REKLAMA

Test: Mercedes V i Honda Jazz Crosstar

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-10-27 19:40
Czas trwania:
16:18 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dzień dobry państwu to jest codzienny magazyn motoryzacyjny w radiu TOK FM dziś słucha nas tylko w podcaście antenę za rozdanie nagród Radia TOK FM i dobrze ustępujemy tutaj bez bez słowa protestu bez cienia sprzeciwu Sławek Olszewski z bankami 2 samochody audycja testowa Mercedes chwały od niego zaczniemy i potem Honda Jazz w wersji cross Star ty dłuższe jazdy, bo premiera była w czerwcu, ale ma Jacku Mercedes najpierw premium czy to już nie jest Rozwiń » premią, bo w tej klasie w segmencie tych samochodów czy vito jest premią czy nie z co, czyli to jest premium czy nie, bo Mercedes jest, ale zaczęło zaczyna się vito, a co chcesz, aby TVK masz dobrze to walka o foka jest premium czy nie jest premium proszę państwa opowiemy państwu 2 samochodach przede wszystkim nasze odma opowiemy o mercedesie klasy VC miałem okazję pojeździć i hondzie Jazz cross Tour, którą uziemienie cross starto już mówiłem przed chwilą krocie jak powiedziałem no nieważne mówmy poprawnie Krosta dobrze prosta czym jest klasa VE jest to samochód zbudowane w oparciu o mercedesa vito bądź osobowej wersji wiano natomiast jest to samochód jest to samochód osobowy tak jak mamy volkswagena kara walkę mamy tzw. w volkswagena montowano taki niemal analogiczną, ale to może się poszczycić pochwalić Mercedes z 1 wyjątkiem w volkswagenie chyba nie ma tego co było w tym mercedesie, którym w, którym teraz byśmy jeździli a co to jest samochodem przede wszystkim samochód jest mnóstwo miejsca, bo to jest tzw. często, tak więc tam, a dostęp do wszystkiego jest fenomenalny, ale jako miejsc oraz 1 rzecz, bo ja nie umiejscawia go za bardzo jeśli chodzi o rozmiary w tej chwili, bo pamiętam sprzed lat ile to ma 5m trochę krócej jest to też dostępne w 2, jeżeli dobrze pamiętam w 2 wariantach jako auto krótsze auto dłuższy, a ci powiem dokładnie ile na ile lat to jest naszą sztukę bardzo duży samochód prawda, bo to jest one to nie jest minivan nie jest kompaktowy zwani ktoś zbudowane na samochodzie dostawczym to jest duża zaraz powiem, a między czasie będą jeszcze opowiadał o tym naszym samochodzie, który był wyposażone w coś naprawdę niezwykłego coś naprawdę niezwykły niezwykłego to był proszę państwa fotela fotele tzw. hotele luksusowe z tyłu to są fotele lotnicze jak SM jak z jak samolot po prostu z klasy pierwszej klasy fotele zintegrowanymi po podboju poduszkami tzw. list, bo wszystkiego robić nie można się można słuchać tam, ale rozłożyć w czasie służby tam siedziałem na tej poduszce miałem głowę bądź ścieżek jeżdżę po Warszawie toczyły się naprawdę bardzo dobrze bardzo to było jak zresztą jak też tymi z tyłu jako pasaży ktoś tak urząd ma kierowca takiego czasami którymi wożono tam stały wzrost tych akcjach, dlaczego miał jechać z przodu miał na maskę z tym no dobra zła to co mieliśmy nazwała się klasa FAU 3 Stade silnik czterocylindrowy 2l 240 koni 9 biegów automat 500 niutonometrów zbiornik paliwa 70l klimatyzacja automatyczna z przodu półautomatyczna z tyłu, a fotele luksusowe w pierwszym rzędzie pasażerskim napęd na 4 koła BUX radio cyfrowe skórzana tapicerka nastrojowe oświetlenie wnętrza to takie ach, Bór ma ster system dźwięku przestrzennego pakiet parkowania z kamerą 360 stopni postawić się trochę dodatków AMG łącznie ten samochód 212 000 na to w wersji podstawowej wersji testowej 348 zloty netto w wersji Classic 400 aktach Walczak ma 60 000, a awangardy eksplozji Marco polo no wiesz trochę przewrotnie czy pytam to jest premium to bardzo było premiuje się naprawdę świetnie w tym samochodzie litej własnym samochodem można nawet iść do Włoch Wąchała go bardzo ładnie wygląda i ale poczekać tam jest na pewno 9 stopniowanie 7 stopniowy automat mam specyfikację to samo, chowając dobrze dobrze no słuchaj to jest to jest powiew luksusu nie aż się zdziwiłem, że coś takiego po prostu wewnętrzny będzie jak zobaczyłem go z zewnątrz z zewnątrz to się prezentuje całkiem ładnie natomiast my tak, ale wiesz co w tym samochodzie niesamowite jest to, że z zewnątrz ten samochód wygląda po prostu może poza tam pewnymi detalami, bo to jest jednak to taka trochę wzbogacona stylistycznie wersja, ale to wygląda po prostu zwykła klasa również na wniosek otwiera te przesuwane drzwi z tyłu okazuje się, że tam są fotele lotnicze z klasy biznes, które możesz, na których może leżeć spać po prostu wygodne, bo robi to niesamowite wrażenia piorunujący wzrok z powodu mieliśmy ten samochód no bo przecież potem faceliftingu ubiegłorocznym ten silnik się pojawił właśnie 240 konny diesel, bo wcześniej były słabsze prawda czy on jest czeka patrzy rosła 360392l prawda i też trochę było były zmienione na zewnątrz mamy zderzaki chłodnicę, ale bardzo ładnie ten samochód naprawdę się prezentuje pytałeś o wymiary 490 wersja kompaktowa 514 wersja długa i 537 wersja Extra dług, a nasza była chyba ta kompaktowa czy nie nie albo dług albo stanowią chyba ta sprawdza ekstra długą tobym po prostu nigdzie nie zaparkował 514 w takim razie możliwe kawał samochodu bardzo elegancki naprawdę na mnie takie samochody tak jak mówi czy dostawcze czy osobowe robione na bazie dostawczych to bardzo dużo trzeba zrobić, że mnie przekonać do nich Mercedes nie przekonał Rafał kata naprawdę kawał dobrej roboty luksusowy samochód można przetransportować ile osób 7 czy raczej 5 tutaj 22 i z tyłu chyba też 266 tak, ale za to jest w bardzo bardzo komfortowych warunkach jesz to jest to jest jeden z takich samochodów, które naprawdę chciałbym mieć już nawet to, że mógłby mieć tylko jak go po prostu chciał się zastanawiam czy w ogóle dawać ale bo no co nie za dużo dla ciebie ale dlaczego miałoby zadłuży SM dąb 515 co tu być zalecono 515 Sławek czy dlatego pod bloki nie fakt noty Tomasz, gdzie zaparkować nawet tak w garażu się nie zmieści Donovana w ogrodzie nocą słusznie w 238 jedno odsetki Noto też niż właśnie chciałem powiedzieć, że to jest suchej samochód który, a którymi się tak dobrze jeździło wspaniałe jest to, że to wcale tak dużo nie pali pali 89l ropy skrzynia biegów napędem z tym silnikiem działa współpracuje naprawdę rewelacyjnie przyspiesza ten samochód fajnie by trwało i jest samochodem taka masa przyjemności motoryzacyjne powstający właśnie 9 stopniowy automat tutaj działa dobrze może w czasie różnych nawierzchni całą wieś, bo lepiej niż w mercedesie pasują siedmio stopniowe, bo jak sam sami byśmy doszli do wniosku wersji hybrydowej 9 stopniowy, ale wiesz z wersją hybrydową w ogóle są dobrze działa już pierwsza myśl o tym przekonali mieliśmy też 2 lata temu GL chyba hybrydowe jakiś tam doładowane wnioski też z tym kłopot sławetne była płyta jest taka cudowny cudowny samochód, który mógł jeździć na co dzień, którym jeździłem na co dzień wykorzystywał go absolutnie wszystkiego, a i moja córka uwielbia i już jeździć nim wymagania jest Super wygodne na dalekie trasy połączy tylko 1 rzeczy w tym samochodzie brakowało zastanawiam się czemu tego nie ma ja bardzo Lubie miasto ma do nich przyzwyczajony tak powiem samochody pneumatyka a, a za adaptacyjne zawieszenie z zawieszeniem, które niweluje przechyły miałem coś takiego w bramce własnej prywatnej i było nam z tym cudownie mam coś takiego land roverze jest coś jest z tym dobrze, a brakuje mi w tym samochodzie płynności resorowania brakuje mi w samochodzie tematyka zawieszenie automatycznego i byłby to już dla mnie to zależy od ceny jak jeden z po prostu absolutnie kochankami, ale tutaj rzeczywiście trza głęboko sięgać do kieszeni jak konkurenci wspomniał co na początku volkswagen transporter Peugeot Expert któż nie jak pozwolę obrażać odchodzimy od nich hasła jak ta wersja z 4 pusto rozmiary no powiedzmy transport no tak Moto Opel Zafira nowy, a nowa no tak, bo mamy zaś rola to dobrze to zmniejszymy radykalnie rozmiary pozwolić w oczekiwaniu na dłuższy test Honda Jazz czwartej generacji jeździliśmy cross Starem czy to najdroższą wersją lekko lekko już mówię naprawdę w cudzysłowie terenowi no bo to tam jest Nora ligi na dachu przeszli 1,5cm więcej pierwsze jazdy sondami mieliśmy w czerwcu to rzeczywiście było jedna z pierwszych reprezentacji premier takich po tym, otwarciu otwarcie się po tym pierwszym nokdaunie, kiedy mieliśmy okazję zapoznać się jakoś już większych grupach z nowym samochodem Honda nam wtedy zaprezentowała nową hondę Jazz i ciekawostką było wtedy, że to był tylko nadal jest być może w Polsce nadal będzie tylko napęd hybrydowy drugą ciekawostką było to, że samochód może z zewnątrz tak bardzo nie zmieniła cross Star, którym teraz jeździliśmy parę dni przypomina z kolei Crosslanda x opla, ale największą ciekawostką i tak pozytywnym zaskoczeniem było to jak Honda zmieniła w środku słabo ostatnio w chodzie ostatnio to mówię no tak to ostatnie dwa-trzy lata 4 obsługa tego ekranu dotykowego to co to naprawdę była wyższa szkoła jazdy na szczęście już w cywilu po faceliftingu już nie mówiąc o tej, choć czas to po prostu psychiką akceptowalny w hondzie Jazz bardzo przyjemna jest obsługa i to lepiej wygląda wnętrze niż zwykłe chodzie jakoś bardziej skoncentrował na tym nie na wyglądzie z zewnątrz tylko na obsłudze wnętrza na nowym napędzie, bo napęd 15 to 9 zwykła hybryda wiem, że zaraz ktoś przerwie ze słuchaczy albo ty, owszem, zwykła hybryda Hasa słuchacze atrakcyjnie ale dlaczego kosztuje tak drogo, bo to jest największa wada tego samochodu to jest cena, bo nie od 90 paru tysięcy 3 zwykłej wersji do 112 wersji cross stary to jest bardzo drogą uważam tak stara ale, ponieważ 60 cross Starem 2 słowa o tym cross staże, a później powiemy jak będzie w ministerstwach to zwykły Brzezie mam nadzieję, że jesteś wtedy dorzucić parę uwag o zwykłym część czwartej generacji szła ten prosta tak jak mówiłem niewielkie zmiany oprócz ceny jeśli chodzi o porównanie ze zwykłym drzewem, więc się tym jeździ przede wszystkim da się osiągnąć to zużycie paliwa, które jest deklarowany zbiornik nie zadłuży 40l może w takim samochodzie to tradycyjny 15 to 9 koni bezstopniowa skrzynia, żeby ona zawyła to trzeba bardzo starać, czyli to jest dość udana wersja dość udana wersja napędowa zresztą innej nie ma w tych nowych będzie patrzeć co tam jeszcze jak widzisz wnętrza tego samochodu 4m 10 długości podobać się to stylizacja, bo nie znosi zjazd tak będzie jeździł zwykłym drzewem to wtedy będzie więcej mówi tak na pierwszy rzut oka jak uważasz to sposób zmieniło się trochę do niej nie na pewno widzisz dla mnie się sporo zmieniło to jest bardzo naprawdę bardzo proste usługi to duży plus nie hałasuje jest może nie jest właśnie zaskakująco żwawy, chociaż jak patrzy też 5910 do setki dobrani będzie może może ten hałas się pojawia chcesz wycisnąć z niego siódme poty, ale to nie jest potrzebna, bo ten samochód do ścigania no, więc tak prawdę mówiąc w porównaniu z tymi pierwszymi jazdami czerwcowymi to miała wreszcie możliwość sprawdzenia tego co było dla mnie bardzo istotne, czyli zużycia paliwa i wyobraź sobie, że 48 osiągnąłem, a tyle wg woltę to jest średnia jeździłem trasą szybkiego ruchu i po mieście poza miastem, więc samochód jest rzeczywiście wystarczająco oszczędny wystarczająco oszczędny przyzwoicie albo nawet dobrze jeżdżący Honda raczej nie zaskakuje mnie nigdy złym układem kierowniczym czy złym zawieszeniem tu na szczęście też tak było może te fotele mogły być wygodniejsze, bo jednak tym samochodem zrobiłem sporo kilometrów pewnie 600 jeszcze trochę paliwa zostało, że ja bym coś poprawił cennik zdecydowanie poprawił wynik, bo w tej cenie to ten czas nie będzie nie odniesie sukcesu nie wiem Honda czy ma jakieś możliwości manewru, ale taki samochód jest mimo więzionych hybrydowy 112 000 no co z tego, że ma bagażnik 400l prześwit 15cm i nowe wnętrze to może być trochę za mało nowi, jaką widzi przyszłość dla zastał ceną ma słuchaj widzę o tyle, że to jest samochód bardzo specyficzne to jest samochód, który jest skierowany dla bardzo konkretnej grupy odbiorców to nie jest auto, które będą kupowały firmy to jest auto będzie kupowane przez rodzinę na 10 lat na 12 lat i skoro już bierze pod uwagę hondy, która zazwyczaj jest trochę droższa od skody fabii nota no to za dobrze powiedzmy wiary tak jak już wyposażona Honda skody fabii trzeba troskę o 65 000zł ile trzeba za to Honda dzieli ponad 90, ale fabii nie ma napędu jest zadłużenie to jest za dużo nie ma napędu Narodowego, ale mimo wszystko no nawet 90 000 to Zobacz masz Yarisa przecież hybrydowego nowego no to jest dopiero napęd bardzo oszczędny, bo tam poniżej 4 możesz wejść prawda więc, więc tutaj myślę, że ta cena to jednak no owszem, zawsze znajdą chętni to niema także nikt tego nie kupi natomiast wydaje mi się bez wysokich modyfikacji cennika to niema co liczyć tutaj na, mimo że część to poprzednia generacja była bardzo dobra też nie była tania, ale nie była tak droga no, więc tak naprawdę największa woda jest cennik tak będzie cię wszędzie część będzie Bojary przy 4 dobra hybrydowy ma 15 pojemność jeszcze mniej jeszcze mniej pali jednak jest o Czekaj Czekaj no ale właśnie konkurencja tego samochodu pojawi się zaraz będzie się nazywała Yaris cross no no właśnie zobaczymy czy Yaris cross da się jakoś w cenniku ładnie ładnie uplasować, bo powiem szczerze, że tutaj tutaj może może być zaskoczeniem Bojary skoro już raczej nie będzie bardziej bardzo tanim samochodem, ale zwykły Yaris to ile możesz kupić zwykłego to chyba już 36070 tak, ale hybrydowego 70 planowała w NATO Zobacz kto, ale jednak kilkanaście tysięcy mniej no dobra dobra jednak kilkanaście tysięcy mniej poczekamy pożyjemy zobaczymy co będzie jak cross, bo teraz narzekamy na 90 000 to dla nas za dużo, ale pytanie jak się pojawiła skoro będzie kosztował 90 000 czy też będziemy na niego noża, ale też Krosta kosztuje ponad 10 to zwykły dzień kosztuje 90 to jest właśnie ten zajmowała się o dobrze dna oka i uważam, że generalnie Honda zrobiła dobrą robotę i ten czas jest fajnym samochodem naprawdę niewiele tu jest VAT powiem szczerze niewiele niewiele, bo tak jak mówiłem to raczej same zalety wymieniono dziękujemy bardzo się w takim razie to codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu! Teraz w grudniowej promocji aż 40% taniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA