REKLAMA

Hyundai Tucson i Mercedes-Maybach

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2020-11-30 19:40
Czas trwania:
14:07 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM przy mikrofonach jak co tydzień co miesiąc co roku całej warszawskiej z bankami witamy pięknem witamy dzień dobry co dobrego, a słuchaj no dobra wiadomość jest taka, że wreszcie doczekaliśmy się samochodów w Polsce, którym mówiliśmy kilka tygodni temu pewnie wkrótce doczekamy dłuższych jazd mówię o czwartej generacji hyundaia Dusana od razu, żeby nie było, że jestem słabo Rozwiń » przygotowany jestem pod dużym wrażeniem czy dobrym czy złym to zaraz powiem, bo ten samochód widziałem nawet w 2 samochodach siedziałem obsługiwałem poznałem je słuchaj mają czas godzinę wyobraź sobie do zagospodarowania z tym samochodem jak jakieś były wiadomości prezentacje może, zanim oni o nim 2 minuty z tego co tam w środku zobaczyłem to przypomnijmy chociaż, jaki to jest rozmiar samochodu i co to jest ten samochód sportowy czy samochód miejski wg mnie to SUV klasy kompaktowej taki jest taka śmieszna historia samochodem, dlatego że Hyundai pod koniec lat dziewięćdziesiątych na targach motoryzacyjnych w Poznaniu pokazał po raz pierwszy swojego SUV-a takie auto terenowe na ono nawiązywało do toyoty RAV 4 do hondy CR-V to większego wyboru nie było nie było samochód nazwał się Hyundai są cofa i był odpowiednikiem tych japońskich samochodów kompaktowych, czyli Toyota RAV 4m hondy tak mówiłeś hondy CR-V 2ha to jest mniej vitara to inna historia trochę to były samochody wieżę zbudowano w oparciu o rama to jakby im bardziej terenówki no tak na inne samochody natomiast, jeżeli chodzi o, jeżeli chodzi hyundaia ta pierwsza generacja hyundaia są hyundaia Santa fala była moją ulubioną jest w dalszym ciągu moją ulubioną, bo taki fajny zwinny sprawny samochód jak ma ten przełom lat dziewięćdziesiątych i dwutysięcznych było też zbudowane z jakąś taką finezją tak to nazwa imię kryteria to nawet przez moment nie mam co prawda jeździłem nim pewnie, jakby mieliśmy w testach pamiętam diesla dwulitrowego na pewno jest to kilkanaście koni z charakterystycznym naprawdę bardzo słyszalny dźwiękiem diesla takie wtedy były czasy, że te są wtedy z tak były akceptowane to samochody były tak no wiesz co nie tak bardzo mnie drażniło to lubiłem pikapa lubiłem to prawdziwy terenówkach może w tym co w SUV-ie to uważam, że było za głośne, ale wiesz kolejny to z kolei w ogóle się nie podoba zgadzam się to, że tamten miał charakter druga generacja już w Polsce nazywało x 35 i na wielu rynkach Niemcy, ale także co roku mówi teraz i plączą zupełnie niepotrzebnie nic nie wyłącza to oczywiście, że plączą mi mówi o pierwszej generacji hyundaia są cofa sam afa ani Otóż nieprawda targi motoryzacyjne SA tu sam się pojawił dopiero parę lat później co dziwne był samochód, który był równolegle sprzedawane właśnie z modelem są to fakt stało się także sądów urosło a, a bezpośrednim następcą zastępcą Santa był tu sami Niemcy pamiętasz nasze pierwsze wrażenia to był bliźniaki sport aż im pierwsze wrażenia związane z tym samochodem żeśmy dostali atesty Niemcy 20052006 rok nie był jakoś Super pozytywne jeździło trochę aktorska takie sztywne było takie uzdrowienia te na raz potem właśnie teraz, przechodząc już do tego wątku Hyundai doszedł do wniosku, że chyba ten sam nie wyszedł i zmienił nazwę i wtedy wszystkie samochody, a ja nazywały się i albo x x i też nie wyszło ale dlaczego boi to były SUV-y crossovery, a i to były samochody osobowe, ale po po to, żebyś ty też tam nie poplątało to ja mówiłem już w hyundaiu pierwszej generacji ani twoim są w aferze on też mieliśmy z dieslem 100 kilkanaście koniem ty pamiętasz pamiętam, żeby w Lublinie skoro ty mówiłeś o swoje wspaniałe osobistych jakiś przeżyciach to ja też miałem takie związane z tym wieś tu same właśnie z tym dieslem i z tą pierwszą generacją miała jak orzekały no właśnie właśnie no, a druga to co o tym mówić oczywiście to się wszystko zgadza i 35 i ten samochód się nie podobał czy zrobił się taka by rolniczka nie pamiętasz to miało charakteru wyglądu i w ogóle generalnie raczej czekam na jego następcę, ale zobaczą już wtedy miał 440 znowu urósł czy znowu po prostu urósł prawie 10cm i 2000 słuchaj piętnastym roku była rewolucja zgadza się ze mną no kie słoma no wielkie no troszeczkę musimy ożywić słuchaczy jak rewolucja dobra kraju byłby przełom wg mnie dużo lepszy samochód nazwa tu SA na wszystkich rynkach świata trzecia generacja te pierwsze jazdy, gdy z, którym miałem okazję uczestniczyć, w których mieliśmy okazję autostrada wszystko było to co na prezentacji powinno być oprócz terenu, ale to nie jest samochód terenowy słał uważam, że to była bardzo dobra robota samochód jeszcze większy prawie 4m 50cm 447 nie wiem czy pamiętasz albo jak nie no to zaraz przypomnę, że te silniki nowe 16 turbo się pojawiły mocny wtedy ponad 170 koni diesle były 17 prawda też doszły, bo nie tylko 202 zrobił mocniejsze i był też zwykły silnik benzynowy bez turbo 130 koni prawda prawda no to była ta tata trzecia generacja mówimy dużo tutaj, bo to ważny model dlatego rząd świetnie sprzedawał bywały lata był liderem sprzedaży samochodów tej wielkości w Polsce zamieniał się z samym Qashqaia ostatnio też doszedł volkswagen Tiguan nowa wieś bezpośrednio realizowały coś co pozwoli istnienie czwarta generacja tak no, więc dobrze słucha, więc chcę powiedzieć przede wszystkim czy znasz ten samochód ze zdjęć świetnie zgadza się tak oglądałem go mówiliśmy o nim samochód do brata, żeby rzeczywiście tak jest jak masz używać takich słów na wyrost teraz co powiedzieć o czwartej generacji to jest rewolucja do kwadratu nie żartujmy jest to po prostu rzeczywiście jeszcze większa zmiana jest jaskrawa tak samo jest to samochód stylizowane wagon wiąże jest ten kraj właśnie no widzisz tobie też nie podoba ja uważam, że ten samochód świetnie zaprojektowane, dlatego że zdjęcia zdjęcia miałem okazję oglądać go siedzieć w nim uważam, że jest bardzo spójnie zrobiony jest przez realizowane co wcale nie musi być wadą ani zarzutem Oleksy też można powiedzieć, że są przez realizowane mi się podobają natomiast jest to ciekawa stylizacja stylizacja nowoczesna stylizacja agresywną, owszem na zewnątrz, ale wsiadasz do środka i masz coś co prawdopodobnie wynika z naszych uwag w audycji, dlatego że zauważ jak wygląda wnętrze troszeczkę przypomina nową Santa Fed przed 2 lat z takimi zaokrąglenia ami w środku przed pasażerem wokół kierowcy przede wszystkim ma ekran zbudowany w konsolę środkową, ale z proporcjami świetnymi panoramicznym ma zegary przed sobą przed tobą możesz mieć zegary w różnych kolorach to wszystko robi bardzo dobre wrażenie jest trudno tutaj znaleźć coś co bym się przyczepił sobie nie podoba stylizacja wygląda kraj kwestia gustu mniejszy to podoba wnętrze uważam, że świetnie zaprojektowane bardzo łatwe w obsłudze, ale zastrzegam to są pierwsze wrażenia, które nie były związane z wjazdami tylko prezentację statyczną, więc mój entuzjazm nie wiem być może wyparuje być może się utwierdza w nim, że to jest bardzo udany samochód bagażnik, słuchając 600550620 może powiedzieć o silnikach i i cenach mogę teraz silniki podstawa to benzyna 16 turbo wtrysk bezpośredni 150 koni może być to w wersji hybrydowej 230 koni w wersji miękko hybrydowej, czyli z instalacją 48 Portową 150 do 180 koni jest też wizyta stąd tzw. miękką hybrydą musimy na to znaleźć jakieś inne miejsca stąd podrabianą hybrydą stopień 2000 kosztuje miękka Zagrodno 100 000 kosztuje najtańszy samochód jest wersja start na konto oczywiście na 1 oś, ale dobre jest to, że to są to przednią oś do państw to, że ten samochód można zamówić zarówno w wersji z silnikiem benzynowym, jaki wysokoprężnym no i że mamy do wyboru albo skrzynię manualną albo automat sześcio stopniowe one dostępne tylko w tej hybrydzie 230 koni albo automat 7 stopniowi docenta czy też ta skrzynia dwusprzęgłowa moich na pewno Strykowa też coś jest, więc za napęd trzeba zapłacić 9000, a skrzynia manualna jest dostępna z napędem na 4 koła tak w skrócie mogę przez ważnego tematu tak tylko warto zauważyć, że wypadł przede wszystkim cena jest wyższa, bo wypadł silnik wolnossący benzynowy oferowana jest wyższa wszystkie ceny są wyższe można tutaj jeszcze samochód, który za 70 000 można było niedawno kupić no tak, ale nie wiem czy zwrócić uwagę, że to wtedy płacimy za silnik 16 wolnossące tu płacić za 16 turbo Sławek płaciłeś za silnik 16 GDI wolnossąca, ale z bezpośrednim wtryskiem benzyny tutaj została złożona tylko turbosprężarka, więc wiesz coś tak, o co raczej nie obniża ceny dobrze, że to część informacji czy też nie robi w toi tak szybko już 9 minut za nami Maybach na dawno dawno temu to 15 lat temu Marka znana przed wojną wróciła pod skrzydłami mercedesa i zostały zaprezentowane 2 modele 50 chyba 762 to były takie limuzyna zbudowana na klasie, ale tak by takie troszeczkę przez realizowane, żeby tak na pierwszy rzut oka można się było CAPEX w szesnastce oczywiście była to SK przybył 11 te same zegary włączniki światła i tego tak by był taki trochę budowane udawane warszawskiej oczywiście w pasku dniem żeśmy jeździli to jest wiązanie z 1 strony dostania z tą ciszą ten silnik itd. tak dalej, ale z drugiej strony zastanawia się Boże kochany jak trzeba mieć nierówno pod słup ja jak bardzo nie zaprzyjaźniłem się z osobą, która marzyła by takim samochodzie natomiast teraz jest jeszcze gorzej, a z 1 strony jeszcze gorzej jest trochę inaczej, dlatego że Maybach już nie udaje, że jakąś oddzielną marką jest powiedzmy może pakiet stylistyczny też trochę za mało, ale takim oddzielnym oddzielnym tworem, który jest w cenniku mercedesa klasy Aes i możemy sobie tę najnowszą SK zamówić również jako maybacha moim wtedy ten samochód jest dłuższy jeszcze kilkanaście dodatkowych centymetrów, a Nasty masz więcej miejsca ma tam możesz mieć tam też jak możesz sobie samochód skonfigurować pod siebie kieliszki do szampana lodówka itd. tak, ale jest tutaj prawdopodobnie zły w zwykłej klasie jest też to może zrobić, ale tutaj dopłacać to jest pół 1 000 000zł no masz znaczki maybacha wszędzie dookoła, a co jest w tym samochodzie najbardziej zabawne, gdy ja to też zresztą dzisiaj najbardziej taki film, który się z tego śmiałam okrutnie, bo taki oficjalny film reklamujący tę najnowszą klasa pokazuje takiego gościa, który minął Jamesa Bonda, choć dziś takich schodach kierowca otwiera drzwi, ale już nie zamyka, zanim drzwi łącza dostęp ten ważny jak, a więc wszystko z taką udawaną agent Mino coś coś okropnego, ale już nie zamyka drzwi tylko naciska przyciski drzwi zamykają się sama jak Rosie, a potem siada wyciąga gazetę czy ta Gazeta wyższą kwotę, a czy tak, ale lek. Czekaj poczekaj natomiast jak główną to tą osią filmu reklamowego mercedesa dookoła, której toczy się cała akcja jest nastrojowe podświetlenie to ambient light tak to angielska brzmi, a po polsku po po potwierdzenie nastrojowe i jest coś co dla mercedesa z dzisiejszych czasach najważniejsze 2 dla wielu firm, którzy masz samochód jakieś tam diody może zmieniać ich kolor i jasność i były rzeczą świętą Allana owoc albo co widz Badziak tą modą, ale może po prostu wieczna umówmy się tak w takim razie, bo widzę żadnego dobrego słowa nie powie, że to nie jest samochód dla siebie ani tym bardziej dla nie należy, ale są ludzie, którzy kupią no i możemy ja nie chcę ich oceniać, bo równie dobrze nie jakoś nie cieszy upoważnia podatnika, ale rozumiem, że chciał pokazać to, że ja oceniam fakt nikt nie tylko ani słowa o tym nie mogłem powiedzieć, więc pozwolić, że po 4 minutach twoje rozmowy też chciałbym coś powiedzieć nie oceniam tego samochodu bardzo źle po prostu uważam, że też nie lubię przepychu próbnik czyby nie kupił, ale z drugiej strony nie wyśmiewał się z reklam też, bo to w 200 reklam połowa reklam jest do niczego wg mnie to nie jest reklama słowem film, a takiej Official video on to jest promocja Kimowi, ale nie jest to krytyka na pewno im i cele nowe światy ja też prawdę i sprawnie radzą, żeby się nie podobało mi, ale z siebie wszystkiego do siebie co mówi mówi o samochodzie o klientach, a przede wszystkim potwierdzam to, że nam się ten samochód jako Maybach nie podoba kilkanaście lat temu nie ma wątpliwości natomiast należy ocenić uważamy to co ma pod maską jakość wykończenia, a czy to jest warte ceny czy jaki to ktoś ma gust to dajmy spokój sama pod maską pod maską silniki, jakie 12 cylindrowe no 12 cylindrowa Wiesław musimy kończyć to codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek warszawskie walka zapraszam już jutro jutro pojeździmy, a suzuki swift oraz jutro tak długo będziemy jeździć nie wiem czy zmieścimy się w 1 audycji mamy suzuki Swifta po faceliftingu mamy Kię Rio po faceliftingu mam nadzieję, że masz jakiś też ciekawe uwagi dotyczące tych zachował się one jak więcej jeździłem, ale na pewno więcej wiesz o historii dziękuję bardzo, by jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam z 40% zniżką!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA