REKLAMA

Test: BMW 8 Gran Coupe

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-10-08 19:40
Czas trwania:
13:01 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny w radiu TOK FM dobry wieczór Jacek Balkan Sławek Paruszewski przy mikrofonach no i bohater naszej audycji nie byle jaki samochód, który nie powiem, żebym czekał możecie zaskoczyć dlatego wciąż jeździliśmy wersją ósemką coupé wersją ósemką kabriolet z tak pomyślą Gran coupé co z tego, że dodatkowa para drzwi pewnie jak widzę dłuższy 25cm silniki zbliżone, ale na pewno warto przetestować nie Rozwiń » wiem czy bardzo czekały na na Gran coupé akurat nie kolejne kolejną ósemkę z innym silnikiem ja akurat tak niespecjalnie, chociaż powiem szczerze, że wrażenia miałem faktury, które zaraz przekażę bardzo ciekawe i wcale nie żałuję oczywiście, że ten samochód był w naszych rękach przez kilka dni mieliśmy w wersji, jaką faktycznie od razu po 625 koni najmocniejszą najdroższy 8 g coupé BMW to ja zacznę od tego, że mieliśmy tutaj zamierzoną zaplanowaną przerwę, jeżeli chodzi o banki przez ostatni rok, więc się trochę stęskniłem za tymi samochodami bardzo się z tej przerwy cieszy, bo faktycznie byliśmy trochę czasu tego w zeszłym roku, a w tym roku mamy ogromny niedosyt i i tras każda nowa bramka, która trafi do naszej redakcji sprawami to co sprawa powinna, czyli mnóstwo rad rodziców czesne i ta zostawiła, ale jest to ja po fachu Bojan ja nie miałam takiego takiej przerwy, że wszystkie modele, które wchodziły to jakoś z nimi zapoznawał się, więc może dlatego nie miałem tego efektu nowości tęsknoty no natomiast zacznie w takim razie skoro tak czekać na tą ósemkę no i co to wygląda jak zobaczyłem się, bo to odbiera tak zacznijmy od tego, że ósemka, która kiedyś była samochodem sportowym dwudrzwiowym parę lat temu była po prostu dwudrzwiowym takim grandtour erem teraz tak dość nieoczekiwanie zamieniła się 3 modele, czyli mamy ósemkę cabrio mamy ósemkę kupa dwudrzwiowa mamy zadana czterodrzwiowego, które jest z dopiskiem Gran coupé oznaczenia 15 SG 14, gdzie 16 samochody te są dostępne z różnymi silnikami i oczywiście silniki są wyłącznie duże mocne i wyłącznie z 6 albo ośmiocylindrowy 30340 koni benzyna 30320 koni WizzAir to są rzędowe szóstki, a potem mamy już szefa ósemki 44 różnych wariantach mocy 530600 albo 625 koni 625 koni czasem orzekał w komputerze, ale znaczenie nauki, owszem, ciekawa mocna, ale ten wygląd, bo to najbardziej intryguje, bo jednak pierwsze wrażenie tego odbierał też znała przecież ja znałem też coupé zjeździłem kabrioletem rok temu i co spojrzała i co to nie ten samochód oglądam, ale jak zostaną ustawione pod dom zboża spojrzałam spojrzał na niego, a nieco jego biuro, bo te oddawały 2 takiego mienia leśną spojrzałem na niego pomyślę co wyklucza robi wrażenie chłopie to jest auto, która może, jeżeli coś miał zmienić to, żeby coś ciut ciut z tyłu zmieniać ten samochód dla mnie to bardzo dziwne to co powiem, ale on jest taki trochę za Skrą, ale tak, ale nie wiedziałeś za mało rozmachu zauważyła, bo dopiero potem wchodząc dane techniczne zauważyłem, że on jest od zwykłego coupé dłuższy 25cm to samochód, który ma prawie 5 no da się to zaledwie 510 to jest naprawdę ogromne auto będzie salon ma wrażenie lekko zgłasza głoszą fajny i nie robi takiego powiedzieć, że on moim zdaniem powinien być nie wiem np. wieś na złoto polakierowana życiowych ważna to mam trochę dietą mam trochę niedosyt, jeżeli chodzi o to jak ten samochód wygląda na duży, że taki jest za mało, ale ma zdalne irlandzki no dobra niech będą stare rury, ale po bokach ośrodku nad ras tak ciekawostka, jeżeli skorygujemy sobie taką wersję ME 8 to silnik 44625 to cabrio kosztuje 878 000 coupé kosztuje 834, a Saddam zgadnij ile jest najdroższy najtańsza nie wiem najtańszy 828, a i teraz jeszcze szybko zobaczy ilu jest podobna zależność oczywiście jestem zaskoczony i nie wiem z czego to wynika to to czy 7 pięciodrzwiowe coupé mówić o tym naszym Gran coupé, ale no pac pac co to taki cel jest najtańszy nawet z tym zasadne najtańsze nawet na wieś rozdamy od 2 lat w ogóle coupé znamy wiemy jak wygląda w środku domyślam się, że jak wszedłem przynajmniej czułem się jak u siebie w domu BMW to po prostu łatwe w obsłudze dla mniejszych co ma fajny domo no ale taki samochodowy dumną ósemka każda z tych samych 3 to jest tak samo obsługuje tam nie ma różnicy od, żebyś nie szukał to nie znajdzie no i co jest trochę różnica, dlatego że tutaj maszyną skrzynie biegów też nowe, a automatyczna stopniowe tak kronik tzw. tutaj w wersji sport tutaj np. wsteczne w coś tak jak 1, ale my mieliśmy do Jaś, bo w jakimś mocnym też komplety w piątce piątka romantycznym było tak samo no to pamiętam szczególnie bardzo się włączyć wsteczny no dobra i co dalej wasz żart żart to są przejdźmy dalej do lutego, czyli dobrze się z nim czujesz no świetnie nawet powiedzieć, gdzie tylko dobrze po prostu świetnie, jeżeli chodzi o obsługę tego samochodu wiesz jak dla mnie bramka rządzi po prostu i robią to robią to dobrze co tutaj, więc zmieniać rusza przyspieszenie od zaraz ostatki mazda 233 to wersja 600 konna Nowak, a słuchacz ten samochód, który na hamowni potrafił nieraz zaskakiwać osiągami w okolicach 700 koni to jest samochód, który tak jak koledzy dziennikarze z innych krajów, jeżeli na ciężką trochę potrafi zrobić setkę poniżej 3 sekundy to jest samochód niesamowicie wręcz szybki i jest naprawdę z najszybszych samochodów w Polsce jest 1 rzecz, bo konkurencja mercedesa AMG GT to patrzy, że ma 34 do setki w tej najmocniejszej wersji 63 formaty też dobrze i jest jeszcze w audi RS 7 Sportback też 4236 to najmocniejsza wersja, więc jeśli chodzi o przyśpieszenia tych spalin owców to rzeczywiście tutaj jest jeden z najszybszych, ale powiem, że jest samochód, który ostatnio bardzo nawet Panamera turbo hybrydowa ma 34, ale jest elektryk, którego bije Tesla Aes jest drugi elektryk, który go bije taj Kan turbo poniżej 28 mają nie na hamowni tylko wg danych, a jeszcze znalazły jakieś innych mocarzy konkurentów są nie szukałem tak naprawdę to jest samochód tak charakterystyczne, że ciężko tutaj ciężko tutaj wieś w jak co państwo tylko powiedzieć jak to jak to z tą ósemką jak taką muzyką żyje jadąc samochodem prawdę jeździłem nim, a jeździłem nim bardzo dużo mam w tym samochodzie sporo dodatków np. mamy hamulce ceramiczne, które kosztują 50 000 wymagają dopłaty 50 000zł to w ogóle ten samochód był skonfigurowany na jakiś dobry 1 000 2001 300 000 nie lepiej standardowo ministra 1 880 000zł odpowiem ci, którzy rosła sama hamulce 5 dojechały jeszcze oprócz tego wszystkie światła Bayer szmery BMW najwyżej 12 000 to spokojnie działać hamulce węglowe ceramiczne 45 000 mam tu w cenniku w doskonały hamulca po pierwsze, powtarzalna za każdym razem niezależnie od tego czy co często hamujemy czy nie po drugie niemające tego co miały pierwsze tarcze hamulcowe ceramiki, czyli takich 0 jednakowej z roli rynkowego działania, jakby były zawsze trudno wyczuć tutaj tutaj samochód ten ten samochód ma tarcze jak dotąd te hamulce skonfigurowane naprawdę fantastycznie i nie odczuwa, że to jest ceramika, dopóki nie zaczynać na torze kręcić się i zauważa, że po prostu się w ogóle nie nagrzewa i w ogóle nie traci swoje zdolności do hamowania żaden sposób najmniejszy nawet, więc to jest, więc to jest to kolejny postój auta słuchaj to jest auto oszałamiająco szybkie to jest auto które umów przez pierwsze dni tygodnie miesiąc dla daje po prostu jakąś dziką radość mam nadzieję, że przychodzi taki moment, który uświadamia sobie, że jesteś dużym psem nie musi już czekać na noc przypomnę żyło pan też ten zdrajca objął tak to dolar jednak pomaga w faktach tak to czy to wieś stabilność tego samochodu jest niżej, choć to jest to, jaką prędkością reaguje zawieszenie na wszystko jest coś niesamowitego mamy teraz czwórka, która jest zupełnie inną koncepcję samochodu z napędem na tę ją samochodem totalnie innym jest tam z chorym autem do zabawy, które tak jak miało 100 pomiarowe wieś chce zamiatać bokiem natomiast poseł 1 rzecz stabilna tak, ale samochód oczywiście to jest popis technologii to niema 2 zdań tak natomiast coraz mniej wyższy coraz mniej widzę sens takich samochodów Top 5 lat temu tego nie powiedział czy to będzie AMG GT coupé czy to będzie jakiś mocny Ross 7 Ziobro czy nawet Panamera turbo ja np. w tej chwili naprawdę i nie wiem czy ty będziesz podzielał moje zdanie np. jeśli chodzi o takie rzeczywiście odjazdowe szybkie samochody ja jestem w tej chwili fanem ta ikona Porsche mam nadzieję, że w tym roku nie pojedzie prosto i być może się ze mną nie zgodzić czy nie, ale chciałbym, żeby miał możliwość porównania Dżem turbo turbo SI 4 jest uważam, że tak jak mówimy o tych elektryka, że to jest przyszłość to nawet to jest przyszłość albo, tym bardziej to przyszłość Super sportowych samochodach co nie znaczy, że ja mówię, że ten banki audi mercedesy to są złe przed chwilą powiedział popis technologii chylę czoła natomiast uważam, że to jest trochę ślepa uliczka już wiesz za 5 lat to chyba takich samochodów nie będzie w ofercie takie moje zdanie, ale zaczyna jednak, że nie ma częstował dwunasty jak zauważyła wycofa nową bronią w dwunastym są ósemki, ale do tego, żeby nie było fałszu ktoś to droga daleka natomiast noty jesteś za sądy tak domyślam się tak słyszy to on tak już jestem zachwycony tym, że BMW udało się zrobić samochód nie tylko szybki, ale absurdalnie szybki, a w, którym trakcja idzie w parze i absolutnie nadąża za tym czy w stanie zrobić silnik, a to co nas boją wcale nie jest oczywiste mieliśmy ostatnio Porsche i TSA, który oczywiście też na ceramice też było to odbiorą one były czerwone była w lokalach jak różni się oglądając Super, ale widzisz dobra duży ciężki ale, ale był ten samochód ze sporą listą zastrzeżeń do tego, że siły dziś prowadzi, więc możecie jeżdżą też były takie jazdy rękami BMW były Porsche mocnymi i pojąć, że niestety ich piątka MŚ równie równie przewidywalnie zachowuje w slalomie na torze jak ten nasz Porsche GT, bo duże ciężkie SUV-y to one niestety tak jeżdżą i czy to jest BMW czy ja wiem to wszystko wiem ja tutaj właśnie próbuje wywłaszczać firmy mają już w trybie niż panowie bardzo przepraszam was chodzi tylko o to, że jakby to jest jedno z takich aut, gdzie masz do czynienia z absolutnym nie jest patologiczny możliwości i one są w wierze oceniają wszystko zależy od tego samochodu nie ma żadnych zastrzeżeń myjnie wzrost za dużo fali to na pewno nie ma wątpliwości tam wszystko gra wszystko jest pasuje do wszystkiego to, jeżeli słuchaj są chętni to, że jest to absurd no staw sortu kosztował 300 wiecznych naprawdę natomiast rzeczywiście leżał bardzo udane i tak jak miało być to na pewno jest to znaczy nie trzeba niczego poprawiać, bo taki miał być tylko jest właśnie pytanie dla kogo, kiedy będzie jeszcze, ale mówiliśmy czy mówimy nadal musi jeszcze pamiętają rzeczną ktoś nie dziwię i wiem, ale zbiornik 68l zużycie paliwa poniżej 15 dni 1820 nie dałem rady zejść średnio tak raczej bliżej 20 prawda no no koniec się piękny Sławek warszawskiej jak walka do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA