REKLAMA

Test: Alfa Romeo Giulia

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-10-22 19:40
Czas trwania:
14:01 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski przemawia ekonomia testowy czwartek nie zapowiadano co prawda w poniedziałek ani we wtorek moglibyśmy przy okazji mercedesa chcę powiedzieć, że za 2 dni będziemy mówić o samochodzie o zbliżonych rozmiarach zbliżonych osiągach, bo tak to przynajmniej na papierze wygląda samochodem, którym dziś będziemy mówić jest Alfa Romeo Giulia model dostępny już od 5 lat tym Rozwiń » razem mieliśmy wersję dwulitrowy silnik 280 koni napęd na obie osie kół 48 stopniowym automatem ażeby nie być gołosłowny, dlaczego to jest podobne rozmiary 463 długości parę centymetrów krótszy prawda Jacku 57 do setki Mercedes miał 54 nasz Mercedes hybrydowy oczywiście różne są wersje tu też oczywiście możesz mieć słabsze silniki możesz mieć też silniki diesla możesz mieć 200 konną benzynę albo diesla 22 albo 29510 koni historia Alfy Romeo Giulia to może nie będziemy długo o tym mówić, chociaż możemy trochę powiedzieć, bo mamy co audycję przecież to jest samochód, na który może nie, że wszyscy czekali, ale czekano na następcę 100 pięćdziesiątki dziewiątki, która Story była następczynią z tą pięćdziesiątki szóstki przypomnę, że 150 dziewiątka samochód produkowany przez lat ile w 20052011 i potem minęły słuchaj 45 lat w oczekiwaniu na nowy model następcy miał być następcą miał się nazwać czule, ale strasznie długo to trwało, zanim się pojawiły uważam, że czekaliśmy dłużej niż czekaliśmy dłużej niż się spodziewaliśmy, bo prezentacja statyczna to był rok 2015 jeśli chodzi o produkcję to dopiero 20162016 zresztą chyba pierwszy raz jeździliśmy tym samochodem pamiętasz w ogóle pierwsze pierwsze samochody sprzed 5 lat przez 6 chodzi o reklamie i mieliśmy my już mówię my mieliśmy małego pecha, dlatego że dostaliśmy od razu wersja Quadrifoglio Warda jakąś manualną tak jako pierwszą do długich testów mówi z manualną skrzynią i to był duży problem, dlatego że ta skrzynia hola po prostu niezbyt przypadła nam do gustu tam to jest taki samochód już nie będą tutaj hamulec chyba się Bauer i i sprzęgło chyba też było bała i to wszystko było jakieś takie nie poskręcane to wszystko pachniało autom psie pole przeszukali samochód przypomnę ma 510 koni ma poniżej 4 do setki, więc powinien być perfekcyjnie zaprojektowany wykonany jak to np. bywa często wpływu, bo ostatnio myśmy mocne będą, więc dlatego mówi BW ma tutaj chyba faktycznie trochę i mina zrzedła, bo osiągi, owszem, Super dźwięk silnika wygląd też się podobał, ale chyba faktycznie powinniśmy zacząć od zwykłej 200 konnej Alfy albo od diesla może tak, żeby po prostu było normalni, ale to już minęły 4 lata od tej pory ja potem jeździłem 280 konną alfą to Giulio głównie na to, że w okolicach i też trochę przecierałem oczy ze zdumienia, bo nie ukrywa Alfa mi się podobała ja w ogóle lubię lubię tę stylizację taką drapieżną dość oryginalną po prostu samochód samochód wpada mi wokoło i niezależnie od koloru co mnie wtedy raziło w tym w tym w tym przed ligowym, bo teraz mamy po liftingu to nie jest bez znaczenia jednak obsługa multimediów mały ekran konsoli środkowej nie był nawet dotykowy niem czy pamiętasz tak i to wszystko nie było zbyt łatwe w obsłudze też poza tym jakoś by takie szczeliny na jakość wykończenia też wciąż taka włoska, ale Głoska taka niezbyt dobrym tego słowa znaczeniu, ale już wrażenia sprzed 2 lat były zupełnie inne niż sprzed 4 lat i dałem temu samochodowi szansę, bo potem jeździłem tym samym napędem jeszcze wstawią i teraz mieliśmy go po raz kolejny po faceliftingu silnikiem 280 konnym to zanim Jacku coś powie poproszę jednak tylko, żebyśmy do 30 sekund co się zmieniło przede wszystkim ceną nawet multimedialny ekran dotykowy to dużo lepiej działa na pewno to jeszcze nie jest idealne w porównaniu z konkurencją, ale naprawdę tam było po prostu słabo no jest trochę inny grill trochę inne lampy z tyłu inne felgi nowe wzory inaczej wykończone lepsze wykończenie na pewno sprzed 2 lat inna kierownica trochę inny lewarek no sporo zrobiono ktoś powiedział, że drobiazgi, ale tych drobiazgów jest tak duża, że to jest jednak zupełnie inny samochód wiesz, bo ja przypominam sobie jazdy po torze sprzed 2 lat jednak teraz dużo lepiej jeśli chodzi o to, jakie się czuje we wnętrzu no a teraz powiedz co ty sądzisz o tej naszej sztuce jeśli chodzi właśnie wygląd wnętrza dobra to samochód jak się pojawił to 4 lata temu 4 no 4 coś takiego to on na początku wydawał mi się jak taki, a zaawansowane w miejsce, a zaawansowane lifting, ale modelu jest to 59 tylko 156, czyli wcześniejszego tutaj tych dodaje na tego samochodu modelu 159 zdaniem dziś zatraciło i to była w celu Wolf celowo wyewoluowało bywało tak modelu 156 ewentualnie z tego większego 166, a na ME i te parę lat temu nie było entuzjastą tego jak samochód wyglądał na zewnątrz tak jak wygląda w środku również, ale to się trochę zmienił znaczy, że ktoś dobrze zestarzał na zewnątrz ten samochód, chociaż nie robił jakiegoś porównującego wróżenia wrażenia jakiś przesadny ślicznotki to jednak dobrze wyglądają po tych paru latach dobrze wygląda ja myślę, że za parę lat też będzie dobrze wyglądał samochód w ogóle nie zestarzał mało tego uważam, że dojrzał oczy, jakby albo ja dojrzałem do niego jak tutaj za to jak samochód wygląda na zewnątrz on dostaje do niewielkiego Prusa za tak wygląda w środku osła nie jest ciasne nie jest jakiś ultra prosty w obsłudze, ale ale, ale powiedzmy, że da się z tym zda, że da się z tym wszystkim żyć na jak tutaj w odróżnieniu od tych wcześniejszych wersji, które były jakieś takie trochę nie robione tak ten samochód w końcu jest taki wydaje niższych poziomach jest bez wiz środka jedno zdanie wydaje się, że to jest jeden z bardziej udanych faceliftingu, bo facelifting czasami są po prostu bez sensu to jest tylko po torze przypomnieć modela tu naprawdę ten facelifting uważam sporo dał dobra to teraz tak mamy wnętrza tego samochodu to wnętrza mają już takie niech mu będzie ona jakościowe nawet dziś być tutaj wszedł na z zakrętem wszystkim logo emblematem myśli wydziałach są robione współcześnie banki albo mercedesa to zrobiono podobnie są to z podobną jakość materiałów tak to nie wiem czy masz podobne zdanie, ale nie ma tutaj, jeżeli chodzi o jakość tego auta jak tutaj bardzo nas woli to prawda tak i to wielki prostego samochodu i raz tak mamy do czynienia z dwu litrową turbo benzyna 285 koni z napędem na 4 koła patrzy teraz na to co mają dilerzy taki samochód roku ubiegłego co prawda Kuć Kuć 4, czyli z napędem na 4 koła kosztuje około 19018090 000zł mówi w roku ubiegłym, a dobrze wyposażone mniej więcej tak jak mniej więcej tak jak to nasz najtańszą czuli, jaką znalazłem też z wyprzedaży z roku ubiegłego 2l turbo 200 koni oczywiście automat napęd tatę usta 20 000zł mają 1 egzemplarz w Tarnowie niebieski metalik i tu się taka cena naprawdę moim zdaniem bardzo przez Zobacz tapicerka materiałowa cmentarz 5 lat temu, jakie te, ale nam się wydawały, bo były drogie, a Zobacz między czasie doszły różne inne mazda szóstka operacji NATO też są samochody, które kosztują od 120 kilku tysięcy to mocna, ale ma napęd na pełny po wyjaśnieniach na napęd na ty albo nawet nas tylko raz, bo tutaj mamy inną historię i raz tak jak tym samochodem jeździ powiedzmy mamy dwu litrową turbo benzyna 280 koni pierwszą rzeczą, którą robimy to musimy uruchomić silniki stacyjka mamy nie tam mamy stacyjka mamy to po włosku Manet no może to nie jest manekina, ale mamy guziczki no na kierowano ten przeciwko uruchamiamy silnik socjal wokół ratownikom nie przeszkadza czy jakiś tam pomysł uruchamiamy silnik i pokazał się uśmiechać zaczęły słabnie z radością sobie właśnie mówię, bo niewiele mnie boli w tym tak jak w środku siada mi to jest fajny samochód uprzedzając, uprzedzając może fakt ja ja nie mówię, że to jest samochód, który musiałby mieć one, ale prawdę potem mercedesie jakoś po prostu stają się poczułem jak u siebie w domu, ale dobra to dziwne trochę może nie jak włączony silnik no i akurat i dźwięk silnika, gdy tutaj zupełnie nic nie boli jest normalny silnik benzynowy nad przyjemne i napęd na obie osie moc moc jest przyspieszenie jest 57 to jest wszystko odczuwalne jeszcze czuję, że ten samochód jedzie ten czuje, że ten samochód, ale jeszcze jesteś fajny dla mnie były wygodne fotele może też kwestia rozmiaru pewne prowadzenie naprawdę tutaj nie miała zastrzeżeń zawieszenie układ kierowniczy to jest samochód dla mnie w tej wielkości samochód naprawdę lubię po prostu takie samochody nie wiem czy rzeczy to jest samochód dla siebie może ty powiesz, jakim jest wyrażenia albo porównać do czegoś, bo trudno mi tu krytykować prowadzenie, bo po prostu bardzo dobrze mi się jeździło trochę bał się z bólem zdawałem sobie no dobrze 8 stopniowy automat właśnie tu nie ma rocznej skrzyni już dawno nie ma ręcznej skrzyni tam skrzynia to było nieporozumienie to przypomnę tylko, że na światłach w tej walce się często włączał wsteczne zamiast jedynki, bo było obok siebie było wszystko źle zrobione byliśmy tam samochód krytykowali ja się obraził, ale ale, ale zostawmy to tak natomiast, jeżeli chodzi o ten samochód mówi, że to dobrze jeździ po tak jak układu kierowniczego nie mamy zastrzeżeń do zawieszenia nie mam zastrzeżeń jak długo nie mogłem uwierzyć, że ta naklejka 4 na tylnej klapie to nie jest dla Bayeru do tego, że w tym samochodzie napędu na 4 koła nie wyczuwał, że jak dla mnie jest to samochód typowo tylnonapędowe już inna sprawa, że to też nie jest to sanki to jest, że to nie jest Haldex Investors, ale dla mnie ten samochód powód tylnonapędowe to jest samochód, które w bardzo nietypowy sposób oszukuje kierowca, jeżeli chodzi o prędkość staną się wiedzy, a zresztą to nie jest tylko moje wrażenie na sobie naszego współpracownika również podobne i mam ostatnio otwarty koło siebie kawałek autostrady autostradą czasem jeżdżą, ale to już korzystać z takiej drogi serwisowej, która jest, która jest wzdłuż tej autostrady trwanie droga serwisowa to taka droga lokalna i nie ma na niej ograniczenie prędkości w taki fragment jest ograniczenie prędkości do 90km/h tak tak jak jadę swoim rowerem 90 na godzinę chyba 90 na godzinę tak jest fajnie jest miękko, bo to bardzo wąska wysoka 1, a 1 pas i z 1 strony ma rów z drugiej strony ma dużo błota i od czasu do czasu śmietankę jest bardzo wąska jak land roverem 90 na godzinę spokoju, kiedy szły w jakimś większą rodzinę ten spokój, kiedy maserati 90 na godzinę wydaje się, że stoję w miejscu jak Bytom, ale on 90 na godzinę mam wrażenie, że do 150, a na ten samochód nie ma uczciwa oczywiście nie wydarzyło się nic złego to samochód jakiś dziwny sposób dostarczające dużo więcej wrażeń, niżby wynikało z rozmiaru tego samochodu rodzaju napędu mocy silnika to są takie wrażenie, która dając takie poczucie niepewności walki z maszyną Pierz prawami fizyki, lecz nie zostaną być może nie robić zależy jak w komentarzach brakowało pamiętasz, kiedy walczyliśmy slalomem kupą to też przecież był samochód, którym był emocjonujący, ale nie był łatwy jak np. brakuje mi trochę takich samochodów żony niektóre są gry komputerowe już, bo br. którą już pewne zastrzeżenie, że jednak nie jest tak przewidywalny także nie jest łatwy tak to czynie dziś to nie jest zastrzeżeń to nie jest zastrzeżenie, że to jest jego taka cecha na czy ten samochód brałbym pod uwagę dla siebie kurcze upewnia, że tak wolałbym coś takiego nie jakiegoś pasa albo skodę Superb wolałby, ale np. jakbyśmy mieli wybór pomiędzy tą Julią, a Kia Sorento KIO Stinger, a chyba serce drgnęło kilka akcji względem, która ma też właściwości jezdne takie bardziej świetny konkurs właśnie trochę nawet jak wszystkim GER pojawił to żeśmy go Dolce porównywali czy ja porównywał, bo dziś z tych, które jest czerwonym, ale Stinger ty wiesz co po faceliftingu w Polsce Stinga będzie już tylko z napędem 336 tak wie już nabywać tam były też spojrzeć na dzieci 200 prawda była oczywiście tak bardzo dwulitrowy turbo bardzo lubi benzynę no i musimy w końcu siłę swoim Alfa, czyli marsz Romeo Giulia jeszcze tak praktyczny bagażnik prawie 500l Zobacz, czego nie widać ale, toteż warto wziąć pod uwagę uważam, że tu do dobra robota z tym jest liftingiem, ale za 5 dziecka w foteliku koszmar mimo to pewnie raźnie pewnie taki drobiazg bardzo szeroki tunel bardzo szeroki tunel środkowy Zając, ale mimo wszystko powinno dawno takiego fajnego samochodu nie miałem i powiem i konkurencja tutaj naprawdę, owszem, stara się, ale myślę, że Alfa nie ma się, czego wstydzić stąd dzielił kłaniamy się w takim razie Sławek warszawskiej jak walka do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu! Teraz w grudniowej promocji aż 40% taniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA