero na przełomie roku koniec roku początek przyszłego zostanie udostępniony dziennikarzom no natomiast już mieliśmy okazję dokładnie obejrzeć po dotykać to nawet wcale nie żadnym tłoku Rozwiń » tylko w komfortowych warunkach skodę jak, czyli pierwszy elektryczny SUV skody, do którego zasad byliśmy przygotowywani jak patrzę tutaj od lat co najmniej 3, bo ja pamiętam jeszcze chyba ostatnie te albo pierwsze targi, na których widziałem ten samochód 2017 rok to mówisz potem był w wirze i fałsz albo, a drzwi to był rok 2019 to wszystko były takie koncepty, które doprowadziły nas do tego właśnie seryjnego SUV-a który nazywa się ten jak to jest samochód Jacku, jaki pod maską podejrzewam, że rocznie no, więc tak jak wspomniałem, czyli jesteś czujny pięciodrzwiowy crossover spory teraz właśnie patrzę tutaj te rozmiary spory samochód słucha uważa Platforma elektryczne to koncern volkswagena nowa Platforma, która za długi zadebiutowała w zwolnienia IT czynu jak jest drugim samochodem będzie aż 4 kolejne na Platformie MLB wytwarzany w Czechach patrzy patrzy odkąd, jaka krótszy, ale niewiele, bo ma 465 ma metr 90 szerokości 62 wysokości bagażnik spory prawie 600l z tyłu może być silnik elektryczny albo i stylu z przodu zatrzymają się na chwilę na tym wyglądzie jak dotykałem tego widziałeś dokładnie na wszystkich zdjęciach i na pewno masz jakąś opinię na temat wyglądu tego samochodu Skoda SUV skody czy coś nowego tutaj Czesi wymyślili czy zwykły SUV skody jak patrzy na zdjęcia już moment sobie dokładnie tutaj wyświetla też ładne auto zresztą ta stylizacja stylizacja skody no jak patrzę na nową octavię to myślę sobie kurczę naprawdę ładne auto Skoda kodiaq bardzo się Skoda Karoq bardzo się podoba Kodek trochę mniej ze względu na proporcję na temat moim zdaniem to jest bardzo ładnie zaprojektowany samochód bardzo bardzo ładnie zaprojektowany samochód żadnej fałszywej nuty gest no i ma oryginalny tył jak teraz oglądam przypominam sobie ten typ ten jest nie do pomyślenia z innymi SUV-ami skody jednak inne są światła wśród tak trochę futurysta ziarno jest no wiesz chyba chcieli, żeby trochę różnią, bo to różne są teraz koncepcję jedni producenci uważają, że trzeba dawać samochód tak jak też 208 czy opel corsa, który niczym się prawie nie różni oprócz tego co pod maską jednak jak się różni od innych SUV-ów skody z przodu też ciekawostka, bo tam jeździło kilka samochodów były w ruchu myśmy nie prowadzili, ale jest taka wersja chyba jednak droższy, gdzie ma ten grill jest ciekawy niektórym kojarzy z markami premium no ja takich skoro skojarzeń daleko idących nie miałem natomiast ciekawe podświetlone takie te teście Belki z grilla były w tej najdroższej wersji i to nawet nie wyglądała tak dramatycznie źle ja nie lubię podświetlonych ani odwozi ani ale, ale wiesz, o co chodzi to właśnie tak jak kiedyś mówiło, że sobie ktoś taki unik zrobił oczywiście tego nie musisz brać więc, więc do wyboru do koloru natomiast wsiadłem do środka powiem ci, że 1 rzecz mi zaimponowała i ucieszyła torze jest duże ekrany na konsoli środkowej, który ma 13 cali nie jest on za dużo jak sobie obejrzeć to zobaczyć jak to wygląda no słuchaj on jest przede wszystkim tak z tego co trochę tam siedziałem miałem czas, żeby obsługiwać tam jest obsługa łatwiejsza to jest bardziej przejrzyste niż w nowej skodzie octavii, która z kolei jakoś na mnie się obsługa bardziej skomplikowała to jest dobra wiadomość trochę trochę mnie zaskoczyło to, że to co jest przed kierowcą jak widzisz to jest taki bardzo malutka bardzo malutka Budka dla ptaków, ale naprawdę mała i ja bym oczy, ale mniejszych lekarzy w mniejszych zgarną złoto oraz w życiu chodzi o to chodzi i np. a jest czy da się to da się tak skonfigurować tam czy możesz mieć na nawigację np. nie są chyba nie, bo to za mało nie próbowałem tam nawet tej nawigacji szukać, ale nie mam wrażenie, że nie uwierzcie tak jak trochę takich małych elektryka jakimś tam nie wiem Reno zobaczy pierwszym czy jakimś innym tak to wyglądało trochę bym oczekiwał czegoś więcej przed sobą, ale tu tego nie będzie po prostu bierzesz tak jak jest ma duży ekran konsoli środkowej, który jak widzisz sobie powiększyć tam nie wygląda skomplikowanie i on jest prosty w obsłudze trochę się tam bawiłem tym samochodem tak jeszcze żeby, żeby już tutaj nie opisywać za dużo w radiu to jeszcze powiem co pod co pod maską jest kilka wersji mocy nawet kilka dokładnie 5 tak jak mówiłem z tym napędem na tył od 150 przez 180 do 204 koni i 2 wersje mocy dla napędu 44265306 koni oraz 3 pojemność akumulatora od 52 kilowatogodzin do 72 kilowatogodzin przez 58 to środkowa wersja zasięg teoretyczny Ott wg TP od 340500km opcją ładowania prądem zmiennym 11kW to trójfazowy da się doładować albo prąd stały do 125kW nota tyle tyle wrażeń z oglądania samochodów jest ciekawą, a was 2 bezprzewodowe ładowarki do telefonu napiszcie o widzisz pięknie tak, a OP, czyli ta walka z przodu jeszcze 2 telefony do i może bezprzewodowo naładować, a z tyłu Bastos kieszonkę na smartfona płaci no ale słuchać dzieci są już mają telefony telefony głównie smartfony tak jest parę osób, których nie mają, ale jednak dzieci mają słuchać pierwsze wrażenia no oczywiście bez jazdy, chociaż nie podejrzewam, że był czymś zaskoczony tyloma elektrykami jeździmy, że raczej raczej byśmy sobie poradzili bardzo jestem zaskoczony pozytywnie właśnie tą obsługą multimediów przynajmniej na tyle na ile mogą obsługiwać, siedząc trochę uważam, że tak jak mówić ten kraj przed tobą tam powinno być więcej możliwości, ale może taka będzie, ale tam jest liczba ta może być nawigację poza tym zamiast też Sławku wyświetlacz HD jest ogromny tak, ale właśnie na ogromne jest bowiem inaczej ogromne w porównaniu z tym ekranem, który ma przed sobą tak, bo chyba 4× większy niż hangary egzemy może się, więc Bogu co prawda jakieś informacje szczątkowe dotyczące nowej nawigacji, ale centralną część zajmuje zajmuje prędkościomierz, który tak naprawdę jest w dzisiejszych czasach rzeczą najważniejszą noc spekulacje na temat ceny oczywiście zawsze są być może w Polsce poniżej 160 000 raczej raczej go nie kupimy wcale bym się nie zdziwił, gdyby faktycznie taka cena była jeszcze patrzy, gdzie będzie głównie Europa Chiny sprzedaż jest pierwsze samochody zjadą z taśmy takie produkcyjne w końcu tego roku pierwszy w naszych salonach rok 2021, czyli wiosny zima koniec zimy przyszłego roku mam nadzieję to była mówiliśmy zaskoczenia pierwszym elektrycznym SUV-ie czeskiego producenta to on teraz ciekawostka tej tra ciekawostek dotyczącą volkswagena skody, żeby było, żeby się nam dobrze wpisało też na przyszłość motoryzacji to nasze środowe programy to jest taka informacja choć, która jak być na nią nie patrzą, jakbyś jak tutaj nie próbował ugryźć to zaczyna się zastanawiać co tak naprawdę w tym dzisiejszym świecie chodzi wyobraź sobie, że firma volkswagen rękoma 2 Marek, czyli skodą i volkswagenem wprowadziła do sprzedaży bardzo udany samochód elektryczny szczerze mówiąc ta odmiana elektryczna volkswagena APA skody Citigo jest fajniejsza niż odmiana spalinowa, która jest taką trochę taczką prognozowali drogą natomiast odmiana ta odmiana, ale z wojną zasięg to auto ma tam 200 właśnie kilometr mówić kochanie chyba najpierw, a i cena jest Super najtańsza Skoda Citigo kosztuje 82 000 jak auto debiutowało kosztował 70 chyba 277 jakoś tak odwagę, a jest trochę droższe natomiast cena tego samochodu jest po prostu nowe samochody po prostu bardzo atrakcyjna, tym bardziej że wieś ten samochód wyczerpuje to, o czym samochód elektryczny powinien być tak naprawdę samochód elektryczny nie powinien być przynajmniej w tym moim idea idealnym świecie nie powinien być wielką kolumną kosztującą pół 1 000 000zł rozpędzając się do setki w 29 sekundy jako samochód elektryczny powinien być mały, bo jest miejski powinien zajmować mało miejsca powinien wystarczać na przejechanie tych 250km, żeby nie było uciążliwe, ale powinien być też tani i ten samochód stanie 82 000zł do państw do salonu skody kupują państwo nowe elektryczne auto, które swego czasu po dopłatach jak były te wysokie dopłaty zapowiadana mogło być mogą kosztować 9070 wzrosła, a jest trochę droższe natomiast, jakby to państwu powiedzieć jest taki 1 mały problem Otóż samochód ten sprzedaje się tak dobrze w wszędzie w Europie wszędzie, gdzie tylko są jakiekolwiek dopłaty z firmą volkswagen prawdopodobnie czy tak na ten moment przestała przyjmować zamówienia na Papa na szkodę i prawdopodobnie mówi o tym coraz częściej coraz głośniej to w ogóle zniknie z ofert już można dość dawno jest za tak za tani lub stał się zbyt popularne nie on nie jest opłacalne firma na nim zarabia tylko prawdopodobnie ktoś doszedł do wniosku to znowu będzie aż tak głupi pomysł to ostatnio volkswagen popełnia sporo błędów a czego najlepszym przykładem choćby seat Leon choćby rozwiązania techniczne w nowym golfie, a które jak naprawdę tam włączenie świateł to dla niektórych naprawdę jak wielka zagadka i i niewykluczone, że tutaj też popełnia błąd stawia wszystko na IT 3 audi A4, które są przeciwko w porównaniu z tym mam odwagę, aby koszmarnie drogie i zamiast kontynuować mało tego przerzucić moce produkcyjne dlatego APA na tę skodę Citigo, żeby sprostać zamówieniom, które płyną cały czas nieprzerwanie, które ludzie są odprawiani z kwitkiem oni stawiają na 50 przynajmniej tysięcy droższa, a volkswagen audi 3 jak już audi A4 nie wspominam, a które nie mają na ten moment wydaje mi się szanse na to by stać się takimi operę Ryszarda tak uważam, że odrodzenie właśnie takie przypomnienie, że istnieje Skoda Citigo volkswagen, a dzięki temu, że jeśli mają napęd elektryczny to był świetny pomysł i mam nadzieję, że trochę, że zmienią zdanie, ale też dobra wiadomość dla nas, bo będziemy mieli pana dłużej na tydzień w testach już na początku października mam nadzieję, że to będą, ale będzie duża frajda i też właśnie się trochę byłem zaskoczony nie nie nie byłem pewien, jaki ten zasięg jest jak usłyszałem, że teoretycznie 250, a raczej praktycznie pewnik 200 byłem w szoku pozytywnym po tym, jak okazało się, że wsparcie jednak wciąż jest teoretycznie 150 praktycznie 120, więc mam nadzieję, że realnie wolą, więc volkswagena wrażenia zjazdy z dłuższych jazd już już na początku już w połowie października pewnie i oby ten samochód jak najdłużej pozostał w ofercie nos jest z tego co chyba się obaj zgadzamy rzeczywiście to już udał kłaniam się pięknie w takim razie to codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan by jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Aż 60% taniej! Największa obniżka cen TOK FM Premium. Teraz podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam z 60% zniżką!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA