REKLAMA

"Styl buduje twoją pozycję na ulicy". Twórczyni postaci z gry o roli mody w Cyberpunk 2077

Audycja internetowa tokfm.pl
Data emisji:
2020-12-12 14:40
Prowadzący:
W studio:
Czas trwania:
13:33 min.
Udostępnij:

Czy na gitarze Johnny'ego Silverhanda da się zagrać, kto chodzi w samurajskiej kurtce i czemu Alexander Mcqueen mógłby projektować stroje dla mieszkańców Night City? Rozwiń »

Partnerem podcastu jest CD Projekt Red. Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
partnerem audycji z CD projekt rady producent Grecy cyber cyber bank 2077 więcej informacji na co pan nad mikrofon Anna Piekutowska moim gościem Leonowicz kartki Konsek z Arką rodzimej wersji CD projekt red dzień dobry dzień dobry to realne odpowiada za to jak wyglądają postaci w grze cyberpunk 2077 i właśnie o tej grze i wizualnej stronie będziemy rozmawiały ME gra cyberpunk opowiada o świecie przyszłości, ale wystąpimy takim, w którym postęp technologiczny doprowadził nie do Rozwiń » powszechnego szczęścia, ale m.in. do głębokich społecznych podziałów rozwarstwienia i Night City to jest taki świat, w którym nieustannie trzeba walczyć czyhają tam niebezpieczeństwa, w którym świat, w którym przetrwają tylko najsilniejsi, a władze mają w rękach wielkie korporacje, a to jak wygląda ten świat, a właściwie jak wyglądają jego mieszkańcy bohaterze gry myśli właśnie moja gości i jeden z pierwszych zdań, które słyszymy, włączając gra jest wygląd jest ważny Night City, dlaczego rządzący ważnych lekcji, więc chciałam wpisywać na początek, ponieważ za to jak powiedziała jak wyglądają postępy w grze odpowiada bardzo wielu artystów w naszym zespole projektowym koncertowym minister ponad 7 bardzo utalentowanych artystów do tego dochodzi jeszcze zespół modelarzy, którzy odpowiadają za te przykładają tak inspiracji konceptem na na modele postaci widoczne w grze także odpowiadamy za to wszyscy, a wracając do pytania tyle tylko cyberpunku, więc tak jak nie wiecie podstawce fabularnej ma podstaw cyberpunka cel buduje wizerunek postaci reputacji na ulice i do tego nawiązujemy w naszej w naszej grze wideo i jest sport podobnie jak jak w naszym codziennym życiu moda definiuje związki postaci z otoczeniem może sugerować się po to, pochodzenie po stacji jej przynależność jakieś grupy społecznej gangu albo jej aspiracje do jakiej grupy społecznej, a miejsca są tutaj również związki mody z tą technologią bo, ponieważ ta technologia przy przenika ubrania całe postaci również ich dusze, a technologie z przedłużeniem ciała, więc kiedy myślimy o młodzież cyberpunku myślimy nie tylko ubrania, ale także o tym jak postać wyglądają w innej chciała jak bohaterowie mogą modyfikować swoje, a swój wygląd, ponieważ woda w tym świecie jest technologia w tym świecie i jest przedłużeniem ciała i narzędziem, które tego możemy używać do wyrażania siebie, a tutaj wszczepy rentą są są zmiany nie jako protezy, ale jako element stylu tego świata jako przedłużenie możliwości wyobraźcie sobie, że macie w ręku szczepiona szczepionką technologie, które pozwolą łączyć z interesami różnych urządzeń np. broni albo czy Mroczy, które pozwalają wyszukać dane na środku w celu pan odbiera obraz kamery w waszym otoczeniu czy wreszcie najbardziej spektakularne bronie broni jak pan znajdzie, które widzieliście w wielu thrillera naszej gry na początku cyberpunka gracze gratka musi przejść przez taki bardzo szczegółowy proces personalizacji swojego ciała są szczepy, o których mówisz to są blizny są tatuaże nawet wybiera się wielkość genitaliów co w ogóle rozemocjonowane bardzo wiele osób w mediach społecznościowych do tej pory nie wiem, dlaczego aż tak bardzo, więc chciałbym bardzo znaczące znaczącą rolę bardzo znaczący jest wygląd w tej grze, bo powiedzmy trochę tych stylach, które tam są one też trochę i powiedział odzwierciedlają pozycję społeczną tak jak, więc my chcieliśmy dać graczowi możliwość jak największej kapitalizacji postaci w ten decydowania o jego wyglądzie, ponieważ ten jest elementem tego świata chcieliśmy dać graczom możliwość decydowania o tym również po to, wygrać mógł zanurzyć w tym świecie jako postać się stworzyć swój awatar odpowiadających preferencjom i utożsamia się wie jak najbardziej i rzeczywiście mamy tam 3 ścieżki 3 style i jest to jest również element wyboru, dlatego że każdy z graczy ma swoje preferencje wyobraża sobie świat cyberpunka, w którym większość naszych graczy jest jest już od dłuższego czasu znają ją dzięki trenerom i materiałów, które udostępniliśmy, więc musieliśmy dać graczom na większą możliwość wyboru, przechadzając się ponad wizji miałam wrażenie, że to jak wyglądają mieszkańcy zasiedlający ten świat co jest całkiem podobne do naszego świata do obecnej mody no większość tych strojów, które noszą postaci spokojnie mogłaby nosić ulica może niekoniecznie warszawska, ale już zachodnich miastach bardziej nie kusiło cię, żeby i swój zespół oczywiście z bardziej poszaleć z tą wizją mody w tych możliwościach 2087 roku, więc chcieliśmy, żeby moda była nie była zupełnie oderwana od rzeczywistości chcieliśmy, żeby na świat wiarygodne ani szliśmy zupełnie sci-fi, aczkolwiek mi skierowaliśmy się zarówno projektantami mody jak ja osobiście uwielbiam Alexandra McQueena Gazeta pił Ka Chen Ameryka USA, ale przede wszystkim inspirowaliśmy się modą ulice bankiem lat siedemdziesiątych osiemdziesiątych i DIY mogą robiono zrobioną przez przez siebie dostosowano do potrzeb chcieliśmy, żeby nasz ubrania cyberpunku pozwalały postacią nie tylko w razie niewiele również było funkcjonalne ocenia Szczepek, których niektóre mają charakter funkcjonalny RM, które postaci wykorzystują swojego codziennego życia pracy do walki stąd dziwne kroje ubioru oceniające niektóre partie ciała albo przezroczyste materiały pozwalają eksponować szczep bądź estetyczne zginę różnych kolorów i materiałów, ponieważ cyberpunku możesz mieć świecące tatuażami metaliczne skórę nie tylko szczepy, a funkcjonalnie charakterze, ale również tzw. formułę, ale mówi o tych inspiracjach na to też chciałbym zapytać czy inspirowali ci się prawdziwymi ludźmi no bo jest 1 postać, która wygląda prawdziwy człowiek, czyli jest to dosyć zachęca rzecznik Ano nic nie tylko zdobi, ale właśnie z wyglądu tak jak Johnny Zhang jest postacią ze świata Majka podstrefa cyberpunka 2020 postać projekt postać powstał jeszcze zanim Kilian zaangażował się, że wcale z ciekawostek dotyczących tej postaci mogę zdradzić, że projekt uczonego referenda te, które został zaakceptowany finalnie był pierwszym projektem, który znaliśmy do tej postaci później powstały kolejne iteracje jednak ze proces zatoczył koło wróciliśmy do tej pierwszej wersji, która została tam zdrad trochę jak wygląda proces tworzenia postaci jak ty nad tym pracuje ile to ba czy myślicie nad tym zespołowo czy indywidualnie potem jakoś zostawiać swoje propozycje, więc czasami tworzymy postać pod konkretne z pod konkretne wymogi fabularne w tym scenariusz i gry w postaci od zysków fabularnego na podstawie tego zastanawiamy się, jaki charakter ma mieć postać jest w pewnym sensie należy wybuchem czy ma być szykowna i się zbieramy referencje również szkice postaci w różnych sytuacjach czasami czasami robimy nadworny, które pokazują sytuacje pokazują postać w różnych kontekstach zastanawiam się co daje czy jesteśmy w stanie tę propozycję oddać charakter które, które są postać ma przedstawiać, a czy ciekawa, zanim na początku produkcji, ale nie myśleliśmy o projektowaniu konkretnych postaci ani nawet konkretne i konkretnych rozwiązań modowych, ale właśnie powinniśmy do tego bardzo ogólnie, starając się odbyć postacie ich naturalnym środowisku głosować jest scenka, która również tworzyć na podstawie scenariuszy, które dostarczoną zespół z torem były takie dwu 3 zdania jest scenariusz opisujący jakąś scenę z tego świata tworzyć szkice, której trwaliśmy, a później nanosimy postacie już zrealizowaliśmy postacie znaliśmy się jak będzie jak będą skrojonej upiory w jakim kontekście pokażemy ulice jak będzie dotyczyła architektura detale nawet reklamę pracowała również przy Wiedźminie prawda też tworzyła bohaterki bohaterów do tej gry czy z perspektywy czasu tych mną ładnych kilku lat to co się zmieniło myśleniu o wyglądzie postaci i tak zupełnie inaczej projektuje się dostać do cyberpunka 2 gmina jednak 12 grze pod miejsca osadzają się na tym, że staraliśmy się, żeby żywność stać było wiarygodne, więc widzimy nawiązywaliśmy do historycznych ubiorów i staraliśmy się nieść ba za bardzo głęboko w zupełnie wykreowane i fantazyjne stroje natomiast cyberpunku mogliśmy pozwolić sobie na większą swobodę w użyciu materiałów krojów również funkcjonalności tych ubrań także myśmy dużo większą swobodę artystyczną wydaje mi się też bankowy postaci są dużo bardziej różnorodne np. przy Wiedźminie zarzucano trochę CD projekt red wszystkie postaci są białe, a tutaj cyberpunku po prostu taka różnorodność jak są bohaterowie tego świata każdy też wręcz rozmiar tak miasto Night City miasto przyszłości jest miastem bardzo różnorodnym miastem łączącym ze sobą wiele kultury i stąd ta ogromna różnorodność postaci, jaką można zaobserwować na ulicach również wśród głównych bohaterów, które chciałbym na koniec zapytać o przedmiot nie postać element wyglądu strój z gry, który jest dla ciebie najważniejsze z czego wkład jest też najbardziej dumna najbardziej zadowolona, bo już są takie przedmioty, które są gotowe nawet co stało się tak, zanim gra w ogóle wyszła, czyli np. grać na głosy zachęta czy ta kurtka samuraja, który widzimy na okładce Cream to właśnie gitara negocjowana była jednym z najtrudniejszych projektów nie tylko pod względem wizualnym zrobiłam do niej ponad 60 różnych projektów, ale także, dlatego że postanowiliśmy to niezły koncert bankową wizja przenieść do rzeczywistości i wykonać w pełni funkcjonalny instrument ona istnienie ona istnieje tak nie można Grass oczywiście jest to w pełni funkcjonalny instrument tego trudnego zadania przełożenia tej wizji na rzeczywistość podjęła grupa lotników z Warszawskiego getta serwis oni dostosowanie technicznie ten projekt wizualny podobny instrument był w pełni użytkowe na koncert jest jest niezwykle trudne do wykonania tam system montażu strony zakłada, że nie będą one montowane nie ma takiej straty z takiego tradycyjnego systemu montażu przez strony są złożone do zaczepu mostka pod kątem co straciłem bardzo dużo trudności technicznych, a chwilami do realizacji projektu wymaga całkowicie stanowego podejścia wiele elementów osprzętu zostało wykonane przez zespół specjalnie na potrzeby tej gitary, ponieważ nie było nigdzie takie elementy istniały wcześniej nie były dostępne na rynku ponadto do projektu tego gitary należała również, ponieważ ona wykonana w stylu hard delikwenta do projektu należało również liczne przetarcia zużycia spękania lekarza, który również w tym wykonaniu w rzeczywistości zostały odtworzone idealnie, a więc również patynę którymi pokryta gitara, a ta krótka samuraja, bo wyszły szukała hasło krótka samuraja i okazało się, że mnóstwo ludzi stworzyło swoje własne kostki samuraja białko Playa i musimy zbadać sobie bardzo miłe, że swój projekt teraz jakoś ludzie z całego świata interpretują i na swój sposób właśnie wykonują sami także naprawdę niesamowita widziałam wiele wspaniałych standardów i wspaniały com tylko klejów tej kłódki, a widział również kurtki czytaj i jako jego odzież zupełnie użytkową i noszone na co dzień coraz mniej niesamowite wrażenie naprawdę wszystkim wspaniała bardzo bardzo dziękuję za rozmowę moim gościem była, ale Nowicka jak tylko osób art kolejnej firmie CD projekt red, która uczestniczyła w procesie powstawania postaci do gry cyberpunk 2077 bardzo dziękuję za rozmowę bardzo dziękuję również Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: AUDYCJA INTERNETOWA TOKFM.PL

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA