REKLAMA

Mini Countryman i samochody autonomiczne w USA

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-10-14 19:40
Czas trwania:
12:30 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór jest codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan i dobry wieczór witamy środa przyszłość motoryzacji pierwsze jazdy mini Countryman po faceliftingu, a to jeszcze z przyszłością miało może niewiele wspólnego, ale w koncernie BMW przyszłość motoryzacji ostatnio zauważyłem wiąże się z hybrydami doładowanym z gniazdka mu słusznie mówiliśmy całkiem niedawno czy działa głównie mówiłem, bo Rozwiń » jeździłem 3 modelami nowymi doładowana jednostka trójką piątką x jedynką no i przyszedł czas na mini Countryman, na który przeszedł facelifting oprócz tego wrzucono mu ów nowy układ napędowy patrzyłem patrzyłem co z tym nowym układzie napędowym, zanim ruszyłem jest to samo co x 1 SA, czyli trzycylindrowy silnik 15 silnik elektryczny daje to w sumie 220 koni, ale co to jest mini Countryman to jest jeden z 4 wniosków mamy jak trzydrzwiowe trzydrzwiowego Clubman na cabrio Countryman Countryman 3 najlepiej sprzedaje druga generacja już są 4 lata pierwsza nie pamięta, ale sprawdzą 10 lat już pierwszy Countryman przypływu 10 lat temu to taki dość dość masywny duży samochód, gdy człon jest ładny nie wiem kwestia gustu dla mnie jest trochę ciężko linię nadwozia, ale w sumie, jakim jeździłem teraz z tym napędem oddzielnym naprzód dzielnym na tył, czyli przy spalinach tył elektryk to stwierdziłem, że bardzo dobrze jeździ jak oceniasz mini Countryman z wyglądu już, od którego roku mamy 10 lat kończy, a 4 lata druga generacja, bo były inne trochę proporcje nadwozia dłuższy szerszy trochę niższy od 4 lat to nie jest mój ulubiony samochód zmienia kurs nie był tak, chociaż jak pewnie państwo wiedzą mamy prawie mam pod domem 2 mam 58 swojego Morusa moja żona z islamem lubimy samochody, a nie sprawiają większych problemów słuszną sprawę proponowała, ale ale, ale są w porządku natomiast że, choć od lutego 2 smakach jak żeśmy zawsze samego początku nazwali to jakoś tak nigdy naszym ulubionym nie był i pierwsza generacja, zwłaszcza druga druga generacja trochę PIA no i nie zastanawia czy właśnie, dlaczego on jednak cieszy się tak dużą popularnością, bo wiesz to nie jest tani samochód, bo w Polsce ponad połowa jest Countryman mini żaków on kosztuje minimum już czekać, żeby tak 3 cylindrów UK 118 000 najtańszy diesel 120 ta wersja, którą jeździłem już 151 ktoś z drogimi nimi nigdy nie był tai to nie jest Sławku drogi samochód, jeżeli popatrzymy ile trzeba zapłacić teraz za samochody to poza tym jest zawsze tam dostaje jakiś rabat i nagle okazuje, że to co może nie taką samą jak w oplu, ale naprawdę wcale jakoś z Super ultra do dużo zatorów spytaliśmy o potrzebie Countryman no tak sobie no i to jest chyba nie jest trochę to samo jeśli chodzi o wygląd natomiast dużo lepiej jest jeśli chodzi o jazdę jeśli chodzi o wnętrze to jest stary znajomy, czyli mini może to lubić możesz nie ja się po prostu dlatego przyzwyczaiłem tam są takie ciekawe przełączniki tam jest coś co się zmieniło po tym, facelifting 1 drobna rzecz, którą się nie podoba się czwartą Marka, która wprowadziła epoki volkswagenie ich chyba Pesa zamiast szyć 5389 przycisków na dole tego ekranu okrągłego jest taki panel dotykowy i tam są dopiero te cyferki po co to tańsze pewnie no owszem, ale mniej wygodne dobrze działa, choć w samochodzie często w przyszłym tygodniu dobrze teraz Countryman tak jak mówiłem tam jest 120220 koni w sumie doładowany wnioski akumulator teoretycznie zapewnia zasięg 40 km tak jak w BMW x 140 kilka fajna rzecz jest tu x 1 SA, czego nie ma wielu hybryda doładowane wnioskach BMW tych mocniejszych bardzo skuteczny doładowywania w czasie jazdy i to to dotyczy tego układu napędowego 3 cylindrów +60 konny silnik elektryczny byłem zachwycony tym, że tak mógł odzyskiwać tak się doładowywać w czasie jazdy osiągi bardzo dobre 68 do setki prowadzenie wzorowe dlatego, że jeżeli włączyć ten tryb automatyczny elekt chyba wdowy notą ci często włącza silnik spalinowy, ale cały czas czasami jest tylko elektryk, czyli napęd na tył pośrednich wrażenia zjazdy zmieni elektrycznych, ale średnio tych wrażeń wynikała z tego, że zasięg deklarowany do praktycznego niespecjalnie miał się to nie za bardzo się to sprawdzało no i to, że odzyskiwanie tam z kolei było wyjątkowo uciążliwe, bo buja tutaj odzyskiwania jest w ogóle nie zauważa, że ten akumulator ładuje, ale przypominam też hybryda ładowana wnioskach cena tego samochodu mówi no, więc patrzcie co jeszcze dodać automatyczny z tą, którą Step rolnik bagażnik ponad 400l to praktyczny samochód wiesz, że ten automatyczne tiptronic mówić do kraju tak, bo jak pewnie wiosną Countryman ma sporo sporo silników pod maską ma też ma też z dobra, gdzie tu przyszłość motoryzacji oto przyszłość motoryzacji to wg mnie to jest hybryda ładowana z wniosku też bardzo dobry pomysł, żeby w ma taką teraz dużą paletę samochodów, których rzeczywiście jest ten układ napędowy łączy to bardzo dobrze sprawdzą świetne osiągi niewielkie zużycie paliwa wynosi cena czy ceną jak mówi samochody przed chwilą sam powiedział, że to nie jest dużo też 18 no to czysto 53 za taki samochód z takimi osiągami i tak niskim zużyciem paliwa z takim prowadzeniem to jest dużo to uważam, że w związku z tym nie, że może trzeba się zastanowić skoro diesel 150 konny kosztuje 130 100 diewięćdziesięciu konny niecałe 150 najmocniejsza benzyna 150 jest najdroższy ten doładowany wnioskach, ale niewiele droższy od najmocniejszego diesla benzyny co byś postawił, jaki napęd np. Countryman diety na jak i diesla diesla to no bo jest to 4, czyli ze 150 koni być może dzisiaj to już nie jest to, że taki pomysł za 132 000 natomiast pozytywne wrażenia zjazdy podobnie jak w jedynce działa ten układ napędowy trudności dziwić bo, bo rozmiary podobne i moc ta sama właściwie omówiliśmy Countryman nie po faceliftingu tym razem hybryda ładowana z Miastka mini no dobrze tak zupełnie nieoczekiwanie natomiast ja mam taką ciekawostkę 5 lat temu firma firma firma Waymo, która działa pod parasolem firmy Alphabet tak naprawdę Google za tym wszystkim stoi wykonała pierwszą ekonomiczny przejazd zaprojektowanym przez siebie samochodem, wioząc pasażerów i bez nikogo na miejscu kierowcy teraz już w stan Arizona miasto nazywa się wynik może sobie za pośrednictwem takiej Platformy mimo zamówić to coś takiego jak Uber, ale może sobie zamówić samochód ten samochód potrzebie przyjedzie i on będzie słuchaj bez bez kierowcy projekt autonomicznych samochodów w jednym z amerykańskich miast rusza autonomicznych taksówek, czyli taki samochód potrzeby przyjedzie taki samochód wiedzieć na razie na terenie miasta Filiks tam, gdzie tego chcesz jest to słuchaj tak dopracowane to przyjechało ponad 2 000 000 Otóż w 200020002015 roku było już ponad 2 000 000 km przejechanych tymi samochodami, które jak tutaj zgromadziły te te dane niezbędne do tego, żeby ten algorytm działa prawidłowo teraz tych milionów kilometrów na pewno jest dużo dużo więcej skoro rozpoczęto testowanie takich usług komercyjnych ciekawostką powiedz, mimo że jest mi umknęło to co mówiłeś, jakie tam modele autonomiczne lub umknęło nie nie nie powiedziałem to jest 1 samochód, czyli na razie, jeżeli chcesz zamówić taki samochód przyjedzie, bo do siebie kraju, ale pacyfikacji to jest taki duży siedmio osobowy van no tak tak zagranicznego wynika to też wynika to też sens umowy, która została podpisana między między tą firmą, a końca marca czy producent samochodu, czyli podkreślał to motyw co jeszcze jak zawsze jak zawsze gdzieś wydaje się takie rozmowy na temat tych samochodów autonomicznych tym się wydaje, że to jest po prostu jeszcze za wcześnie, że to nigdy nie wejdzie, zwłaszcza w miastach tutaj OKS jak zwykle nie ma racji, dlatego że Google mówi pan trzymają piwo patrzy na to ja wtedy mówię no dobra, ale co np. wyskoczyć jakiś zwierza no to tutaj odpowiedź jest taka jak co na to mamy tutaj taki specjalny algorytm, który to zwierzę wykryje zahamuje albo minie dobra jak jedzie karetka i trzeba ją opuścić no tak no to ma wiele spraw jest Rosja, która cały czas trwa, ale też nie ale by dokończyć tworzenie rynku dodaje to, że mówi, że może o tym, że to, ale ciągle halo wokół tych wypadków taki, że autorom, ale dajmy dokończyć Sławku dajmy dokończyć tutaj wątek którymi przerywa umęczony bardzo istotne co, jeżeli jedzie karetka czy ten samochód jest w stanie zareagować na to, że wieś trzeba przepuścić taką służbę, na którą jest uprzywilejowana okazuje się, że ten samochód jest na to przygotowany, czyli jest w stanie, jakby po prostu zjechać i podejrzewam, że nie będzie w stanie w ekstremalnych sytuacjach takich jak to często robią kierowcy stojący na światłach jak zasuwa karetka wjechać na krawężnik czy na pas zieleni tego podejrzewam nie będzie w stanie zrobić natomiast ma też może dlatego nie musi dla, że infrastruktura drogowa w stanach jest jednak większość szersza kolejna rzecz, a co, jeżeli policjant, a kieruje ruchem na drodze, a samochód jest na to przygotowane, a co, jeżeli stoi pan z lizakiem i np. rozładowują Terasa jakiegoś tira albo albo jakąś betoniarka wylewa jakiś ten jest zamknięty fragment drogi, ale to nie jest policją tylko ktoś, kto po prostu ręcznie steruje ruchem okazuje się, że ten samochód również, że ten samochód również jest do tego przygotowane mało tego ten samochód potrafi również zaprosić na innego kierowcę rozumiem, jeżeli tam z tego algorytmu będzie wynikało, że trzeba za trąbić ktoś przed nami świat się zagapi na światłach nie będzie auto ma ten samochód automatycznie za niego zatrudniony część, jakie dobre strony właśnie zresztą ją w parę minut temu ci usiłowałem tam coś dodać no to właśnie chciałem dodać to, że jednak błąd ludzki to wielokrotnie częściej będziemy mieli problem z błędem ludzkim podejrzewam, iż błędem tych algorytmów zresztą jak sam pewnie wiesz większość wypadków lotniczych to wynika z błędu ludzkiego ani zawarł jakiś systemu więcej jestem dość spokojny oto jeśli chodzi o przyszłość tych samochodów autonomicznych to będzie na pewno doskonalone i tylko mówiłem, że wielkie halo każdy wypadek autonomiczny sterowanej Tesli to jest informacja na cały świat przez 2 dni, a ile wypadków spowodowanych po prostu błędem ludzkim myślę, że większość ich znali polską szansę prawda, więc na tym kończymy byłbym spokojny i też tak jak ty wiesz, że to raczej zaczynasz wierzyć ja wierzyłem już dawno mogę nadal ja wierzę, że autonomiczne Samowar mamy w przyszłości jednak za wiele lat tak może tak być jak będziemy sława jak my będziemy też to Hell czy my będziemy testować będzie nuda proszę państwa, a tak jest stanu, a to może się nic nie zmieni po prostu w kłania się pięknie do usłyszenia już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA