REKLAMA

Klękosiad na ból pleców - cd

Przewodnik TOK FM Na Zdrowie
Data emisji:
2020-10-22 13:50
Prowadzący:
Czas trwania:
01:29 min.
Udostępnij:

Dzisiaj ciąg dalszy o urządzeniu zwany klękosiadem. Jeżeli zastosujemy je zamiast krzesła lub nawet ergonomiczneggo fotela, nie pozwoli nam ono się garbić. A więc unikniemy bardzo niezdrowej pozycji, niezdrowej w szczególności dla naszego kręgosłupa. Rozwiń »

Jeżeli mamy zdrowy kręgosłup klękosiad doskonale go odciąża. W przypadku wad postawy, kontuzji, bólów kręgosłupa, czy problemów z dyskami tym bardziej.
Warto również zauważyć, że stosowanie go sprawia, że częściej angażują się mięśnie grzbietu, bardzo ważne dla ochrony kręgosłupa, a zaniedbywane nawet przez wiele osób trenujących sport.
Ale uwaga, nie należy na nim spędzać zbyt wiele czasu za jednym razem.
Nie więcej niż 4 godziny. Chodzi o to by nie obciążać zbytnio stawów kolanowych. Najlepiej te 4 godziny rozbić na 2-3 części i stosować zamiennie z piłką rehabilitacyjną, ewentualnie z ergonomicznym fotelem.
Taka zmiana siedziska sprawia, że angażują się rożne części ciała.
Warto się zastanowić czy nie kupić klękosiadu o regulowanej budowie by mogło z niego korzystać kilka osób.

Korzystałam

https://www.dbamokregoslup.pl/blog/pozostale/co-to-jest-klekosiad-i-
dlaczego-warto-z-niego-korzystac Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
Wodnik TOK FM na zdrowie dzień dobry Ewa Podolska dzisiaj ciąg dalszy o urządzeniu zwanym kleń kosza radę, jeżeli zastosujemy zamiast krzesła lub nawet ergonomicznego fotela nie pozwoli nam ono sięga, a więc unikniemy bardzo niezdrowej pozycji niezdrowej w szczególności dla naszego kręgosłup, jeżeli mamy zdrowy kręgosłup Lankosza doskonale go odciążyć w przypadku wad postawy kontuzji bólu kręgosłupa czy problemów z dyskami, tym bardziej warto także zauważyć, że Rozwiń » stosowanie sprawia, że częściej angażują mięśnie grzbietu bardzo ważny dla ochrony kręgosłupa, a zaniedbywane nawet przez wiele osób planujących sport, ale uwaga nie należy na nim spędzać zbyt wiele czasu za 1 razem nie więcej niż 4 godziny chodzi o to by nie obciążać zbytnio stawów kolanowych najlepiej te 4 godziny rozbić na 23 części ich stosować zamiennie z piłką rehabilitacyjną ewentualnie ergonomiczny fotel taka zmiana siedziska sprawia, że angażują się różne części ciała warto się zastanowić czy nie kupić chleb sąsiadów o regulowanej w budowie by mogły z niego korzystać kilka osób przewodnik medyczny od poniedziałku do piątku przed 14 przewodnik TOK FM na zdrowie nie ma Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PRZEWODNIK TOK FM NA ZDROWIE

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu! Teraz w grudniowej promocji aż 40% taniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA