REKLAMA

Test: Mercedes C

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-10-20 19:40
Czas trwania:
14:41 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór Jacek Balkan Sławek Paruszewski witają w kolejnym codziennym magazynie motoryzacyjnym wtorkowym zapowiadany wczoraj samochód Mercedes klasy c Mercedes klasy c, czyli to jest segment de premium samochód bardzo znany zresztą bardzo popularny w Polsce dlatego, że to już czwarta generacja, a pierwsza to już była przecież już nie będę mówił kogo znam, kto umiał się na pewno znam trochę osób, bo pierwsza była już słuchaj to jest 27 Rozwiń » lat temu pierwsza generacja klasyce no następca 190 wtedy wtedy zaczęto wprowadzać te litery tak oznaczenia wszystkich mercedesów oglądam zdjęcia jakoś ten samochód aż tak bardzo staro wygląda to prawie 30 wart co oglądać za śmierć to moim zdaniem złe moim zdaniem tak bo jak wszyscy wiemy to trochę częściej to się tym samochodom używanym przeglądem staną również no i moim zdaniem staro zestarzała się ładnie zestarzała się przed ostatnia wersja z tymi, czyli okularnika światłami czysto takimi podłużny ślad się piękna trzecia generacja tak to jest takie nawet całkiem fajne to co jest to co było wcześniej, czyli początek lat dwutysięcznych to zardzewiałą, więc tego nie ma rynku 200 okulary zaś robią tak tak 203 to jest ten to pierwsza generacja, której mówisz ona ponad 200 takich Lasek nie to takie kanciaste formy typowe lata dziewięćdziesiąte, a średni stan zostawało jeszcze się zestarzało bardziej na zewnątrz niż w kabinie mają miały zawsze to samochody sporo uroku podczas jazdy i tą pierwszą klasą jeździłem i ona wydawała się może to już jest po latach to mówimy o modelu 203 to mówiąc chyba 2000 roku po latach się wydawało, że samochód miał sporo miejsca w środku na pewno nie możemy tego powiedzieć o 204 w 200 to było 202203 to jest ten samochód produkowany już jest z tymi podwójnymi światełkami ten akurat tzw. małe okulary, bo dużo kurator klasa i tutaj tutaj od 2000 czy pierwszego roku kwotę samochodu produkowane to tutaj było już ciasno mogłem znowu było w miarę wygodnie słuchaj w 204, czyli w tym samochodzie, który odszedł do przeszłości w 2013 roku 204 tak, żeby łatwiej było to trzecia generacja okularnik to druga ten, którego zacząłem to pierwsza to trochę czasu stażach mówiłeś na zewnątrz w środku mnie i tak trasą czwartą generację pokazano ją 2013 rodzą porzucić ten samochód, ale dla mnie czas ale, ale powiem jedno, że rzeczywiście trzecia patrzę przypominam bardzo ładnej faktycznie z zewnątrz się to ten ktoś w ogóle nie zestarzał, bo od 6 lat dopiero jest produkowany w 2014 miałem szczęście, że 6 lat temu jeździłem tym samochodem pierwsze jazdy i europejskie i wyobraź sobie, że to, czego mógłbym nie pamiętać, gdybym tam nie był, że to był pierwszy Mercedes takim nowocześniejszym wnętrze inną obsługą w środku, bo te mercedesy trzeciej generacji to wszystkie prawa miały wnętrza podobne czy to był Mel c były takie na konsoli środkowej dużo małych guzików to już naprawdę zaczyna trącić myszką odświeżenie mercedesa wewnętrzną zaczęło się od klasy, a potem cel, a no i tylko, że tam były przyklejone tablety i potem była klasa, która miała już większy przyklejony tablet na konsoli środkowej z zewnątrz samochód wg mnie nie za bardzo się zmienił w porównaniu z trójką natomiast w środku obsługa jakość wykończenia zrobiła na mnie dobre wrażenie 6 lat temu pamiętamy, bo to coś nie bez znaczenia przy tym co dziś będzie o tym będziemy mówić przecież ona będzie też dużo będzie mówić, że tam obraz zaprezentowali nam pierwsze hybrydy mercedesa pod maską tylko te wysokie to były silniki elektryczne no to była z dieslem kilkanaście koni to śmialiśmy wtedy co to za pomysły są dawać kilkanaście koni mówi, że to hybryda, ale tak było taki był początek to nic nie nikt nie mówiło doładowanie z gniazdka praktycznie to były jazdy zapoznawcze, bo stwierdzono także w Polsce go prędko nie będzie słusznie, bo prędko go nie było a zanim przejdziemy do naszej sztuki tylko 1 rzecz, żeby tak uporządkować konkurenci tego mercedesa c to nie zapominajmy też audi A4 BMW serii 3 można by to jeszcze volvo 60 no tak jak mówić Lexus IS, którego przyszłość w Europie co najmniej niepewna jeśli już wiadomo, że kiedy zgłasza się przesądzona Włocławku ma bardzo są 205 Mójta własne osobiste tata kupiliśmy takie auto sprowadzone ze Szwajcarii lekko popsuta żeśmy naprawili śmiga 200 pań to kosmita obecna generacja w akta obecna przez ojca liftingiem 2 lata temu był jest dziś siedemnastego roku, czyli przed PiS jeśli tak i swój samochód zresztą wiele razy też byliśmy na testy i a i to jakoś nie nie zawodzi to jest bardzo ładny samochód na zewnątrz mi się kurczę naprawdę podoba, zwłaszcza jest tak na kilka ładnych felgach ma jakiś trochę tak bardziej urozmaicona niż standardowo zderzaki czy jakiś tam pakiet AMG np. to naprawdę ładne auto przyciąga wzrok niezależnie od koloru robi dobrą robotę myśmy zostali tak nietypowy kolor, bo zazwyczaj to samochody dostępne srebrna biały albo czarne atest lakier wiśniowe, czyli coś co naprawdę rzadko pod moim domem się pojawia auto w takim kolorze wygląda ładnie wygląda naprawdę fajnie jest ładny atrakcyjny samochód na zewnątrz w środku jest również władny również atrakcyjne natomiast jak ja będę tutaj cały czas po to, by po cały czas powtarzam to samo obsługa tego samochodu przy pomocy tych gładzi ku tego pokrętła wiem co to wymyślił tak wiatr nie niech nie lubię tego obsługiwać niech sobie za razem dokładał się z tą natomiast wieś ta zmiana też zmiana trochę nastąpiła po faceliftingu, bo było z zewnątrz zmiana 23 lata temu w środku obsługa ekranu przede wszystkim zauważ nie ma już takiego na konsoli środkowej wystającego dużego tabletu tylko to jest lepiej jakoś wpasować wewnętrzne to tak nie razi tak jak są 2 ekrany blisko siebie o podobnych proporcjach natomiast obsługa faktycznie w porównaniu z coraz nowszymi mercedesami jest dość trudna gładzi już zauważy znikają to nie jest chyba dobry pomysł znikają żeśmy trochę jest oswoili, ale nie do końca nowej klasie jest ich nie ma nas dobrze, że nie ma, bo to jest zła to jest niebezpieczne i ergonomiczna 5 to jeden z tych samochodów, których obsługa w trakcie jazdy, a tak bardzo mnie odciąga od tego co dzieje się na drodze po prostu tych samochodów nie obsługuje, że to jest samochód, którym naprawdę nie lubi nic robić podczas jazdy od stacji radiowej zmieniać odwodnienia, jakim etapie nie jest możliwe dziękuję za in ramową Chuck ciszej głośniej jestem w stanie zrobić przełączyć na źródło dźwięku Bluetootha wieś czuje się trochę jak jakiś naprawdę już tak zaawansowane emeryt, a nie nie tutaj nie dokuczają absolutnie żadnym emerytom tylko chodzi o to, że w takim potocznym rozumieniu tego słowa samochód sprawia wrażenie jakby, że przerasta moje możliwości na kurczę no i jeszcze nie jestem aż tak, żeby wieś nie móc obsługiwać, a no tak to jest, ale to zostaw to wszystko, bo mamy tutaj samochód z bardzo nietypowy rodzaj napędu, na którą musimy się skupić, na którą musimy skupić wynika ta popularność tych samochodów typu plug-in Hybrid z tego, że one nie są aż tak tutaj w ogóle dziwna sprawa do tego, że to są samochody, które mają najczęściej zasięg mają silnik benzynowy albo diesla w przypadku mercedesa pod maską mają skrzynie najczęściej automatyczną spotkam się chyba żadnym jeszcze innym pomysłem nie spotkaliśmy mają zasięg 5060 km teoretyczne na samym prądzie oczywiście jest ciepło, ale nie zacznie płacić bez klimy bez bez ogrzewania dzięki temu mają rewelacyjne rewelacyjna, a wyniki, jeżeli chodzi o średnie spalanie co w przypadku tego mercedesa jest litr i7l na kilometr, ale na te oraz tak na te pierwsze to jest Otóż drodzy nie zdołały emisja co 235 chyba 35 g na każde 100 km jutro powiem jak to się w praktyce, bo niemiecki Instytut to sprawdził natomiast czy to faktycznie jest takie ekologiczne ekonomiczne wszystkim udaje, ale ważniejsze jest to, że 2021 roku Unia Europejska wprowadziła naprawdę drakońskie opłaty za wszystko co wystaje ponad średnią pośrednio 95g na każde każdy przejechany kilometr i samochody choć, chociaż sztuczny sposób muszą być bardzo ekonomiczna zupy były też inne dostępne w ofercie jest trochę sztuczne i teraz mamy tych samochodów typu plug-in Hybrid ostatnio sporo mamy też jest to, które będziemy państwu mówić pewnie za tydzień w tym momencie właśnie taką ładowano z gniazdka, więc mamy tego marca dostała większość samochodów tak zelektryfikowanych w ostatnich tygodniach to nawet nie były zwykłe hybrydy tylko hybrydy do we wnioskach pamiętasz ile Pesa mieliśmy mnóstwo tak 1 rzecz słoń jest notowana w nosie drzwi się zgadzam co do tego, że wreszcie ten napęd jest na miarę naszych czasów, bo kilkanaście koni elektrycznych to jest miękkie hybrydy to uważam, że to jest ślepa uliczka rozważania nad tym, kto w to weszła natomiast napęd tylko uzupełnia to co ty mówisz, bo to jest ważne szczególnie połączony ze znanym silnikiem dwulitrowym 211 koni, które w połączeniu z tym elektrykiem z tą skrzynią, jaki wydaje dziwne dźwięki nie pracuje idealnie co najmniej do tego 200211 koni dodano 100 dwudziesto konny silnik elektryczny 100 dwudziesto konny nie 12 konny jak lat temu 6 i to w sumie daje ona aż 20 ciała i 9 stopniowy automat jak ludzie z 4 do setki z cudem często niemożliwe jest co to jest trochę niemożliwe, dlatego że ja się przesiadłem w takim do tego samochodu zawsze czuli Romeo Giulia, której będzie mówić w czwartek, która ma 57 Atal wydawał się, że przyspiesza 2× bardzo z osób pytania, ale teoretycznie ma 54 i teoretycznie to powinna być rakieta, a w praktyce okazuje się, że połączenie tego układu ze skrzynią 9 stopniową to nie jest najlepsze rozwiązania w swoje to jest nie pierwszy raz, kiedy dostajemy mercedesa z układem hybrydowym i narzekamy na niego na czas nie pierwszy raz, kiedy narzekamy na połączenie silnika skrzyni biegów, ale jakby, jakby Express doprecyzuje to jest poprze po naładowaniu tego samochodu możemy przejechać prawie 50 km na 1 ładowaniu od kiedy nie ma ładujemy tego samochodu działa jak hybryda po prostu sam się dowody były w trakcie jazdy działa jak zwykła Toyota prius jako problem jest taki, że to japońskie hybrydy, ale nie tylko na peugeota trochę narzekałem, ale nie, ale np. taki w przyszłym tygodniu nie będziemy narzekać chyba w ogóle co się okaże nie przychodzi fala, bo ja muszę pojeździć tutaj lejąca się zakazu jazdy jak zrobiłem i jeżeli chodzi tego mercedesa to nie jest fajnym samochodem słucha to jest auto, które wiesz co mogę powiedzieć jedno zdanie on wg nie jest fajnym z tym napędem hybrydowym, bo poprawnie tutaj jest dużo innych silników, których na końcu przy cenniku powiemy, które by wziął, ale nie te nie ten apel to może od razu powiem cenowo ten samochód kosztuje 190 000 z generacji oczywiście takiej najprostszej z hybrydą 198, jeżeli będziemy chcieli mieć napęd 4 koła tutaj mamy formacji, a więc na pewno Strykowa możemy mieć jeszcze z benzyną 15815200 benzyną 20300 Mb przepraszam 15151518420250333, kto strzeli krówki mamy 510 koni mamy diesle 1620 i wieloma z tych silników jeździłem samochód działa fajnie, ale za wyjątkiem właśnie tej hybrydy benzynowej z na czym polega problem szybko państwo bowiem problem polega na tym, że to nie działa płynnie w lexusie działa płynnie w toyocie prius czy audi hybrydowym to działa płynnie natomiast tutaj załączenie silnika spalinowego, który w pewnym momencie zaczyna nas wspomagać często oczywiście nie zawsze, ale nie zawsze moim zdaniem zbyt często na pewno częściej niż po rzucie opiera się kopniakiem plecaczek dla mnie będziemy sobie delikatnie jak pojąć, o co nam skaczą do przodu pośredniczy silnik to porównał trochę z układem start-stop, który się włącza w czasie jazdy to jest w ogóle dziwne uczucie oprócz tego to powinno być auto takie dopracowano również pod, jeżeli chodzi o walory akustyczne w tym samochodzie jest wyjątkowo głośno ten silnik spalinowy jakąś włączają chyba w pewnym momencie zaczyna działać jak jak agregat prądotwórczy pewnych określonych sytuacjach to przecież to słychać popsute lodówkę w nocy no coś niesamowitego naprawdę dziwi mnie to, że to jest takie niegotowe fakt w Mielcu BMK ostatnio hybrydową przecież nie jeździły też flagi na służbowym samochodzie w środku 4 bramkami mini Countryman doładowanym wnioski i tam przede wszystkim doładowywania w czasie jazdy jest bardzo skuteczne tak, ale tam wszystko działa pływak tak to bardzo niezauważalnie i to jak słusznie no zaskakujące, bo Tumasz premium niemiecki tłumacz niemiecki premium może trochę muszą po prostu nie ma doświadczenia i popracować, bo ja jeździłem tym nowym dieslem hybrydowym i nie lada, bo nie wiem właśnie, bo mieliśmy mieć klasę hybrydową okazało się, że mamy c klasy właściwie trochę szkoda chyba mieliśmy klasę mam nadzieję, że w klasie to lepiej działa, dlatego że klasy samochodem, który bardzo lubię i troszeczkę ten humor psuje ten napęd hybrydowy, ale dobrze co byśmy tu pozostać do końca jest liftingu 23 lata temu doszły nowe silniki np. benzynowe 15150180 koni doszły też diesle 16 trzylitrowy są też silniki czy jest tutaj jest mnóstwo innych możliwości wyboru myślę, że warto raczej polecić coś innego ja bym się skoncentrował Haas na tym, że poleci coś innego, bo ta hybryda wymaga jeszcze jakiś pracy w coś innego proszę państwa coś innego cokolwiek innego sowy warszawski bank bardzo przemyt dziękujemy mercedesa klasy co w wersji hybrydowej dzisiaj męczyliśmy jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu! Teraz w grudniowej promocji aż 40% taniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA