REKLAMA

YouTube wypiera telewizję? Gigant chwali się liczbami

Przewodnik Technologiczny TOK FM
Data emisji:
2020-12-16 17:50
Prowadzący:
Czas trwania:
01:33 min.
Udostępnij:

W dzisiejszym przewodniku zastanowimy się czy YouTube jest silniejszy od telewizji. Należący do Google'a największy i najpopularniejszy w sieci serwis wideo, pochwalił się na konferencji YouTube Brandcast ciekawymi danymi.

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
przewodnik technologiczny TOK FM Kamil Wróblewski zapraszam w dzisiejszym przewodniku zastanowimy się czy YouTube jest silniejszy od telewizji należący do węgla największy i najpopularniejszych sieci serwis wideo pochwalił się na konferencji rzucił bramkę z ciekawymi danymi wynika z nich, że z YouTube korzysta w Polsce ponad 24,51 000 000 internautów serwis odnotowuje również powolny spadek zainteresowania telewizją to przez wzrost grupy tzw. light TV UR, czyli tych, którzy Rozwiń » oglądają ją krócej niż średnia krajowa nie więcej niż 1 godzinę dziennie na korzyść YouTube ba Polacy korzystają z niego około 36 minut dziennie dla porównania ta grupa telewizję ogląda średnio przez 40 minut oczywiście to wciąż krócej niż czas oglądania telewizji z uwzględnieniem wszystkich badanych widzów w tym przypadku ponad 4 godziny każdego dnia Gogół zauważa jednak, że grupa light TV biur powiększa się głównie dzięki młodszym odbiorcom w najmniej czasu na telewizję poświęca grupa w wieku od 13 do 24 lat najwięcej widzowie powyżej pięćdziesiątego piątego roku życia ciekawe liczby przynoszą również dane z czasów pandemii od czerwca 2020 roku zainteresowanie na YouTubie materiałami związanymi z matematyką wzrosła o 300% z gotowaniem o 150%, a ćwiczeniami kardio od 350% do usłyszenia Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PRZEWODNIK TECHNOLOGICZNY TOK FM

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA