REKLAMA

Test: Volvo V60

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-11-19 19:40
Czas trwania:
13:08 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór państwu codzienny magazyn motoryzacyjny edycja czwartkowa testujemy dzisiaj 1 samochód nie byle jaki mam spory apetyt na ten samochód to chyba trzecie volvo w tym roku, ale pierwsze volvo fałsz 60 witają Jacek Balkan Sławek Paruszewski Bogacki chwila wstępu tak się przepycha trochę dziwić pierwszy nie bez powodu, dlatego że fałszerz dziesiątką tą pierwszą generacją jeździłem jako pierwszy chyba w 2011 roku to była taka premiera europejska i potem chyba Rozwiń » pojawiła dopiero 60 lat pamiętasz tę kolejność, który był pierwszą odstęp jakoś pół roku chyba pojawiły no pamiętam nawet nie widziałem, że nie pojawiło się razem to jednak teraz ta formacja stos mówiąc nie co ja pamiętam ten premier były w odstępie pół roku wieś i wydaje mi się zaczęliśmy od kombi, a była 60, ale nie jest aż tak istotne dobra, ale to powiedz proszę, czego następcą była to fałszerz dziesiątka, dlatego że nie ufa 70, która była równolegle sprzedawana była samochody nieco większym no i nie ufa 50, która była jednak samochodem kompaktowym ma co był za samochód ja, jaki to jest lot mówimy raz w roku 21000 słuchaj to jest samochód 12 jedno jednak segment debat samochód miał 465 tak prawda oczy no właśnie miał bezpośredniego poprzednika, a wieś i tak nie znaczy, a 60 i fałsz 70, a zawsze były jednak ciut większe one były trochę jak trochę, jakbym Cup piątek jak audi A6, a czy było auto mniejsze były samochody kompaktowe wieszane były przerośnięte czterdziestka była przecież większa niż przeciętne auto kompaktowe z tamtych lat włosy Danem w 50 było wcześniej fałsz fałsz 40 było też kombi przecież prawda, ale to samochód małego tak lata koniec, chociaż wtedy to nie samochód posła chyba nie miał bezpośredniego poprzednika nie wymian tata, ale słuchaj no powiem szczerze ten samochód jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny trochę bardziej jak pamiętasz volvo były w jest bardziej kręci z tymi samochodami był trochę taki zaokrąglony był natomiast miało taki na miasto natomiast ważna rzecz jest taka z żoną mały bagażnik i chyba wszyscy zwracali na to uwagę to trochę tak jak Alfa np. 159 ma być ładniejsza mniej praktyczne każdy miał dobre 2 minuty stadionach, ale ważne 430l no i mija ja generalnie dobrze mi się nim jeździło fajny samochód natomiast 1 wada była taka dla mnie to obsługa w środku teraz mówiliśmy od paru lat volvo nie możemy się przyzwyczaić jak będę za siebie mówił, że na początku nie mogłem przyzwyczaić nowej obsługi, ale tam z kolei było za dużo małych guzików ani to tamta obsługa nie sprawiał nigdy żadnych problemów to za dużo małych ludzików wynikało z tego, że ma tam klawiatury Alfa numeryczną z obsługi telefonu już samo sobie robić 12 przycisków na, więc może się tak faktycznie wydawać tu nie będę tu jak stop natomiast obsługa volvo zawsze wydawała się do momentu wprowadzenia tego dużego ekranu wydawała się spojrzeć na czarno 6 do tej generacji jeszcze 1 rzecz wspomnę to była pierwsza generacja tam był, w której jedyna, bo teraz mamy drugą, w której były jeszcze silniki 5 chyba nawet sześciocylindrowe natomiast drugiej generacji, która panuje od lat 4 prawda jest ma już to wnętrze inne, bo ma unijną obsługę mamy tylko silniki czterocylindrowe i oczywiście jeździliśmy drugą generacją, ale najważniejsze było to chyba tak dziś wydaje, że tam była miękka hybryda 2l 250 benzyna to jest symbol teraz bez 45 BM zmielić na no dobrze to tej o tej tej generacji może kilka tylko, ponieważ mamy, owszem, cały 12 minut, ale o wyglądzie ładniejszych rzeczy dłuższy 13cm nie składa, więc są to, że to jest samochód to jest samochód bardzo bardzo ładne uważam, a i nie mam daje moim zdaniem to jest com jak ładne proporcjonalne trochę kanciasty nie jest taki pan były miasto nie zbadał właśnie noc przyciąga aż przyciąga oko i kradnie spojrzenia moim zdaniem to wieś sama on trochę, jakby wrócił znowu dotychczas tych krawędzi Czekaj kanciastych kształtów, ale najważniejsze dla mnie jednak było to sławny prawie 515cm dłuższy naprawie bagażnik 100l większy to jest naprawdę kawał samochodu ma prawie 480 długości to się na tylnym siedzeniu zauważyć po otwarciu bagażnika również wśród tak jak to od wielu lat oni nazywają, której kształt światła w technologii LED czy to jest jakiś łotr czynie to nie każdy sobie dopowie natomiast wsiadamy do środka mamy znane i już przynajmniej przeze mnie zaakceptowany system multimedialny nie do pomylenia w każdym volvo w tej chwili chyba taka obsługa cóż po prostu jest duży ekran zorientowane zorientowane pionowo niż ja to znaczy to ta akceptacja także to lubił się za tym przepada uważa, że to jest jakieś takie logiczne i przejrzysta to o nim nie mogę tego powiedzieć mnie to w dalszym ciągu przeszkadza mało tego uważam, że jest to też został niebezpieczne dla użytkowników, dlatego że próba zrobienia czegokolwiek podczas jazdy samochodem jest po prostu cokolwiek, a tak naprawdę się kierowca powinien zatrzymać, żeby bezpiecznie obsługiwać rynek moją obawiam czy jest, że w szkole, ale wygląda no właśnie do końca wnętrze raczej wygląda wnętrze wygląda bardzo jakościowo bardzo porządnie tutaj, a widać, że to jest zaprojektowane moje poczucie estetyki czuje się tutaj absolutnie zaspokojona w tym wyglądam zamarzniętego samochodu właśnie tak pomyślałem bezpośredni konkurenci Krzysztof to niemieckie firmy firmy audi czwórka 4 BMW trójka może Mercedes klasy c, chociaż takie one są trochę krótszy jednak, ale też rosną i powiem, że to volvo wg mnie to niema, czego wstydzić jeśli chodzi o jakość wykończenia nie stylizacji akurat mi odpowiada może cię zaskoczę, ale ja oswoiła już to to sługa nie mówię, że nie ma dla mnie tajemnic, ale już już wielokrotnie udawało się korzystać z instrukcji obsługi dostępnej w tym komputer kujona jest dość czytelna i wszystko można tam wyczytać uważam, że trochę to było na początku słabe, ale ja wiem, że ktoś powie, że do wszystkiego można przyzwyczaić ale, ale nie jest takie złe no okej dobra teraz pod maską do wszystkiego można się przyzwyczają, a pod maską proszę państwa Jacku chyba zauważył, że sól ciekawostka, jeżeli auto ma oznaczenie 20 ba 4 to jest to silnik benzynowy czy wysokoprężne, a to różnie bywa, a tu 10204 to może być dwulitrowa benzyna 197 koni, a dwulitrowy diesel 197 koni koni tzw. miękką hybrydą idei szczerze mówiąc to tutaj mamy co prawda piątka to jest 250 koni dwulitrowe benzynę to, aby zaprotestuje ich zacznę regularnie protestować przeciwko używaniu tego określenia miękka hybryda, bo tani nie hybryda, ale faktycznie coś miękkiego, a to znaczy jest to coś co niepotrzebnie komplikuje jak tutaj ten samochód oraz korzyści z tego są zerowe czy jak, jeżdżąc samochodem mamy zerowe korzyści może poza tym, że auto faktycznie, kiedy się silnik uruchamia robi to sposób ten system start-stop działa rewelacja tak bardzo płynny jednak jest to prawda, ale jeszcze jak i to uruchomienie z alternatora rozrusznika więc, jakby na naprawdę to jest takie Pek i to działa to Super oraz nazywanie tego hybrydą z tej okazji jest moim zdaniem nadużyciem a bo to, że żadna hybryda to po prostu trochę bardziej rozbudowany system odzyskiwania energii, ale ta energia nie jest żaden sposób wykorzystywana do tego, żeby potem auto ruszyło i to wydaje się, że zużycie paliwa w porównaniu z tą konwencjonalną hybrydą partią, której już nie 1 rzeczy parę na rzecz 1 uwagę wg niej w ogóle uważam, że te miękkie hybrydy czytanek i łagodne hybrydy nie to chyba tylko teoretyczne zużycie paliwa było mniejsze uważa, że one lepiej sprawdzają czegoś doświadczam jeżdżący już po raz kolejny suzuki żony lepiej sprawdzają w małych samochodach z małymi silnikami to wtedy ten nie ten ten ten niewielki niewielka pomoc silnika elektrycznego może coś daje natomiast tutaj to jest w ogóle zaniedbywane, ale Niemczy wspomnieliśmy mam wrażenie, że mieliśmy wersję crosscountry z napędem na Białoruś czy to była banalna crosscountry projekt debata była tak, bo i 5 w tym przypadku to jest benzyna 250 koni AB 4 to jest diesel 197 koni tak żeby, żeby skomplikować jeszcze tak bardzo byłem bardzo skomplikowało to nomenklatury ale o czym mówić trasę między niebem w ABW też skomplikowało wszyscy skomplikowali wszyscy słuchaj w segmencie skarżyscy szła w segmencie premium skomplikowali to nomenklatura i mają również to soku ja nie widzą szczerze mówiąc przerwał 60 chyba, że to jest wielo wieś nie widzisz, ale jako zamawiała przede wszystkim, więc pamiętam, że to miał być crosscountry z napędem na obie osie i w 520250 no dobra ruszymy wreszcie atak, czyli auto, jeżeli chodzi o cross country omówiliśmy w 60 co duże, jeżeli chodzi o cross country cross country dostępna tylko bawiono się 2l benzyna 250 koni albo z czwórką, czyli 22l ze 157 koni zarówno w 60 co jakiś fałsz 60 c c skrzynia biegów manualna jest do angaży głośna była dobra ruszymy ruszą wreszcie tym samochodem cross country cross country volvo wszystkie cross country szczególnie duży prześwit jest około 21cm, więc to tak to wygląda ruszamy no obrosła ruszamy i przede wszystkim niestety fajnie się tym jeździ tak jak mówię płynnie włącza i start stop ma około 7 sekund setki może nim inni nie dało się może tego tak bardzo odczuć, ale wystarczająca moc natomiast niestety od razu mówię, żeby nie zapomniał no zużycie paliwa jest dla mnie nieakceptowalne za dużo mimo, że to jest 4 cylindrów ska ja siebie pytam jak przyjąć czy samochód czy Teresy towarzysz nie, dlaczego to jest prawie 10l na setkę no niestety powiem szczerze niewiele mniej mi się udało osiągnąć też by tak ja tym samochodem zrobiłem trasę pojechał Warszawy do Rzeszowa połowa drogi już ekspresówka do Lublina potem tak taki ruch mocno się gdzieś tam za ciężarówkami wyprzedzenie od czasu do czasu, a średnie spalanie tej trasy miałem 1011, a wcale Supra szybko jechało się po prostu jechał zgodnie z przepisami tak, ale jakoś Super dynamicznie dekoracje tamten Maciek 120 w placówce i to zużycie paliwa nie bardzo negatywnie zaskoczyło bardzo zaskoczyło to zużycie paliwa po mieście podczas takiego ruchu tutaj podmiejskiego to to jest 1012l nasadka do szefa nie ma z tymi testami WLTP, które mówią w sposób dokładnie jak to w testach WLTP wygląda, jakie format rozbieżność moim zdaniem jest pewna mówi o tym naszym konkretnym modelu tak tak tak tak tak życie teoretyczne zużycie nasze tak zużycie paliwa przy niskich prędkościach 11, a 1 żal przy wysokich prędkościach 62 przy umiarkowanych prędkościach 7,5, a przy bardzo wysokich prędkościach 71 i średnie 74 umie średnia 1011 no to emisja co 2167 g nauki średnio około 9, ale jeszcze tak z 1 strony byłem trochę w szoku, ale patrzy samochód waży 1800 kg jest dość wysoko zawieszony nie wiem no w ale powiem 1 rzecz uważam, że jednak za mało wg mnie za mało nawet teoretycznie dają te silniki czterocylindrowe volvo w połączeniu ze stopniowym automatem w porównaniu ze starszymi silnikami, a właściciel jądrowymi absolutnie się z tobą zgadzam stara piątka miała tam 225250 koni 5 cylindrów niezależnie od tego kto był Manu łączy napęd 4 koła skrzynia automatyczna dało się tym na prasie zrobić 8l na setkę na końcu było volvo w 60 cross country powiem szczerze tak też trochę narzekaliśmy, czyli dobrze jak ja mówię za siebie trochę narzekałem, ale powinniście się tym volvo się fajnie jeździło, a tak jest się, że jest to dobrze, żebyśmy to też powiedzieli tym się bardzo fajnie, iż bardzo się samochód no bo wygodne fajny taki zwinne sprytne takie bardziej zużycia oraz drażni ten świat nie drażni natomiast drażni mnie to, że to nazwa hybrydą, ale w porównaniu z branży ogólnie jest samo raczą uważam, że lepsze to jest no może tak kłaniamy się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny kolejny już jutro Sławek warszawskie dzbanka do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA