REKLAMA

Test: Suzuki Ignis i Nissan X-Trail

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-10-06 19:40
Czas trwania:
12:39 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny we wtorek witają Jacek Balkan i Sławek Paruszewski, jeżeli wtorek to znaczy, że dobry wieczór omawiamy samochody, które testowaliśmy w naszej redakcji albo byliśmy najazdach premierowych tym razem to niebyły jazdy próbnej premierowe były to kolejne testy, ale innych wersji albo silnikowych albo po faceliftingu albo nadwozia albo dawno samochodu nie było są 2 samochody dzisiaj bohaterami naszej audycji Rozwiń » suzuki Ignis, którego premiera była już chyba 3 lata temu trzeciej generacji drugi to będzie x-trail również w trzeciej generacji, ale po faceliftingu i silnikiem 1360 koni siedmiostopniową skrzynią dwusprzęgłową zaczniemy Jacku może od ogniska, bo jego naprawdę bardzo dawno nie było to znaczy ja pamiętam jeździłem na dach premierowych potem idziemy czy na torze, bo też przypomnę, że mieliśmy samochód wersji All Grip, czyli napęd na 4 koła, jakim to ja jeździłem kiedyś słał do inaczej ośrodku szkoleniowym jeździłem wszystkimi samochodami z napędem na obie osie suzuki chodziło o to jak się zachowują na płycie poślizgowej w slalomie to nie był tor wyścigowy może precyzuje no dobrze co z tymi nie są trzeciej generacji 3 lata ponad co z nim powiem, że pamiętam go sprzed 34 lat jak my mieliśmy go po raz pierwszy tak pomyślałam i będą w zakresie NIK był, ale chyba jakimś takim bardziej na lata mógł być tylko 11290 koni jest tylko z napędem na 1, a teraz jest no i 120 spotkań tak i odniosła wtedy również często takie fajne autko miejskie tak bardzo dopracowane takie dobrze wyciszone takie ataki żwawo tak energiczna tak jest z skłonne do zabawy, ale się z wsi stwierdziło zaczniemy tak jak samochód wyglądał wygląda trochę kuriozalną sprawą gustu samochód trochę, jakby to bardzo kuriozalnie wygląda jak świat jak zdjęty z ulicy w Japonii albo w Indiach no tak tak tak tak jak jakieś kable, ale też w ogóle nie pasującego, ale nie pasuje ani kreską ani nie pasuje rozmiarem ani proporcjami raz to jest małe malutkie co ma wynosić suma 7370, ale jest leciutki 8 remont tarasu jest leciutki, a ja i ale ten wiesz no tak tak jest no wiesz co nie no dobranoc jak mamy problem od razu nie jest pięknym samochodem, ale to nie znaczy, że to jest jakiś samochód, który by nie odstrasza on on się wyróżnia to nie jest taka uroda oczywista, ale tak czy nie nie mogę powiedzieć żonie brzydki to nie jest tak dla mnie nie jest brzydki możesz powiedzieć słabo widziałem przed chwilą właśnie, że nie jest pierwszym samochodem przeszedł facelifting w tym roku dlatego wzięliśmy, ale ten facelifting polegał na zmianie chłodnicy zderzaka przedniego inne wskaźniki w środku elementy tapicerki kolory lakierów i nowa automatyczna skrzynia biegów to są to są te zmiany no no dobra to wygląd mamy wsiadać do środka raczej się nie zgubić, bo to znamy tak tempem obsługę suzuki prawda znamy znamy my mieliśmy Manual czy auto mogło nawet All Grip Ford 4 audi tak tak tak, czyli to jest napad na obie osie suzuki nazywa się Grip benzynowej tak jest tak ja nie znam tego automatu AGS wieś z 5 stopniowe to 7 jest to Niewiem ni to nie to mieliśmy nową część 72 000 kosztuje minimum taki samochód prosto ewentualne dodatki, więc siadamy do środka i jakie w środku no trochę trąci myszką jest, ale dlatego samochód jest skromnie jest po japońsku oczywiście trochę tak jak jak to jak to dawniej bywało w tych samochodach to znaczy jest jest tak po prostu skromnie no jest wszystko jest bardzo łatwa obsługa jest wszystko bardzo intuicyjne bardzo prosta natomiast no właśnie zresztą widać, że ten samochód zaprojektowano 10 lat 10 lat temu i że są też takie materiały nie współczesna jest dla niektórych będzie to wielka zaleta także to nie jest przeładowane żaden sposób jest na tyle nowoczesna i nowoczesne być musi mówię tutaj ekranie, a które jest podzielone na 4 części jednak jest radio multimedia 1 to nawigacja obsługa w ustawieni, a jeszcze rzeczy związane z telefonem, a na prostą wszystkie takie no ale wiesz co to takiego małego samochodu to mnie nie razi gorzej, jeżeli to jest już większych już np. witraże wydają się powinien ten ta obsługa zostać jakoś unowocześnione, ale tutaj jest tutaj nie mam z tym problemu to w tej najdroższej wersji tak jest, bo jest jeszcze trochę tańsza wersja wyposażenia to ekranik jest mniejszy, ale obsługa łatwa jest dużo przycisków one są na wierzchu to jest wszystko czytelne to nie musisz instrukcję obsługi brać też takiego charakterystyczne jest to wnętrze wiosną tak jak przypomina sobie raz na zdjęcia jak to wyglądało tu opłata, jaką taką swoją rodzinę uroku, ale 5 transmisja euro trochę zniknął czmychnął jak zacząłem samochodem jeździ na brzegach pamiętam jako takie małe fajne zawody fajne małe pudełko sprytna żwawe Bystra, którym bardzo przyjemnie jeździło nie ten zapach który, którzy dostali dostał w kość otrzyma od wcześniejszych testujących trzecią co jakiś samochód miał miałam miałem do niego spory z takim chyba niestety taki jest, bo ja z kolei to co ty, o czym ty mówisz to ja mam takie wrażenia zjazd premierowych dlatego ja za bardzo w tym napędem na 4 koła to on się ani dobrze nie wprowadził dużo palił był oryginalny, a każdy kraj Czekaj Czekaj tu chyba jest pies pogrzebany Słowak, bo myśmy wcześniej mi pan namawiał rząd rządem, a teraz mamy na podobne źródła z napędem na 4 koła to niestety jest dziś tak źle jeździ, choć może źle wyważony tak tak tak tak ma rację to tutaj jest różnica korzyści z tego napędu na 4 koła szczerze mówiąc nie zauważam żadnych wiele razy państwo mówimy tu mam taką fajną bluzkę na obok obok siebie swojej wsi a gdzie mogę od czasu do czasu wyjść nieco szybciej nikomu nie będzie przeszkadzała nie będzie to dla nikogo niebezpieczne, zwłaszcza że tam ograniczenie prędkości do 90 dni przed taką prędkością musi odważny nigdy, a nie przejechać ale, ale ale, ale powiedzmy, że takie dobre miejsce, gdzie mogę sobie sprawność napędu przetestować Robbie to znaczy, jeżeli zaczną przyszli pchać, a samochód zaczyna tyłem leczyć w ruch to znaczy, że mam nadpłatę, jeżeli samochód zaczyna się ślizgać przodem zaczyna lecieć rów to znaczy mama dba naprzód jak za szybko A2, jeżeli samochód przecież w ten zakręt z, a ja się coraz bardziej i szczerze uśmiecham zaczynam na pewno tylko dobre tutaj na pewno 4 koła z takim iluzoryczne czy to pomaga jakąś kopną śnieg tak to wtedy to wtedy mało, ale na co dzień tonie, ale trafia do nie poprawia oprócz porażki w myśl moje zastrzeżenia do tego samochody są takie, że jest nim głośno, że jest w nim ciasno i że jest w nim wiesz masz wrażenie tej cienkiej blachy, czyli takiej puszki ryż co i powiem 1 rzecz toby mnie w ogóle nie raziło, gdyby to był prawdziwy samochód terenowy, gdyby to był właśnie suzuki Jimny, a natomiast takim kresowe, które nie wiadomo czym jest to właśnie już trochę się zastanawiać, jaki to jest sens prawda kupowania na pewno we uprawniała sensu z napędem na obie osie to kupmy codziennego póki jeszcze można go kupić będziemy zadowoleni naprawdę to niema wątpliwości, więc we dobrowolnie Adonisa z napędem na przednią oś nie wymagać od niego za dużo taki fajny zabaweczki taka jest jakiś pomysł, ale powiem szczerze to suzuki są lepsze modele może tak no prawie drugie samo ich kraju chciały się trzecia generacja niszczonej Trela to 7 lat to jest dla mnie to jest cały czas większy Kaśka bardzo podobny do Qashqaia ma 464530 prawie centymetrów dłuższy tutaj raczej można go porównywać rozmiarami do peugeota 5008 niemalże do skody kodiaq no pewnie czy czy też do nie rozpędzony do rocka, ale jest długi czy chodzi o to, że rozmiarami to jest zdecydowanie większy niż liderzy sprzedaży SUV-a które mają 435445 moje pierwsze wrażenia sprzed 7 lat nie były najlepsze miał słabego diesla 16130 w zimie uważam, że to się w kasie miasta ten jest po prostu zła słaby rząd był za słaby do tego samochodu od świetnie sprawował w Qashqaiu, ponieważ był oszczędny, bo to nie był ciężki samochód wciąż nie jest natomiast tutaj za słabe i natomiast jest z nami z drugiej strony, jaką miał 20177 też mieliśmy to było kraj tylko wtedy dużo palił no i teraz zostaliśmy po faceliftingu bobu jest licznik po drodze 2 lata temu to było trochę zmodernizowano nadwozie wnętrze, ale takie drobne smaczki inne inne technologie poprawiające komfort bezpieczeństwo jazdy ten silnik 13616160 czekać w wymianie nie pomylił się 1363 właśnie w terenówce, bo wcześniej był jedno 6 on sobie radzić z tym samochodem tylko podobnie jak 20170 IZ największą wadą jest tutaj niestety zużycie paliwa jak ty jak ocenia tę ocenia lekarz kojarzony jest trochę zestarzał, że masz już ekologii w środku tak dobrze to pamiętam sprzed miesiąca taką mieć audycję no to chyba tutaj nie byłby za bardzo zadowolony, bo jak teraz przypomina zdjęcia 1 drugiego oglądano to obsługa jest bardzo podobna ja nie mam takiego wrażenia, że tutaj coś razi to już bardziej mnie ta obsługa suzuki troszeczkę już wydaje mi się pod powinna być unowocześniona albo ułatwiona ja jeszcze nadal to nie przeszkadzali uważam, że to nie jest może wyjątkowo nowoczesny, ale jest dość łatwe i bardziej mi się podoba w ogóle pod każdym względem qashqai i szczególnie się podoba też pod względem oczywiście ceny podoba mi się pod względem wyglądu podoba mi się pod względem osiągów i zastanawiam się tak jak mówiłem, żeby się nie rozpędzał, bo konkurencja tych dużych SUV-ów jest bardzo groźna i rzeczywiście tutaj ten x-trail może mieć spore problemy, żeby np. konkurować chociażby Scott jakiem tak Hyundai Santa Fed to za duży może z hondą CR-V co tam jeszcze mamy też o 5008 lat jak oceniasz w ogóle, bo te tym nie jeździły dużo czy tak czy nieznaczna bardzo tego ekstra, dla którego mieliśmy w teście dobrze działa w sprzęt łóżka, ale w ogóle Extreme test uważa w tej chwili nadal dobry pomysł czy coś z tym zrobić wymyślić coś innego słoń, który samochód, za którym w naszej redakcji przynajmniej ciągnie się orzeczenie było to auto tak jak pierwsza druga generacja ekstra dla czyli, żeby to było auto takie trochę jak land Rover trochę jak land Rover Discovery trochę jak Rover Defender trochę takie auto surowe ruch aut takie właśnie, choć to znaczenie tego słowa, ale zaprocentowało męskie wielkość może on stracił charakter on po prostu Otóż ma on jest takim duży niezgrabny nie mniej zgrabnym Qashqaia i uważamy za mało, żeby on odniósł sukces to jest chyba wszystko co możemy na temat tego samochodu powiedzieć, bo faktycznie nie, jakby nie trafia w nasz gust i tak jak zresztą ostatnio wiele uwag wiele nisz Sanu niektóre same niektóre terenówki i ktoś coś dla rozgłosu wiem że, wstrzymując testowanie zapisywania nawet samochodu lub po prostu za każdym razem nie narzekać na samo, bo to proszę trochę sensu jest nam na razie nie po drodze trochę z tą japońską francuską francuską japońską motoryzację są mniej udane Platformy bardziej udane Platforma zaklina się pokroić to jest jeden z najlepszych samochodów segmentu segmentu UB za talizman nie damy to od samego początku nie dawałem ma kolosa nie patrzeć nie mamy jeszcze 4 listy ich strach tam też właśnie nie jest Koleos jest ładniejsza w tej chwili jeśli strajk ja nadal lubię Qashqaia tutaj uważam, że Kaśka jeszcze się broni, chociaż prawdopodobnie przyszedł czas na nową generację też i tam mamy przecież kadjara mamy Kaczor też trochę zmienił na lepsze rzeczywiście Reno oka warto to niezły samochód ja wolę te mniejsze, czyli jeśli brać SUV-a nissana Czerechowski zostawia na rynkach działa i nic na Qashqaia kłaniamy się pięknie Sławek Paruszewski tę walkę do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam, oraz sprawdź jak działa nowe internetowe radio TOK+Muzyka. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj wygodniej w aplikacji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA