REKLAMA

Test: BMW 2 Gran Coupe

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-09-24 19:40
Czas trwania:
14:11 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór państwu to jest codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan kłaniamy się pięknem witamy dzień dobry czy dobre Jacku BMW 20 zgodnie z zapowiedzią to nie jest zupełna nowość byłem w 2 od ilu lat mamy byłem w 2 lata sobie tutaj patrzą, żeby nie zmyślać samochód kompaktowy od 2014 roku natomiast dwójka Gran coupé no to jest zupełna nowość pojawiła się w tym roku jest w naszych rękach mieliśmy na Rozwiń » dłuższe jazdy o tym samochodzie będziemy dzisiaj mówić prawda, bo dwójka kupę dwójka kabriolet to jest to już znane nawet wersji przecież jeździliśmy z dwójką tak, ale tutaj taka raczej przede wszystkim te dzisiejsze czasy i niższe, które marki premium starają się zagospodarować na każdym możliwym kroku bym się opłaca, więc nawet, jeżeli nie produkują dużo, a to produkują drogo i mają duże marże więc, więc mogą mieć dwójkę wielu rozmów wielu wielu różnych wersjach ilu wersjach jest dwójka okup coupé kabriolet no i teraz mamy Gran coupé, czyli czterodrzwiowy nie proszę pana mamy tylko więcej mamy dwójkę kupa mamy dwójkę kabriolet mamy dwójkę akcji, które era mamy dwójkę Gran Tourer, a no dobrze minivany Okaj mają tę samą nazwę, ale jednak ja bym do tego samego garnka nie rzucał, ale faktycznie też to były absolutnie tak, ale absolutnie się właśnie, ale absolutnie się do 1 garnka czy już mamy 5, ale do 1 garnka się ich się ich włożyć wkładać nie powinno, dlatego że dwójka Budny oznaczona kodem produkcyjnym, a 44 no to jest samochód, który premier miał pod koniec ubiegłego roku test zupełnie nowe zupełnie nowy model z tamtymi, bo to tyle, że ma znaczek podobno z przodu nie znam trochę witano zupełnie inny samolot pierwsza dwójka przy coupé kabriolet to były samochody też pojawiło się w 2014 roku wtedy, kiedy pojawiło się przy Active Tourer, czyli minivany no, więc ta seria 2 ruszyła wtedy, ale to zupełnie różne samochody no dobra, ale przejdźmy do bohatera naszej audycji, bo to jednak samochód, który na pierwszy rzut oka wieść, że to nie jest dwójka ani zwykła dwójka jest 3 cztero Lwówka po prostu nazwa Gran coupé w przypadku chęć szukanie kilera faktyczne szóstki 4 czwórki czy dwójki Gran coupé oznacza, że ma dodatkową parę drzwi i jest kwestia taka czy to się podobać się nie podoba ja nie wiem chyba za dużo słucha opinii innych zamiast od razu sobie wyrobić własną straszne narzekania słyszałem, że co to są te Gran coupé po prostu to takie bez sensu ładne coupé są, ale akurat dwójka teraz Kania słyszy sława słucham no wiesz ja się spotyka z ludźmi rozmawiam z dziennikarzami wymieniamy poglądy na to no na tym polega i słyszy od tych ludzi są o to chodzi jesteśmy chyba sprawę jesteśmy bandą zarozumiałych państwa na kwoty mówi przekonanych o własne niedoskonałości o tym, że cała reszta powinna wyginąć wprost tylko my znamy najlepiej na samochodach naprawdę w tym w takim towarzystwie w takim towarzystwie spędza czas spędzam czas służbową, jeżeli się spotykamy po premierze to co mam zrobić no nie izoluje się działką tak jak ja i udawać, że słucha tak naprawdę słuchać muzyki co no wiesz co zastanowi się lepszy może masz rację generalnie małe słuchawki ruchach i w uszach dobra, ale oka i to w takim razie przedstaw swoją opinię ja może od razu mówię, żeby nie było wątpliwości samochód zaskakująco się spodobał szczególnie w tym kolorze lakieru, który mieliśmy, czyli jakiż to był odcień czerwonego nie będę się wymądrza, jaki odcień czerwonego czy strażackiej czy nie czy ceglasty, ale bardzo fajnie wyglądał prezentował się proporcje odpowiednie to jest samochód, który mógłby mieć nawet na 2 tygodnie nie na tydzień a jakby ciebie pierwszym wrażeniem Gran coupé i podobali się ten samochód podoba mi się to widzisz to jest taka linia, która która, która ma w sobie np. trochę ósemki Emu ósemki mamy naj, ale mamy też gram, ale właśnie tak i te samochody one są do siebie podobne oczywiście trochę inny rozmiar trochę inny masy trochę inne wszystko, ale mimo mimo wszystko to jest tak fajnie też bardzo nowocześnie nawet chyba ciut za nowocześnie narysowany, czyli de ta ta stylizacja ona jest tak na bogato, czyli tam jasności płynie jakaś jakaś linia zawraca robi ślimaka Ros ja jak taki wjazd jest ten samochód można się na niego długo długo patrzy w 2 by rzucić zupełnie nową stylizację tyłu to jest jedyna rzecz, do której musiałem się przyzwyczaić niem czy widzisz czy oczywiście nie sądzę, żeby to było pójście drogą mercedesa, który ma przecież ma co, a cel AIDS tak prawda tam też światła z tym są bardzo też są ładniejsze tutaj są też nie najgorsze, ale że zwróć uwagę ten samochód z tyłu prezentuje on wielu innych BMW nie przypomina, jeżeli spojrzy prawda no i co wsiadamy do środka tu stary znajomy chyba raczej prawda ca niepokój graliśmy bardzo nie tutaj się pogubić się publicznie nie możesz to jest auto, które jest auto, które faktycznie wygląda jak wszystkie banki w kabinie po prostu, więc dla mnie wygląda to dobrze znaczy to jest logiczne sympatyczna przejrzysta łatwo się to łatwo się to obsługuje rzeczywiście tu nie przyznam, że nauczyłem się tego BMW, ale też nie od razu, ale w tej chwili nie ma żadnych problemów mamy 1 uwagę tyś chyba ze mną zgadzać czy nie, że już nie pamiętam, bo przy okazji trójki rozmawialiśmy, że powinno być więcej motywów zegarów wyświetlanych na wyświetlaczu ciekłokrystalicznym, że nie ma tych okrągłych po prostu nie ma okrągłych tylko jest 1 motyw to jest moje jedyne zastrzeżenia, bo nie są straszne koszty, ale może możemy powiedzieć, że się czepiam, ale wolałby mieć okrągłe zegary tyle czy twój problem jest taki, że z tych wszystkich dostępnych tam różnych opcji, które może sobie, na które może sobie tutaj na wyświetlaczu że, że nie ma swoje ulubione no mnie to nie przeszkadza szczerze mówiąc chacie tak wniesie do tego samochodu może jakoś specjalnie wygodnie siadło to i tak czuć to takie niskie i też, iż to jest to jest bardzo specyficzna sprawa, dlatego że człowiek jak jeździ tymi bankami od tylu tylu lat to jednak przyzwyczaja się to jest jest w tym samochodzie takie dna, które jest niepodrabialny jak tylko przeskakuje przez ten próg zaczyna dotykać szlachetną częścią ciała fotela, a tak się czuję, że to bank wszystko tam pasuje tutaj mamy do czynienia z samochodem sporem, ale z napędem na przód i w związku z tym, że mamy tutaj napęd na przód to i jakby konstrukcja tego samochodu siłą rzeczy jest nieco inna i i i i czujesz to czy jest to już nie jest to twoja bramka, który jest przyzwyczajony, że to jakiś taki trochę inne, ale tylko trochę wiesz co tak one akurat te dni, kiedy ja jeździłem głównie słucha, ale rzeczywiście tutaj ten moment obrotowy mocnego diesla do chyba my to wyczuwamy, bo tyloma samochodami jeździliśmy, że jednak to jest napęd na przód z mocnym dieslem i on nie mówię jakości źle prowadził, ale jednak trzeba być w pełni skupionym, bo to jest bardzo mocny silnik to tylko 20 wydaje się 190, ale moment obrotowy ponad 400 no to metro to robi swoje no dobra, ale ruszamy jedziemy z dziećmi, bo mamy diesla 20190 najsłabszy trzycylindrowe 15130 to benzyna tak jak mówiłem bardzo dynamiczny samochód, chociaż przyśpieszenie wydawał się, że jest lepsza 7,5 to takie dobre, ale mimo wszystko mimo wszystko myślę, że lepiej świetny układ kierowniczy bardzo wygodne fotele przy tamtym samochodem nie wiem pewnie tyle co ty Boża może więcej przejechałem nim wydają się 600 km głównie po trasie i 0 zmęczenia 0 bólu takiego fizycznego niemalże jak jechałem kiedyś podobną trasą słuchaj szóstką to już w ogóle był wypoczynek to tutaj jest jest to mimo, że to jest mały samochód niezbyt duży rozstaw osi, ale nawet na olej na krętych drogach wszystko było tak jak powinno i trudno tu znaleźć jakieś wady znaczące w przypadku prowadzenia tego samochodu czy zawieszenia to jest takie auto, którym bardzo odpowiada po prostu to jest samochód dla mnie chodzi o wrażenia zjazdy prowadzenie to tutaj bym bym raczej specjalnie nie narzekał Niewiem co tobie tam tylko cokolwiek doskwierało w czasie dłuższych jazd nic ja jedyne co to miałem problem z adaptacją tak jak mówię co jak chciałem do tego samochodu i musiałem sporo czasu poświęcić na to, żeby jakoś fotelu ustawić wieś kierownica, żeby jakoś tak, a ja i tak nadal dziesiątki takich wież minimum takie pół procenta z czegoś mi się czegoś żyć czułem się nieswojo co mi się zazwyczaj w bankach, których Śląska kuje jedzie nie zdarza, ale mówię to efekt taki drobiazg jak wymagające przyzwyczajenia na tle wyraźnie się go po prostu nie spodziewałem zaskoczył mnie to, że mimo, że mamy tutaj do czynienia z autem przednio napędowym to wszystko jedzie tak jak dziś powinno i tutaj ta różnica oczywiście jest wyczuwalna to wystarczy zjechać z asfaltów w drogę szutrową i czuję, że to jest napad na przerzut zupełnie inny samochód niż niższy niż np. się spodziewałeś, ale to nie jest to to jest fakt ani wada to znaczy w odróżnieniu np. tik dwójki, która też samochodem domyślnie z napędem na przód oraz napędem na przód nie odpowiada, a tak tutaj nie mam do tego samochodu żadnych zastrzeżeń waszą po pierwsze bardzo fajnie wygląda on w środku jest tym, czego oczekują banki niczym więcej niczym mniej, a jest wzorcem, jeżeli chodzi o obsługę aż tutaj nie możemy Sławek bardzo na to na stylizację tego samochodu narzekać, bo ją zmienią to jest już naprawdę z ostatnich samochodów z tego segmentu, który da się obsługiwać, który ma przyciski, które jest logiczne spójne, gdzie masz przycisk od klimatyzacji na wierzchu, a nigdy tam ukrywane zmieni audi panele dotykowe Mercedes obsługa głosem panele dotykowe, a volvo już dawno 1 wielki ekran do wszystkiego, a w marcu w bramce masek drzewiej bywało przyciski guziki bardzo łatwą obsługę jest dla mnie też wzorcowej izbę tutaj nie zmieniał fajnie przygotowany tak ten ekran konsoli środkowej takie odpowiedniej wielkości parcia jeszcze bez praktyczne takie bagażnik 400 kilkadziesiąt litrów 430 no to tak jak to jak to w przypadku jak to w przypadku tych sedanów jest tak potrzebny bezpośredni konkurent wieś, żeby tak trochę się odnieść do mercedesa cel coupé jest cela coupé jest kilkanaście centymetrów dłuższy wyobraź sobie cel po prostu kupić tylko cela ma bagażnik 30 cent no cela jest większy jest ma większy bagażnik jest dłuższy i patrzy jeszcze tutaj trzycylindrowy silnik jest najtańszy BMW 1 Łódź 42 000 obraz, w którym którego wybrał tę bramkę czy mercedesa cela, o którym dziś co miałem, ale tak naprawdę ta generacja najnowsza zrobiła nas oszałamiające wrażenie, które by wybrała letnich szukają mercedesem cela trzeba Adamka bym wybrał ze względu na wieś wrażenia zjazdy ten samochód jest skrojony podobnie jak ja mam ogromną frajdę sprowadzenia takiego nie za dużego 4 półmetrowe samochodu natomiast wydaje mi się, jakbym tak już chciał konkurs piękności robić to jednak cela z tych chociażby jest ładniejszy bardziej na usta jest a, ale też świetnie jeździ i ja, mimo że chyba zawsze bardziej bramkowe były może ostatnio trochę bardziej mercedesowi to ja bym mercedesa cela jest ładniejsza jeździ nienagannie nie ma tak fajnego wnętrza i tak uporządkowanego takiego wieś, ale ten etap MK ona dla mnie trochę bez przestudiowania, jeżeli chodzi tutaj jak wygląda na zewnątrz natomiast Mercedes cela jest niezwykle spójny i tutaj estetyka tego 1 drugiego samochodu wyda tak dalej myślę, że tutaj ten był trochę w tym BW można by poprawić tak jak na początku audycji powiedziałem trochę jest takich właśnie zbyt ekstrawagancki natomiast tutaj jeśli chodzi o samą jazdę to co stawia na bramkę, ale i zresztą z bankami nie jest takim większa BMK, więc w przypadku siódemki jeśli chodzi o dłuższej jazdy wolę siódemkę, bo tak wymaga większej jakiś skupienia od kierowcy na, ale słuchaj SK będziemy wkrótce oglądać, bo najpierw wrażenia z wrażenia z Szanghaju będziemy w poniedziałek ba czy były już niewiast mówiliśmy coś się też o premierze mówiliśmy przecież tak tak będziemy oglądać w Polsce za parę dni, więc powiem jak to wygląda sam jestem ciekaw jak będą wrażenia, ale dzisiaj byłoby w serii 2 w wersji Gran coupé, czyli czterodrzwiowej od 140 paru tysięcy nasza wersja mówiła to raczej bliżej 160 tak czy bliżej 200 miała cennik tam u siebie wiesz co nasza wersja z ponad 200 10060 000 trzeba zapłacić za podstawową wersję z dieslem pod maską na tym kończymy Sławek Olszewski Jacek Balkan i jutro kończą się pięknem Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Wszystkie audycje, kiedy chcesz! Teraz TOK FM Premium 30% taniej: podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji. Nie zwlekaj, słuchaj wygodniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA